Mitkä kriteerit ruksitatte hakukenttään?

jossukoo1

Itse olen nainen, 35-vee ja seuraavat kriteerit laitan poikkeuksetta hakuun:

- yli 180 cm (itse olen 174 cm)
- haluaa lapsia tulevaisuudessa
- ei pitkähiuksisia
- ikä 30-40-v

37

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjhkhhkkjhk

-alue (oma paikkakunta)
      -28-33v (itse olen 35 mies)
      -ei lapsia

Profiileissa karsin liikaa vaativat, pissismäiset, pullukat sekä narkkarin nököiset tai muuten rumat profiilit pois, sekä kaikki jotka sanoo "ei seksiseuraa, ei vonkaajille" koska se kuulostaa tyhmältä.

• jossukoo1

Jännä, mä oon kuvitellut, että miehet etsii nimenomaan semmossia pissiksen näköisiä naisia :) Kiva kuulla ettei kaikki kuitenkaan!

• jhkhjkhjkjh

En mä puhunut ulkonäöstä vaan tekstin sisällöstä.

Pissismäinen ulkonäkö saa olla.

• jossukoo1

Juu, no sitä mä vähän mietinkin :)

• jorma-ensio

Mies 68v

- ikä 16-18
      - paino 40-45

• Hmm.. yritän muistella:
      - sukupuoli: mies
      - maakunta: Uusimaa
      - ikä: oma ikäni -2/ 10
      - ruumiinrakenne: kaikki muut paitsi hoikka ja urheilullinen
      - pituus: 160-185
      - paino: 70-110
      - siviilisääty: sinkku, eronnut, leski
      - hetero
      - tupakointi: ei
      - alkoholin käyttö: joskus, kyllä
      - lapset eivät asu kanssani, ei lapsia
      - ei halua lapsia
      - koulutus: maisteri, yliopisto/korkeakouluopintoja, amk, lukio, tohtori
      - syntyperä: suomalainen tai suomenruotsalainen

Kävinkin saman tien tekemässä haun, 49 osumaa tuli. Taidanpa tsekata ne läpi :-)

• Tulokset :-)

- En mahdu miehen kriteereihin: 22
        - En mahdu sanoihin, joilla mies kuvaa hakemaansa naista: 1
        - Ilmoituksessa ei ole kuin yksi sana tai yksi lause: 8
        - Mies harrastaa jotain, mitä en voi sietää (esim. metsästys) tai hän ei voi sietää minun harrastustani 3
        - Hakee reilusti itseään nuorempaa eli alaikäraja on vähintään 10 vuotta minun ikääni vähemmän: 4
        - Hakee seksiseuraa tai ilmoituksessa korostuu seksi/erotiikka/viriiliys: 3
        - Ilmoitusta ei ole päivitetty aikoihin (hakee seuraa kesäksi): 2
        - Tunnen tai laitoin viestiä silloin kun minulla oli profiili: 2
        - Kiinnostava/sovin miehen hakuun: 4

Moni profiili olisi sopinut useampaankin "luokkaan" mutta sijoitin jokaisen vain siihen, mikä oli suurin syy ettei natsannut. Suurinta osaa profiileista en edes lukenut, koska katson aina ensimmäiseksi mahdunko kriteereihin ja lähes puolet siis karsiutuivat siinä vaiheessa.

Eli Uudeltamaalta löytyi 4 sellaista profiilia, joihin voisin ottaa yhteyttä. Suunnilleen saman verran löytyi keväällä/alkukesällä, kun kokeilin. Kirjoitin silloin heille kaikille ja lopputulos oli nolla, joten enpä taida näiden neljän takia luoda omaa profiilia.

• kjhkhkhjkh
        simasuuneiti kirjoitti:

Tulokset :-)

- En mahdu miehen kriteereihin: 22
        - En mahdu sanoihin, joilla mies kuvaa hakemaansa naista: 1
        - Ilmoituksessa ei ole kuin yksi sana tai yksi lause: 8
        - Mies harrastaa jotain, mitä en voi sietää (esim. metsästys) tai hän ei voi sietää minun harrastustani 3
        - Hakee reilusti itseään nuorempaa eli alaikäraja on vähintään 10 vuotta minun ikääni vähemmän: 4
        - Hakee seksiseuraa tai ilmoituksessa korostuu seksi/erotiikka/viriiliys: 3
        - Ilmoitusta ei ole päivitetty aikoihin (hakee seuraa kesäksi): 2
        - Tunnen tai laitoin viestiä silloin kun minulla oli profiili: 2
        - Kiinnostava/sovin miehen hakuun: 4

Moni profiili olisi sopinut useampaankin "luokkaan" mutta sijoitin jokaisen vain siihen, mikä oli suurin syy ettei natsannut. Suurinta osaa profiileista en edes lukenut, koska katson aina ensimmäiseksi mahdunko kriteereihin ja lähes puolet siis karsiutuivat siinä vaiheessa.

