minkälaisen ihmisen haluaisit tavata?

kastemadon napa

haluaisin tavata sellaisen miehen, joka olisi noin 47-52v? semmoisen, jolla olisi muutakin päässä, kuin tukka, vaikka tukkakaan ei ole lainkaan pakollinen, kalju on kaunis.

ruummiinrakenne olisi miehinen, roteva, tanakka.

yksinäisyys ei ole este, jos on muuten sinut itsensä kanssa, eikä harrasta kovin ahkeraan psykooseja.
töissä ei ole pakko käydä, kunhan tulee toimeen kuitenkin omillaan.

ylipaino ei olisi este tapaamiselle ja yhdessä ololle, itselläni ei ole ylipainoa, joten olisin hyvä laihdutus tsempaaja ja tiedän oikeanlaisesta ravinnosta ja liikunnasta enemmän, kuin keskiverto immeinen.

mielellään herra x voisi asua pääkaupunki seudulla.

lapsiakin voisi olla, mutta ei mielellään kovin pieniä lapsia, sillä omani olen saanut jo ihmisen ikään eikä tulevaisuudessani ole sijaa pienille lapsille.

sisäsiisti ja suht alkoton, tupakkia saa polttaa, ulkona.

mielellään saisi seisoa sanojensa takana ja semmoinen joka tykkäisi pienestä sirosta naisesta :)

27

515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ABCEFDAACBDFEFEADF

Poistatan tänne laitetut yhteystiedot.

• verybrokengirl

Haluaisin tavata miehen joka rakastaisi minua ja haluaisi olla kanssani ja joka olisi yhtä pohjalla elämässään kuin minä. Voisimme antaa toisillemme elämäntarkoituksen.

• unohda koko juttu

Ei tule onnistumaan. Toisesta ihmisestä ei voi eikä kannata tehdä itselleen elämän tarkoitusta. Sellaiseen sortuminen on lopun alku.

• wot2

Olen aika lailla pohjalla oleva mies mutta minkä ikäinen rikki oleva tyttö onkaan ja mistä päin?

• dhre5re

"kunhan tulee toimeen kuitenkin omilaan." ja toisaalta ei tarvitse töissä käydä. Työtön saa pääsääntöisesti jotain tukia. Mutta tuleeko hän silloin mielestäsi omillaan toimeen?

• ---

Me ollaan kaikki yhtälailla riippuvaisia meitä ympäröivistä ihmisistä. Presidentilläkin on työ vain koska kansa on päättänyt että sellainen työ täytyy olla.

• dhre5re
        --- kirjoitti:

Me ollaan kaikki yhtälailla riippuvaisia meitä ympäröivistä ihmisistä. Presidentilläkin on työ vain koska kansa on päättänyt että sellainen työ täytyy olla.

Totta, mutta haluisin tietää aloittajan määritelmän omillaan toimeen tulevalle. Tämä siksi, koska useammatkin naiset on tuota ominaisuutta toivomassa mieheltä. Eli olisi kiva tietää, mitä sillä oikein tarkoitetaan?

• vastailijaa
        dhre5re kirjoitti:

Totta, mutta haluisin tietää aloittajan määritelmän omillaan toimeen tulevalle. Tämä siksi, koska useammatkin naiset on tuota ominaisuutta toivomassa mieheltä. Eli olisi kiva tietää, mitä sillä oikein tarkoitetaan?

Itse ajattelisin sen niin, että emme eläisi vain minun rahoillani.
        Viimeisin miesystäväni pyysi minulta aina rahaa esim. bensaan ja tupakkaan eli ei ollut omillaan toimeen tuleva.

• Haluaisin tavata..naisen.

• totta on

Sen täytyis olla samanlainen HC-erakko kuin minä eikä millään tavalla itsesäälissä rypevä luuseri, vaan itsetietoinen ja fiksu!
      Sosiaalisesti älykäs, kyllin matemaattinen ja ymmärtää taiteiden / luovuuden päälle. Vähän tietokonenörtti ;) Ei hirveän liikunnallinen mutta perusterveydestä ja hygieniasta huolehtiva. Ei mikään brutaali seksipeto vaan sopivasti eroottinen! Itsenäinen mies. Mielellään söpö / komea!

