Olen ihmetellyt, mikä tämä Muutokseen. fi oikein on. Ainakin Turussa sen mainoksia näkyy ihan joka paikassa. Siihen törmää televisiomainonnassa, lehti-ilmoittelussa, kotiin jaettavana suoramainontana, valtavina banderolleina, ilmaiseksi jaettavina kirjoina, nettimainontana jne. Markkinoinnin ammattilaisena ihmettelen, mistä on saatu ne hirmuiset rahat noin revittelevään mainontaan.
Jos menet muutos.fi –sivustolle, eteesi tulee vain kauhea määrä ihmisiä, jotka todistavat tulleensa uskoon. Vahingossakaan kukaan ei mainitse, mistä kirkosta, seurakunnasta tai uskonlahkosta on kyse. Minä olisin jättänyt selailun jo sikseen, mutta huomasin siellä Hesburger –hampurilaisketjun miljonääriomistajat Kirsti ja Heikki Salmelan. Vasta sitten tajusin, että kysymys täytyy olla helluntailaisista, itselleni pelottavan tutusta porukasta.
Minulle syntyi välittömästi epäilys, että juuri nämä Kirsti ja Heikki Salmela rahoittavat Hesestä saamillaan rahoilla tätä helluntailaisten kampanjaa. Itse olen hihhulilahkon uskonnon uhri, joten tuo tieto todella kylmäsi. Onko niin, että vain syömällä Hesen aterian riivaajat pysyvät loitolla sielustasi?
Rahoittavatko Hesburgerin omistajat helluntailahkon kampanjaa?
68
393
Vastaukset
- Eleonoora3
Olet oivaltanut täysin oikein. Juuri siitä porukasta on kyse. Kun se selvisi minullekin monen mutkan kautta, en enää astu jalallani Hesen paikkoihin.
- Sairasta menoa
Huomatkaa rakkaat ystävät, että tälläkin sivustolla toimii oma miinustava mafiansa. Juuri äsken aloituussivulla oli 25, Yhtäkkiä se olikin nolla. Samoin on käynyt suurimmalla osalla muistakin keskusteluista.
Rakkaat ystävät, lukekaa kaikki kommentit peukutuksista huolimatta. Tämä hengellinen elämämme on niin sairas, että jopa hampurilaisella voi ostaa sieluja.
- esther
Itse epäilen kyllä Irr Tv:n amerikkailaisia lahjoittajatahoja.
- Eleonoora3
En ole ikinä kuullutkaan mistään Irr TV:stä. Miksi jenkit lahjoittaisivat rahaa suomalaisen lahkon markkinointikampanjaan?Minä kyllä väitän, että tämä on ihan kotikutoinen lahkolaisten kampanja.
- esther
Eleonoora3 kirjoitti:
En ole ikinä kuullutkaan mistään Irr TV:stä. Miksi jenkit lahjoittaisivat rahaa suomalaisen lahkon markkinointikampanjaan?Minä kyllä väitän, että tämä on ihan kotikutoinen lahkolaisten kampanja.
Mistä Suomen lahkolaisilla olisi yhtäkkiä rahaa sekä näyttäviin kampanjoihin radiossa että muualla medioissa???
Selvää Amerikan rahaa, siellä on niin paljon porukkaa että keräykset oikeasti TUOTTAVATKIN. - ostettu oon
esther kirjoitti:
Mistä Suomen lahkolaisilla olisi yhtäkkiä rahaa sekä näyttäviin kampanjoihin radiossa että muualla medioissa???
Selvää Amerikan rahaa, siellä on niin paljon porukkaa että keräykset oikeasti TUOTTAVATKIN.Herran on hopeat ja kullatkin ..... näin sanoo iso kirja. Voi tätä rienausta. Kuitenkin jokainen tajuaa, että tämä jumalaton meininki ei voi kauaa jatkua.
- Pertsa L.
Kun syöt vain Hesen roskahamppareita, riivaajat katoavat ja sielu vilahtaa taivaaseen. Ei j...lauta, ei enää koskaan sinne. Olen muutenkin havainnut viime aikoina, että kilpailevan ketjun tuotteet ovat aivan ratkaisevasti parempia. Kai Hese tarvitsee rahat johonkin muuhuun kuin tuotteisiinsa?
Hei,
Muutokseen.fi on yhteiskristillinen, myös monia evankelisluterilaisia seurakuntia on siinä mukana. Hese rahoittaa tätä toimintaa.
Muutama vuosi sitten huhuttiin, että Hese olisi rahoittanut ns. Nepal-laihdutustakin, jossa jokaisesta pudotetusta kilosta lähti 30 euroa Nepalin koululaitokselle. Tätä lahjoittajaa ei koskaan vahvistettu, joten se on huhu. Jos jollakin tarkempaa tietoa, otan mielelläni vastaan. Laihdutin itse tuolloin 10 kiloa, mieheni tuona aikana 28 kiloa (ja jatkoi laihdutustaan, jopa 65 kiloa lähti). Joten olemme erityisen kiitollisia sille, joka lahjoitusten takana oli.
t. Maarit-pappiOn se kummallista miksei ihminen voi laihduttaa ilman mitään "syytä" tai "mihinkään osallistumatta"?!
- 139
ateisti1982 kirjoitti:
On se kummallista miksei ihminen voi laihduttaa ilman mitään "syytä" tai "mihinkään osallistumatta"?!
En voi kuin hämmästellä, miten yksisilmäisesti luet täällä juttuja. Missä sanottiin, että ihminen ei muka voisi laihduttaa "ilman mitään "syytä" tai "mihinkään osallistumatta"?
Ei missään. Sinä keksit sen omasta päästäsi - tai tarkemmin sanoen, saatana syötti sen valheen sinulle, ja sinä valitsit hyökätä. Sokeasti ja harkitsematta. Olisit mieluummin pysähtynyt ajattelemaan. - Asiaa pirusta
139 kirjoitti:
En voi kuin hämmästellä, miten yksisilmäisesti luet täällä juttuja. Missä sanottiin, että ihminen ei muka voisi laihduttaa "ilman mitään "syytä" tai "mihinkään osallistumatta"?
Ei missään. Sinä keksit sen omasta päästäsi - tai tarkemmin sanoen, saatana syötti sen valheen sinulle, ja sinä valitsit hyökätä. Sokeasti ja harkitsematta. Olisit mieluummin pysähtynyt ajattelemaan.Hyvä 139, ehtiikö piru puuttua näinkin vähäpätöisiin asioihin? Luulisi sillä olevat tärkeämpääkin tekemistä.
- Hienoo...
Ainakaan Salmelan Heseltä ei hävinyt kiloakaan kyseisen kampanjan aikana vaan voi edelleen sanotaanko vaikka "erittäin paksusti"... Ei kyllä taida miehen terveys enää kestää erikoisen pitkään mikäli ei kohta tee asialle jotakin.