Eli Uudeltamaalta löytyi 4 sellaista profiilia, joihin voisin ottaa yhteyttä. Suunnilleen saman verran löytyi keväällä/alkukesällä, kun kokeilin. Kirjoitin silloin heille kaikille ja lopputulos oli nolla, joten enpä taida näiden neljän takia luoda omaa profiilia.

Sä oisit luonut tossa ajassa jo ainakin 2 profiilia. Miksei 4 henkilön takia jaksa vaivautua? Jos kuitenkin pitäis se 1 löytää??

• Kyseenalaistaja
        kjhkhkhjkh kirjoitti:

Sä oisit luonut tossa ajassa jo ainakin 2 profiilia. Miksei 4 henkilön takia jaksa vaivautua? Jos kuitenkin pitäis se 1 löytää??

Miten niin vain yksi? Minä voisin hyvin haluta löytää useammankin jos vain löytyy.

• N1969.

- lapsenhalu EI tai ehkä (ehkä siksi että jotkut miehet varmaan laittavat sen osoittaakseen että suvaitsevat yh-naisten lapsia?)

- hoikka, pieni, urheilullinen, normaali

- tupakoi EI tai joskus, alkoholi EI tai joskus

- maakunta jossa asun

- ikä -5/ 2 (tämä ei tosin ehdoton)

- sinkku, eronnut, leski

• fgfgfg1

No ite oon mies, niin nämä ollu yleisin haku
      pituus 170-
      paino 0-80
      hoikka, urheilullinen, normaali, -
      ei tupakoi
      alkoholi ei, joskus
      koko maa/oma maakunta
      ikä 24-32
      ei lapsia, mutta haluaa (ehkä), kyllä

Omat vastaavat arvot on joku kuitenkin haluaa tietää
      pituus 195
      paino 87
      hoikka/normaali vähän sekasikiö
      en tupakoi
      alkoholi hyvin harvoin
      ikä 31
      ei lapsia ja haluaa ehkä (koska miehillä ehkä=kyllä, mutta se ei ole yhtä voimakas eli siis en ole välttämättä just heti muksuja tekemässä, kun jonkun naisen löydän, vaan haluan ekana rauhassa tutustua häneen.)
      Mulla ei oo nyt profiilia, joten ei kannata yrittää etsiä :D

• M50+

Etsin:
      nainen, hetero
      ikä: 50 - 58
      hoikka, urheilullinen, normaali
      ei tupakoi
      suomalainen, (joskus myös ulkomaalainen)
      koulutus: maisteri, tohtori

Itse olen suomalainen, 50 , urheilullinen tohtori, mies, enkä tietenkään polta.

Profiili oli avoinna pari viikkoa keväällä, jolloin haulla löytyi vajaat 100 naista. Osa heistä asui toivottoman kaukana ja jäi siksi pois. Lähetin noin 10 viestiä ja kävin kolmilla treffeillä. Yksi näistä kolmesta lähti ensitreffeillä sänkyyn ja jatkaa edelleen kanssani.

• huhhuh 27v maan

"Yksi näistä kolmesta lähti ensitreffeillä sänkyyn ja jatkaa edelleen kanssani. "

Voi jumalauta! Ollaan oikein tohtori molemmin puolin(joten,aivot löytyy,eri asia käyttäkkö niitä ),ikää yli 50v niin EDELLEEN PILLU ON TÄRKEINTÄ! Mahtavaa että elämän arvot on kohdallaan.

• lifemocker

en oikeastaan hae seuraa

• niinpä niin

..ja silti profiilissasi lukee että etsit deittiseuraa

• lifemocker
        niinpä niin kirjoitti:

..ja silti profiilissasi lukee että etsit deittiseuraa

eihän sitä vastaan tietenkään mitää ole, että jonkun tapaisi, mutta ketään en etsimällä etsi. jos tapaa niin tapaa

• N23

-mies, vanhempi kuin 23
      -yli 180 senttinen
      -ei mikään ruipelo, muttei huomattavan ylipainoinenkaan
      -ei lapsia vielä
      -ei pitkiä hiuksia
      -pitäs omistaa edes jonkulainen huumorintaju, leikkimielinen
      -tykkää harrastaa tyttöystävän kanssa

• kisuvilu

Olen myös 35v nainen.

