Kuka palstalainen

:-))

on kesäpoika/tyttö materiaalia? :-)

23

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesämisu :)

vibralle olis kesäkollin paikka vapaana. :-)

• kiltti mies

Enkö minä kelpaa? :)

• Haluisin kyllä toistaiseksi voimassa olevan kollisopimuksen, koska kesäkollithan hylätään julmasti elokuussa eikä sitä mouruamista kestäis kukaan. Unelmahomma; sievän kesämisun uuninpankolla 24/7, mitä nyt välillä vähän misun masun päällä hurisemassa =)

• kesämisu :)
        bravo.bravi kirjoitti:

Haluisin kyllä toistaiseksi voimassa olevan kollisopimuksen, koska kesäkollithan hylätään julmasti elokuussa eikä sitä mouruamista kestäis kukaan. Unelmahomma; sievän kesämisun uuninpankolla 24/7, mitä nyt välillä vähän misun masun päällä hurisemassa =)

tää soppari on tällä puheella selvä, kättäpäälle ja kiihkeä kesäseukkaaminen voi alkaa.
        olen jonkin verran dominoiva, se tuskin haittaa mouruamista. itse käyn säännöllisesti kesäkollin päällä hurisemassa. vaihtelu virkistää, vibraseni. :-)

* tähän ei kaivata muiden vastauksia!

• Iaskin..väärin

Murri :)

• h..

Rose

• -ok-

Vähissä taitaa olla?

• <3<3

Yyberi!

• ed.

Ikivatkaajatädit rulettaa!

• yb out logg
        ed. kirjoitti:

Ikivatkaajatädit rulettaa!

Kyä näin on! Vatkaaminen on jees! Vatkaan huomenna oikein tarmolla kalliossa ja muutenkin helssingiss :> Nähhään!

• Yksinkertaisessablondissa on kesätyttö ainesta. Muut taitavat olla menneen talven lumia koska eivät ymmärrä hyvän päälle mitään, olisivat saaneet kulhon velliä ja vielä ilmaiseksi, mutta ei!

http://youtu.be/mZl-dplOC6M

• y.b off..

Vitjamunat ei ole mitään ainesta :)

• Kyöstix

Naiset voi linkata mirri kuviaan niin selviää ;)

• häijy täti

Kesän poikatyttö on tietystikin debiili kiltti mies, viettää koko kesän 24/7 itsensä
      kanssa palstalla yksin, kun muut nauttivat ulkoilmasta.

• kiltti nainen

Kiltti mies on lääkärihoitaja tiätenkin. :)

• pidä tunkkis
        kiltti nainen kirjoitti:

Kiltti mies on lääkärihoitaja tiätenkin. :)

Päivystävä palstanpilaaja vastasi viidessä minuutissa. Hidas asiakaspalvelu.

• jhdyebiehv

ei saa solvata debiilejä.

• orange agent

Debiilit kyräilevät pusikossa ja nyt on aika hävittää pusikot a la Vietnam.

• palstapelle ap

viettää koko kesän 24/7 itsensä
      kanssa palstalla yksin, kun muut nauttivat ulkoilmasta

• 34553434

...monologia harrastaen :)

• Eiköhän valta-osa palstalaisista ole jo ohittanut poika ja tyttöiän. ;)

• Tony DiNozzo

cat on fire

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      631
      2713
    2. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      2140
    3. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      420
      2113
    4. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      79
      1799
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      20
      1739
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      67
      1560
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1322
    8. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      22
      1207
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      23
      1130
    10. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      58
      1048
    Aihe