Ulkoisesti tai henkisesti? Mitä veikkaat?
Vastaukset 62
- Anonyymi00001
Hänen pheenis sopii vattuuni todennäköisesti ja se riittää.
- Anonyymi00020
Onko valittujen värmeetkin ihmeellisesti yhteensopivat, joutsenvärmeet, kiinostais.
- Anonyymi00035
Aika vähään olet tyytyväinen.
- Anonyymi00050
Anonyymi00035 kirjoitti:
Aika vähään olet tyytyväinen.
Ja tämä naista esittävän huohottajan teksti otti ikeneen syystä että? Naiselta
- Anonyymi00051
Anonyymi00020 kirjoitti:
Onko valittujen värmeetkin ihmeellisesti yhteensopivat, joutsenvärmeet, kiinostais.
Kysy jos vaikka isommat pojat kertois. Sivusta mit vit
- Anonyymi00002
Molempi on aika yhteensopiva.
- Anonyymi00003
Ei varmaankaan ole, koska se vaatii molemminpuolista kiinnostusta jos on sopivuutta ja hänellä ei kiinnostusta ole. Luonnollistahan se silloin on.
- Anonyymi00004
En ole ulkoisesti hänen tyyppiänsä. Se on kyllä tiedossani.
- Anonyymi00005
Tuskin ja tuskin. Kyseessä on olosuhteiden summa.
- Anonyymi00006
Ulkoisesti olen ollut monen miehen mieleen, kuten varmaan hänenkin. Mutta hän on vaativa mies, en jaksaisi varmaan häntä pidemmän päälle.
- Anonyymi00007
Mitä tarkoitat vaativalla? 🙋🏼♂️
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mitä tarkoitat vaativalla? 🙋🏼♂️
Vaativa ihminen on yleensä vaativa sekä itseään että muita kohtaan. Vaatisi minulta ehkä liikaa…
- Anonyymi00049
Just just, itseään psykedeelisillä tavoilla kehuva aapeeäijä. Pulssi on jo plussaa sulle ns
- Anonyymi00008
En kai.
Tai ehkä.
En. Joo. En. Joo…
Ainakin pahimmassa ihastumisvaiheessa vatsaa kouraisi järkyttävä pelko, kun näin mielestäni naisia, joihin kuvittelin hänen ihastuvan. - Anonyymi00010
Tuskin. En kyllä tiedä hänen naismakuaan, mutta mitä nyt miehistä tiedän yleisesti, niin ulkoisesti en ole sellainen. Ja henkisesti... Ehkä osittain, mutta en täysin.
- Anonyymi00017
Lihavuus teettää sitä.
- Anonyymi00040
Anonyymi00017 kirjoitti:
Lihavuus teettää sitä.
Mikä sulla on lihavia vastaan?
- Anonyymi00011
Henkisesti ainakin itse tunsin meidän välillä yhteyden. Onhan joskus minuun ihastunut mut en tiedä olenko ulkoisesti kuitenkaan hänen tyyppiä.
- Anonyymi00012
Hän pitää pyöreämmistä, kokeneemmista, bi-seksuaaleista ja prinsessatyylisistä. Eli en ole. Se on ollut alusta asti selvä asia.
Nainen- Anonyymi00015
Siksikö maalitat ja kiusaat.
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
En ole kiusannut kyllä ketään. Hullu kysymys. Päinvastoin. Pysyn niin kaukana kuin kulloinkin käytännössä on mahdollista.
- Anonyymi00042
Anonyymi00015 kirjoitti:
Oletko oppinut muotisanan "maalittaminen?" Wau! Sinulle pitäisi myöntää mitali.
- Anonyymi00047
Anonyymi00015 kirjoitti:
Onko sulla ollut taas vähäsen liiankin into piukassa syöksyä latelemaan yli-sanoja naista masentavalla tavalla performoivan speden setin perään? Sivusta
- Anonyymi00048
Anonyymi00042 kirjoitti:
Oletko oppinut muotisanan "maalittaminen?" Wau! Sinulle pitäisi myöntää mitali.
Minusta ko elämänkoulupopulismi lähinnä typeryttää kokemuksellisessa mielessä. T lukija
- Anonyymi00058
Lopetahan se toisten maalittaminen bi-seksuaaliseiksi!
- Anonyymi00013
Henkisesti ollaan hyvinkin samikset. En osaa sanoa, mitä ajattelee ulkonäöstäni. En ole mikään lihaksikas adonis, mutta olen tyytyväinen itseeni, joten olen mikä olen.
- Anonyymi00014
Olen liian lyhyt ja painava 🐖
- Anonyymi00023
Voi että. Sinä se jaksat
- Anonyymi00046
Anonyymi00023 kirjoitti:
Voi että. Sinä se jaksat
Niin kyllä gubbe jaksaa näitä euron ragebaitteja kyhää
- Anonyymi00016
Ehkä joiltakin osin, mutta hän on mieleeni ulkoisesti ja ehkä henkisesti voisimme kyetä näkemään ja kokemaan asioita hieman samankaltaisesti. ❤️ 🤎 💜 🩷 🖤 🩶 🤍 ❤️
- Anonyymi00018
Ehkä henkisesti voin jollain tavalla viehättää, mutta toisaalta en ole ulkoisesti riittävän sekopäinen tai toisaalta myöskään kunnianhimoinen kiipijä sosiaalinen jässikkä.
Naiset viehättyvät sen kaltaisista varsinkin jos huomaavat että pärjäävät tai voivat manipuloida heitä. Kun törmäävät johonkin jota ei manipuloida niin tällainen mies on heidän mielestä vain katkera, itsekäs ja tökerö. - Anonyymi00021
todellakin olen.
- Anonyymi00022
Henkisesti ehkä, ulkoisesti varmasti en.
- Anonyymi00024
Läskit muijat ei kelpaa
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Läskit muijat ei kelpaa
Härskit nuijat ei kelpaa!
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Läskit muijat ei kelpaa
Todella harvalle naiselle kelpaa mies, joka puhuu noin naisista. Pitää olla todella epätoivoinen yksilö, jos ennemmin olisi sinunlaisen kanssa kuin yksin. Olet varmaan itsekin huomannut tuon.
- Anonyymi00030
Anonyymi00026 kirjoitti:
Todella harvalle naiselle kelpaa mies, joka puhuu noin naisista. Pitää olla todella epätoivoinen yksilö, jos ennemmin olisi sinunlaisen kanssa kuin yksin. Olet varmaan itsekin huomannut tuon.
Miksi puhuisin naisten kanssa näistä asioista jos välttelen läskejä naisia?
Huvittavaa ajatuspoliiseja ollaan täällä.
Mites vitun epätoivoinen yhäri, läski tai ylivanha turhake siellä on? - Anonyymi00033
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mites vitun epätoivoinen yhäri, läski tai ylivanha turhake siellä on?Puhuthan nytkin naisen kanssa.
- Anonyymi00055
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mites vitun epätoivoinen yhäri, läski tai ylivanha turhake siellä on?"Mites vitun epätoivoinen yhäri, läski tai ylivanha turhake siellä on?" No mitä ekstraa linjalla tästä maksaisit?
- Anonyymi00027
Oon ollu monenkin tyyppiä, erilaisten ihmisten. Ihmiset ovat kautta aikain vakuuttuneet minusta ja vaikuttuneet syvästi. Elämässäni on runsaasti tyyppejä, jotka välittävät ja jopa rakastavat minua vilpittömästi. Olen itsekin hämilläni tästä asiasta
https://youtu.be/CjiFiaOTZjo? - Anonyymi00028
No en todellakaan! En ole kenenkään tyyppiä...
Kai Vattua en tunne, joten paha sanoa. Tuskin olen kumpaakaan, kellekkään 100%.
- Anonyymi00029
Teillä oli joku miitti suunitelma sinnkut puolella.
Saako ikävä puolelta osallistua? :D Anonyymi00029 kirjoitti:
Teillä oli joku miitti suunitelma sinnkut puolella.
Saako ikävä puolelta osallistua? :DEn tiedä, kysy miitin keulakuvilta. Itse en miittejä harrasta.
- Anonyymi00034
Tökstöksnöö kirjoitti:
En tiedä, kysy miitin keulakuvilta. Itse en miittejä harrasta.
No pitää kysyä jos alkaa tehdä enemmän mieli lähteä.
