Miten sitä kuvailisit? Jos sulla sellanen on tai jos sellasta ittelles toivot.
Ikisinkkuuden nimeen vannojien ei tarvi vaivautua.
Parisuhteen paras anti?
24
169
Vastaukset
- suhteettomasti läsnä
Yhteinen ymmärrys, kyky ja tapa tarkastella samassa ajassa koettuja asioita, yhteinen rakkauden kieli, halu antaa rakastamansa pitää rakkaana ja läheisenä.
- ·N34
Läheisyys, fyysinen ja menttaalinenkin jos mahdollista.
Mahdollisuus jakaa asioita, ajatuksia ja unelmia, ja kokea juttuja yhdessä.
Mahdollisuus perustaa perhe, saada jälkeläisiä. - tiiti
Lapset.
Tunne josta täyttyy. Mielellään ääriään myöten täyteen.
Läheisyys, hellyys, kunnioitus, yhteisymmärrys, luottamus ja rakkaus.
Parisuhteen parasta antia on, että siinä suhteessa on kaikin puolin hyvä olla.- Sosiaalinen eläin
Ei kukaan pohjimmiltaan viihdy yksin, ihminen on sosiaalinen eläin. Parisuhteen suurin ilo on olla yhdessä ja jakaa asioita jonkun kanssa. Tosi yksinkertaista! Älkää tehkö siitä turhaan monimutkaista, koska se ei ole!
Yhteenkuuluvuuden tunne. Ilman sitä ei kannata ees jatkaa.
- matti atm
Että koki onnistumisen edes kerran elämässään.
- !!!
Et kai sä oikeesti usko tohon atm/ytm-kastitukseen?
- ...
niin, pitäsköhän vastata vai ei?
On nimittäin parisuhde, mutta ikisinkkuuden jatkaminen tuntuu sitä paremmalta ajatukselta mitä kauemmin suhde jatkuu..- ~c~
Mikä ihmeen ikisinkkuus, jos nytkin olet suhteessa?
- +ja-
~c~ kirjoitti:
kaipaa sinkuksi kun seurustelee sinunlaisen kanssa
- ...
~c~ kirjoitti:
no se ikisinkkuus, mitä vietin ennen tätä suhdehässäkkää.
Vastataanpa nyt itse kysymykseen:
- Paras anti on ilmainen kämppä :) - zaxsdd
... kirjoitti:
no se ikisinkkuus, mitä vietin ennen tätä suhdehässäkkää.
Vastataanpa nyt itse kysymykseen:
- Paras anti on ilmainen kämppä :)Lopeta se suhde "..."!
Älä tuhlaa toisen aikaa ja käytä hyväksi!
Paras anti on se, että mä viihdyn ja tykkään olla Hänen seurassaan :) Kolmatta vuotta jo :)
- .,.,
Kiitos kommentista tekopirteä täti-ihminen. :)
Mikähän se voisi olla...?
Ehkä se, ettei elämääni ja olemistani vaikeuteta. Ja se on ollut elämässäni ja olemisessani harvinaista...- -Nene
Parhaimmillaan loppuelämän kestävä ystävyys.
sielunkumppanuus, toistensa ymmärtäminen, syvä ja mieltä vavisuttava kiintymys, seksi..
mur- tahdon
Näytä se toljakkeen jumpsuitti.
- tahdon
murriperkele kirjoitti:
what?
mur?Juurikin se *mur*-puku.
tahdon kirjoitti:
Juurikin se *mur*-puku.
nyt sun täytyy kyl valaista mua puoli-dementikkoa,
mää en muista linkittäneeni tänne kui joitain ghilliepuku-kuvia
ei kai se niitä ollu..?
vaik tää olis kyl hieno
http://www.ghilliesuitclothing.com/product_images/s/398/ultralightghillieponchowinter__66816_zoom.jpg
mur
- ? ?
????
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5842269Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4081826Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H221650Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641428JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191226- 571154
- 1221144
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16898Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka13878Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66833