Vaakamies&skorpioninainen

Vaakaanlangennut?

Olen itse lokakuussa syntynyt skorpioninainen ja tapailemani mies on minua 6-vuotta vanhempi lokakuinen vaakamies . Olen tapaillut montaa miestä ja vaikka itse sanonkin olen äärimmäisen hyvä ihmisasiantuntija (nään suorastaan ihmisten sisään ja heidän ajatuksiinsa), mutta törmättyäni nyt ensimmäistä kertaa vaakamieheen olen aivan ymmälläni. Tiedän vain sen, mitä hän on kertonut (esim. edellisessä suhteessa nainen petti häntä) ja epäilen, että siksi mies on kovin epävarma tunteidensa kannalta tai ainakin vaikuttaa siltä.

Olemme "tapailleet" joulukuusta lähtien, mutta aika harvoin, koska tältä mieheltä ei liukene aikaa juuri lainkaan, vaikka olemme melkein naapureita. Hän on aina töissä, autotallilla (autot ovat selvästi intohimo), pelaamassa jääkiekkoa tai kavereidensa kanssa. Hän myös menee aina kavereidensa mukana, oli ehdotus kuinka hullu tahansa ja se ärsyttää minua suunnattomasti, kun hän ei osaa sanoa EI. Olemme harrastaneet seksiä joka tapaamisellamme, paitsi silloin kun tapasimme ensimmäisen, toisen ja kolmannen kerran. Olemme vähän niin kuin "seksikumppanit". Kuitenkin tämä asia on jäänyt epäselväksi, ainakin minun osaltani, koska emme ole juuri puhuneet suhteestamme toisiimme. Itse haluaisin rakentaa hitaasti tapailustamme parisuhteen, mutta en tiedä miten se onnistuu. Onko liian hyökkäävää kysyä esim. "Mikä meidän suhde on?" tai "Pystyisitkö kuvitella meidän seurustelevan?"? Tulemme hyvin juttuun. Pidän siitä, että hänellä on oma elämä, vaikkakin aikaa saisi kuitenkin liueta enemmän tännenkin suuntaan. Miten saisin häneltä enemmän aikaa/huomiota? Hänen luonaan aina pussailemme, halailemme, kerromme päiviemme/viikkojemme tapahtumista ja nauramme toistemme jutuille ( rakastelemme => ei ainakaan välillä tunnu pelkältä seksiltä, sillä mies suutelee minua ja yrittää selvästi parhaansa seksin aikana).

SUURIN ongelmani on siis se, että hänellä ei ole aikaa minulle ja en tiedä, miten saan hänet järjestämään aikaa minullekkin, kun tuntuu että kaikki menee aina minun edelleni, mutta hän ei itse taida tajuta minulta minusta tuntuu, kun en itsekkään ole kovin tunteista avautuvaa tyyppiä.. Kuitenkin LUOTAN häneen aika suurella varauksella ainakin sen kannalta, ettei hän pyörittele useampaa naista ja puhuu totta (kertoessaan, että on tallilla tai jossain muualla jos kysyn jotain hänen sijaintiinsa tai tekemisiinsä liittyvää). Ainoa mihin en luota on nämä hänen aikataulunsa, kun hän aina välillä väittää että näemme tänään, mutta sitten hän onkin jo tekemässä jotain muuta tai sen hetkinen tekeminen on venynyt pitkälle. Yleensä tuo jälkimmäinen vaihtoehto. Toinen ONGELMA on myös se, etten todellakaan tiedä mitä hänen pään sisällään liikkuu. Mitä hän haluaa minusta vai olenko vain pelkkää hupia/ajanvietettä?

VASTAILKAA/ AUTTAKAA!! Täällä on yksi vaakaan langennut..

3

777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaakaanlangennut?

      Lisäyksenä viellä, että olemme molemmat hyvin suorapuheisia ja rentoja toistemme seurassa. Itse en ainakaan kauheasti omia vitsejäni tai muita säästele, mutta mies tuntuu pitävän siitä. ^^

      • vaa'an puoliso

        Hei, olen skorppioninainen, syntynyt marraskuun puolivälissä ja mieheni on vaaka, syntynyt lokakuun puolivälissä. Ollaan oltu kimpassa 27 vuotta ja edelleenkään en tunne hänen syvimpiä ajatuksiaan.Me ollaan enemmänkin kuin kavereita vaikka ollaankin naimisissa oltu 22 vuotta. Sängyssä mieheni on hyvä ja huomioonottava.


    • Anonyymi

      Vuosien päästä, miten suhde eteni?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe