Miten ja miksi? :)
Ahdistaako tuleva kesä?
67
344
Vastaukset
- .....
Sinä ahdistat. Mene pois.
- PYSYN SISÄLLÄ
Hyttyset tuloo:AHDISTAA!
- eikä inise
Hommaa tuuletin näppiksesi viereen.
- horrible summer
Kylä ahistaa. Ihmiset alkaa taas haista hielle ja yrjötä kadulle.
- HOMER SUMMER:.
.
näyttää taas siltä että tulee Homer summer
Har!
.
Ei tietenkään ahdista, päinvastoin. On ihanaa kun tulee kesä. :)
Näköjään jokainen kokee kesän hieman eri tavalla. Mulle se on aina positiivinen asia.- ARGH!!!ARGH
Ahistaa JO NYT!!!!
Liikaa aurinko pilaa ihon ja koiralla palaa kirsu. Kasvavan ruohon seasta ei enää löydä piskin palloa kun kukaan ei jaksa ajaa nurmikkoa, taasana. Muurahaiset änkee taas sisälle taloon ja kärpäset ja leppäsaatanankertut!
Ahistaa ajatellakin koko kesää. - Kyöstix
Eihän tässä ole vielä tullut ajateltuakaan koko kesää. Sieltähän se ajallaan tulee, joten turha siitä on ahistua.
- Oasis
Ei oikeastaan. Ahdistaa ainoastaan matkakohteen valinta, aikatauluongelmien takia joutunen lähtemään reissuun yksin enkä osaa päättää olisiko löhöloma rannalla vai aktiiviloma kaupungissa parempi...
Ei ahdista. Ilman kesää ei jaksaisi painaa taas seuraavaa syksyä ja talvea. Nollaamiseen menee ensin pari viikkoa ja sitten alkaa varsinainen lomanvietto.
- kiltti nainen
Päinvastoin, vapauttaa. (:
- 15+6
Päinvastoin ahdistaa enemminkin kesän päättyminen, kesä ei ole vielä edes kunnolla alkanut ja jo harmittaa että kolmen kuukauden päästä se on ohi.
25c on ihanaa, olen syntynyt ihan väärään maahan kun näitä lämpötiloja oli viimekin vuonna vain muutama päivä.. - ylikuuma kesä
Ahdistaa, kun on kuuma ja kaikki idiootit metelöi ulkona yökaudet. Ei ahdistaisi jos olisi mökki ja voisi asua maalla mutta kun täytyy olla kaupungissa kuumassa kerrostaloasunnossa. Se on ihan perseestä.
kuumuuden ja itikoitten kannalta kyllä, viime yönäki ikkunat auki ja kaikki tuulettimet kakkosella ja silti kuuma, onneksi ei enää.. kyllä sitä siihenki silti tottuu ku jaksais asennoitua taas oikein mikäli itikoita kohtaan semmonen on ees mahdollista.
- hh5
Ahdistaa kun joutuu olemaan yksin.
joo
- Kyöstix
Nyt jo pikkasen ahistaa, kun iski jonkinmoinen kesäflunssa :(
- Kyöstix
Pakko hilata ittensä lekuriin ja sitten rohtojen ostoon apoteekistä.
"Fantastinen" kesän aloitus :( - h..
Kyöstix kirjoitti:
Pakko hilata ittensä lekuriin ja sitten rohtojen ostoon apoteekistä.
"Fantastinen" kesän aloitus :(Jotain hemmetin räkätautia on kyllä liikenteessä joo, Ittellä nyt jo viime viikosta joku pöpö jumittanu rööreissä. Ei vaan nyt mulla taaskaan... kuten ei melkein koskaan pistä kunnolla sairaaksi, että pääsis lepäilee.
- -HHH-
h.. kirjoitti:
Jotain hemmetin räkätautia on kyllä liikenteessä joo, Ittellä nyt jo viime viikosta joku pöpö jumittanu rööreissä. Ei vaan nyt mulla taaskaan... kuten ei melkein koskaan pistä kunnolla sairaaksi, että pääsis lepäilee.
Ole vaan onnellinen. Sulla on hyvät geenit ja osaat rentoutua.
Toista se on meikäläisellä. Monet influessatkin sairastettu kun niin stressava työ ja pomo ja blääh...
Nyt on nilkka tukisiteessä kun nitkahti duunissa ja taas ollaan sairiksella.
Harkitsen alan vaihtoa....
Jonkunverran ahdistaa keskivartalossa. Ja sekin mietityttää, että on ollut ihan omituisen lämmin toukokuu koillis-lapissa. Se nyt ei kauheasti ahdista - mutta kuitenkin -, että jos en jostain syystä pääsiskään Ranualle kesäkuun puolivälissä bongaamaan Cheekiä ja Jonne Aaronia. Melko varmaan pääsen:)
Dave voi mennä tänäkin kesänä ohi. Se on kumminkin se jutu. http://www.youtube.com/watch?v=p5Rj2Y0rFUoalmameedio kirjoitti:
Aivan ihanaa tämäkin;) http://www.youtube.com/watch?v=GjiDoGIyBGo
http://www.youtube.com/watch?v=vVl6Q0-HQyo
Ahdistaisi, jos ei tietäisi isän ja isänisän ym kesiä..
Tään biisin myötä terkkuja buddy-lovelle! Enkä tietenkään kerro, miksi.almameedio kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=vVl6Q0-HQyo
Ahdistaisi, jos ei tietäisi isän ja isänisän ym kesiä..
Tään biisin myötä terkkuja buddy-lovelle! Enkä tietenkään kerro, miksi.Tää taas ois vileille.
http://www.youtube.com/watch?v=5hG1HgEO_kwalmameedio kirjoitti:
Tää taas ois vileille.
http://www.youtube.com/watch?v=5hG1HgEO_kwGeniolle.
Voisit oppia jotain Jonnesta.http://www.youtube.com/watch?v=-d4e908hGDg- :)...
almameedio kirjoitti:
Geniolle.
Voisit oppia jotain Jonnesta.http://www.youtube.com/watch?v=-d4e908hGDg almameedio kirjoitti:
Geniolle.
Voisit oppia jotain Jonnesta.http://www.youtube.com/watch?v=-d4e908hGDgOppia? Oppia miten kasvatetaan viikset ja päädytään jonnekin paskaohjelmaan vollottaan kokoomusräppäri Cheesen(ja ketä kaikkia muita siellä oli) kanssa? Kiitos, mut ei kiitos...
Mutta sinä et ole vieläkään tainnut oppia tätä...
http://www.youtube.com/watch?v=v3alFu4PE7U
Toisaalta miksi sinun pitäisikään...? Tai miksi minun pitäsi opettaa sinulle jotain, mikä on sinun pienelle mielellä saavuttamatonta...?
"Kun aasi on aamulla aasina matkaan lähtenyt, se ei sieltä hevosena takaisin palaa"- ...
Genio.Mente kirjoitti:
Oppia? Oppia miten kasvatetaan viikset ja päädytään jonnekin paskaohjelmaan vollottaan kokoomusräppäri Cheesen(ja ketä kaikkia muita siellä oli) kanssa? Kiitos, mut ei kiitos...
Toisaalta miksi sinun pitäisikään...? Tai miksi minun pitäsi opettaa sinulle jotain, mikä on sinun pienelle mielellä saavuttamatonta...?
"Kun aasi on aamulla aasina matkaan lähtenyt, se ei sieltä hevosena takaisin palaa"kun aasi on aamulla raksalle aasina töihin lähtenyt, ei se sieltä palstalle hevosena palaa.
... kirjoitti:
kun aasi on aamulla raksalle aasina töihin lähtenyt, ei se sieltä palstalle hevosena palaa.
Aasista ei oikein ole raksahommin eikä taida olla hevosestakaan. Joten...
"Kun olen aamulla raksalle töihin lähtenyt, olen taas 8 tuntia elantoni eteen jotain tehnyt..."
Vapaa-aikani sitten sujuukin kameleonttina...- tätäkö hän sanoi?
Genio.Mente kirjoitti:
Oppia? Oppia miten kasvatetaan viikset ja päädytään jonnekin paskaohjelmaan vollottaan kokoomusräppäri Cheesen(ja ketä kaikkia muita siellä oli) kanssa? Kiitos, mut ei kiitos...
"Kun aasi on aamulla aasina matkaan lähtenyt, se ei sieltä hevosena takaisin palaa""almameedio22.5.2013 16:59 1 SULJE
On aina ihmetellyt ihmisiä, jotka sanoo, että ne on kokeneet ja nähneet elämää syvältä, kurjasti ja nurjalta puolelta, sekä valaistuneet siitä asettamaan "ehtoja" muille ihmisille tajuamatta sitä, että on itse unohtanut unohtaa. "
Jos ihminen ei opi eikä ole mieleltään vapaa, niin se on sama, kenen juntin kanssa makaa.
- tuskin saan pil.lua
Lähden yli kuukaudeksi eurooppaan et ei se nyt niin pali ahdista. Pariisi, rooma, barcelona, sevilla, lissabon, munchen, wien..heti juhannuksen jälkeen lähtö.
No ei todellakaan ahdista. Sitä on odotettu jo monta kuukautta. Kesä on ihmisen parasta aikaa :) Kaikkea ihanaa ja lomakin vielä!
- i7,
Kiitos kommentista tekopirteä täti-ihminen. :)
- PRÖÖÖÖöööTTTt:.
timanttia kirjoitti:
Ole hyvä vaan :)
.
"Oho pääsi tekopirteä pieru"
Har!
.
- ...
no ei se enää tästä pahene..
maajussit pöllyttää peltojaan näin keväällä täällä maalla. Ensimmäiset hyttyset jo vaivaa tuolla työhommissa, jotka sijaitsevat mitä pahemmissa ryteiköissä. Kaupunkipöly on juuri ja juuri saatu siivottua kaduilta pois (kun siellä kaupungissakin joskus tulee käytyä)
Ilma on pullollaan siitepölyjä. Kaikenlaiset punkit ja muut tauteja levittävät öttiäiset ovat heränneet.
Milloin on liian kuuma, milloin taas liian märkää. Kuumalla hiostuttaa, märällä on kuraista ja kylmää.
Kyllä tämä on kauheata.
Miksei vois olla aina yhtä puhdas ilma kuin maaliskuussa Lapissa, ja kaikki paikat yhtä puhtaat, kuivat ja kurattomat kuin keväthanki Enontekiöllä. Niin ja yhtä aikaa tietysti semmoset 22 astetta ja aurinkoista, eikä tuulis pahemmin.
Miten ihmiset yleensä edes kestää tällaista saastan määrää sekä ilmassa että maassa? Luulis keuhkojen hajoavan jo vähemmästäkin määrästä.
Kyllä se on näin että sisäolosuhteet ovat ne parhaat olosuhteet ympäri vuoden. Edellyttää tietysti että kämppä on tasalämmin ympäri vuoden ja koneellisesti ilmastoitu / tuloilma suodatettu. Mua ei kesässä ahista mikään muu, kun etten ehdi tekemään kaikkea mitä haluisin ehtiä. Niin paljon olis käsille töitä ja niin jumalattoman vähän semmosia hetkiä kun niihin voi tosissaan paneutua. Noh, koitan ajatella kuitenkin positiivisesti, että seuraavana kesänä sitten mitä ei nyt kykene.