- Hellutaipimitys
Kiitos Maarit -pappi tiedosta, että Hese todellakin rahoittaa tätä toimintaa. Katsoin tuon listan näistä "todistajista". Kyllä he kaikki ovat helluntailaisia. Jos tämä on jonkinlainen yhteiskristillinen hanke, missä ovat Suomen ev.lut.kirkon jäsenet ja monet muut heitä lähellä olevat kristilliset tahot.
Tämä porukka kuitenkin kokoontuu kirkoissamme. Onko tässä nyt kyse siitä, että ensin kirkko päästi Herran huoneisiimme Pirkko Jalovaara ja nyt sinne rynnistävät Hesburgerin rahoilla muutkin helluntailaiset?
Tuo Nepal -laihdutus on jo niin syvältä, että sitä en viitsi edes kommentoida. Luterilainen kirkkomme on siirtynyt näköjään virallisesti pimeyden tielle.- Usko pyhittää kaiken
Ainakin Turun upeassa Mikaelin kirkossa tämä Hesen rahoittama helluntailaislössi kokoontuu. Ei niihin tilaisuuksiin tietääkseni tule kukaan muu kuin Hesen rahoilla kerätty uusi porukka ja sitten tietenkin se vanha helluntailaisporukka.
Näinhän tämä kuvio meni Pääkaupunkiseudullakin ja menestys oli suuri. Eli homma on tarkoin suunniteltu ja testattu, markkinointikampanjaa myöden. Varsinais-Suomessa helluntailaiset saivat rahoittajaksi Kirsti ja Heikki Salmelan omistajan Hesburgerin, jolta eivät rahat ihan heti lopu, jos Jeesus niitä tarvitsee.
Tulee vain mieleen, että mitähän Jeesus sanoisi tästä kaikesta, jos päättäisikin yllättäen laskeutua Turun torille? Miettikää ihmiset sitä myös syödessänne Hesen hamppareita.
- Uskonnon uhri
Minä kerron teille, miten uskomaton kärsimys uskonnosta voi tulla. Minun vanhempani olivat syvästi helluntaiuskovaisia ja kävimme säännöllisesti kirkossa, koko perhe. Kun minä tulin murrosikään, aloin kapinoida perheeni uskontoa vastaan, koska se oli mielestäni silmänpalvontaa. Kotona tapahtui myös sellaisia asioita, joista en halua edes kertoa.
Ensin vanhempani ja ja vanhin veljeni painostivat minua kovin sanankääntein. Sitten minut vietiin helluntailaisen papin käsittelyyn. Hän tulkitsi välittömästi, että minä olen riivaajan vallassa. Hän aloitti riivaajan ulosajon jo ensimmäisellä "hoitokerralla". Aloin itsekin uskoa, että olen pahasti saastainen ja Jumalan hylkäämä. Tilanne oli niin pelottava ja lamaannuttava, että jonkin ajan päästä sairastuin ruoansulatuselimistön tulehdukseen. Se äityi niin pahaksi, että jouduin hetkeksi jopa sairaalaan tiputukseen.
Vasta sairaalassa lääkäri alkoi kysellä, että onko minulla jotain huolia tai vaikeuksia. Kerroin hänelle tilanteeni rehellisesti. Hän varasi minulle välittömästi ajan psykiatrille. Se pelasti minut elävien kirjoihin. Sen jälkeen en ole astunut jalallani helluntaiseurakunnan ovesta sisään. Ei tässäkään ole kyse uskonnon pahuudesta, vaan joidenkin siellä toimivien ihmisten täydellisestä sokeudesta ja tunteettomuudesta.- 139
Seurakunnissa tehdään paljon hyvää, ihmisiä tavoittavaa ja auttavaa työtä, joka todella pelastaa ihmisiä paljon Jeesukselle. Saatana vihaa tätä toimintaa raivokkaasti, joten on vain luonnollista, että se hyökkää erityisen rajusti varsinkin seurakuntien (siis kaikkien Kristukseen uskovien ihmisjoukkojen mitään kirkkokuntia erikseen nimeämättä) piirissä toimivia ihmisiä kohtaan, yrittäen saada heidät harhautumaan Jumalan tahdon todellisen noudattamisen tieltä.
Jos se onnistuu saamaan jossakin ihmisryhmässä tai yksilöissä jalansijaa valheillaan, tuloksena voi olla ihan mitä tahansa. Tästä voi hyvinkin aiheutua mm. kuvaamasi kaltaisia kärsimyksiä, ja ties mitä muuta. On murheellista, että viimeisellä tuomiollakin tulee ilmeisesti olemaan melkoinen joukko ihmisiä, jotka todella uskoivat tekevänsä hyvää, mutta pelasivatkin koko ajan saatanan puolella, kun eivät olleet aidosti perillä siitä, mitä Jumala heiltä odottaa ja mitä ei.
Murheellista on sekin, että ns. "suuri yleisö" on tyypillisesti ns. "huonojen uutisten" vietävissä. Tällä palstalla tämä näkyy ihan erityisesti. Jos esim. jossakin seurakunnassa havaitaan tapahtuneeksi vääriä asioita, ne vievät täydellisesti huomion kaikelta siltä hyvältä, mitä siinä seurakunnassa tai ainakin saman kirkkokunnan muissa seurakunnissa on tapahtunut. Onkin hyvä, että sinä tunnistat, että kyse ei ole siitä, että Kristinusko sinänsä tai siihen uskovat ihmiset olisivat systemaattisesti harhassa.
Olisi upeaa, jos kaikki keskustelijat täällä kykenisivät tuollaiseen objektiivisuuteen vielä senkin jälkeen, mitä sinä olet joutunut kokemaan. Olen valtavan pahoillani, että olet joutunut kohtaamaan tuollaisia vaikeuksia, mutta niin käsittämätöntä kuin se onkin, Jumala ei varmasti olisi sallinut niitä sinulle, ellei siitä seuraisi myös jotain sellaista hyvää, jonka arvo osoittautuu lopulta paljon kokemaasi kärsimystä suuremmaksi. Tällä en puolustele noita tapahtuneita asioita tai niitä aiheuttaneita ihmisiä, vaan yritän kiinnittää huomiosi siihen tosiseikkaan, että sinä voit valita, miten suhtaudut kokemaasi, ja miten sen perusteella päätät suhtautua Jumalaan. Voit valita sen, millä tavalla annat kokemiesi asioiden vaikuttaa loppuelämääsi.
Toivon kovasti, ettet antaisi kokemustesi katkeroittaa sinua suhteessasi uskoviin ihmisiin, etkä varsinkaan suhteessasi Jumalaan. Jotenkin olen riviesi välistä lukevinani, että näin ei olisikaan tapahtumassa. - Armenia here we come
Tuokin ihlamon trollaus toistuu arabiassa miljardi kertaa vuodessa, täällä vain viisi kertaa /vrk.
Riivaamillaan teettämänsä työt paljastavat:
- käskee tappamaan kun itse ei kykene
- insesti - alaikäisenä, vastentahotisena - pakotus naimisiin monien vaimojen sekaan
- himoitsee leikellä naisia, pikkutyttöjä ilman puudutusta
- kateellinen - joten ompeluttaa naiset kiinni
- Der Spiegel: 130.000.000 silvottua naista, pissilläkäynti 30min tuska
- Telegraph: tällä vuosituhannelle 100.000 kiinniompelemista - ilman puudutusta
- säkki päähän ettei kauniit kasvot näy
- kun nainen raiskataan - tälle ainasyylliselle kivityskuolema
- shariapartio - Hiab, allahin käsivarsi - katuteloitusten voittoisa ruåzinkone
- kunniana on murha
- räjähdä - pääset paratiisin 72 hampaattoman mummon luokke, riitely-iäisyys...
- tälle ylirodulle kaikki muut ovat sikoja, apinoita, kivitettäviä dhimmejä
- valehtelemisen pakko, aina vääräuskolle
- jos ihlamin oikiaoppinen kääntyy pois - fatwa eli kunniamurha odottaa
- Muhametin käsky: näyttelet dhimmille ystävää - kunnes koittaa jihad intifada, yllätyshyökkäys jossa vääräuskoin kaulat katkotaan
- koraanin luku kielletty: sisältö tulkitaan kuulijakunnan mukaan
Tämä tulee toistumaan - kirjoitustensa lupauksien mukaisesti.
http://www.youtube.com/watch?v=zpvqtG3IvMY
Se on ehdoton käsky - kunnes rauha on tullut maailmaan eli vääräuskot lopetettu. Silloin yllättäin havaitaan että Maria onkin allahin äiti... ja Vatikaani paljastuu 'voittajaksi'. Marian kaikki palvontavalmius Rooman ikoneineen löytyykin Hagia Sofian moskeijasta Turkista...
Mielenkiintoista onkin, että Konstantinus kerhomme tuulettaa näitä faktoja. Tosin häpäillen, sehän sulki sivustonsa kun vedin nk kissan pöydälle.
http://www.scribd.com/doc/85508748/Pahan-Pietarin-Basilli
Vatikaanin islamin jesuiittaKissa näkyykin tässä.
http://www.rawa.org/gallery.html
Täällä allah pääsi valtaan, katsopas kehityksen huippu - Uskonnon uhri
139 kirjoitti:
Seurakunnissa tehdään paljon hyvää, ihmisiä tavoittavaa ja auttavaa työtä, joka todella pelastaa ihmisiä paljon Jeesukselle. Saatana vihaa tätä toimintaa raivokkaasti, joten on vain luonnollista, että se hyökkää erityisen rajusti varsinkin seurakuntien (siis kaikkien Kristukseen uskovien ihmisjoukkojen mitään kirkkokuntia erikseen nimeämättä) piirissä toimivia ihmisiä kohtaan, yrittäen saada heidät harhautumaan Jumalan tahdon todellisen noudattamisen tieltä.
Jos se onnistuu saamaan jossakin ihmisryhmässä tai yksilöissä jalansijaa valheillaan, tuloksena voi olla ihan mitä tahansa. Tästä voi hyvinkin aiheutua mm. kuvaamasi kaltaisia kärsimyksiä, ja ties mitä muuta. On murheellista, että viimeisellä tuomiollakin tulee ilmeisesti olemaan melkoinen joukko ihmisiä, jotka todella uskoivat tekevänsä hyvää, mutta pelasivatkin koko ajan saatanan puolella, kun eivät olleet aidosti perillä siitä, mitä Jumala heiltä odottaa ja mitä ei.
Murheellista on sekin, että ns. "suuri yleisö" on tyypillisesti ns. "huonojen uutisten" vietävissä. Tällä palstalla tämä näkyy ihan erityisesti. Jos esim. jossakin seurakunnassa havaitaan tapahtuneeksi vääriä asioita, ne vievät täydellisesti huomion kaikelta siltä hyvältä, mitä siinä seurakunnassa tai ainakin saman kirkkokunnan muissa seurakunnissa on tapahtunut. Onkin hyvä, että sinä tunnistat, että kyse ei ole siitä, että Kristinusko sinänsä tai siihen uskovat ihmiset olisivat systemaattisesti harhassa.
Olisi upeaa, jos kaikki keskustelijat täällä kykenisivät tuollaiseen objektiivisuuteen vielä senkin jälkeen, mitä sinä olet joutunut kokemaan. Olen valtavan pahoillani, että olet joutunut kohtaamaan tuollaisia vaikeuksia, mutta niin käsittämätöntä kuin se onkin, Jumala ei varmasti olisi sallinut niitä sinulle, ellei siitä seuraisi myös jotain sellaista hyvää, jonka arvo osoittautuu lopulta paljon kokemaasi kärsimystä suuremmaksi. Tällä en puolustele noita tapahtuneita asioita tai niitä aiheuttaneita ihmisiä, vaan yritän kiinnittää huomiosi siihen tosiseikkaan, että sinä voit valita, miten suhtaudut kokemaasi, ja miten sen perusteella päätät suhtautua Jumalaan. Voit valita sen, millä tavalla annat kokemiesi asioiden vaikuttaa loppuelämääsi.
Toivon kovasti, ettet antaisi kokemustesi katkeroittaa sinua suhteessasi uskoviin ihmisiin, etkä varsinkaan suhteessasi Jumalaan. Jotenkin olen riviesi välistä lukevinani, että näin ei olisikaan tapahtumassa.Kiitän sinua 139 todella hienosta kommentistasi! Olen täysin varma, että sinä et olisi tehnyt minulle sitä, mitä se helluntailaispappi teki minulle. Mutta, kuten sanoin, ei usko ole paha, ei Jumala tai Jeesus ole paha, me ihmiset olemme pahoja. Meillä ihmisillä on kuitenkin valittavissa olla myös hyvä.
Myös helluntailaisten joukossa on paljon hyviä ja viisaita ihmisiä, ehkä suuri enemmistö. Mutta siellä on myös joukko ihmisiä, jotka eivät ansaitse ainakaan minulta minkäänlaista myötätuntoa, ennemminkin myötähäpeää.
En minä todellakaan halua tuomita uskoa Kristukseen, en totisesti! Toivottavasti psykiatri ajoi vanhempasikin ja koko sen helluntaiseurakunnan psykiatrille...liekö sairastunut jo psykoosiin!? Se on kumma, ettei uskontoa suomessa tunneta sairaudeksi vaikka se varsin monille tuottaa pahoinvointisuutta.
- 139
Uskonnon uhri kirjoitti:
Kiitän sinua 139 todella hienosta kommentistasi! Olen täysin varma, että sinä et olisi tehnyt minulle sitä, mitä se helluntailaispappi teki minulle. Mutta, kuten sanoin, ei usko ole paha, ei Jumala tai Jeesus ole paha, me ihmiset olemme pahoja. Meillä ihmisillä on kuitenkin valittavissa olla myös hyvä.
Myös helluntailaisten joukossa on paljon hyviä ja viisaita ihmisiä, ehkä suuri enemmistö. Mutta siellä on myös joukko ihmisiä, jotka eivät ansaitse ainakaan minulta minkäänlaista myötätuntoa, ennemminkin myötähäpeää.
En minä todellakaan halua tuomita uskoa Kristukseen, en totisesti!> joukko ihmisiä, jotka eivät ansaitse ainakaan minulta minkäänlaista myötätuntoa, ennemminkin myötähäpeää
Niinpä niin. Tällaisia on kaikkialla, missä ihmisiä kokoontuu tai toimii. Ja mitä tarkemmin tutkimme omaa elämäämme, sitä useammin huomaamme itsekin joskus lukeutuvamme siihen joukkoon. Sitähän se elämä anteeksisaaneena syntisenäkin on: joskus Jumala pääsee toimimaan kauttamme, ja toisissa yhteyksissä lihamme ja myös paholainen sen kautta saa vallan, kun me jättäydymme liian varomattomiksi.
Tuo myötähäpeä oli ihan kuvaava ilmaisu - sitä todella herää milloin mitäkin vakaumusta tai sellaisen puutetta edustavan ryhmän edustajan oikein kunnolla rämpiessä saatanallisten valheiden poluilla. Kuitenkin; mitä luulet, olisiko tuo myötätunto sittenkin enemmän tavoittelemisen arvoinen tunne tässä? Rukoilihan Jeesuskin vielä ristille naulittuna: "Isä, anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä, mitä he tekevät". Tuon esimerkin noudattaminen on tietenkin ihmiselle todella kova paikka, mutta siihenhän meitä kuitenkin kutsutaan - Jeesuksen esimerkin seuraamiseen.
Sinulla saattaisi olla merkittävä tehtävä muiden samantapaisia asioita kärsineiden ihmisten auttajana, ja kärsimystensä jälkeenkin yhä Jumalan tahtoa etsivien ihmisten vierellä kulkijana. Etsi kuitenkin paikkaasi rukoillen, että varjeltuisit joutumasta sellaisiin "auttajajoukkoihin", jossa lapsestakin pyritään pääsemään eroon pesuveden mukana.
Ole siunattu, näin etäältä ja virtuaalisesti, mutta silti yhtä todellisesti :). 139 kirjoitti:
Toivon kovasti, ettet antaisi kokemustesi katkeroittaa sinua suhteessasi uskoviin ihmisiin, etkä varsinkaan suhteessasi Jumalaan. Jotenkin olen riviesi välistä lukevinani, että näin ei olisikaan tapahtumassa.>>>Jumala ei varmasti olisi sallinut niitä sinulle, ellei siitä seuraisi myös jotain sellaista hyvää, jonka arvo osoittautuu lopulta paljon kokemaasi kärsimystä suuremmaksi.
- Burger Grilli
Vielä eivät vatikaanin EUkumenian direktiivit pure täysillä. Kunhan asiat on saatu kohdalleen, Hesburger siirtyy valtion rovojen 'suojelukseen' ja säätiöitetyn burgerin raha asioista valittavat laitetaan isän grilliin.
http://htmlimg3.scribdassets.com/tjnxmqidc1vwm6b/images/5-637eabdd42.jpg
Katso direktiiviveivi - toimii tänäänkin, tosin ohjelmistopäivitys tulossa. - Hellu Burger
Helluntailaiset voisivat alkaa kokoontumaan Hesburgereissa. Hese voisi julkistaa myös uudet ateriat näihin kokouksiin:
Riivaajista eroon, tosi tulinen burger -ateria 85€
Muslimien kebab -vapautusarmoa-ateria 125€
Suoraan taivaaseen ateria 250€- Samppa Linna
Tähän on meillä Suomessa näköjään tultu. Mitä enemmän käyt Hesessä, sitä enemmän hihhulit käyvät kimppuusi ja kuristavat opeillaan elämääsi. Luterilaisen uskontomme taantumuksellisimmat voimat ovat näköjään soluttautuneet talouselämäämme, ainakin hampurilaisbusinekseen. Nähkää, että juuri nämä nuoret ovatkin lahkolaisten eniten himoitsemaa riistaa. Missä muualla voi soluttautua yhtä hyvin heidän sieluihinsa kuin juuri hamppariravintoloissa?
Jos nämä Hesen tukemat helluntailaiset saisivat päättää, Suomessa ei olisi yhtään naispappia ja homot sekä lesbot olisivat niin iljettäviä, että he eivät saisi tulla edes Heseen syömään roskaruokaansa. McDonalds olisi myös julistettu pannaan ja lopetettu.
Kehoitan, että jokainen omilla aivoillaan ajatteleva heteronuori, homoista puhumattakaan, kiertäisivät Heset mahdollisimman kaukaa!!!!!!!!
- vanhurskas on elävä
Hoosean kuvaus Rooman porttokirkosta ja sen jokapaikan lonkeroista. Tässä(kin) syy miksi "vanhaa testamenttia ei saa lukea"...
"Minä seison vartiopaikallani, asetun varustukseen ja tähystän, nähdäkseni, mitä hän minulle puhuu, mitä hän valitukseeni vastaa. Ja Herra vastasi minulle ja sanoi: "Kirjoita näky ja piirrä selvästi tauluihin, niin että sen voi juostessa lukea."
"Sillä näky odottaa vielä aikaansa [ja täyttyy kokoajan] , mutta se rientää määränsä päähän, eikä se petä. Jos se viipyy, odota sitä; sillä varmasti se toteutuu, eikä se myöhästy. Katso, sen kansan sielu on kopea eikä ole suora; mutta vanhurskas on elävä uskostansa. Ja vielä: viini on petollista, urho on röyhkeä; mutta hän ei ole pysyväinen,
hän, joka levittää kitansa kuin tuonela ja on täyttymätön kuin kuolema, kokoaa itselleen kaikki kansakunnat ja kerää itselleen kaikki kansat."
MUTTA mutta vanhurskas on elävä Uskostansa - eikä purilaisista...- Pelle Hermanni
Vanhaan hyvään aikaan kristitys lunastivat taivaspaikan ostamalla aneita. Nykypäivän Suomen anemarkkinointislogan voisi kuulua vaika näin: Kun raha Hesen kassaan kilahtaa, niin sielusi taivaaseen vilahtaa.
- müsli-mies
Hmm.. tuo juttu on 1,5 vuoden takaa. Näin kauan siis kesti tuon viruksen leviäminen pk-seudulta tänne Varsinais-Suomeen. Jos tuolloin oli budjetti 560000 €, niin tuskin jää kovin kauas siitä tälläkään kertaa... kyllä noilla hihupiireillä näyttää olevan valuuttaa millä mällätä.
- Uskovaisten almut
müsli-mies kirjoitti:
Hmm.. tuo juttu on 1,5 vuoden takaa. Näin kauan siis kesti tuon viruksen leviäminen pk-seudulta tänne Varsinais-Suomeen. Jos tuolloin oli budjetti 560000 €, niin tuskin jää kovin kauas siitä tälläkään kertaa... kyllä noilla hihupiireillä näyttää olevan valuuttaa millä mällätä.
Tuossa olet harvinaisen oikeassa. Onhan Pirkko Jalovaarakin kerännyt 1,5 miljoonaa euroa muutamassa vuodessa ihan yksin. Tämän nykyisen hihhulibudjetin on pakko olla huimasti enemmän kuin tuo mainitsemasi 560 000 €. Salmelat voisivat heittää koska tahansa kehiin vaikka muutaman miljoonan. Ei uskovaisilta ainakaan rahaa puutu, vaikka nämä rukoilijat ja saarnamiehet jatkuvasti ruinaavat köyhyyttään. Pirkko Jalovaarakin rutkuttaa, että antakaa köyhälle, antakaa köyhälle, vaikkahän nosti kaiken muun verovapaan tulon päälle pääjohtajatason liksan.
Uskovaisten almut kirjoitti:
Tuossa olet harvinaisen oikeassa. Onhan Pirkko Jalovaarakin kerännyt 1,5 miljoonaa euroa muutamassa vuodessa ihan yksin. Tämän nykyisen hihhulibudjetin on pakko olla huimasti enemmän kuin tuo mainitsemasi 560 000 €. Salmelat voisivat heittää koska tahansa kehiin vaikka muutaman miljoonan. Ei uskovaisilta ainakaan rahaa puutu, vaikka nämä rukoilijat ja saarnamiehet jatkuvasti ruinaavat köyhyyttään. Pirkko Jalovaarakin rutkuttaa, että antakaa köyhälle, antakaa köyhälle, vaikkahän nosti kaiken muun verovapaan tulon päälle pääjohtajatason liksan.
Kristityillä on kokemukseni mukaan joskus rahaa, joillakin ei. Raha tulee työnteosta, jota ihan tavalliset peruskristityt harrastavat. He yleensä tekevät sen hyvin, ovat aika harvoin alkoholisoituneita, käyttäytyvät hyvin ja tekevät pitkää päivää ja etenevät urallaan tai toimessaan. Muunlaistakin tietty on.
Tämän rahan jokainen voi sitten käyttää miten itse haluaa. Se ei kenellekään kuulu, kuten jo Martti Ahtisaari tokaisi, kun häneltä kysyttiin, mihin hän Nobelin rauhanpalkinnon rahan laittaa. Vapaus.
Protestanttinen työetiikka on tuottoisaa parhaimmillaan.
- mjn45
Kyllä. Raha puhuu!
- älä turmele Hampuril
Palstalle raahatut vatikaanin agendassa pysyvät Marxilaiset haluaisivat tietenkin tuhota kaiken yksityisomistuksen muun mukana.
Tähän asti suomess rahoillaan on saanut tehdä mitä hyvänsä... Papal Compedium kuitenkin sanoo että kaikki kuuluu isälle, ja käyttö oikeutesi on väliaikainen.
Uusi jesuiittamurhamies, jumalasi Fransiscus1 kucee samaa vativiestiä:
TONY GENTILE / POOL Julkaistu: 24.3.2013 10:58 IS
"Paavi Franciscus ... Franciscuksen mukaan valta, myös paavin, on palvelemista.
- Kaikki on lopulta uskottu meidän suojelukseemme, ja me kaikki olemme siitä vastuussa. Olkaa jumalan lahjojen suojelijoita, paavi kehotti."
...älä siis turmele Hampurilaistasi!
Vain Jumalan armosta kansakuntamme on vielä välttynyt tuolta messumurhalta. Olen kirjoittanut tänne aloituksen "Mahdollisuus muutokseen" -kampanjasta!! Missä on uskovaisten kauan kaivattu MORAALI, jota vaativat yhtenään MUILTA!!!
Hesburgerit ovat tästä lähtien minulle kirkkoja, jonne en jalkaani ovesta enää laita!! Lisäksi Sakari Oravan luokse en vie jalkaani operoitavaksi vaikka olisi kuinka helvetin hyvä "jalkaspesialisti" kirurgina...ennemmin vaikka vaadin jalkani ambutoimista, jos Sakari Orava olisi ainut vaihtoehto!!!
- ilmaisBurgeri
Siinäpä jumalattoman råtan viimeinen oljenkorsi Tuomiolla:
"uskovaiset sitäjatätä!"
Puolet syytöksistä ovat varmaan totta, ja niitä on piilossa (harmi?) ja pahempiakin...
jumalattoman hämmsästykseksi hänet heitetäänkin h e l v e t t i i n - samalla kun parjaamansa ylilihavat burgerinpopsijat pääsevät Taivaaseen - täysin ansiotta. - Vankilavenkula
Joo, mutta mitä mieltä ole tästä Sari Essayahista tai mallimamma Sjöroosista, jonka etunimen unohdin? Tai sitten tästä kolme ihmistä murhanneesta rikollispomo Late Johanssonista?
En minäkään enää Heseen mene, mutta mitäpä teet, jos Late Johansson joskus määrää, että kuolet, jos et käytä Heseä. - muiustamyos
Muista olla sitten myös käyttämättä fysiikan kaavoja, ja kaikkea tekniikkaa. Melkein kaikki peruskoulussa ja lukiossa opiskeltavat fysiikan peruskaavat ovat kristityiden keksimiä ja levittämiä Newtonin laeista, Maxfellin yhtälöistä, Faradayn jutuista ja monista muista lähtien.
Kai tiedät myös sen, että monella amerikkalaisella ohjelmistofirmalla ja näiden johtajistolla on myös uskonnollista taustaa. Samoin lukuisilla yliopistoilla. Oxfordin yliopistokin on perustettu aikoinaan hengellisiä tarpeita varten.
- näin se vain on!
Totuus esiin!,
Hesburgerin omistaja Heikki Salmela vaimoineen kuuluu Patmos-lähetykseen ja ovat sen rahoittajia ja toimijoita.
http://www.patmos.fi/fi/tilaisuudet/kalenteri/?id=25
http://www.joulunlapsi.fi/tietoa/kerayksen_kummit/kirsti_ja_heikki_salmela_lasten_auttaminen_on_tarkeaa
http://www.kotimaa24.fi/uutiset/kotimaa/4872-hesburger-salmela-irtisanoutuu-eheyttajista
http://fi.wikipedia.org/wiki/Heikki_Salmela- herk ♪♫ kus satoa
Totuus esiin!,
Karmee Totuus!
Kristityt rahoittavat Kristittyjä, hesari kasvattaa herkkunsiniä, ja vain avioparien lasten agendan mukainen aivopesu lisää homppiksia.
Tässä yhteydessä kannattaa myös muistaa että Patmos lähetyssäätiön perustaja on väärien ennustusten mestari ja rikoksista tuomittu poliisin tuttu Leo Meller. Antakaa vaan rahanne sinne, siellä niille on käyttöä:)
- niinpaniin
tietoa Patmoksesta kirjoitti:
Tässä yhteydessä kannattaa myös muistaa että Patmos lähetyssäätiön perustaja on väärien ennustusten mestari ja rikoksista tuomittu poliisin tuttu Leo Meller. Antakaa vaan rahanne sinne, siellä niille on käyttöä:)
Meller sai tuomion 1980-luvulla kirjanpitoasioista. Sen jälkeen Patmoksen tilit ovat olleet tarkan seulan alla, eikä niissä ole raportoitu ongelmia. Melleri ei myöskään enää ole Patmoksen toiminnanjohtaja, vaan jäi eläkkeelle siitä tehtävästä vuonna 2010. Kirjapainotoiminnassa hän taitaa olla vielä mukana, ja kiertää yhä jonkin verran puhumassa.
- suomalainen onnellin
Salmelat eivät kuulu helluntaiseurakuntaan..
Muutos-kampanja ei ole ainoastaan Helluntalaisten kampanja..
Ja kiitos Jeesus jos Salmelat kanntavat muutos-kanpanjaa ja sitä kannatan itsekin..
Ja sinä hihhulilahkon uhri..olet kova valehtelemaan, tuskin olet koskaan edes käynyt helluntaiseurakunnassa...valehteleminen on kadotukseen vievä synti..
tiedä se !!!
Minä kuulun helluntaiseurakuntaan ja se on helluntaiseurakunta..suosittelen sitä sinullekkin...
Jeesus on tie ja totuus...ethän halua kadotukseen ? Valinta on sinun..!!!
kts. www.tv7.fi- UUT1
Helluntaiseurakunnista tulee paljon uskonnon uhreja. Tämä on valitettavasti tosiasia. En voi arvostaa myöskään niitä "luterilaisia" seurakuntia jotka menevät tällaiseen toimintaan mukaan. Sellaisista porukoista kannattaa häipyä.
- Uskonnon uhri
Viestisi on juuri niin ylimielinen ja rienaava, jollaisia kuulee vain helluntailaisten suusta. Pidä sinä uskosi, mutta minä en enää ikipäivänä tule astumaan helluntaikirkon ovesta sisään. Kiitän edelleen Jumalaa joka päivä siitä, että pääsin elävänä ja selväjärkisenä helluntailaisten kynsistä.
Jumalan siunausta sinulle!
- tois pualt jokke
Enemmistö Varsinais-Suomen luterilaisista seurakunnista oli tämän kampanjan ulkopuolella ja aivan syystä. Viidesläisten agendaa ajavat seurakunnat olivat mukana, myös Sley. Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymä ei rahoittanut kyseistä toimintaa. Perusteluissaan se kertoi syyksi sen ettei kampanja ollut ev. lut. kirkon tunnustuksen mukaista. Helluntailaisten perustama IRR-TV oli kampanjan takana.
- hmmhmm
"Enemmistö Varsinais-Suomen luterilaisista seurakunnista oli tämän kampanjan ulkopuolella ja aivan syystä."
En tiedä enemmistön Varsinais-Suomen luterilaisista seurakunnista olleen koskaan missään kampanjassa mukana. Päätöskoneisto on seurakunnissa niin kankea, että on jossain haluja tai ei, käytännössä enemmistöä seurakunnista ei pysty saamaan mihinkään vapaaehtoisesti päättäen mukaan. Vapaissa seurakunnissa ja järjestöissä päätöskoneisto on kevyempi. Niissä ei tarvi pyörittää asiaa kymmenien ihmisten päätettävänä, ja todeta sitten, että jos asiaa haluttaisiin viedä eteenpäin, siitä olisi pitänyt päättää alustavasti jo vuosi aiemmin, kun budjettia laadittiin. Budjetissa kun pitää pysyä. Tuo budjettiasiahan estää isossa osassa seurakuntia osallistumiset aika tehokkaasti kaikkeen sellaiseen, johon pitäisi antaa rahoitusta - riippumatta siitä, olisiko halua osallistua johonkin vai ei. Esim. omassa seurakunnassani on päällä linjaus, jonka mukaan nyt mennään säästöliekillä. Sellaiset budjetin ulkopuoliset menot, jotka eivät ole lakisääteisiä (esim. työturvallisuusriskit kyllä saavat rahoituksen, koska ne on pakko hoitaa kuntoon) eivät ole sallittuja, joten sellaisia ei kannata edes seurakunnassa ehdottaa, vaan laittaa ennemmin niin sanotusti hattu kiertämään, ja pyytää seurakuntalaisia antamaan rahaa yksityisesti.
- Totuus esiin!
Ei Herra Jumala voi olla totta, että Hesburgerin omistajat liikkuvat näin hämäräperäisissä porukoissa. Tuo Patmos -lähetys on niin hämäräperäistä touhua saven- ja muurinvalajineen, että olisi luullut Salmeloiden pysyvän erossa siitä hapatuksesta.
Leo Meller on muuten mielenkiintoinen tyyppi. Hän kirjoitti ilmestyksensä pohjalta kirjan, jossa todisti Ufojen olevan demonien ja riivaajien kulkuvälineitä. Kirjan nimi on Ufot ja maailmanloppu. Leo Meller on myös väittänyt saaneensa henkilökohtaisesti suoraan Jumalalta lupauksen, että Jumala kostaa ankarasti kaikille ihmisille, jotka uskaltavat epäillä Leo Mellerin sanoja.
Minulla on sellainen tunne, että Jeesuksen on pakko tulla pian uudelleen tänne keskuuteemme. Niin törkeää on meno hengellisessä elämässämme
Jos Salmelat ja Hesburger eivät ole tämän kampanjan takana, ketkä sitten? Tämähän on aivan käsittämätöntä sumustusta. - näin se vain on!
Totuus esiin!,
Salmelat toimivat Patmos-lähetyksessä, joka piti aikoinaan toimistoaan Harjutorilla, jossa se toimi helluntalaisena herätysliikkeenä.
On päivänselvää, että Salmelat rahoittavat helluntalaisuutta, koska kannattavat sitä Patmos-lähetyksessä.
