Vapaa kuvaus

Aloituksia

299

Kommenttia

16298

  1. Sunnuntaisin kauppojen myynti on suurempaa kuin keskellä viikkoa!

    Kautta aikojen ovat Päivi Räsänen ja kumppanit huutaneet että sunnuntaisin pitäisi olla ruokakaupat kiinni. Sunnuntaisin
    Uskonnot ja uskomukset
    0
    20
  2. Oppilaiden esitelmät kouluissa on Päivi Räsäsen mukaan kielletty?

    Siis Päivi Räsänen on joko tahallaan väärinymmärtäjä tai sitten ehkä täysin hullu https://yle.fi/uutiset/3-11152561 ...
    Ateismi
    10
    22
  3. Uskoville ja konservatiiveille Suomen hallitus on kuin maailmanloppu!?

    Nyt on uskonnollisten ja muiden konservatiivisten ihmisten maailma romahtanut, kun Suomen hallituksessa on pääministerin
    Uskonnot ja uskomukset
    0
    25
  4. Koulujen kirkkojuhlista asevelvollisuuteen

    Koen tämän tulevan itsenäisyyspäivänkin aikamoiseksi "hihhuloinniksi". Kun joiltakin evättiin koulun joulujuhlan pitämin
    Ateismi
    10
    22
  5. Uskovaisten erityisoikeudet: koulun juhlat kirkossa ja agnostikko Kärnä

    On kummallista kuinka ihmiset voivat ymmärtää apulaisoikeuskanslerin tekstin väärin että jokin joulukirkko ja muu kultt
    Ateismi
    78
    21
  6. Outoa todellakin!?

    Vain kaikki muslimeita ja homoja halveksuvat aloitukset pääsevät sensuroimatta tälle palstalla läpi!?
    Kristinusko
    0
    17
  7. Hyvästi BB-Ville, BB-Kimmo voittakoon!

    Taitaa lahkolaisten varat huveta BB-taloon Villen auttamiseen häätöäänestyksissä ja läheltä on mennyt ettei Ville ole jo
    Kristinusko
    0
    35
  8. Hihhuleille taas itkettävää

    Kuinkas mahtaakaan hihhulit taas itkeä kuinka ihminen tekee lakeja vastoin heidän mielikuvitusolentoa jumalaansa kohtaan
    Ateismi
    82
    19
  9. Armeijan käyneet miehet eivät jaksa tehdä intin jälkeen mitään!

    Armeija taitaa olla se joka tekee miehen laiskaksi ja veteläksi. Käyn päivittäin töissä, eikä työaikani ole klo 8-14 vaa
    Sivarit ja totaalit
    0
    44
  10. Vanhoilta ihmisiltä puuttuu "viisaus"

    En tiedä missä on vanhojen ihmisten ns. viisaus!? Kateissa?! Eräs vanha mies sanoi kerran mulle että kun minä olen josku
    Maailman menoa
    74
    48
  11. Kirkonkin tulee änkeä mukaan Prideen

    Kaikkein hämmästyttävintä on se että Turun Prideen osallistuu Turun seurakunta joka pitää Pride viikolla oikein sateenka
    Ateismi
    35
    23
  12. DBTL ei pahoittanut uskovien mieltä -ei se kirkossa vihitty homopariskuntakaan!!

    Itseäni ihmetyttää se ettei yksikään uskova pahoittanut ihan julkisesti mediassa mieltänsä siitä, että Turussa DBTL-fest
    Ateismi
    50
    50
  13. Kristillisyys pahin ja pakko

    Sitä kristityt ja äärioikeistolaiset suut vaahdossa jankuttavat että islamilaisuus on kaiken pahan alku ja juuri, eivätk
    Ateismi
    48
    18
  14. Eutanasiasta

    Kaikki hihhulit sanoo ja väittää että eutanasian saa ihan tuosta vaan, mutta ei sitä eutanasiaa saa ihan tuosta vaan sii
    Ateismi
    71
    30
  15. Hämmentävää että 74 edustajaa vastusti Rinnettä pääministerinä!

    Mua hämmentää eduskunnassa käyty äänestys Rinteen pääministeriydestä. Siis tulos "kyllä" 111- "ei" 74 ja loput "poissa".
    1
    20
  16. Persujen politiikasta Soldiers of Odiniin

    Jokin siinä persujen politiikassa on se mitä mä vihaan. Populismi, suvaitsemattomuus, maahanmuuttovastaisuus, vihamielis
    Puolueet
    0
    22
  17. Ei ennakkoon äänestämistä

    Vältän itse äänestämistä ennakkoon ja äänestän aina vaalipäivänä. Aikaisemmin ennen nyt viime eduskuntavaaleja olin ääne
    Politiikka
    0
    15
  18. Marsseja on ollut kaikenlaisia. Marssitaan jatkossakin.

    On ihmisiä, jotka vertailevat erinäisiä marsseja, eivätkä hyväksy sitä että vastarintaliikkeen marssit jäivät lyhyeksi h
    Ateismi
    6
    21
  19. Naurattaa kokoomuksen hokema isänmaallisuus ennen ja jälkeen vaalien!

    Mikähän se Kokoomuksen "isänmaallisuus" nykyisin on kun valtion omistajuutta halutaan myydä pois ja pienituloisia kyykyt
    Kansallinen Kokoomus
    0
    22
  20. Dokumenttiprojekti: Uhrit

    Jospa ne eräänlaiset kristitytkin katsoisivat tämän dokumentin, kun miettivät välillä katsella jotakin muuta kuin sitä t
    Ateismi
    16
    66