Kun äiti pakottaa veljekset olemaan kavereita

Kylmät kädet

Meikäläisen äiti on jo vuosia pakottanut veljeni järjestämään saunailtoja minulle. Aluksi olin yhtä vasta hakoinen, kuin veljenikin, mutta vuosien saatossa saunailtojen jatkuessa kiinnyin häneen.

Tunne ei ole molemmanpuoleista, joten äitini teki ikään kuin karhunpalveluksen minulle. Rakastan veljeäni, mutta hän ei rakasta minua eikä tämä asetelma muuttunut pätkääkään pakotetuissa saunailloissa.

Äitien ei tulisi puuttua veljeksien välisiin suhteisiin. Se aiheuttaa vain pelkkää kärsimystä. Olin täysin tyytyväinen viileisiin, etäisiin suhteisiimme, kunnes kiinnyin veljeeni pakotetun kanssakäymisen takia.

Nyt tunnen tuskaa. Kaikki oli ihan hyvin ennen tätä.

5

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • K k

Jos veljeksillä ei synkkaa, niin niillä ei synkkaa. Äitini teki elämästäni paljon vaikeampaa, mitä se oli, vaikka tarkoitus toki oli aivan varmasti hyvä.

• Kylmät kädet

Jos olen jatkuvasti jonkun ihmisen kanssa tekemisissä, pakotetusti tai ei, kiinnyn häneen.

• Äiti.------

Minkä ikäisiä olette? Jos olette aikuisia miehiä, kannattaisi miettiä, miksi toimitte vastoin omaa tahtoanne, ainakin sinä, ja annatte äidin määrätä. On oma valintanne miten toimitte ja jos päätät toimia äitisi ohjeiden mukaan ei se poista vastuutasi omista päätöksistäsi.

Äitiä on turha syyttää omista tekemisistä.

• Kylmät kädet
        Äiti.------ kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette? Jos olette aikuisia miehiä, kannattaisi miettiä, miksi toimitte vastoin omaa tahtoanne, ainakin sinä, ja annatte äidin määrätä. On oma valintanne miten toimitte ja jos päätät toimia äitisi ohjeiden mukaan ei se poista vastuutasi omista päätöksistäsi.

Äitiä on turha syyttää omista tekemisistä.

En kehtaa sanoa äidilleni, että älä puutu elämääni, vaikka hän hylkäsikin minut vuonna 1993.

Olen aivan liian kiltti.

• selkärangaton veli

Oma vika vitun homo... Jos veljes ei tykkää susta anna olla äläkä tottele. Mitäs tottelit äitiäs.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3315
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3127
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2508
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      2435
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1933
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1830
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1435
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1310
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82