Ai että, ihannemieheni ;D

• grgsht5hdgf

Jeesus olisi kiva tavata. Jos vaikka korjaisi mun pään siinä samalla...

• a18plus6

Tämä ei ole treffipalsta, aloittajan kaltaista seuranhakuilmoitusta varten on ihat omat instanssissa, jopa S24:n puolesta.

• kastemadon napa

omilla toimeen tuleva tarkoittaa sitä, että sillä mitä mistäkin saa rahaa, vaikka nyt kelasta, sillä raha määrällä pitää tulla itse toimeen.

kelastakin saadut rahat ovat verorahoja, niin kuin esim pressan palkkakin maksetaan veroilla, koska silloin, kun ei tule omillaan toimeen, niin kustantajana on joku toinen verottomana maksava ihminen.

ei tainnut olla treffi ilmoitus, vaan kysymyshän on esitetty jo otsikossa.

• dfhhfhfdfdh

Jos ei ole omaisia, sittenhän on pakko tulla omillaan toimeen? :D Toisaalta entä jos on ahkera ja yrittäväinen ja tekeen normaalin veronalaisen ansionsa lisäksi hommia pimeenä. Tällöin ei tule omillaan toimeen, koska se tulee verottomana? Okei, saivartelin, mutta välillä ihmetyttää, että mitä se "omillaan toimeentuleminen" naisten mielestä oikein tarkoittaa. Olen käsittänyt niin, että se tarkoittaa sitä, että ai asu äitin helmoissa enää.

• puusta pudonnut

Hieman tarkemmin ilmaisu paikallaan olisi.
      'omilla toimeen tuleva tarkoittaa sitä, että sillä mitä mistäkin saa rahaa, vaikka nyt kelasta, sillä raha määrällä pitää tulla itse toimeen.'
      Ok.
      'koska silloin, kun ei tule omillaan toimeen, niin kustantajana on joku toinen verottomana maksava ihminen.'
      Jälkimmäinen osio hieman epäselvä.
      Siis se Auervaara kun tulee kinuamaan sitä lainatakausta 50 tonnin pikkuvippiin
      virman perustamiskuluihin, niin tämmöinen tapaus ei vissiin kans käy?

• Invisible boy

Iällä ei ole väliä, kunhan vain on hyvännäköinen ja kroppa naisellisen timmi ja muodokas. Ei haittaa, vaikka päässä olisi tuuheat ,paksut, tummat, hyvinhoidetut hiukset, jotka tuulessa hulmuaisivat, kuin muinaisen nymfin kutrit. Silmät joko siniset, tai ruskeat, tissit mieluiten kuin Mansikilla ja pituus yli 165 senttiä, mutta korkokenkien kanssa ei saa ylittää 174 senttiä.

Pitää omata sopraanon ääni ja jossain japanilaisessa kamppailulajissa ruskea vyö. Mielenkiintoa ja ymmärrystä täytyy löytyä kokkaamiseen, tiskaamiseen, pyykkäämiseen ja vapaavalintaisesti joko kielten opiskeluun, tai jonglööraamiseen.

Pukeutumistyyli on vapaa, kunhan on mahdollisimman paljastava. Mahdolliset aurinkolasit oltava mieluiten Ray-Banit ja pilottimallisena.

Jos hiukset ovat punaiset, niiden täytyy olla vähintään 40 senttiset ja laineilevat. Silmien värin oltava tässä tapauksessa sininen. Jos hiukset ovat kiharat, myös vihreät silmät käyvät, mutta tässä tapauksessa kuppikoon tulee olla b ja kiinnostusta myös miekkailuun, sekä edellämainitun kamppailulajin tulee olla korealainen ja vyöarvo keltainen.

