Tään palstan ainoa ketju, jossa aina kävin.
UMn Lintuketju? Missä se on?
21
192
Vastaukset
- Linnun näen taivaall
- *Kukkahame*
Samaa olen ihmetellyt, poissa on
Tässä yksi linkki
http://www.eenet.ee/EENet/kaamerad - kurppa II
http://www.youtube.com/watch?v=b4MJPTf5kX
Iissää lintusdia Voisimmeko tähän laittaa huomioitamme. Milloin sääksipari saa ensimmäisen munan, esimerkiksi.
Kun ei itse voi koko ajan seurata, niin saa lukea mitä muut ovat havainneet. Onhan meitä kiinnostuneita um:n ketjun ystäviä ollut useampia.
Kunpa ullamirjami laittaisi uuden ketjun sopivalla nimellä varustettuna.Ullamirjamilla on yhteysvaikeuksia, mutta viestin pystyi lähettämään. Hän sanoo kun hän ei ole päässyt ketjuun kirjoittamaan ja toiset eivät ole kirjoittanut, mutta miksi ketju on silti poistettu, sitä en ymmärrä.
Tuossa kurppa II toisen viestin jälkeen oli yksi viesti, joka nyt on poistettu. Joku kertoi vaan lukeneensa siitä ketjusta viimeisenä minun viestini, jossa mm kysyin että onko kukaan nähnyt sitä sääksiä, jolla oli lähetin selässä, ja sitten kerroin myös kuinka uros toi kalan, jonka naaras heti nappasi ja meni jonnekin toiseen ruokapöytään sitä syömään.
Mikä oli syy viestin poistoon, ihmetyttää.- Makriina ek
Eihän ketjua ole tarvis poistaa, vaikkei siihen kaiken aikaa kommentteja kirjoitettaisi.
Monet käyvät katsomassa pesää, ja näkevät samat linnut.Joku on nyt taas ilkeillyt meille.
- *Kukkahame*
Merikotkalla on yksi kuoriutunut poikanen, siellä parhaillaan ruokaillaan lohta.
Muistaakseni pesässä oli 2 munaa, pian se toinenkin untuvikko näkee päivänvalon - texsanell1
Ullamirjami ilmoitti poistaneensa itse edellisen lintuketjun. Hän toivoi teidän jatkavan uudessa, ja kirjoittaa taas kun pääsee.
- tsiikaaja
Seuraan Eenetin lintupalstaa,on paljon katsottavaa,merikotka syöttää poikastaan,eilen illalla oli niin söpöä katsella kun molemmat vanhemmat antoi pienelle ruokaa,jääköhän toinen muna suutariksi.
Sääkset ei taas oikein osaa asettua aloilleen,rouva huutelee herraansa,äskenkin ja toisella pesällä taas oli joku muu sääksi.Satelliitti sääksen olen nähnyt myös yhtenä päivänä,nyt on jossain muualla.Mustahaíkaralla 4 munaa,on nähty kettukin metsässä,samoin villisika,aika menee näitä seuratessa.
Ai niin,pöllön pesässä on 4 pientä,kerran näin sen poistuvan hetkeksi pesästään.
Illalla näin myös hylkeen aika myöhään merenrantakamerassa.Havupesässä oleskeli juuri se lähetin selässä oleva rengastettu naaras. Onkohan sillä puolisoa ja mihin majoitttuu, saa nähdä.
- tsiikaaja
catleija-ek kirjoitti:
Havupesässä oleskeli juuri se lähetin selässä oleva rengastettu naaras. Onkohan sillä puolisoa ja mihin majoitttuu, saa nähdä.
Katsoin just äsken ja pesänro 2:ssa oli kaksi sääkseä,toisella nro 115 jalassa ja satelliittisääskellä 116.
Mistähän saisi tietää,ketä nämä yksilöt ovat,on kyllä niin kiva seurata että tässähän se vappu menee ; )) - tsiikaaja
tsiikaaja kirjoitti:
Katsoin just äsken ja pesänro 2:ssa oli kaksi sääkseä,toisella nro 115 jalassa ja satelliittisääskellä 116.
Mistähän saisi tietää,ketä nämä yksilöt ovat,on kyllä niin kiva seurata että tässähän se vappu menee ; ))Korjaan lausuntoani noista numeroista,ne olikin U5 ja U6,eli Irma ja Ilmar,sain selville kun lueskelin kaikkia linkkejä,mitkä vaan löysin.
Ne ovat nyt asettuneet siihen yhteen pesään,kannattaa myös katsoa myöhään illalla voi nähdä karhun...siinä alustase -linkissä.Ja äsken näin myös hylkeitäkin uimassa.
HAILUODON sääksenpesä. Ei lisä pahaa tee.
http://kotinetti.suomi.net/saaksi/index.php- texsanell1
Ullamirjami lähetti viestin,..koiras on Madis ja naaras Pidet.
Ilmeisesti ullamirjami ei pääse kuin minäosioon kirjoittamaan, jostakin syystä, mutta varmaan palaa kun esto poistuu.- texsanell1
po. Piret
- texsanell ek
Merikotka ruokkii parast'aikaa poikastaan tässä, toinen muna taitaa jäädä kuoriutumatta.
http://www.eenet.ee/EENet/saunja.html - catleijaek
Nyt on se ensimmäinenkin pesä saanut asukkinsa (Väike-konnakotkas)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202091
- 1571984
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h281956Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue141222- 51997
- 85946
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23875- 114844
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell50811Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon33799