Laitan:

savuton, alkoholin käyttö joskus, lapseton, ikä 30-40v, haluaa lapsia, yli 170 cm.

• Don Komia

NAISEN on oltava HOIKKA tai SPORTTINEN, koska itsellänikin on jumalainen kroppa. Mutta tahtoo olla niin että suominainen on aina ylipainoinen.
      Ei lapsia. Ei lyhyitä hiuksia. Ei tupakoi. Ei kitise.
      Olen oppinut naisilta että täytyy olla helvetin ranttu.

• Yksi.nainen

Pöh, minähän olen juuri tuollainen, paitsi lapsia on, paitsi eivät ole enää ihan lapsia.
        Treenattu kroppa, painoindeksi alle 20, pitkät hiukset, en tupakoi.
        Nirsoudelleen ei voi mitään. Pitää olla rehellinen itselleen. Joskus käy niin, että joku ihmettelee, kun näkee jonkun, kuinka minulle kelpaa "tuollainen" mies, jos ovat itse eri tavalla nirsoja ja heillä on erilainen maku kuin minulla.

• sekoboltsi

Ei pitkähiuksisia. Just tollasii pinnallisii bitc ämmii on suomi 24 treffit täynnä et aletaan jostain hiuksien pituuksia vaatimaan

• Hairyfairy

Missä kohdassa siellä on mahdollisuus laittaa hiusten pituustoivomus? En ole huomannut kuin värivaihtoehdot.
        Minä taas en syty kaljuille ja pitkähiuksiset miehet ovat jopa toivottavia, mutta en vaadi keneltäkään mitään.

• durutti
        Hairyfairy kirjoitti:

Missä kohdassa siellä on mahdollisuus laittaa hiusten pituustoivomus? En ole huomannut kuin värivaihtoehdot.
        Minä taas en syty kaljuille ja pitkähiuksiset miehet ovat jopa toivottavia, mutta en vaadi keneltäkään mitään.

itse pidän lyhyitä hiuksista naisella. jopa kalju saattaa olla hyvä.

• durutti

haen suurinpiirtein itseni kaltaista keski-ikäistyvää nörttiä. iästä voi aina tinkiä suuntaan tai toiseen. hassun kriteerin keksin: jos nainen on laihan mutta ei harrasta liikuntaa vastaa hän muutenkin aikalailla vaatimuksiani.
      sen jälkeen ongelmaksi muodostuu se etten vastaa kenenkään vaatimuksia.

• Itse vihjaisen naisille pituuden ja painon suhteen, että jotakin vähän parempaa olisi hakusessa, ei kuitenkaan urheilullista. Kyllä he ymmärtävät tällaisen vihjeen hyvin. Samaten koulutuksen suhteen vihjaisen että jotakin parempaa olisi hakusessa. Tämä pitää poissa tehokkaasti ylipainoiset, liian vähän koulutetut, sekä "taskuvenukset", joita en myöskään huoli.

Tietenkin naisten taso on mitä on nettideiteissä, joten näinkin vähäiset vaatimukset voivat olla liikaa, mutta verkkoa ei sitten tarvitsekaan perata roskakaloista niin sanotusti.

• Yksi.nainen

Ei täällä ole mitään "yleistä tasoa" sen enempää naisissa kuin miehissäkään, vaan suuri joukkomme muodostuu erilaisista yksilöistä. Täältä on löytynyt muutamia oikein hyvä tyyppejä mutta valitettavasti myös aika monta k-päätä.

• psyk.op.

intj? mbti?!

• &&##
        Yksi.nainen kirjoitti:

Ei täällä ole mitään "yleistä tasoa" sen enempää naisissa kuin miehissäkään, vaan suuri joukkomme muodostuu erilaisista yksilöistä. Täältä on löytynyt muutamia oikein hyvä tyyppejä mutta valitettavasti myös aika monta k-päätä.

Valitettavasti se yksilöllisyys ei juurikaan profiileissa näy. :(

• yxilöllinen
        &&## kirjoitti:

Valitettavasti se yksilöllisyys ei juurikaan profiileissa näy. :(

Ja jos näkyy niin ei saisi näkyä. Muutamistani mielenkiinnonkohteistani ovat junttimiehet aukoneet päätään.

• hmmm.....

Olen nainen 42v, 170cm/63kg, liikunnallinen, töissä, lapset 20v ja 18v, toinen jo omassa kodissaan.

Haen:
      Mies 40-50v
      180-190cm
      85-110kg
      Ei pieniä lapsia eikä enää halua lapsia.
      Töissä.

