Tuhoaako se nyt maapallon jos 2 kertaa kuukauessa bissettelee 1-3 tölkkiä ja on 12,5v En juo väkeviä vaan lonkeroa ja olutta. Kerran vermuttia ja maistui paskalle. Olen jatkanut tätä noin 1/4 vuotta ja en ole tuntenut mitään sivuvaikutuksia. en juo hurjuuden enkä kaverien vaikutuksen saamiseksi vaan yksin omassa rauhassa ei-humalahakuisesti. Ne maistuvat hyvälle. Riittää mulle. mielipiteitä?
Onko se nyt niiiin pahaksi?
enekviettinen1
1
69
Vastaukset
- Ei kiirettä
Jos ymmärrän, että olet 12,5 -vuotias, vastaan, ettei se todellakaan maapalloa tuhoa mutta sinut helpostikin. Vähäisempänä syynä se, että maksasi ei vielä osaa käsitellä alkoholia riittävän tehokkaasti, pääsyynä se, että kehität helposti tavan, mistä et pääse enää irti. Merkit siihen jo ovat. Vähitellen annokset suurenevat ja lopulta poksahdat nopeammin kuin luuletkaan. Riittää sulle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764