Ei tiedä mitä tässä ennen sitä ehtii tapahtua.
- Anonyymi00031
Monessakin asiassa samaa tyyppiä, Sama aaltopituus, yhteiset mieltymykset, samat kokemukset eletyssä elämässä, samat viat, sama energia, samanlainen työskentely tyyli, yhtä rehellisiä.
M -N.- Anonyymi00032
Ja mitä parasta niin kummankaan ei tarvitse esittää mitään, olla mitään.
- Anonyymi00039
Kuten mitkä viat?
- Anonyymi00054
Niin sää oot se ns hyväksyn sun viat sellaisena kuin ne näen tyyppi
- Anonyymi00036
en usko, olen erehtynyt usein ennenkin veikatessani todennäköisyyksiä.
https://www.youtube.com/watch?v=j5ClRHQjFYM - Anonyymi00037
En tiedä. Ehkä en ole.
- Anonyymi00038
Olen hyvännäköinen, mutten pala hänen kakkuansa. Aiemmin se harmitti enemmän, nyt olen sen kanssa jo sinut.
- Anonyymi00041
Ainakaan nainen ei täällä, anonyymisti, kirjoita kaltaiselleni miehelle. Harvassa on viestit ujolle ja herkälle ja lempeälle miehelle.
- Anonyymi00043
Toivottavasti hänellä ei ole AIDSia
- Anonyymi00044
ehkä 10 -15 v sitten oisin ollu.
- Anonyymi00045
No kuinka vihahteikkaasti tällainen oletettu yksilö olis esim sielua kuvaillut, gallupsetä?
- Anonyymi00052
Ei ole kaivattua mutta pakko se kai on olla kun kiintyi kuitenkin enemmän ei taasen vaikuta muhun mitenkään tiedän jo etukäteen hänen narsistisesta luonteestaan johtuen että mulla ei ole riittävästi rahaa käytettävissä ja ulkonäköni ei ole riittävän täydellinen kun ylähampaat puuttuu lähes kaikki mu niitä saa hammaslääkäristä niitä 1700ekulia per hammas tekareita niin saa itsestään riittävän täydellisen jotta miellyttää narsistin silmää maksaa 2000ekulia per hammas si kun niittä täytyy alkaa korjaileen mu hammaslääkäri kiittää rahasta kyllä miksi niin moni vihaa mua suoruuteni takia mä en välitä vaikka joutuisin toisen nolaamaan julkisesti että saan tämän muuttamaan tapojaan ajatella häpeä on vahva ase käyttää eikä koskaan kostaudu käyttäjälleen edellyttää vähintään sen ettei ole itse tehnyt mitään mitä omasta mielestä tarvitsisi hävetä si taas dementikko on kykenemätön tuntemaan edes häpeää puuttuu ymmärrys lähestulkoon täysin ja muisti on hyvä jos toimii yhtä päivää toisilla ei edes minuuttia
- Anonyymi00053
Ei minulla ole kaivattua eikä tule koskaan olemaankaan, koska minulle riittää yksi kauan kestänyt ja jo aikaa sitten loppunut parisuhde! Ei todellakaan kiinnosta ruveta passaamaan enää koskaan ketään! Enkä halua asua enää koskaan yhdessä yhdenkään miehen kanssa!
- Anonyymi00056
Olemme hyvin erilaisia, mutta niin kuin naisen kuuluu olla suojeltava sydän käpynen, miehen kuuluu olla se joka tarjoaa turvan, lämpimän takin hartioille ja huomaavan asioita ennen kuin nainen on niitä osannut etsiä. Rakkaus usein siloittaa tietä, rakentaa tietä toisen luokse monin tavoin sekä tekee toisesta erossa olon mahdottomaksi.
https://www.youtube.com/watch?v=7Z8Dnr17jLA&list=RDuDSsJJKIQf0&index=8- Anonyymi00059
Voi että oot retkussa. Onkohan kohde nyt ihan mitä kuvittelet
- Anonyymi00057
Ehkä n. 49 v. jälkeen mutta vaikea sanoa miten tosiasiassa onkaan.
- Anonyymi00060
En sisäisesti, enkä kyllä ulkoisestikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411897Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101280- 991031
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88894- 66741
- 33632
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13508- 78501