Ei haittaa, vaikka olisi lesbo, kunhan hän ja hänen tuomansa tyttökaverit ovat minun seurassani kiihkeitä heteronaisia. Tyttökaverit saavat olla pituudeltaan 160-180 senttisiä ja heillä täytyy olla toisiinsa nähden eripituiset hiukset. Myös heillä saa olla hyvät kokkaustaidot ja palvelualtis mieli.

Tästä eteenpäin kaikki käy, kunhan ei ole miehiä arvosteleva ja pinnallinen ja on lapseton, savuton, ymmärtäväinen, kiltti, reipas huumorintajuinen, mahdollisimman varakas ja saatanan hyvännäköinen.

• Helsingin kotiherra

Olisin mieluusti hakemasi, mutta se kohtaamisen sietämätön vaikeus.

• kastemadon napa

niin mielenkiintoisia vastauksia :) joten jatkakaa.

mikä tekee kohtaamisesta sietämättömän vaikeata?

• ypö laksatiivi

Paskahätä.

• Helsingin kotiherra

Se, ettemme tunnu kohtaavan missään. Eipä sitä yleensäkään kohtaa kettään, kun kaikilla on omat menonsa.

• Vain yhden sopivan

Haluaisin tavata vapaaehtoisesti lapsettoman naisen, jolla on luottotiedot kunnossa, ei rikosrekisteriä, ei päihdeongelmaa, ei tupakoi, liikkuu riittävästi ja on 100% hetero.

Kas, siinäpä ne perusvaatimukset vakavalle kandidaatille ihmissuhteeseen.

• Mahdottoman

Ihanan, vapaamielisen, rajattoman, aistillisen, ymmärtävän, tietävän, taitavan, turvallisen, tasapainoisen ... Ja sellaisen, joka tykkäisi minusta - minusta huolimatta.

• Helsingin kotiherra

Se siitä kohtaamisesta.

• 11+5

Tahtoisin tavata Einsteinin. Siitä tulisi mielenkiintoista.

• Tilaus jonossa

Haluaisin tavata alta nelikymppisen miehen, joka olisi yhtä sukupuoleton kuin itsekin olen. Siis psyykeltään. :) Vierastan kovin naisellisia naisia ja miehisiä miehiä. En osaa kuvitella viihtyväni intomielisen autonrassaajan tai jalkapallofanaatikon seurassa, jos kaikki tekeminen henkii aina sellaista äärimmäistä miehisyyttä. Inhoan uhoamista. Herkkä, tunteellinen ja pohdiskelevainen mies sopisi minulle.

Lisäksi miehen tulisi olla puhdas ja tuoksua hyvältä. Ja tykätä hellyydestä. Ja eläimistä.

Kiitti, ei mulla muuta. Milloin tätä voi odottaa toimitettavaksi?

• 30 korvilla yli ali...lapsenmielisyytensä säilyttäneen, elämäniloisen, jollain lailla luovan..kivan tavallisen naisen.Joka pitää laillani melkein mistä vaan maan ja taivaan välillä. Paitsi politiikasta, pahuudesta ja tyhmyyksistä.

• Unelmateimitäänmaksa

Hymm..mmh....siis, minkäslainen vois olla! Ikä siinä puolensadan kahtapuolen, pitkähkö ja hoikka, huumorintajuinen ja itsellenkin osais nauraa. Ei missään tapauksessa tuppisuu! Luonnonlapsi ja keskustelutaitoinen. Eläinrakas luonto ihminen, joka voi olla samalla erämieskin.
      Niin ja rakastelutaitoinen, tietenkin ja MIES!
      Ei taida olla olemassakaan, mutta sellaisen haluaisin tavata.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      1968
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      56
      1407
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      201
      1224
    4. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      56
      1152
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      78
      1092
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      38
      1037
    7. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      67
      947
    8. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      62
      946
    9. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      212
      893
    10. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      94
      858
    Aihe