Mielessäni vieläkin T

Anonyymi-ap

Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän ihmisen rinnallesi.

49

2816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Apua en kirjoittanut tätä. Älä luule niin.

      • Anonyymi

        Älä huoli, emme usko enää yhteenkään jäähyväispuheeseen. Ei kannata luottaa naureskeleviin pojankoltiaisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä huoli, emme usko enää yhteenkään jäähyväispuheeseen. Ei kannata luottaa naureskeleviin pojankoltiaisiin.

        Entä keski-ikäisiin kikattaviin kurppiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä huoli, emme usko enää yhteenkään jäähyväispuheeseen. Ei kannata luottaa naureskeleviin pojankoltiaisiin.

        No kiitos. t: 23:50


      • Anonyymi

        Varmaan joku Suomen pitkätukkaisin kalju jos antaisi tukan, joka on vielä jäljellä kasvaa? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä keski-ikäisiin kikattaviin kurppiin?

        Taidat olla tai joku mielenkiinto täytyy olla.
        Ei sitä muuten huomaisi jatkuvasti tuoda esille.


      • Anonyymi

        Älä luule


      • Anonyymi

        Näköjään olet. Hyvä, että itsesi edes tunnet.


      • Anonyymi

        Minäkään en ole edes olemassa. Älä vaan edes LUULE niin🤣


      • Anonyymi

        Niin tämä aloittaja, joka kirjoittaa tätä nalle-hehkutarinaa toisille separeille?


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😋 ­­­N­­­y­­­m­­f­­o­­m­­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Juujuu, minunkin elämä jatkuu ihan mukavasti.

    • MIeli tekee tepposia.

      • Anonyymi

        Tota miten tuo nyt liittyy tähän?


    • Anonyymi

      Kalastelija kyttääjät vauhissa kuka näitä uskoo

      • Anonyymi

        Missä äidinkielen opettajaksi on majaillut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä äidinkielen opettajaksi on majaillut.

        siis opettajasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä äidinkielen opettajaksi on majaillut.

        Olipa yksärinaikkonen ankea ad hominem. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa yksärinaikkonen ankea ad hominem. Sivusta

        Sitä saa, mitä tilaa. Minä en ole mitään alunalkaenkaan tilannut.


      • Anonyymi

        Apurit on senverran sivussa, ettet ole nähnytkään.
        Tämä ei ole sivuilla oleskelevalta. Ne on nuo lapsellisten leikit, jotka trollaa.


    • Anonyymi

      Ei ole minulta aloitus. Olen hyväksynyt jo valintasi.

    • Anonyymi

      Miten siinä sit kävi? Kerro ihmeessä äiTee juo tässä teetä ja tuumailee

    • Anonyymi

      Kakkaa

      • Anonyymi

        Sun päässä


      • Anonyymi

        Kaikki on paitsi pisu


    • Anonyymi

      Rakkaus on vain alku. Se ei riitä ilman sitoumuksia ja uhrauksiakin. Hyvä että ymmärsit ajoissa vetäytyä sillä jälki olisi voinut olla rumempaakin. Aion nyt palata hyväksi havaitsemaani tapaan valitsemalla seuraajaksesi sen joka ennenkaikkea osaa tehdä minut onnelliseksi. Sitä ei välillämme ollut tosiaan saanut aikaan.

      • Anonyymi

        Voi sinua ressua, kukaan ei tee toista ihmistä onnelliseksi, se on mahdoton taakka, vaan ihmisen on itse tehtävä itsensä onnelliseksi. Etkö sitä tiedä? Ehkä sinäkin opit sen vielä.


      • Anonyymi

        Minä minä minä.. Olipas oksettavan itsekeskeistä tekstiä. Jos tuo asenteesi ei muutu, et tule koskaan löytämään aitoa kumppanuutta.


    • Anonyymi

      Neuvo. Älä vaan ota laastareita, elelet yksin niin kauan kun tulee uus kuka saa sinut "sekoaa".
      Toisin sanoin älä käytä ketään hyväksesi.

    • Anonyymi

      Huono provo

      • Anonyymi

        Todellakin, mutta tietyt konsonantit herättää tripille jääneet menninkäiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin, mutta tietyt konsonantit herättää tripille jääneet menninkäiset

        Oot kyllä pimee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot kyllä pimee

        Sum love


    • Anonyymi

      Toivo mitä toivot.Kunhan jätä hänet rauhaan.Loppu mikä loppu.Jatka jo elämääsi ja itse unohda hänet.Häntä sinä et kinosta ja sinun toivomiset häntä ei kiinosta,Usko jo,

    • Anonyymi

      Ketään ei kiinnosta mitkään laastari suhteet. Toisekseen oli suhde sitten 1v tai pidempi niin kannattaa antaa aikaa toisille. Jos alat ikävöidä tuntea omituisia olotiloja yms.

      Nii mies/nainen kerro se hänelle suoraan ilman mitään turhaa kiukkua meinaan saattaa olla kyseessä jopa AITO rakkaus.

      Sellainen one love tyylinen elämä sen kyllä tuntee ja erottaa. Sellaisesta kannattaa pitää kiinni. Jos tunteet aitoja (molemmilla) se kestää kaikki myrskyt se on tosiasia.

      Rjmt

      • Anonyymi

        Sä hämmennät mua iha totaalisesti..
        Senhän sä tosin tiesitkin kai.


    • Anonyymi

      Säpinää!!!

      • Anonyymi

        Ei ole varsinkaan sun housuissas, älä muille sitä kosta kuomaseni


    • Anonyymi

      Itsehän sinä raivoomaan aloit en tiedä eipä kai me enään yhteydessä pystytä olemaan kun joka kerta alat raivoomaan en ymmärrä sinua eikö se olis pää asia että me oltaisiin yhteydessä tämä on kai minulta liikaa toivottu kumminkin tykkään sinusta kun et raivoo minulle ja syyttele minua ihanaa on kanssasi jutella ja mukavempaa vielä tapailla sekin jää vain pariin kertaan ja alat pelleillä en käsitä

    • Anonyymi

      niin kävi että sairastuit, etkä enää ollut minun rakkaani. Ikävä kyllä minä kaipaan sinua mielettömästi. Ei ole ketään muuta

      • Anonyymi

        Tää ketju ei oo siltä jolta luulet
        Sivusta .


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Musiikkilaji sopii. Mutta tuskinpa olet hän. Varsinais-Suomi on sijainti. Eikä siitä mitään tulisi, kohteli minua kuin tyhmää koiraa.

        -Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musiikkilaji sopii. Mutta tuskinpa olet hän. Varsinais-Suomi on sijainti. Eikä siitä mitään tulisi, kohteli minua kuin tyhmää koiraa.

        -Ap

        Joo, en ole.


    • Anonyymi

      Sitä toivon ja toivon mukaan muutkin toivoo hyvää ihmistä rinnalleen?

    • Anonyymi

      Onneksi on vielä vasen käsi tallella.

      • Anonyymi

        Always look on the bright side love


    • Anonyymi

      Are you self destructive or something? How i stumble over this ätmi’s sekoomus

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3339
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3071
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2318
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1456
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe