Pitäis syödä jotain

i.like.you

Oon muuten laihtunut 5 kg jotain kolmes viikos. Lopetin perunien syömisen ja aloin syömään kanaa. Mites teillä muuten menee?

13

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dhdhdhh

toi on aika reilu painonpudotus. Ootko varma, että kyseessä on läski eikä neste? ..tai ehkä sekä että. Kohta sulaa tiet niin on hyvä lenkkeilläkin sit. Kerkeet vielä hyvin kesäkuntoon :D

• Ostin tänään uudet farkut koska vanhoissa on perseen kohdalla reikä. Ennen mulla oli koko 36 mut nyt ostin koon 35 farkut. Koko 34 kin olis mennyt ihan hyvin.
      kyllä mä hikoilen kuin porsas aina kun olen salilla. Voi siis olla et nesteet on päästä valunut salin lattialle ja olen siksi laihtunut.

• sdfsfsdfdf

Toi kuulosti siltä kuin sulla olis yhdet ainoat farkut :D

• On mulla vanhoja farkkuja kaapis mut emmä käytä niitä.

• Keissa

Yritän syödä terveellisesti. Ruokaa ei tule laitettua, kun elää yskin. Tykkään perunasta, mutta ei niitä voi raakana syödä. Kalaa olen syönyt viime aikoina, teen omia myslejä ja sekoituksia kaurahiutaleista, soijarouhseesta, rusinoista ja marjoista ja hedelmistä. Lorautan sekaan rypsiöljyä ja syön teen tai rasvattoman maidon kanssa. Viikonloppuisin tulee välistä laitettua kanaa ja riisiä. teen myös joskus jauheliharisottoa. Ruisleipää, keittokinkkua ja kevytjuustoa kuluu paljon.
      Keitän myös puolukkapuuroa ja se on herkkua saunailtana kylmän maidon kera.

• 18+6

Mulla on vähän ylipainoa. Ei oo mitään tarvetta laihduttaa, kun olen perusterve.

• herneeet

tomatti
      kaali
      porkkana
      peruna

• läski

Mä lopetan kokonaan syömisen. Sitten kukaan ei ainakaan voi sanoa läskiksi.

• Tänään aloitin laihiksen ja laitoin kaiken ylös minkä syönyt. Vihanneksia ja marjasmoothin aamulla.Omenan..paljon sitruunavettä vaan ja tuossa kuuden aikaan meni vihannesborssia kaksi isoo lautasellista ja maitoa lasi. Marjasmoothin ja vissyä ota vielä saunan jälkeen ennen nukkumaan menoa.Mikä on paino huomenaamulla?? Jänskättää..

• jojo ilmiö

En syö mitään erikoisempia, keventänyt olen toki huomattavasti aiemmasta
      aterioinnista. Puolessatoistavuodessa painoa pois reilu kymmenen kiloa,
      nyt alkaa tosin jo olla niin alhaalla, että pitäis siirtyä jo kokonaan
      pupujussi ruokintaan jos vielä meinaa yli 5 kiloa pudottaa.
      Tämä tosin alkaa kohta riittää, paino alkaa jo olla lähelle samoissa lukemissa
      kuin nuorena jannuna armeija-aikoihin.

Painon puolesta kunto paljon paremmin kohdillaan, hieman tulee kuntoiltuakin.
      Eli painon ja liikunnan puolesta menee paremmin, takana on useita jojo
      ilmiöitä, 20-25kg ylipainoa, 10-15kg pudotusta, sitten taas takas, eikä mitään
      säännöllisiä kuntoiluja aiemmin pidempään kestäneinä.
      Nyt on jo yli puoltoistavuotta takana sitä kuntoiluakin, eli ei se taida enää loppuakaan. Ruokailutottumuksetkin on muuttuneet pysyvästi.

Kunto meni todellakin jo niin huonoksi, että tuli lueskeltua muuatta hyvää
      mm. kakkostyypin diabetestäkin käsittelevää kirjasta, mistä sitten tuli
      otettua onkeen ruokailutottumuksiin liittyen.
      Säännöllinen kuntoilu toki tuli aloitettua jo paljon aiemmin, kun keksin
      alkaa kuntoilla aivan omalla tavallani, veikkaanpa että kukaan muu ei
      harrasta liikuntaa tuolla tavalla, siihen tuli sitten lisäiltyä hieman
      voimaharjoitteita.

Eli syömistapojen ja liikunnan puolesta jonkin verran paremmin, muusta
      en niinkään tiedä vielä, jos pari vuotta tätä tyyliä ja katsois sitten, onko
      edelleen hieman paremmin kuin nyt. Enkä mä ny ylipainoisenakaan
      koskaan mikään täydellinen sohvaperuna ollut.

• ....................

jouduin kerran sairaalaan tiputukseen kun en syönyt viikkoon.

• ei ole ruokaa

En ole syönyt 2 päivään mitään

• 3423432432423

Ohhoh. Missä syy?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      277
      4722
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      134
      3050
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      45
      2931
    4. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      37
      2899
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      77
      1826
    6. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1694
    7. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1531
    8. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      62
      1459
    9. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      97
      1322
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      227
      1222
    Aihe