Tarttis pikkasen enemmän toisen ihmisen apuja välillä, että pystys irrottautuu hommiin, missä ei pysty ikävä kyllä muksua samaan aikaan hoitamaan. Mut ku ei oo semmosta mahdollisuutta, kun hyvin harvoin. Se on tää pikku vauvan äidin arki tämmöstä asioiden tärkeysjärjestykseen laittamista. Kuitenkin kaikesta pitäs ehtiä ja jaksaa huolehtia, koko ajan. Kyllä mua joskus vähän suoraan sanottuna vituttaa, että on syntyny liian tunnolliseks ja tekee toisten puolesta väsyttäen ittensä ihan naatiksi.- jaettu vanhemmuus
Kaisun miehelläs lomakin joskus on. Ja kun tulee töistä kotiin, lykkäät vauvan isälle ja lähdet puutarhahommiin ym.. Niin ne muutkin äidit tekee.
jaettu vanhemmuus kirjoitti:
Kaisun miehelläs lomakin joskus on. Ja kun tulee töistä kotiin, lykkäät vauvan isälle ja lähdet puutarhahommiin ym.. Niin ne muutkin äidit tekee.
Kai joskus, mutta se touhuaa aika paljon hommien parissa mistä voi saada rahaa. Eli suht harvoin semmosia hetkiä tulee, että mä päätän mitä mä teen ja vauva vaan nakattas isälle. Mä en raaski vauvaa nakata mihinkään, jos se on yhtään semmosta väkinäisen tuntusta kattella sen perään. Mielummin sitten hoidan itse ja jätän kaiken muun tekemättä. Muksu ei saa tuntea oloansa koskaan mitenkään päin "ylimääräiseksi" tai taakaksi. Se on maailman ihanin ihminen kuiteskin.
himatuikku kirjoitti:
Kai joskus, mutta se touhuaa aika paljon hommien parissa mistä voi saada rahaa. Eli suht harvoin semmosia hetkiä tulee, että mä päätän mitä mä teen ja vauva vaan nakattas isälle. Mä en raaski vauvaa nakata mihinkään, jos se on yhtään semmosta väkinäisen tuntusta kattella sen perään. Mielummin sitten hoidan itse ja jätän kaiken muun tekemättä. Muksu ei saa tuntea oloansa koskaan mitenkään päin "ylimääräiseksi" tai taakaksi. Se on maailman ihanin ihminen kuiteskin.
ja ei pidä nyt ajatella ettei isä koskaan ole lapsen kanssa. Kyllä se on, tietysti. Se vaan jotenkin aina menee niin helposti, että on just jotain muuta mikä pitäisi tehdä (ihan kun mulla ei olis) joten en ala sen enempää asiasta vänkään ja väniseen.
Kaisse sitten on jotenkin olevinaan helpompaa, kun äiti joustaa. Eihän se lapsen hoitoa nyt muutenkaan minään rankkana pidä, vaikka valvosi yöt ja valvosi päivät ja sen päälle tekis kaikki kotityöt. Kun ei sikalassakaan tykkää elää ja asua. Nukun sit millon ehin ja syrjäytän omat tarpeeni. Muu perhe tulee ensin. Minä sitten kun aikaa jää. Semmosta se on.- kiltti nainen
himatuikku kirjoitti:
ja ei pidä nyt ajatella ettei isä koskaan ole lapsen kanssa. Kyllä se on, tietysti. Se vaan jotenkin aina menee niin helposti, että on just jotain muuta mikä pitäisi tehdä (ihan kun mulla ei olis) joten en ala sen enempää asiasta vänkään ja väniseen.
