Olen kärsinyt jokapäiväisestä pahoinvoinnista n. 7 vuotta. vatsalaukuntähystys, ultra ja verikokeet on otettu, mutta syytä ei löytynyt. lopetin kahvin juomisen ja tupakanpolton,ei muutosta. mutta kun lopetin vehnäjauhon syömisen niin pahoinvointi loppui kuin seinään (siis saman päivän aikana jo). voiko kyseessä olla keliakia jos oireet häviää näin nopeasti. nyt neljättä päivää ilman oksettavaa oloa, aivan mahtavaa!! :) mutta syyn haluaisin tietää varmuudella.
KELIAKIKO?
2
155
Vastaukset
- teija.dunder
Hienoa, että pahoinvointi on loppunut. Oire loppui hämmästyttävän nopeasti ollakseen keliakiaa. Jos tähystyksen yhteydessä otettiin keliakiakoepalat olisi se pitänyt näkyä vastauksissa. Tämän voi tarkistaa jälkikäteenkin. Jos keliakiaa ei ole todettu voinet kokeilla vehnäaltistuksessa palaako aiempi oire.
- hevat
Minulla on keliakia ollut 24v,löytyi yksityis lääkärillä,kun ohut suolesta ottivat koepalan.Smat oli lisäksi aina vc juoksu hermot meinas mennä,kun olin vielä
asiakaspalvelija.. Nyt olen 75v noudatan kluteenitonta ruokavaliota,silloin painoin 39kg----nyt normaalipaino 49kg koska pituuteni on 150cm..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558