Loratadinia

meneekö ohi

aloin käyttämään taas ajoissa, kun koivun siitepöly vaivaa. Mutta, aina sama juttu, tulen jotenkin agressiiviseksi ja levottomaksi, kuin olis energiaa paljon, mutta en saa mitään tehtyä.

Jotenkin outo olo?

3

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä auttaisi?

Minulla ja 8v. lapsellani kaikki antihistamiinit aiheuttavat myös aggressiivisuutta ja levottomuutta, jota on työlästä aikuisenkin hallita, ja lapsi ei taas pysty vaan käyttäytyy agressiivisesti ja levottomasti. Onko se itse lääkkeen vaikuttava aine vai apuaineet joka tuon aiheuttaa? Meillä ei käytön aika poista tuota vaan tuo vielä enemmän haittavaikutuksia esille.

• Sopinut minulle

Onko tullut kokeiltua Kestine-nimistä antihistamiinia.(ebastiini)

• teija.dunder

Antihistamiinien osalta käytännössä suurimmalle osalle sopii kaikki nykyiset ns väsyttämättömät antihistamiinit ja näin ollen tottumukset ja hinta ratkaisevat, mitä niistä käyttää. Osalle sopii vain tietyt antihistamiinit, koska muista tulee väsyttävyyttä tai muuta huonoa oloa. Sitten on pieni osa allergisista, joille mikään käytössä olevista ei vaikuta sopivan esim niin että lievä väsyttävä olo jatkuu muutaman päivän käytön jälkeenkin tai on huono, outo olo. Tämä liittyy antihistamiiniin ei apuaineeseen, koska sama vaikutus on tipossa tai tableteissa. Jos haitavaikutusta on kannattaa käyttää allergian paikallishoitovalmisteita: silmätippoja, nenäsuihkeita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      63
      6190
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      63
      5599
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      128
      4465
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      57
      3889
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3795
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3219
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      68
      2989
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59