Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena ihan vain olemalla olemassa, vaikka ollaanki oltu erillään🙏🫂🥹 kiitos siitä, oot älyttömän rakas 🥰
En uskalla ees ajatella muru
13
1259
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sä katosit taas. Niin kuin mun elämästänikin.
- Anonyymi00002
Voi kun ihana! Samoin tunnen hänen, kaivattuni, suhteen.
- Anonyymi00003
Tehtäväni on täytetty tässä mittakaavassa. Ei ole enää otettavaa ei annettavaa. Onnellista lopuelämää.
- Anonyymi00004
🫂❤️✨️
- Anonyymi00007
Toki haluaisin lähentyä muutenki 😘
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Toki haluaisin lähentyä muutenki 😘
Minäkin 😘 mikä estää?
- Anonyymi00005
oon sairastumisen ja eron jälkeen vaan trollannu täällä (terapia keino)
- Anonyymi00006
Niin sukupuoli vaihtelee ainakin tekstistä toiseen. Kysymys kuuluukin kumpi oikeasti olet?
- Anonyymi00008
"Tulihan se rehellinen totuuksien sieltä viimein !
Oliko se kaikki pelkkää trollaamists mies
Siis ihan vitut kakki
Ei prkl 🐏. 🤬🤬🤬🤬🤬!
Nyt painut helvettiin tältä sivustolta
Ja mun elämästä ja sydämedtä.
💔💔💔
Seis!!!!!!!!!
Analysoidaanpa vähän
Sinä kun tykkäät että niin tehdää
Huomaan että olen vihainen .
Tälläistä sairasta kuraapakas voi pyöriä mielessä.
Mulla ja eräillä
Vain toinen elää sen kurapaskan mukaan ...
Mutta koska olen jo aikuinen nainen enkä mikään teiniksi jäänyt henkisesti niiku toi AP
Niin en tässä tilanteessa tee asialle mitään
Ohitan vain ne.
Vihan tunne joo huomattu mutta entä sitten
Ei mun tarvi mihinkään lapselisuuksiin ryhtyä
Tiesitkö olenkaan
En voi elää vain tunteiden sanelemana ja valita tunnetta mies joka hetki
Itseasiassa se käy ja onnistuu todella harvoin .
Se ei sinulle joka elää vain tunteesta käy
Olet tenpperamentiltasi kun tulen Lieska
Ja minä kun jäinen ja hidas peruskallio
Ollaksesi onnellinen tarvitset toisen tulenliaskan lähellesi mies
Minä olen ja olin ihan väärä sinulle sittenkin.
Tiedän sen nyt
En koe surua enää kun kuljen pois
Sinä olit ja menit. Näkemiin. Ja kiitos.
Naiselta sivusta
- Anonyymi00009UUSI
Olen alkanut voida paremmin saadessani olla tukenasi. Se on tuntunut itsestä välittämiseltä eikä velvollisuudelta. Ehkä sitä kuollakseen haluaa antaa elämästään pois, jollekin, jollekulle. Olla jonkin kantamalla. Tullakseen kuulluksi.
- Anonyymi00010UUSI
Kiva sulle. Ite menetin kaiken ja tää elämäkin alkaa olla loppu. Ja yksin ilman tukea ketään oon.
- Anonyymi00012UUSI
Miten menetit kaiken?
- Anonyymi00013UUSI
Samat sanat takas. ❤️Oot ollu mun tuki ja turva aina🤗rakastan sua💘
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site906076Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto534461SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun574202SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt963799Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost73543Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1042642SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502513Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352439Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat492158Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val71505