Iloista naistenpäivää tänään palstan viehättäville (=kaikille) naisille!
Onnea ja kaikkien hyvien toiveiden toteutumista itse kullekin!
8.3.
15
81
Vastaukset
Sydämellinen tervehdykseni kaikille naisille näin omana päivänänne.
Minulla jo vuosia ollut naisille omistettu runo ja kirjoita tähän nytkin
Tämä on päivä kaikkkien naisten, iloisten, suloisten, kaunokaisten. Kuka nyt enää omenaa muistaa, elämä kuitenkin hyvin luistaa.
uatu tuossa ennätti edelle, enkä halunnut erillistä tervehdystä kirjoittaa- tex
Päivä niin kauniina kimmeltää,
ilolla luen nyt rivinne nää!
Läsnäolonne säihkettä antaa,
kuin auringonsäteet valaisis rantaa!
Kiitos. - katleija
Lentosuukko, kun parempaan en yllä, ihanille onnittelijoillemme.
- naistenpäivänä
Onnea, Sinulle ja minulle, meille, aikuisille naisille!!
http://www.youtube.com/watch?v=i1XjN9k7aLw - kisumirrit
http://www.youtube.com/watch?v=_u9T2-uk0tc
ONHAN HIENOA ,JONAIN PÄIVÄNÄ KIITETÄÄN,MUISTAKAA TÄNÄÄN EI YHTÄÄN POIKKIPUOLISTA SANAA..
NAISENA MYÖS TOIVOTTELEN -===hyvää naisten päivää ja lähden apteekkiin.- kolkko valinta
tuo ja huutaakin siinä kurkkusuorana taas.
- fanittaja 1
Ankin suurena ihailijana minulle Ankin parasta antia nykypäiviini on toi Nuoruus nyt ohi on ja sillei.
- Ramoona*
Sain muutaman tekstarin...tätä en ollut ennen kuullut :
Jumala loi miehen, astui askeleen taaksepäin ja katseli luomustaan, sitten tokaisi: "Ei helkatti, pystyn minä parempaankin" - ja loi naisen .
Iloista, auringon kanssa kilpaa säteilevää päivää ! - Hehheh! Plussan sait
naurusta ja siitä aiheutuneesta hyvästä mielestä!
Ilahduttakaamme toinen toisiamme, me tytöt, sekä myös
poikapuolisia, ovathan he kuitenkin rakkaita meille hekin!
:)- kaikki muuttuu
Kiitos vaan toivotuksista.
Hämmästytti palattuani Suomeen 2000 luvulla, miten tänne oli tullut näin vakavasti otettu naistenpäivä ja isien päivä, sekä ystävänpäivä.
Tuo ihana romanttinen Valentain päivä oli Suomessa muutettu ystävänpäiväksi, oikeaksi kamalaksi korttien markkinointi päiväksi.
- Kake Kuukkeli
Peruukeist,
puutereist,
isost mahast,
löysäst nahast,
känsist pienist,
jalkasienist,
riipuvist tisseist,
väkevist pisseist,
niist on tosi naiset tehty! - uatu .
Tunnelma vain nousee ja aurinko paistaa.
Moni onniteltava on jo ketjua luettuaan ehtinyt vilkaista peiliin, varmuuden vuoksi. Kiitos tervehdyksistä!
Vakinainen poikaystäväni kävi eilen ostamassa kukkia koska arveli olevansa melkein terve, ja ehkä pieni lenkkikin friskaisi.
Joko diagnoosi oli väärä tai sitten pieni lenkki ei tehnytkään hyvää.
Kukistajani makaa sohvalla peitto korvissa ja näkee unia telkkarista, joka on auki.
Jos joku sattuu kysymään, herra on lepoasennossa töllötellyt.
Eihän sitä aikamies keskellä päivää nokosia ota.
Oikein hyvää kv naistenpäivää!- tiputipu täällämato
Se on niin että munat,,,,ne vanheneet, mut'ei kanat.
Kiitos muistamisesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645180Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662387- 2622352
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362349Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191624Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191458Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491038- 891006
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12939- 66927