Tuo lapsiasia usein tulee ongelmaksi. Vajaan vuoden olen profiilia pitäny, muutamilla treffeillä käyny. Pari oli jättäny kertomatta pienistä lapsistaan... ???... muutama oikein hyvä mies, mutta useampienkaan treffien jälkeen ei sitä kemiaa löytyny, kaveruutta kyllä. Vielä etsiskelen.

• 41+45

Olen 36-vuotias mies enkä yleensä valitse muuta kuin minimi-iän 30.

• Sinkkuuu87

Olen 25v, nainen, 162cm
      Laitan hakuun :
      Etsin miestä
      Uusimaa
      26-35
      180
      Tumma tai vaalea tukka
      Normaali urheilullinen
      Sinkku, eronnut, leski
      Suomalainen suomenruotsalainen

Kyllä niitä tuol muutama on vastaan tullut myös :)

• 20-14

Miksi kysyt? Samat tiedot saat selailemalla profiileja...

• että nääin

Niin,itse 2 vuotta nettideittiä harrastelleena voin sanoa että 85% profiilin luoneista on pinnallisia ihmisiä.Tämän voi todeta ihan selailemalla ja miettimällä mitä kriteereitä tulee eniten vastaan.Itselläni kohderyhmä,nainen,23-30v,alue uusimaa ja pirkanmaa.
      Suurin osa näistä on halunneet itselleen miehen joka yli 175cm,hoikka,normaali,uhreilullinen.Tuolle 15% kelpaa sitten pyöreä,hyvin harvalle ylipainoinen.
      Sitten,miehen tulee olla sporttinen ja tykätä liikunnasta,muuten jäät heti listojen ulkopuolelle.
      Pärstäkertoimella on tietysti myös väliä,pitää vähintään olla keskiverto että kelpaa.
      Suosittu piirre on myös että pitää olla "mies eikä hiiri",jonka itse lasken että riitaa syntyy varmasti jos menet sanomaan vastaan.Tosin,nämä naiset myös useasti kertovat nätisti olevansa tulisia,voimmakkaita tai todella päättäväisiä naisia.
      Sitten,ei saa tietenkään unohtaa naisten asennetta "miehen pitää viedä jalat alta",tähän heitän vain vasta ehdotuksen että mitä jos naiset veisivät ensin mieheltä jalat alta,tasa-arvoa kun nykyään kaikessa haetaan.

Tähän kaikeen kun lisätään vielä se fakta että kymmeniä viestejä on heitelty,erillaisille neidolle eri tyyliin sekä profiilitekstiäni olen muuttanut pitkälti toista kymmentä kertaa. naiset saavat tukuttain viestejä,eikä tiedä mihin vastata eikä sitä nyt jokainen vastaan tuleva edes kelpaa itselleen NIIN kysyn vain että mitenkä täältä löytää ketään.Ei mielestäni mitenkään,onnea,tuuria ja kohtaloa kyllä tarvitaan,jos jotain sellaista nettitreffeistä meinaa löytää.

• m37_Satakunta

Mä laitan hakuun (olen 37v mies)

* maakunta sama kuin minulla
      * ikä 25-40
      * ei tupakoi tai tupakoi joskus
      * lapsia on jo valmiiksi
      * kuvalliset

Näillä löytyy omasta kotimaakunnastani kymmenkunta (n. 15) profiilia. Että saatanan vaikeata on täältä löytää seuraa. Lähes jokaiselle tekstinsä puolesta sopivalle olen laittanut viestiä mutta aika vähissä ovat vastaukset olleet...

• vain yhden

-eronnut, leski, sinkku, asumuserossa
      - yli 170 cm
      - oma ikä -2 - 10 v
      - uusima
      - alkoholi joskus tai ei
      - lapsia, kyllä tai ei asu luona ( jos ei ole haluaa niitä myöhemmin, minä en)
      - suomalainen tai suomen ruotsalainen
      - haluaako lisää lapsi ei ( minulle ehdoton ei)

Kun katso profiilia
      1 poltan joten onko se miehellä naisen kohdalla ei
      2 millä ikähaarukalla mies hakee
      3. mitä kirjoittaa

Esteitä
      - seksiväritteiset t
      - negatiivisuus
      - huono kieli
      - tatuoinnit
      . moottoripyörät
      - sovinismi

• chicasmuybonitas

Haun kohde:Nainen
      ikä:20-40
      Pituus:160-180
      Ei Lapsia
      Ulkomaalainen(mulatti tai muu tummaihoinen)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5614
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      54
      1715
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      21
      1193
    4. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      69
      1027
    5. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      997
    6. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      978
    7. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      918
    8. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      129
      916
    9. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      57
      910
    10. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      858
    Aihe