Kaisse sitten on jotenkin olevinaan helpompaa, kun äiti joustaa. Eihän se lapsen hoitoa nyt muutenkaan minään rankkana pidä, vaikka valvosi yöt ja valvosi päivät ja sen päälle tekis kaikki kotityöt. Kun ei sikalassakaan tykkää elää ja asua. Nukun sit millon ehin ja syrjäytän omat tarpeeni. Muu perhe tulee ensin. Minä sitten kun aikaa jää. Semmosta se on.Yksin puhelija hima tuikku. :)
kiltti nainen kirjoitti:
Yksin puhelija hima tuikku. :)
Nojoo aika paljon tulee yksinkin puheltua. Vauva kyllä vastailee jo sujuvasti. :)
Ootan intopinkona koska hän oppii puhumaan muutakin, kun ihanan kuulosta vauvaa ja päästään oikeen kunnolla höpisemään. Vaikuttaa sille, että hänestä on tulossa puhelias ja touhukas tyttö. :)- kiltti nainen
himatuikku kirjoitti:
Nojoo aika paljon tulee yksinkin puheltua. Vauva kyllä vastailee jo sujuvasti. :)
Ootan intopinkona koska hän oppii puhumaan muutakin, kun ihanan kuulosta vauvaa ja päästään oikeen kunnolla höpisemään. Vaikuttaa sille, että hänestä on tulossa puhelias ja touhukas tyttö. :)Kiltti mies kyllä hoitaisi yhteisiä lapsiamme. :)
kiltti nainen kirjoitti:
Kiltti mies kyllä hoitaisi yhteisiä lapsiamme. :)
Joo, hoitaisi varmaan. :) Meiänki isä hoitaa, mutta on se semmosta lyhytjänteistä, kun pitää sitten lykätä kaikkia omia tekemisiä eikä se lapsen ehdoilla eläminen aina oikeen maistu. Mielummin lapsi sitten varttuu....mä taas en tykkää että joku muu asia on lasta tärkeempi eli teenpä siis ite sitten, kerta ei kelpaa. :)
Eikö se aika useilla miehillä vähän semmosta tahdo olla, että lapsen kanssa on hurjan kivaa hetken aikaa ja kohta taas olis jo saatava tehä omiansa. Äidit sitten taas viettää suurimman osan ajastansa lapsiensa kanssa, varsinkin kun ne on pieniä. Isejä alkaa kai yleensä lapset sitten kiinnostaa enempi kun ne osaa enemmän ja niiden kanssa kyeknee tekemään enemmän asioita, kun "vaan" jokeltelemaan ja kattelemaan eli maistelemaan kirjaa tai lelua. :)- kiltti nainen
himatuikku kirjoitti:
Joo, hoitaisi varmaan. :) Meiänki isä hoitaa, mutta on se semmosta lyhytjänteistä, kun pitää sitten lykätä kaikkia omia tekemisiä eikä se lapsen ehdoilla eläminen aina oikeen maistu. Mielummin lapsi sitten varttuu....mä taas en tykkää että joku muu asia on lasta tärkeempi eli teenpä siis ite sitten, kerta ei kelpaa. :)
Eikö se aika useilla miehillä vähän semmosta tahdo olla, että lapsen kanssa on hurjan kivaa hetken aikaa ja kohta taas olis jo saatava tehä omiansa. Äidit sitten taas viettää suurimman osan ajastansa lapsiensa kanssa, varsinkin kun ne on pieniä. Isejä alkaa kai yleensä lapset sitten kiinnostaa enempi kun ne osaa enemmän ja niiden kanssa kyeknee tekemään enemmän asioita, kun "vaan" jokeltelemaan ja kattelemaan eli maistelemaan kirjaa tai lelua. :)Miehen on vaikeampi leikkiä tytön kuin pojan kanssa. :)
himatuikku kirjoitti:
Eikö se aika useilla miehillä vähän semmosta tahdo olla, että lapsen kanssa on hurjan kivaa hetken aikaa ja kohta taas olis jo saatava tehä omiansa. Äidit sitten taas viettää suurimman osan ajastansa lapsiensa kanssa, varsinkin kun ne on pieniä. Isejä alkaa kai yleensä lapset sitten kiinnostaa enempi kun ne osaa enemmän ja niiden kanssa kyeknee tekemään enemmän asioita, kun "vaan" jokeltelemaan ja kattelemaan eli maistelemaan kirjaa tai lelua. :)Eli siis en usko, että mun mieheni on mitenkään poikkeus pikemminkin aika tyypillinen isä. Käy töissä ja elättää mielellään (nojaa joskus vähemmän kai) perheensä tuomalla rahat kotiin ja tarjoomalla katon pään päälle. Mikä sekin on helkkarin paljon ja arvokasta, en kiellä. Ehkä me naiset vaan halutaan meidän miehistä liian naisia, että ne osaisi ajatella hetkestä seuraavaan ja ne jaksaisi tylsiäkin asioita niinku me joka päivä, vaikka ei aina huvittaiskaan. :)
kiltti nainen kirjoitti:
Miehen on vaikeampi leikkiä tytön kuin pojan kanssa. :)
No ei tossa isässä ole vielä mitään eroa sillä sukupuolella. Ei se paljon vaadi viihdykettä. Mun mielestä ainakaan. Paljon tietysti seuraa kaipaa ja nauttii huomiosta. Onhan vauvakin sosiaalinen olento joka mielellään tarkkailee vanhempiaan ja vastaa kommunikointiin aina kun tilaisuus tarjoutuu.
