Tietysti jokainen ansaitsee

Anonyymi-ap

Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt vain päästä irti tästä harhasta ja ei mistään. Palsta on huuhaata ja kaikki muukin on ollut täyttä huuhaata ja siitä ei ole ollut epäilystäkään.

23

2007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisin omia. Kyllä surullinen mies vaan löytää mistä vaan pienistä asioista merkkejä silloin kun ihastuu palavasti. Maanantaina alkaa tässä suhteessa uusi elämä ja pakko yrittää unohtaa, sekoaa muuten.

      • Anonyymi

        Niin voisin mäkin. Näin se on tehtävä. Ei tässä aleta ketään vainoamaan, kun ei näytä kiinnostavan.


      • Anonyymi

        Miksi se pitää maanantaina aloittaa? Vähän niin kuin laihdutus juuri joka aloitetaan maanantaina ja tiistaina unohdetaan. Aloita nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se pitää maanantaina aloittaa? Vähän niin kuin laihdutus juuri joka aloitetaan maanantaina ja tiistaina unohdetaan. Aloita nyt.

        Pehmeä lasku on kivempi.

        Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pehmeä lasku on kivempi.

        Sivusta.

        Ei syviä tunteita niin vaan voi unohtaa. En minä ainakaan pysty sormia napsauttamalla unohtamaan häntä ihanaa nuorempaa naista. Enkä kyllä haluakaan! -mies sivusta


    • Anonyymi

      Omaa kaivattuani minä en feidaa tai unohda. Miksi niin rakkaalle tekisin

      • Anonyymi

        Realistisessa elämässä on paljon sellaisia asioita joista näkee ettei hän ole kiinnostunut, ollut koskaan. Niin suuria merkkejä ja asioita jotka näyttävät asian että olen ollut harhassa ja olen ollut ihan väärässä suunnassa. En halua enää satuttaa itseäni tunteiden asioilla, en halua enää valehdella itselleni. Siksi tämä saa jo riittää... hyvästiksi vielä tämä tänne tuuleen ja ilmaan kunnes se haihtuu lopullisesti pois. ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Realistisessa elämässä on paljon sellaisia asioita joista näkee ettei hän ole kiinnostunut, ollut koskaan. Niin suuria merkkejä ja asioita jotka näyttävät asian että olen ollut harhassa ja olen ollut ihan väärässä suunnassa. En halua enää satuttaa itseäni tunteiden asioilla, en halua enää valehdella itselleni. Siksi tämä saa jo riittää... hyvästiksi vielä tämä tänne tuuleen ja ilmaan kunnes se haihtuu lopullisesti pois. ap

        Juu. No sinulla sitten niin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Realistisessa elämässä on paljon sellaisia asioita joista näkee ettei hän ole kiinnostunut, ollut koskaan. Niin suuria merkkejä ja asioita jotka näyttävät asian että olen ollut harhassa ja olen ollut ihan väärässä suunnassa. En halua enää satuttaa itseäni tunteiden asioilla, en halua enää valehdella itselleni. Siksi tämä saa jo riittää... hyvästiksi vielä tämä tänne tuuleen ja ilmaan kunnes se haihtuu lopullisesti pois. ap

        Voisin jopa sanoa niin että lukijat täällä arvostavat varmasti tuota kirjoittamaasi paljon enemmän kuin se kohde jolle tunteesi olivat varattuna.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Voisin jopa sanoa niin että lukijat täällä arvostavat varmasti tuota kirjoittamaasi paljon enemmän kuin se kohde jolle tunteesi olivat varattuna.

        En tiedä voi arvostaakin tai sitten ei mutta tänne purin tämän ja kohde ei edes ole täällä, luonnollisesti. Turhaahan tämä on ollut, kaikilta osin. Elämä on elettävänä. Ei siinä, toivon kuitenkin hyvää ja kaunista hänen tiellensä, varsinkin rakkautta joka on suuri ihana juttu elämässä. Jos löytää kaltaisensa puolison/kumppanin niin siitä on pidettävä kiinni.

        Nyt sänkyyn ja unille ja tämä menee nyt kokonaan kiinni ja tämä "juttu" myös suljetaan ikuiseen laatikkoon josta kukaan ei tiedä mitään.

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä voi arvostaakin tai sitten ei mutta tänne purin tämän ja kohde ei edes ole täällä, luonnollisesti. Turhaahan tämä on ollut, kaikilta osin. Elämä on elettävänä. Ei siinä, toivon kuitenkin hyvää ja kaunista hänen tiellensä, varsinkin rakkautta joka on suuri ihana juttu elämässä. Jos löytää kaltaisensa puolison/kumppanin niin siitä on pidettävä kiinni.

        Nyt sänkyyn ja unille ja tämä menee nyt kokonaan kiinni ja tämä "juttu" myös suljetaan ikuiseen laatikkoon josta kukaan ei tiedä mitään.

        ap

        Miksi et ota selvää, aloittaja, toisen tunteista?
        Ihmiset ovat hyviä kätkemään tunteitaan, jottei pety tai koe tulevansa nolatuksi.
        Ihastumisen tunne on ihana, mutta kuluttava. Varsinkin jos ei saa vastakaikua.
        Veikkaan, että kaikki kokevat tällaista.
        Kuuluupa sekin elämään.
        Mutta aloittajan pitäisi ottaa itseään niskasta kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Realistisessa elämässä on paljon sellaisia asioita joista näkee ettei hän ole kiinnostunut, ollut koskaan. Niin suuria merkkejä ja asioita jotka näyttävät asian että olen ollut harhassa ja olen ollut ihan väärässä suunnassa. En halua enää satuttaa itseäni tunteiden asioilla, en halua enää valehdella itselleni. Siksi tämä saa jo riittää... hyvästiksi vielä tämä tänne tuuleen ja ilmaan kunnes se haihtuu lopullisesti pois. ap

        Samassa tilanteessa on moni täällä. Myös minä. Tsemppiä!


    • Tervetuloa lähemmäksi todellisuutta... kuten sanoit, kaikki on huuhaata.

      Nyt voit alkaa etsimään todellisuutta tosissasi kun olet päässyt harhakuvitelmista eroon.

    • Anonyymi

      Nyt et ole reilu.

      • Anonyymi

        Onneks mä oon kulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneks mä oon kulta

        (Sivusta)


    • Anonyymi

      Aika hyvin kuvattu minun ajatukseni vapun ajalta. Voin hyvin samaistua.

      • Anonyymi

        Mitä vappuna sitten oli meneillään


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Rajat olivat hämärtyneet. Ei vain hyvän ja pahan tai taivaan ja helvetin välillä. Mutta omassa mustassa sydämessäni. Mitä siitä sitten jäikään sillä tämä houkutteleva ja arvoituksellinen oli sytyttänyt siellä säälittävää kajoa.

      • Anonyymi

        Äh, tiedät aivan hyvin itsekin ettei sellaisessa mitään säälittävää ole 🐦‍🔥


    • Anonyymi

      Näyttelijä Krista Kososen lausunto Huhtikuun Gloriassa raivostuttaa minua: että muka ihmisten pitäisi jakaa omia rahojaan, tarkoittaa varmaan rikkaita kenellä on varaa heitellä rahojaan turhuuksiinkin!

      • Anonyymi

        Yhteisiähän ne rahatkin on tietty.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe