mitä antaisit kaivatullesi? 😃
Mitä toivot joululahjaksi ja
73
823
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Aloituksen saa poistaa, kun ei tule asiallisia vastauksia.
- AnonyymiUUSI
Mikä vastauksissa vikan a?
- AnonyymiUUSI
Suukon mies!
- AnonyymiUUSI
Yhteistä, kiireetöntä aikaa.
- AnonyymiUUSI
Toivon unta, lunta, aurinkoa ja suklaata. Ehkä totuuden meistä. Pystyisikö vuoden 2026 aloittamaan niin, että meidän välit olisi selvät? Hänelle antaisin samoja juttuja. Suklaasta en ole ihan varma, hän saattaa tykätä jostakin muusta karkista enemmän.
- AnonyymiUUSI
Rakkautta miehelle❤️❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Toivon meille että exät jättäis rauhaan😑ja sitte ... en kerrokka enempää
- AnonyymiUUSI
Mun pitäisi olla tyly ja esittää, ettei mulla ole tunteita, niin hän pääsisi eroon musta ja minä sen myötä hänestä. Siinä lahjaa molemmille.
- AnonyymiUUSI
flanellipyjaman :D
- AnonyymiUUSI
😁
- AnonyymiUUSI
En mitään. Tilanne ei ole semmonen.
- AnonyymiUUSI
Naisen paikka on nyrkin ja hellan välis. 👊
- AnonyymiUUSI
Miten se liittyy joululahjaan?
- AnonyymiUUSI
Sinä tarvitsisit vaan kunnon lumipesut🥶ja jään ja lumen välissä vasta kivaa on.
- AnonyymiUUSI
No ei muuten ole!
- AnonyymiUUSI
Aikaa vuorokauteen lisää, lepoa ja aikaa rakkailleen. Terveyttä. Aika tempun sais tehdä. 🫤 Valitettavasti. Pitää keksiä jotain muuta.
- AnonyymiUUSI
Ja itse en tarvi mitään. Jos saisin halata pitkään ja olla vain hiljaa vieressään, edes.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja itse en tarvi mitään. Jos saisin halata pitkään ja olla vain hiljaa vieressään, edes.
Sama🍀
- AnonyymiUUSI
Antaisin itseni hänelle ja vastalahjaksi toivoisin häneltä samaa
- AnonyymiUUSI
Kaunista ❤️
- AnonyymiUUSI
Rakastan, häntä.
- AnonyymiUUSI
17.53 m>n ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
17.53 m>n ❤️
Saisit❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
17.53 m>n ❤️
Tarkka mitta. Paljon ympärys?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
17.53 m>n ❤️
Onko mahdollista, että laittaisit teidän alkukirjaimet?
t. yksi kaipailija - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko mahdollista, että laittaisit teidän alkukirjaimet?
t. yksi kaipailijaK ja A kilpailijalle. Hirn ja ammuu.
- AnonyymiUUSI
14 senttimetriä
- AnonyymiUUSI
En mitää. Varmaan jotain pehmeää, lämpöistä , söpöä eli itseni.😁
- AnonyymiUUSI
Tänä jouluna sen on tapahduttava kulta... muuten mörökölli sinut syököön
- AnonyymiUUSI
😻🤭😸😽😽💖
- AnonyymiUUSI
Kenelle tää meni😄 kuulosti vaan niin tutulle.
- AnonyymiUUSI
Mövökövvi o housuissas
- AnonyymiUUSI
Jos rahaa ois hankkisin tolle lokille oman kämpän ettei tarvitsisi katsella sitä pidempää.
- AnonyymiUUSI
OhO. Asutte yhessä, mutta oot ikävä palstalla. Weird.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toinen asui kartanon itäsiivessä ja toinen länsisiivessä, onhan siinä puoli kilometriä matkaa lokilla lennettävänä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toinen asui kartanon itäsiivessä ja toinen länsisiivessä, onhan siinä puoli kilometriä matkaa lokilla lennettävänä.
Ei kuulosta hyvältä...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten suhteet tasolla.
- AnonyymiUUSI
Asiat ovat olleet niin ettei tuollainen ole ollut koskaan mahdollista. Kaikki on ollut vain oman pääni ajatusta ja tunnetta. En olisi täällä ollutkaan tai vastaamassa nytkään jos olisi mahdollista. Kaikki olisi tapahtunut jo aikaa sitten.
- AnonyymiUUSI
Kommentoin yleisellä tasolla, koska nyt ei ole suuremmin kaipausta ilmassa.
Mitä antaisin lahjaksi riippuisi täysin siitä mistä mies pitää. Haluaisiko hän ennemmin elämyslahjan vai tavaraa? Onko hänelle jokin harrastus, jolloin lahja saattaisi liittyä harrastukseen. Tykkääkö hän käydä katsomassa vaikka jääkeikkoa, konserteissa, leffassa tms. jolloin saattaisin hankkia liput ja järkätä treffi-ilta yllätyksen.
Itse toivoisin elämyslahjaa. Jos mennään tavaran puolelle niin pöytäkone, jonka tehot riittävät raskaammankin editin pyörittämiseen. Jälkimmäiseen suhtaudun huumorilla sillä en odottaisi kenenkään laittavan koneen vaatimaa summaa lahjaan vaan elän ajatuksessa, että säästäminen, säästäminen ja säästäminen ovat suunnitelmissa.
Eli elämys-/kokemuslahja. - AnonyymiUUSI
Tykkään käytännöllisistä lahjoista, joten toivoisin Hackmannin Savonia-sarjasta 6 kpl haarukoita entisten lisäksi.
Hänelle antaisin jotain, mistä tietäisin hänen ilahtuvan. Olen hyvä kuuntelemaan tarkalla korvalla pieniäkin toiveita pitkin vuotta. :)- AnonyymiUUSI
Harmi, et oo kuitenkaan se mies.
Mul ois noita tossa turhakkeina.
- AnonyymiUUSI
Meidät toisillemme molemmin puolin...
💝🤗 - AnonyymiUUSI
Professori Balthazar on ihan hyvä.. Itse toivoisin kalsareita 💨💨
- AnonyymiUUSI
En mitään ja tällähetkellä anna varat myöden ostaa joululahjoja muutenkaan
- AnonyymiUUSI
En minä tarvitse mitään. Avaisin sydämeni hänelle.
- AnonyymiUUSI
Kuin myös 💝👐
- AnonyymiUUSI
Tahtoisin hänelle antaa jotain lämmintä ja kaunista.
https://www.youtube.com/watch?v=QudAIVSapCg&list=RDQudAIVSapCg&start_radio=1 - AnonyymiUUSI
Minä haluaisin vauvan. En tiedä, mitä voisin miehelle antaa.
- AnonyymiUUSI
Ööö,ööö pllua?
- AnonyymiUUSI
Toivon, että uskallamme myöntää tunteemme ja toimia niiden mukaan eli hypätä rakastumisen hulluuteen ja lopettaa järkeilyn, jota nyt teemme❤️🙏
- AnonyymiUUSI
Kulta juuri niin ❤️🙏 Se on jo meissä ja yhdessä sitä tavoittelemme!
- AnonyymiUUSI
Vaihdettais kahvikupit ja mentäis kahville paikkaan, jonka olisin halunnut näyttää jo ennen lumien tuloa.
- AnonyymiUUSI
Hänet toivon. Antaisin itseni.
- AnonyymiUUSI
Nyt on helppo. Ostan hänelle vuoden lisenssin yhteen nettipalveluun. Itse en tarvitse mitään, voin käyttää hänen lisenssiä.
- AnonyymiUUSI
Ehkä runon ja suklaata. Itse toivoisin, että hän ajattelisi minua. Tänäänkin mietin, etten koskaan näe häntä. Olin surullinen siitä asiasta.
- AnonyymiUUSI
Hän ei saa mitään ennenkuin on tullut puhumaan asiat halki.
- AnonyymiUUSI
Oikein.
- AnonyymiUUSI
Hänelle haulikko, minä toivoisin vain halata pitkään.
- AnonyymiUUSI
🫴🏻 patruunat myös
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🫴🏻 patruunat myös
tölkit riviin myös ehkä 🧃🧃🧃🧃
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa häijyiltä.
- AnonyymiUUSI
Hänet itsensä.
_nainen_ - AnonyymiUUSI
Hänelle antaisin niskahieronnan saunan jälkeen.
_nainen_ - AnonyymiUUSI
Kulta! kaikki on hyvin ja valmistellaan alustaa ja annetaan viimeinkin palaa. Taistelukenttä on kyllä jo nähty ja siitä hyvin selvittiin. Nyt kohti uutta ja yhteistä haavetta mikä on pian totta
- AnonyymiUUSI
Ihana.
- AnonyymiUUSI
Joko remontti alkaa olla valmis?Se valkotiili talo oisko 70-80:lta.Tiedän missä se on.
- AnonyymiUUSI
Ei oo mitään järkevää syytä viettää koko joulua.
Mietin varmaan koko joulunkin rakkautta josta ei tullut totta meille.
Minulle ja miehelle
Mutta en kyllä tee sitä palstalla .
Naiselta - AnonyymiUUSI
Jos ois varaa niin happinaamarin.Ei se hajuvesissä uiminen oo terveellistä.Kuuleehan sen yskästäkin.Heitä hlvettiin ne hajukuuset!
- AnonyymiUUSI
P*llua tai pullaa... En oo kyllä mikään leipuri 🤭
- AnonyymiUUSI
Miehen tehtävä on sitten laittaa pulla uuniin 🙂
- AnonyymiUUSI
Mnä ostin jo itselleni tänään joiulahjaksi punaisen rahalompakon sittarin ale-hyllyltä. Miehelle antaisin mieluusti joulupusun!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"628820Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1545494Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1214947Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään83832Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m833446Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta533359Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä352692En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102611Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html392593- 241717