Onhan se ihan toista kun lapsi liikkuu ite ja puhuu ja kykenee toimimaan. Kyllä mä senkin tietysti ymmärrän, mutta nythän se pohja rakennetaan kaikelle yhteiselle ja omaksutaan jo nyt paljon asioita, joilla on paljon merkitystä myöhemminkin. Esimerkiksi läheisyys vanhemman kanssa on tärkeä asia. On ne sitten äidissä kiinnikin ja helposti parkuu, kun ei äiti ole laittamassa nukkumaan tms.- kiltti nainen
himatuikku kirjoitti:
No ei tossa isässä ole vielä mitään eroa sillä sukupuolella. Ei se paljon vaadi viihdykettä. Mun mielestä ainakaan. Paljon tietysti seuraa kaipaa ja nauttii huomiosta. Onhan vauvakin sosiaalinen olento joka mielellään tarkkailee vanhempiaan ja vastaa kommunikointiin aina kun tilaisuus tarjoutuu.
Onhan se ihan toista kun lapsi liikkuu ite ja puhuu ja kykenee toimimaan. Kyllä mä senkin tietysti ymmärrän, mutta nythän se pohja rakennetaan kaikelle yhteiselle ja omaksutaan jo nyt paljon asioita, joilla on paljon merkitystä myöhemminkin. Esimerkiksi läheisyys vanhemman kanssa on tärkeä asia. On ne sitten äidissä kiinnikin ja helposti parkuu, kun ei äiti ole laittamassa nukkumaan tms.Pyydä kiinnittämään koukku kattoon hyppykiikkua varten. :)
- hmmhmm..
himatuikku kirjoitti:
Eli siis en usko, että mun mieheni on mitenkään poikkeus pikemminkin aika tyypillinen isä. Käy töissä ja elättää mielellään (nojaa joskus vähemmän kai) perheensä tuomalla rahat kotiin ja tarjoomalla katon pään päälle. Mikä sekin on helkkarin paljon ja arvokasta, en kiellä. Ehkä me naiset vaan halutaan meidän miehistä liian naisia, että ne osaisi ajatella hetkestä seuraavaan ja ne jaksaisi tylsiäkin asioita niinku me joka päivä, vaikka ei aina huvittaiskaan. :)
Kyllä nykypäivänä on enemmän kuin normaali järjestely, että kun isä tulee töistä kotiin se ottaa vauvan hoidettavakseen, vaihtaa vaipat ja touhuilee sen kanssa ja äiti saa tunnin pari hengähdystauon. Isällekin se taas on lomaa ja vaihtelua, työn vastapainoa.
- vaarallista selälle
kiltti nainen kirjoitti:
Pyydä kiinnittämään koukku kattoon hyppykiikkua varten. :)
Hyppykiikut on nykyään kiellettyjä.
hmmhmm.. kirjoitti:
Kyllä nykypäivänä on enemmän kuin normaali järjestely, että kun isä tulee töistä kotiin se ottaa vauvan hoidettavakseen, vaihtaa vaipat ja touhuilee sen kanssa ja äiti saa tunnin pari hengähdystauon. Isällekin se taas on lomaa ja vaihtelua, työn vastapainoa.