http://www.muutokseen.fi/
http://www.muutokseen.fi/salmelat
Oheisesta linkistä näet, mitkä seurakunnat ovat olleet tämän Muutokseen.fi kampnajan takana ja mukana on helluntalaisia seurakuntia:
http://www.muutokseen.fi/info
Laitan koko listan tähän, niin voit tarkastella sitä:
Mahdollisuus Muutokseen -kampanjan järjestävät seuraavat kristilliset seurakunnat ja järjestöt:
Aglow, Turku
AsemaSeurakunta
Auran helluntaiseurakunta
Elämän Sana -seurakunta
Etelä-Suomen Rauhan Sana
Filadelfia församlingen i Pargas
Haraisten koti
Henrikinseurakunta, evankelisluterilainen
Kaarinan evankelisluterilainen seurakunta
Kansan Raamattuseura
Katariinanseurakunta, evankelisluterilainen
Kotiseurakuntaliike, Turku
Kristillinen yhteisö Yks Puutarha
Laitilan evankelisluterilainen seurakunta
Laitilan helluntaiseurakunta
Laupias Jumala -seurakunta
Loimaan helluntaiseurakunta
Martinseurakunta, evankelisluterilainen
Maskun evankelisluterilainen seurakunta
Mikaelin ystävät ry
Mikaelinseurakunta, evankelisluterilainen
Mynämäen evankelisluterilainen seurakunta
Naantalin evankelisluterilainen seurakunta
Naantalin helluntaiseurakunta
Operaatio Ruokakassi ry
Paattisten evankelisluterilainen seurakunta
Paimion evankelisluterilainen seurakunta
Paraisten Vapaaseurakunta
Pelastusarmeija
Piikkiön adventtiseurakunta
Raamattu Puhuu seurakunta (Salo)
Raamattu Puhuu seurakunta (Turku)
Raision Vapaaseurakunta
Rukousteam, Turku
Salon adventtiseurakunta
Salon evankelisluterilainen seurakunta
Salon Helluntaiseurakunta
Salon Vapaaseurakunta
Someron helluntaiseurakunta
Suomen liikemiesten lähetysliitto
Tarvasjoen evankelisluterilainen seurakunta
Toivonseurakunta
Toivonlinnan adventtiseurakunta
Turun adventtiseurakunta
Turun baptistiseurakunta
Turun Helluntaiseurakunta
Turun Kotikirkko
Turun Nuorten Apu ry
Turun Vapaaseurakunta
Uudenkaupungin evankelisluterilainen seurakunta
Uudenkaupungin Helluntaiseurakunta
Uudenkaupungin Katukirkko
Uudenkaupungin Vapaaseurakunta
Uusi Pesula
Varsinais-Suomen Evankelisluterilainen Kansanlähetys
Viestintäyhdistys A&O
Ystävyysseurakunnat:
Kristillinen työväenyhdistys
Pyhän Birgitan ja Autuaan Hemmingin seurakunta (roomalaiskatolinen)
Ruskon evankelisluterilainen seurakunta
Turun Cityseurakunta
Turun ortodoksinen seurakunta
Vehmaan evankelisluterilainen seurakunta- Ev. lut.
Luterilaisia seurakuntiakin on näköjään listalla muutamia. Harkitsen vakavasti nyt kirkosta eroamista. Kirkon uskottavuus on mennyt.
- Lasse M.
Tämähän on aivan käsittämätöntä puuhastelua. Kaikki sato menee suoraan helluntailaisten laariin. Miten ihmeessä näin laaja kusetus on mahdollista?
Helluntailaiset Hesburgerin Salmeloiden rahoilla aikovat näköjään valloittaa Varsinais-Suomen hengelliset markkinat. Miten jopa oman kotikuntani seurakunta on saatu harhautettua tähän mukaan? Minä en ainakaan mene helluntailaisten kokouksiin, en edes jalat edellä!
Kyseessä on niin suuren luokan huijaus, että tämä jää taatusti historiaan. - Saudi soap
Ev. lut. kirjoitti:
Luterilaisia seurakuntiakin on näköjään listalla muutamia. Harkitsen vakavasti nyt kirkosta eroamista. Kirkon uskottavuus on mennyt.
Monestiko voit erota kirkosta? Tähän mennessä jo satakertaa ...
"Kaikki liikkuu" sanoi kameli karusellissä. - Marx Marx
Lasse M. kirjoitti:
Tämähän on aivan käsittämätöntä puuhastelua. Kaikki sato menee suoraan helluntailaisten laariin. Miten ihmeessä näin laaja kusetus on mahdollista?
Helluntailaiset Hesburgerin Salmeloiden rahoilla aikovat näköjään valloittaa Varsinais-Suomen hengelliset markkinat. Miten jopa oman kotikuntani seurakunta on saatu harhautettua tähän mukaan? Minä en ainakaan mene helluntailaisten kokouksiin, en edes jalat edellä!
Kyseessä on niin suuren luokan huijaus, että tämä jää taatusti historiaan.Lenin pyörii mausoleumissa, lasikuuppa jo ihan ruskee...
- IhlamoCenter
Saudi soap kirjoitti:
"Kaikki liikkuu" sanoi kameli karusellissä.Nääs jos ei kuulu kirkkoon, erota voi vaikka sata kertaa päivässä.
- selli karus
Saudi soap kirjoitti:
"Kaikki liikkuu" sanoi kameli karusellissä.aika karu selli?
- Uskova nuori
Tässä ovat kyllä nyt saa.tanan voimat asialla. Rikkaitten rahoilla tehdään mainostoimistojen parhailla aivoilla kampanja, jolla harhautetaan jopa uskovaiset piirit. Tavalliset ihmiset ovat tälle porukalle se varsinainen riista. Helluntailaiset kaipaavat toki porukoihinsa myös uusia Salmeloita rahoittamaan tulevia kampanjoita. Eivät Hesenkään rahat ihan kaikkeen riitä.
Jos Jeesus tulisi nyt keskuuteemme, hän tuomitsi ensimmäiseksi tällaiset kierot operaatiot. Minä en koskaan enää mene Heseen! - YÖK!
Tämän kampanjan yksi näkyvä mahdollistaja on Turun Mikaelinkirkko ja kirkkoherra Jouni Lehikoinen. Hän on opportunisti ja haluaa miellyttää erityisesti vapaakirkollisia toimillaan. Se on omiaan herättämään epäluottamusta koko kirkkoa kohtaan. Itse olen joutunut nuoruudessani helluntailaisten henkisen väkivallan uhriksi jonka seurauksena jouduin pitkään psykoterapiaan. Kampanjaan osallistuvat luterilaiset seurakunnat ja niiden kirkkoherrat eivät ansaitse ainakaan minun arvostustani. Toiminta kuuluu sarjaan kirkon alasajo.
- Karmea virhe
Kiitos tiedoista! Turun Mikaelin kirkko on minulle rakas, koska siellä on tapahtunut paljon itselleni tärkeitä kirkollisisia tapahtumia. Tämä helluntailahkon rynnistäminen Mikaelin kirkkoon on pyhäinhäväistys vailla vertaa. Minä en enää voi mennä sinne tuntematta ahdistusta.
Miksi ev.lut.kirkkomme antaa lahkolaisten saastuttaa Herran huoneemme riivaajaloitsuillaan? Miten joku kirkkoherra Jouni Lehikoinen voi yksin päättää tällaisesta tuhotyöstä? Pääsin itse pois helluntailaisten kynsistä ja löysin rauhan juuri Turun Mikaelin kirkossa. Nyt vanhat muistot nousevat pintaan. Miten voin enää tuntea rauhaa paikassa, jossa vanhat riivaajani ovat juuri pöyhkeilleet oikeaoppisuudellaan ja nujertaneet henkisesti omilla aivoillaan ajattelevat ihmiset.
- Turun tauti
Kyllä Suomen ev.lut.kirkon johto on se oikea osoite, jonne pitää lähettää nootti tästä helluntailahkolaisten riekkumisesta kirkoissamme. Piispamme antoivat oikein yhteisen julkilausuman, jossa kirkon ovet avattiin kaikenlaisille hihhuleille. Tämän varjolla Pirkko Jalovaarakin sai harjoittaa noituuttaan kirkoissa ja kerätä tyhmiltä rahat omaan taskuunsa.
