Kun olette vaakasuora viiva -------- tai sitten pystysuoria viivanpätkiä llllllll, niin miksi teitä pitäisi palstalla kutsua?
Erottutukaa jos osaatte! Kertokaa miksi teitä pitää kutsua!
Olkaa jotakin!
5
67
Vastaukset
- |||
Minua ei ainakaan tarvitse kutsua miksikään. On ihan oman pitkällisen harkintani mukainen päätös, olla rekisteröitymättä.
Sekin on kokeiltu aikoinaan.
Liian asiallinen olen aina, kirjoitin sitten rekisröitynä tai puskasta.
Asiat asioina.
Minulle kommentti on kommentoijaa tärkeämpi.- vastapuoli
Kommentoija ei tuolloin saa esittää kommentteja muista kirjoittajista!
- il.lalla.
vastapuoli kirjoitti:
Ja mitähän sinä tahdot sanoa? Itse en tule palstalle arvostelemaan muita, vaan sanomaan sanani, jos se minulla on.
Minä en ota osaa mihinkään muuhun seuratoimintaan. - Puskasta tälläkertaa
vastapuoli kirjoitti:
Miksi pitäisi esittää kommentteja muista kirjoittajista?
En esitä kommentteja elävässä elämässäkään kenestäkään.
Monilla kirjoittajilla tuntuu olevan se ajatus, että tunnemme toiset palstalaiset. Emme tunne. Emme tunnistaisi joukosta toisiamme. Kasvokkain puhuisimme ihan muista asioista kuin anonyymillä kirjoituspalstalla. Puskasta tälläkertaa kirjoitti:
Miksi pitäisi esittää kommentteja muista kirjoittajista?
En esitä kommentteja elävässä elämässäkään kenestäkään.
Monilla kirjoittajilla tuntuu olevan se ajatus, että tunnemme toiset palstalaiset. Emme tunne. Emme tunnistaisi joukosta toisiamme. Kasvokkain puhuisimme ihan muista asioista kuin anonyymillä kirjoituspalstalla.Minä olen oma itseni, ja se saa riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku443888Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351879Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531326- 1541202
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti41980- 190975
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.228954- 80927
- 55800
Jälkiviisauttako
Kun katsot taaksepäin, tekisitkö jotain asioita toisin kaivattusi suhteen? Vai onko kaikki mennyt, niin kuin piti?79799