Pari tuntia oikeen? Aha. Se onkin luxusta. Mä olen ihan happy, jos saan käydä ees suihkussa tai nopeasti kaupassa tai juoda teen rauhassa. :)
Parin tunnin aikana ehtii jo tulla mieleen, että vauvalle maitoa ja äkkiä nukkumaan. Meidän iskä meni kyllä nyt suoraan ulos ja kuulostaa ruohonleikkuri käyvän. :) Mutta onpahan se homma multa sitten taas pois. Mä ajoinkin etupihan, heh. Mummo vahti sen aikaa nukkuvaa lasta. Mummo on ihana, kun joskus jaksaa tulla kaveriksi, jos tarvii ite mennä lekuriin tms.
Mut nyt mun tarttee kyllä jo mennä taas. Unet oli ja meni. :)- kustantaja öy
himatuikku kirjoitti:
Pari tuntia oikeen? Aha. Se onkin luxusta. Mä olen ihan happy, jos saan käydä ees suihkussa tai nopeasti kaupassa tai juoda teen rauhassa. :)
Parin tunnin aikana ehtii jo tulla mieleen, että vauvalle maitoa ja äkkiä nukkumaan. Meidän iskä meni kyllä nyt suoraan ulos ja kuulostaa ruohonleikkuri käyvän. :) Mutta onpahan se homma multa sitten taas pois. Mä ajoinkin etupihan, heh. Mummo vahti sen aikaa nukkuvaa lasta. Mummo on ihana, kun joskus jaksaa tulla kaveriksi, jos tarvii ite mennä lekuriin tms.
Mut nyt mun tarttee kyllä jo mennä taas. Unet oli ja meni. :)Oletko harkinnut kirjailijan uraa?
kustantaja öy kirjoitti:
Oletko harkinnut kirjailijan uraa?
En ole koskaan. Elämänkertani kyllä saisi monen itkemään. Muttei viitsitä kirjottaa sitä ja itkettää ihmisiä, riittää että mä itken itse murheeni.
- ...
himatuikku kirjoitti:
Eli siis en usko, että mun mieheni on mitenkään poikkeus pikemminkin aika tyypillinen isä. Käy töissä ja elättää mielellään (nojaa joskus vähemmän kai) perheensä tuomalla rahat kotiin ja tarjoomalla katon pään päälle. Mikä sekin on helkkarin paljon ja arvokasta, en kiellä. Ehkä me naiset vaan halutaan meidän miehistä liian naisia, että ne osaisi ajatella hetkestä seuraavaan ja ne jaksaisi tylsiäkin asioita niinku me joka päivä, vaikka ei aina huvittaiskaan. :)
jos toinen tuo sekä leipärahat että tarjoaa sen katon, niin ei pitäisi kauheasti olla valittamista. Kyllä siinä jo sitten sen lapsen, pyykit ja tiskit hoitelee. Joskus voi jopa vähän siivota ja ruuathan saa nykypäivänä valmiina kaupasta.
On hienoa, että nykyäänkin löytyy perheitä, joissa on selkeät miehen ja naisen perinteiset roolit. Ei siinä ole mitään pahaa.
(Vaikka nuo jotkut kommentaattorit koettavatkin tyrkyttää äijällesi naisten hommia, perheen elättämisen lisäksi) ... kirjoitti:
jos toinen tuo sekä leipärahat että tarjoaa sen katon, niin ei pitäisi kauheasti olla valittamista. Kyllä siinä jo sitten sen lapsen, pyykit ja tiskit hoitelee. Joskus voi jopa vähän siivota ja ruuathan saa nykypäivänä valmiina kaupasta.
On hienoa, että nykyäänkin löytyy perheitä, joissa on selkeät miehen ja naisen perinteiset roolit. Ei siinä ole mitään pahaa.
(Vaikka nuo jotkut kommentaattorit koettavatkin tyrkyttää äijällesi naisten hommia, perheen elättämisen lisäksi)Mä tarjosin sen katon viimiset kolme vuotta, mutten mä siitä koskaan mitään meteliä tai erityistä kiitosta ole nurkunut. Itestään selvää mulle, että se tarjoo kellä siihin mahkuja on. Nyt sitten osat vaihtuneet.
Joo, enemmän ketuttaa jos lapsi jää jotenkin vieraaksi tai isä alpselle, koska yhdessä ei ole tarpeeksi. Mutta näköjään se tilanne menee päivän ja mielialan mukaan. Välillä ei jaksa oikeen yhtään ja välillä kiinnostaa enemmän. Kuten yllä sanoin, olen osaani ihan tyytyväinen suurimman osan ajasta. Mutta hei mäkin olen ihminen ja väsyn rutiineihin ja kaipaan joskus rutiinien rikkomsita ja apua. Mäkin tosiaan väsyn ja teen satanen lasissa tämän perheen eteen kaikkeni. Ihan kaikkeni.himatuikku kirjoitti:
Mä tarjosin sen katon viimiset kolme vuotta, mutten mä siitä koskaan mitään meteliä tai erityistä kiitosta ole nurkunut. Itestään selvää mulle, että se tarjoo kellä siihin mahkuja on. Nyt sitten osat vaihtuneet.
Joo, enemmän ketuttaa jos lapsi jää jotenkin vieraaksi tai isä alpselle, koska yhdessä ei ole tarpeeksi. Mutta näköjään se tilanne menee päivän ja mielialan mukaan. Välillä ei jaksa oikeen yhtään ja välillä kiinnostaa enemmän. Kuten yllä sanoin, olen osaani ihan tyytyväinen suurimman osan ajasta. Mutta hei mäkin olen ihminen ja väsyn rutiineihin ja kaipaan joskus rutiinien rikkomsita ja apua. Mäkin tosiaan väsyn ja teen satanen lasissa tämän perheen eteen kaikkeni. Ihan kaikkeni.Sori typot taas. Mä kun en jaksa teeskennellä, ees teille arvon lukijat. Vissiin tarttis joillekin, kun heti alkaa vittuilu jos vähän avautuu, enkä nyt tarkoita sua.
Mutta vittuakos minä vittuilijoista, ei se mitään muuksi tosiaan muuta. Kaikki on niinkun on ja thats it.
- ;D;D;D;D;D;D
Miks ahdistais kun rehu kasvaa jo kaapisakin.........
Dädää! :D- sub-illa
Pöhkö, ala täällä mainostaan tollasta..
- kiltti nainen
Himottaa. :)
- kiltti mies
Ei kyllä minua yhtään. :)
- kiltti nainen
kiltti mies kirjoitti:
Ei kyllä minua yhtään. :)
Miksi? Oletko kylläinen? :)
ei oikeastaan,
se on vaan kiva ku on lämmintä ja aurinkoista ja kaikkee..
murAhdistaa, joutuu olemaan ihmisten kanssa. Tulisi talvi ja työt vähenisivät. Tosin työsopimusta on puoli vuotta. Vika ei ole heissä vaan minussa, kuten aina.
- ei tuota ymmärrä
Vieläkö sinä siellä kidut? Eikö sen pitänyt päättyä jo foo eva.
ei tuota ymmärrä kirjoitti:
Vieläkö sinä siellä kidut? Eikö sen pitänyt päättyä jo foo eva.
En mie enää ole golfkentällä, omakotitalkkarina työskentelen. Minusta ei vain ole ihmisten kanssa työskenteleväksi.
http://www.omakotiliitto.fi/jasenetu/omakotitalkkari
Mikäli asut omassa asunnossa ja kuulut liittoon, sekä asuinkunnassasi on omakotitalkkari ja hän tekee ne hommat, mitä sinua ei kiinnosta (riippuen talkkarista) ja työt ei saa olla pitkäkestoisia. Esim. talon seinä voidaan maalata, ei koko taloa. Johtuen siitä, ettei kilpailla yrittäjien kanssa.
Omakotitalkkari maksaa 8 euroa tunti ja yrittäjä yli 25 euroa tunti.
Ja tämä systeemiin pääsee sen jälkeen, kun on ollut yli 500 päivää työttömänä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1022262
- 1291428
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231420Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau301365- 681243
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371078- 89995
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56944- 122821
- 82806