Oon muuten laihtunut 5 kg jotain kolmes viikos. Lopetin perunien syömisen ja aloin syömään kanaa. Mites teillä muuten menee?
Pitäis syödä jotain
13
171
Vastaukset
- dhdhdhh
toi on aika reilu painonpudotus. Ootko varma, että kyseessä on läski eikä neste? ..tai ehkä sekä että. Kohta sulaa tiet niin on hyvä lenkkeilläkin sit. Kerkeet vielä hyvin kesäkuntoon :D
Ostin tänään uudet farkut koska vanhoissa on perseen kohdalla reikä. Ennen mulla oli koko 36 mut nyt ostin koon 35 farkut. Koko 34 kin olis mennyt ihan hyvin.
kyllä mä hikoilen kuin porsas aina kun olen salilla. Voi siis olla et nesteet on päästä valunut salin lattialle ja olen siksi laihtunut.- sdfsfsdfdf
Toi kuulosti siltä kuin sulla olis yhdet ainoat farkut :D
On mulla vanhoja farkkuja kaapis mut emmä käytä niitä.
- Keissa
Yritän syödä terveellisesti. Ruokaa ei tule laitettua, kun elää yskin. Tykkään perunasta, mutta ei niitä voi raakana syödä. Kalaa olen syönyt viime aikoina, teen omia myslejä ja sekoituksia kaurahiutaleista, soijarouhseesta, rusinoista ja marjoista ja hedelmistä. Lorautan sekaan rypsiöljyä ja syön teen tai rasvattoman maidon kanssa. Viikonloppuisin tulee välistä laitettua kanaa ja riisiä. teen myös joskus jauheliharisottoa. Ruisleipää, keittokinkkua ja kevytjuustoa kuluu paljon.
Keitän myös puolukkapuuroa ja se on herkkua saunailtana kylmän maidon kera. - 18+6
Mulla on vähän ylipainoa. Ei oo mitään tarvetta laihduttaa, kun olen perusterve.
- herneeet
tomatti
kaali
porkkana
peruna - läski
Mä lopetan kokonaan syömisen. Sitten kukaan ei ainakaan voi sanoa läskiksi.
Tänään aloitin laihiksen ja laitoin kaiken ylös minkä syönyt. Vihanneksia ja marjasmoothin aamulla.Omenan..paljon sitruunavettä vaan ja tuossa kuuden aikaan meni vihannesborssia kaksi isoo lautasellista ja maitoa lasi. Marjasmoothin ja vissyä ota vielä saunan jälkeen ennen nukkumaan menoa.Mikä on paino huomenaamulla?? Jänskättää..
- jojo ilmiö
En syö mitään erikoisempia, keventänyt olen toki huomattavasti aiemmasta
aterioinnista. Puolessatoistavuodessa painoa pois reilu kymmenen kiloa,
nyt alkaa tosin jo olla niin alhaalla, että pitäis siirtyä jo kokonaan
pupujussi ruokintaan jos vielä meinaa yli 5 kiloa pudottaa.
Tämä tosin alkaa kohta riittää, paino alkaa jo olla lähelle samoissa lukemissa
kuin nuorena jannuna armeija-aikoihin.
Painon puolesta kunto paljon paremmin kohdillaan, hieman tulee kuntoiltuakin.
Eli painon ja liikunnan puolesta menee paremmin, takana on useita jojo
ilmiöitä, 20-25kg ylipainoa, 10-15kg pudotusta, sitten taas takas, eikä mitään
säännöllisiä kuntoiluja aiemmin pidempään kestäneinä.
Nyt on jo yli puoltoistavuotta takana sitä kuntoiluakin, eli ei se taida enää loppuakaan. Ruokailutottumuksetkin on muuttuneet pysyvästi.
Kunto meni todellakin jo niin huonoksi, että tuli lueskeltua muuatta hyvää
mm. kakkostyypin diabetestäkin käsittelevää kirjasta, mistä sitten tuli
otettua onkeen ruokailutottumuksiin liittyen.
Säännöllinen kuntoilu toki tuli aloitettua jo paljon aiemmin, kun keksin
alkaa kuntoilla aivan omalla tavallani, veikkaanpa että kukaan muu ei
harrasta liikuntaa tuolla tavalla, siihen tuli sitten lisäiltyä hieman
voimaharjoitteita.
Eli syömistapojen ja liikunnan puolesta jonkin verran paremmin, muusta
en niinkään tiedä vielä, jos pari vuotta tätä tyyliä ja katsois sitten, onko
edelleen hieman paremmin kuin nyt. Enkä mä ny ylipainoisenakaan
koskaan mikään täydellinen sohvaperuna ollut. - ....................
jouduin kerran sairaalaan tiputukseen kun en syönyt viikkoon.
- ei ole ruokaa
En ole syönyt 2 päivään mitään
- 3423432432423
Ohhoh. Missä syy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1731926Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561407Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva1981197Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi561142Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus781092Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e381027- 62946
- 67937
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy212883Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali156846