Etsitään lastenhoitajaa vapuksi HELSINKI!

testim1

Etsimme lastenhoitajaa vapuksi.
poika on 4 kk ikäinen. etsimme pätevää hoitajaa vappuna yön yli aamuun asti.
Jos olet kiinnostunut ota yhteyttä :)!

14

584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silkku231

      Moikka, laitatko jonkun puhelinnumeron tms. josta sut saa kiinni. Tai vaihtoehtoisesti jos laitat mulle sähköpostia; [email protected].

      Olen 20 vuotias naisen alku, omaan paljon kokemusta lapsista!

    • moikkelimoi1

      Tulisin mielelläni, mulla on paljon kokemusta lastenhoidosta! :) Laita vaan sähköpostia tulemaan, niin kerron lisää.

      [email protected]

    • marr14
    • kairi86..

      Heippa! Täällä 26v luotettava ja empaattinen lastenhoitaja Espoosta.Olen työskennellyt alle 3 v ryhmässä 5vuotta lastenhoitajana sekä alle vuoden ikäisten lastenhoidosta on myös kokemusta mm. yksityisessä perheessä olin vuoden verran hoitaen pientä vauvaa. [email protected]

    • annamukaikkestää

      ai jumalau*a...hoitaja pitää saaha että pääsee ryyppäämään niinkö :D elkää etes tarjoutuko hoitajiksi!

    • jeskutinsku

      Olisiko vielä tarvetta hoitajalle? Olen 23 vuotias nainen helsingistä.
      Kokemusta löytyy monen vuoden takaa vauvoista kouluikään saakka.
      Yst.terv.jessica lindström
      Minuun voi ottaa yhteyttä [email protected]

    • 14+14=28

      Moi, Olen Sille, 22 vuotias nainen ja olen olnut lastenhoitaja tosi paljon . Minulla on iso perhe virossa jo itse olen perhe vanhem. Minulla on 2 siskot ja 3 vieli. Suomes olen olnut 9 kuukausi ja 8 kuukausi suome perhes lastenhoitaja. Rakkastan tosi paljon lapset. Jos tulin suomi en puhut suomet. Nyt olen oppinut

      [email protected]

    • äiti123
    • maiku59
    • Äiti-76

      Hei!

      Olen 4 lapsen äiti ja olemme kotona vapun, täällä Helsingissä Rastilankalliossa. Lapseni ovat 1v. 2,5v, 4v ja 9. Olemme molemmat mieheni kanssa kotona, emme käytä lainkaan alkoholia ja pystyisimme hoitamaan vauvasi pitkällä kokemuksella. Voit mennä rauhassa eikä teidän tarvitse murehtia miten vauvan kanssa pärjäämme. Lisäksi meihin saa puhelinyhteyden jatkuvasti, jos ikävä tulee. Asumme paritalossa, joten tilaa riittää.

      Jos kiinnostuit, laita sähköpostia:[email protected] tai soita 044-3642000

      YT,
      Mia Tikkakoski

    • äiti-76

      Unohtui laittaa puhelinnumero eli jos mieluummin soittaisit niin numeroni on 044-3642000.

      Yt,

      Mia Tikkakoski

    • perushenna1

      Hei olisin kiinnostunut tästä?:)

    • perushenna1

      Hei olisin kiiinnostunut olen ollut todella pienestä asti lasten kanssa ja olen nyt 18 vuotiasd ja tykkään lapsista ota yhteyttä 0449728006

    • maiku2

      Hei soittele 0407040107 jutellaan lisää..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe