Kertokaa syitä miksi mies ei halua sitoutua??

Oasis

Ja mistä tietää että mies haluaa vain seksiä??

:-\

21

3145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

kai sä nyt näät haluaako hän tutustua sinuun vai ei!?

• Seksin perään juoksijan tunnistaa siitä, että mies kysyy ensin seksiä ja seksin jälkeen ei kysy naisen nimeä eikä puhelinnumeroa ja aamulla sanoo "Soitellaan"

• vain sexiä tavitsev

Onko jotenki väärin, jos ei tarvitse naiselta muuta, kuin seksiä? Tulee halvemmaksikin elää vapaana ilman kivirekeä. Puolet suomalaisista ovat sinkkuja

Jos joku akka haluaa sitoutua pentue mukanansa, ei ole pakko suostua

• vain sexiä tavitsev kirjoitti:

Onko jotenki väärin, jos ei tarvitse naiselta muuta, kuin seksiä? Tulee halvemmaksikin elää vapaana ilman kivirekeä. Puolet suomalaisista ovat sinkkuja

Jos joku akka haluaa sitoutua pentue mukanansa, ei ole pakko suostua

Kukin toimii tavallaan, eikä kaikkea tee valaskalakaan

• Seuraava kyssä

1. Siksi, ettei miestä kiinnosta lahjoittaa rahojaan naisen lapsiprojektiin. Järkevämpää on hankkia esim. intiimipalveluja.

2. Ihan mistä vaan.

• Ikisinkku M

Syitä miksi mies ei halua sitoutua??

Elämä on niiiiiin paljon helpompaa.

Mistä tietää että mies haluaa vain seksiä??

Siitä kun se on mies, jotkut miehet ovat tosin valmiita jopa sitoutumaan saadakseen seksiä.

• kuolkaa pois

Toisin sanoen kukaan mies ei kykene rakastamaan oikeasti muuta kuin itseään. Onneksi en ole teihin sekaantunut.

• Ikiisnkku M
        kuolkaa pois kirjoitti:

Toisin sanoen kukaan mies ei kykene rakastamaan oikeasti muuta kuin itseään. Onneksi en ole teihin sekaantunut.

Kyllä mies rakastamaan kykenee ja juurikin siksi välttää sitoutumista, ei halua satuttaa sitä rakastaan ja kun tietää että se pitkässä parisuhteessa kuitenkin on mahdollista niin mies suojellakseen välttää parisuhteen muodostumista. itsekäs omistushaluinen mies tai nainen haluaa parisuhteen ja siksihän ne niin usein epäonnistuvatkin.

• sölfksödlfksdf

ei halua sitoutua, koska se haluaa nussia muitakin.

• //Mies//

"Ja mistä tietää että mies haluaa vain seksiä??"

Vs. mies ei halua tavata sinun veljiä / sisaruksia, vanhempiasi taikka parhaita kavereitasi..

• sdcwev

Ei kai sen pitäisi olla kovin vaikeaa, ottaa selvää, onko mies kiinnostunut vain seksistä vai haluaako hän tutustua tositarkoituksella.

Sano vaikka heti ensi treffeillä, että haluat VÄHINTÄÄN puoli vuotta tutustua ensin muissa merkeissä. ennen kuin seksi tulee kysymykseen.
      Jos mies on sinusta aidosti kiinnostunut, niin hän sanoo, sopii!
      Myös pelkästä seksistä kiinnostunut mies saattaa aluksi esittää, että kyllähän se käy päinsä, mutta luultavasti jo parin kuukauden sisällä hän kyllästyy tutustumiseen, jos seksiä ei ole tarjolla.
      Hyvin harva, jos kukaan pelkästä seksistä kiinnostunut mies jaksaa esittää puolta vuotta aidosti kiinnostunutta, jos seksiä ei kerran ole tarjolla.

• Oasis

Älä kaimaseni ainakaan ahdista miestä nurkkaan, jollei hän ole valmis sitoutumaan. Painostuksella on yleensä ikävä lopputulos...

Ja tuosta seksistä, niin eikö sen nyt aika lailla näe, jos mies on pelkän seksin perässä... Tai no mistä minä tiedän, ehkä nykyään on jotenkin hienostuneemmat riiausmenetelmät kuin muinoin kun itse tällaisia viimeksi pohdin.

• ~c~

Ei sitä aina helposti näe, jos mies ei itsekään ihan tiedä mitä haluaa. Noitahan on markkinoilla ja siinä käy sitten niin, että joku tarmokas naisihminen ottaa ja pitää sen miehen löytäjän omistusoikeudella löytötavaraan, kun ei muutakaan omistajaa ilmene.

• Oasis
        ~c~ kirjoitti:

Ei sitä aina helposti näe, jos mies ei itsekään ihan tiedä mitä haluaa. Noitahan on markkinoilla ja siinä käy sitten niin, että joku tarmokas naisihminen ottaa ja pitää sen miehen löytäjän omistusoikeudella löytötavaraan, kun ei muutakaan omistajaa ilmene.

Eikä kai suhdesähellyksissä oikein mitään voi sanoa varmaksi. Tunteista kun ei koskaan pääse absoluuttisen jyvälle. Itse taidan muutenkin olla vielä niin pihalla kaikesta, etten erota lumiukkoa mahdollisesta kumppaniehdokkaasta.

Tuo markkinat-käsite on tuntunut jotenkin epämiellyttävältä sen jälkeen kun itse erosin. Tuntuu jotenkin hassulta kun nykyään puhutaan jostain markkina-arvoista tms. Itselleni on vain ihmisiä, erilaisia ihmiskohtaloita ja kohtaamisia, jotka sitten joko johtaa johonkin tai ei.

• ~c~
        Oasis kirjoitti:

Eikä kai suhdesähellyksissä oikein mitään voi sanoa varmaksi. Tunteista kun ei koskaan pääse absoluuttisen jyvälle. Itse taidan muutenkin olla vielä niin pihalla kaikesta, etten erota lumiukkoa mahdollisesta kumppaniehdokkaasta.

Tuo markkinat-käsite on tuntunut jotenkin epämiellyttävältä sen jälkeen kun itse erosin. Tuntuu jotenkin hassulta kun nykyään puhutaan jostain markkina-arvoista tms. Itselleni on vain ihmisiä, erilaisia ihmiskohtaloita ja kohtaamisia, jotka sitten joko johtaa johonkin tai ei.

Ahaa..onko erostasi kauankin? Oletko vielä ollut varsinaisesti uudelleen "markkinoilla"? Musta on ihan osuvaa nimittää tietynlaista kumppaninetsimistä noin, koska monet suostuvat nykyään mihin vaan löytääkseen edes jonkun. Vai olisiko huutokauppa jopa parempi sana.

Onhan se raadollista puhua markkina-arvosta, mutta se tarkoittaa samaa kuin ihmisen hyvät puolet. Ne hyvät puolet voi olla mitä vaan kellekin. Itse olen pitänyt riittävää toimeentuloa tärkeänä itselleni, jotta voin tehdä mieluisia valintoja elämässä. Yllättäen kuitenkin ns. menestyvät miehet eivät olekaan olleet niitä oikeita. Toisen rahalla ei tee mitään ;)

• Oasis
        ~c~ kirjoitti:

Ahaa..onko erostasi kauankin? Oletko vielä ollut varsinaisesti uudelleen "markkinoilla"? Musta on ihan osuvaa nimittää tietynlaista kumppaninetsimistä noin, koska monet suostuvat nykyään mihin vaan löytääkseen edes jonkun. Vai olisiko huutokauppa jopa parempi sana.

Onhan se raadollista puhua markkina-arvosta, mutta se tarkoittaa samaa kuin ihmisen hyvät puolet. Ne hyvät puolet voi olla mitä vaan kellekin. Itse olen pitänyt riittävää toimeentuloa tärkeänä itselleni, jotta voin tehdä mieluisia valintoja elämässä. Yllättäen kuitenkin ns. menestyvät miehet eivät olekaan olleet niitä oikeita. Toisen rahalla ei tee mitään ;)

Ei kovin kauaa, loppusyksystä tuli ero. Aika paskamainen sellainen...
        En tosiaan voi sanoa olleeni "markkinoilla", aika napakasti olen hankkiutunut eroon tilanteista, joissa olisi voinut edes jotain säpinää olla. En kuitenkaan halua mitään laastarisuhteita haalia, joten odotan aikaa kunnes haluan ehkä aidosti etsiä kumppania. Tai ehkä törmään siihen niin täydelliseen mieheen, ettei voi vain kävellä ohi olipa sitten etsimässä kumppania tai ei :) Mutta koska noin tapahtuu vain elokuvissa, saanen odotella sitä loppuelämäni...

Juuri tuo huutokauppamaisuus häiritsee. Tulee tunne, että siellä ladellaan pöytään vaatimukset ja toiveet ja aletaan rankkaamaan. Jotenkin sitä sävyttää tietynlainen epätoivo. Toki täytyy olla aktiivinen ja avoin kumppanin löytymiselle, jos sellaisen haluaa, mutta itseäni ahdistaa kumppani-ansioluetteloiden läpikäyminen ajatuksena. Ehkä se pieni romantikko minussa haluaa luottaa siihen, että kyllä siihen oikeaan sitten törmää jos on törmätäkseen tai jotain... :

• ~c~
        Oasis kirjoitti:

Ei kovin kauaa, loppusyksystä tuli ero. Aika paskamainen sellainen...
        En tosiaan voi sanoa olleeni "markkinoilla", aika napakasti olen hankkiutunut eroon tilanteista, joissa olisi voinut edes jotain säpinää olla. En kuitenkaan halua mitään laastarisuhteita haalia, joten odotan aikaa kunnes haluan ehkä aidosti etsiä kumppania. Tai ehkä törmään siihen niin täydelliseen mieheen, ettei voi vain kävellä ohi olipa sitten etsimässä kumppania tai ei :) Mutta koska noin tapahtuu vain elokuvissa, saanen odotella sitä loppuelämäni...

Juuri tuo huutokauppamaisuus häiritsee. Tulee tunne, että siellä ladellaan pöytään vaatimukset ja toiveet ja aletaan rankkaamaan. Jotenkin sitä sävyttää tietynlainen epätoivo. Toki täytyy olla aktiivinen ja avoin kumppanin löytymiselle, jos sellaisen haluaa, mutta itseäni ahdistaa kumppani-ansioluetteloiden läpikäyminen ajatuksena. Ehkä se pieni romantikko minussa haluaa luottaa siihen, että kyllä siihen oikeaan sitten törmää jos on törmätäkseen tai jotain... :

Onhan siitä jo sitten teknisesti aikaa nykytyylin mukaan..tosin erossa riittää perattavaa vuosiksi. Kevyt deittailuhan - jos huvittaa tavata uusia ihmisiä - ei estä menneen suhteen läpikäymistä. Kaikkihan ei tuolla treffiprofiileissakaan etsi vain joko parisuhdetta tai seksiä (tai molempia :)

Tietenkään viisas ihminen ei ala mihinkään laastarisuhteisiin. Siinä sana, jota en itse ymmärrä. Kuinka joku ihminen voisi olla vain laastari?

Omalla kohdalla varsinainen toipuminen on alkanut vasta kun päällimmäisenä muistaa hyvät asiat toisesta ja on kiitollinen että se toinen on ollut osa elämää..ja jopa tuskasta on kiitollinen.

• Oasis
        ~c~ kirjoitti:

Onhan siitä jo sitten teknisesti aikaa nykytyylin mukaan..tosin erossa riittää perattavaa vuosiksi. Kevyt deittailuhan - jos huvittaa tavata uusia ihmisiä - ei estä menneen suhteen läpikäymistä. Kaikkihan ei tuolla treffiprofiileissakaan etsi vain joko parisuhdetta tai seksiä (tai molempia :)

Tietenkään viisas ihminen ei ala mihinkään laastarisuhteisiin. Siinä sana, jota en itse ymmärrä. Kuinka joku ihminen voisi olla vain laastari?

Omalla kohdalla varsinainen toipuminen on alkanut vasta kun päällimmäisenä muistaa hyvät asiat toisesta ja on kiitollinen että se toinen on ollut osa elämää..ja jopa tuskasta on kiitollinen.

Tuota itsekään en ymmärrä, miten toista ihmistä voisi käyttää "laastarina" omassa toipumisessaan, sillä itsehän se työ on tehtävä. Mielestäni on väärin ns. ulkoistaa erotuskan käsittely toiseen suhteeseen. Toki joskus kummatkin haluavat suhteelta samaa, pinnallista lohtua tai jotain eikä siinä mitään, jos kerran niin aikuiset keskenään haluavat. Itselleni ei kuitenkaan sovi tuo.

Ja joo, nykytyylin mukaisesti ilmeisesti pitäisi olla jo uusi mies ja vaikka uusi muksukin jo tulossa, mutta en halua miestä vain sen takia, että kuuluu olla joku kun kaikilla muillakin on.

Nyt unten maille mahdollisesti näkemään unia siitä unelmien prinssistä... :) Öitä.

• Kyllä mies haluaa olla yhdessä, kun tutustuu paremmin ja alkaa tykätä, yhä enemmän. Samalla alkaa kehittyä sitoutuminenkin, kun menettäminen tuntuu yhä pahemmalta vaihtoehdolta. Seksi vs. muunlainenkin kiinnostus selviää varmimmin niin ettei seksiä ole ensimmäisenä kanssakäymisen muotona.

Ei miesten ja naisten välillä ole sitoutumisessa juuri eroa. Silloin sitoudutaan kun toinen on tärkeä. Pois lukien erilaiset tunnevammaiset ja luonnevikaiset, jotka esim selittävät itsestään ettei kaikille yksi kumppani riitä.

• En nyt lukenut joko joku tämän sanoi, mutta ainakin yksi syy on ettei se halua menettää vapauttaan elää miten huvittaa. Ei ehkä halua tiettyä naistakaan elämäänsä, vaan enemmän mahdollisuuksia olla missä ja milloin vaan, kenen kanssa tahansa.

Mistä tietää? No ainahan terve mies seksiä haluaa. Ellei kyseessä ole hyvin vastenmielinen kohde, joka saa pallit vetäytymään takas vatsaonteloon ja pilin rusinaksi. Mut vain seksiä se varmaan haluaa sillon, kun naisesta ei sen mielestä muuhunkaan ole tai siitä itsestä ei muuhunkaan ole sen ko. naisen/naisten kanssa. Juuri silloin tai milloinkaan. Seksi kun ei velvoita kuten parisuhde tuppaa tekemään.

• Ja sanoihan Roman Schatzkin, että miehen tapa näyttää rakkautta ja rakastaa on seksi ja seksuaalisuus. Jotenkin noin, en sanatarkkaan muista. Eli jos haluatte, että miehenne tuntee olonsa rakastetuksi antakaa hänelle hyvää seksiä ja pitäkää huoli seksielämästänne. On siinä välillä vähän haastetta juu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      493
      1869
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      380
      1576
    3. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1368
    4. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1357
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      113
      962
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      51
      929
    7. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      916
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      771
    9. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      763
    10. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      10
      751
    Aihe