Olen kärsinyt jokapäiväisestä pahoinvoinnista n. 7 vuotta. vatsalaukuntähystys, ultra ja verikokeet on otettu, mutta syytä ei löytynyt. lopetin kahvin juomisen ja tupakanpolton,ei muutosta. mutta kun lopetin vehnäjauhon syömisen niin pahoinvointi loppui kuin seinään (siis saman päivän aikana jo). voiko kyseessä olla keliakia jos oireet häviää näin nopeasti. nyt neljättä päivää ilman oksettavaa oloa, aivan mahtavaa!! :) mutta syyn haluaisin tietää varmuudella.
KELIAKIKO?
2
109
Vastaukset
- teija.dunder
Hienoa, että pahoinvointi on loppunut. Oire loppui hämmästyttävän nopeasti ollakseen keliakiaa. Jos tähystyksen yhteydessä otettiin keliakiakoepalat olisi se pitänyt näkyä vastauksissa. Tämän voi tarkistaa jälkikäteenkin. Jos keliakiaa ei ole todettu voinet kokeilla vehnäaltistuksessa palaako aiempi oire.
- hevat
Minulla on keliakia ollut 24v,löytyi yksityis lääkärillä,kun ohut suolesta ottivat koepalan.Smat oli lisäksi aina vc juoksu hermot meinas mennä,kun olin vielä
asiakaspalvelija.. Nyt olen 75v noudatan kluteenitonta ruokavaliota,silloin painoin 39kg----nyt normaalipaino 49kg koska pituuteni on 150cm..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 636180
- 635599
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1284426- 553873
- 143795
- 323219
- 672979
- 592846
- 692588
- 471950