Kaikkein pisimmälle meni piispa Irja Askola. Hän vieraili muslimien moskeijassa Helsingissä, ja kuunteli miesten rukoushetkeä verhon takaa. Hänen ei toki annettu katsoa, kun äijät olivat takapuoli pystyssä kohti Mekkaa. Piispa Askola oli elämyksestä aivan haltioissaan ja kutsui kaikki islamilaiset rukoilemaan kirkkoihimme.
Jos kirkoistamme häviävät viimeisetkin aidot luterilaisemme, kirkko saa syyttää siitä vain ja ainoastaan omaa hölmöyttään. Nyt puuttuu enää vain se, että kirkkoherra Jouni Lehikoinen vuokraisi yhden euron vuosivuokralla Hesburgerille tontin Mikaelin kirkon pääsisäänkäynnin vierestä, uutta hampurilaisravintolaa varten. - Hesen tekohurskaat
Minä todellakin tiedän, minkälaista porukkaa nuo Hesen rahoittamat helluntailaiset ovat. Äänestin itse jaloillani siitä kierosta porukasta, mutta se ei ollut helppoa. Minut on haukuttu ja manattu ainakin sata kertaa saastaiseksi ja helvetin tuleen joutavaksi hylkiöksi. Minun elämäni alkoi sujua heti, kun pääsin siitä painostuksen ilmapiiristä lopullisesti eroon.
Jouduin muutama vuosi sitten pakon sanelemana katselemaan ja kuuntelemaan häissä erään hyvin tunnetun, nyt jo eläkkeellä olevan helluntaisaarnamiehen makaaberia näytelmää. Hänessä on tiivistyneenä kaikki se ylimielisyys, tunnekylmyys, häikäilemättömyys, omaneduntavoittelu, kierous ja suoranainen härskiys, joka on tunnistettavissa valitettavan monessa helluntailaisessa. Olen takuuvarma, että ennen Adolf Hitler perii taivasten valtakunnan kuin tuo mainitsemani saarnamiesketku.Tekohurskaat:
Helluntailaisuus ei ole ainoa kirkko maailmassa.
Anna saarnamiehen puhua. Olisit vaikka juonut kahvia sen ajan. Ei ole pakko kuunnella tai reagoida.
- Seppo K.
Tämä Hesen strategia lähteä näin suurella rahalla, julkisuudella ja arveluttavin metodein tukemaan yhtä kiisteltyä uskonlahkoamme, on vähintäänkin ihmeellinen. Minä olen käynyt Hesessä siksi, että se on suomalainen hampurilaisketju. Vaikka hyvin tiedän, että McDonaldsin tuotteet ovat parempia ja hinnatkin edullisempia. Mutta nyt, kun tiedän Hesen olevan eniten kammoamani helluntailahkon rahasampo, en enää vie euroakaan Heseen.
Minusta Salmelat tekivät nyt ainoan suuren strategisen virheensä koko toimintansa aikana. On mielenkiintoista nähdä, mitä tästä lopulta seuraa, niin Heselle kuin ev.lut.kirkollekin. Oma murrosikäinen pokani ainakin sanoi ihan oma-aloitteisesti, että Hese on hihhulien paikka, jonne ei kannata mennä.- Money talks,
shit walks. Tuo toimisi muuten noin, mutta nuoret ovat niin tietämättömiä, että tuskin erottavat Jeesusta Allahista. Hese on rahastanut tähänkin asti umpityhmillä nuorilla ja rahastaa tämänkin jälkeen, valitettavasti.
- Nähkää totuus!
Tämä Hesen pääosin rahoittama helluntailaisten kampanja on järkyttävä. Jos nuokin sadattuhannet eurot olisi käydetty hädänalaisten ihmisten hyväksi, vaikutus olisi tuhatkertainen. Väitän, että tällä kampanjalla kiillotetaan vain helluntailaisten kilpeä. Helluntailaiset nauravat ev.lut.kirkon ym. tyhmyydelle lähteä rahoittamaan heidän kampanjaansa.
Täällä oli keskustelu myös Pirkko Jalovaaran rahoituksesta, joka paljasti koko karmeuden. Ihmisten hädänalaista tilaa ja hölmöyttä käyttävät härskisti hyväkseen kymmenet saarnaajat, rukoilijat, seurakunnat, lahmot, missiot ja ties mitkä ketkut. Suurimmat huijarit ratsastavat AINA myös lähetystyöllä, koska se avaa parhaiten rahahanat ja on mahdoton valvoa. Myös helluntailaiset ratsastavat häikäilemättä lähetystyöllä.
Totuus on se, että Suomessa lapsiperheet näkevät nälkää, mutta nämä uskovaisten idolit kieriskelevät rahassa antamatta köyhille euroakaan. Koskahan muuten taivastanava 7:llä alkaa oma saarnaajien ja rukoilijoiden Idols -kisa. Kuka kaataa eniten, kuka käärii röyhkeimmin rahaa omiin taskuihinsa, kuka...?
Suomen hengellinen elämä on pimeyden voimien kynsissä!- niinpaniin
"Totuus on se, että Suomessa lapsiperheet näkevät nälkää. "
Missä muka? Olen elänyt Suomessa joitain vuosikymmeniä, enkä ole tavannut nälkää näkeviä perheitä. Olen elänyt kyllä vuosia selvästi köyhyysrajan alapuolella, ja samoin tuttavapiirini. Mutta nälkää en ole nähnyt, enkä kroonisesti nälkää näkeviä tavannut. Jos tiedät oikeasti nälkää näkeviä, kerro mistä sellaisia nälkää näkeviä löytyy, joita ei Suomessa nykyisin auteta (tuon avun seurauksena nämä eivät ole enää nälkää näkeviä).
Suomalaisten köyhienkin ongelmana on ylipaino, ei niinkään nälän näkeminen. Ylipaino voi johtua osin siitä, että moni ostaa epäterveellistä ruokaa. Mutta ei ylipaino nälästä johdu. Jos olen törmännyt ihmiseen vaikka kadulla, joka on pyytänyt rahaa ruokaan, olen käynyt ruokaa tälle ostamassa. Yleensä ruoka vaan ei nälkää kadulla mainostaville kelpaa. Esimerkiksi joskus kun vastaan tuli ihminen, joka kerjäsi rahaa, kun oli kuulemma niin nälkäinen - niin tuli annettua kauppakassista sitten tälle ruokia, kun olin juuri kaupassa käynyt ja ruoka oli vielä täysin avaamatonta. Ei kelvannut, vaan "nälkää näkevä" heitti ruoat roskikseen. Tyypillä ei ollut oikeasti nälkä, vaan hän olisi halunnut rahaa johonkin muuhun, ja nälkä oli vain veruke.
- ynjevi
Joo kyllä Heseltä rahaa löytyy ja yritys tukee hellareita.
http://www.fida.info/?s=salmelaSaako ihminen laittaa rahaansa mihin haluaa, vaikka fidan tukemiseen? Mihin on sallittua käyttää itse ansaitsemansa varallisuus?
- evlu
Minäkin olen rahoillani tukeni Turun missiota
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1363955- 871939
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151821Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541432Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi531420Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1321348VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu981292- 701176
- 691043
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1141033