Oasis

Johanna-fan

Ajattelen, että hän on aika saman näköinen ja luonteinen kuin Iholla-sarjan Johanna. Hänhän on kertonut olevansa hyvin tumma sekä pitkä. Ja että häntä on luultu turkkilaiseksi.

Mikä mielikuva teillä on?

http://is11.snstatic.fi/img/978/1288549250385.jpg

37

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huvittavaa, mut..

Aika saman tyyppinen mielikuva.

• Oasis

Voi sentään, mites sä nyt moisia mietit?

• ;-)

Kerro nyt kenen mielikuva oli lähimpänä :) Kaikkien kuvattomien kirjoituksista pohditaan aina näitä. Ketä muistutat, vaikka julkkista tms.?

• Oasis
        ;-) kirjoitti:

Kerro nyt kenen mielikuva oli lähimpänä :) Kaikkien kuvattomien kirjoituksista pohditaan aina näitä. Ketä muistutat, vaikka julkkista tms.?

No höh... Oon niin tavis tallustelija, etten mä voi itseäni mihinkään julkkiskaunottariin verrata.

Ehkä jotain etäisesti samanlaista kasvonpiirteissä on Ashley Juddiin tai siihen tyyliin, todella tummalla tukalla vain... Tukan klipsautin olkapäille jokin aika sitten, otsiksella.

http://www.fordhallforum.org/wp-content/uploads/2011/02/THUMB2-Judd-Ashley-Judd-04-08-11.jpg

• En osaa sanoa, mutta silmät on palstalla on näkyneet. Usein vähän surumieliset, mutta vähitellen iloakin näkyy niissä useammin.

• Oasis

Hyvä seura tekee iloiseksi :)

• Oasis kirjoitti:

Hyvä seura tekee iloiseksi :)

Juu niin o :) Muunlaista seuraa kannattaakin välttää. Työyhteyksissä ei aina voi mut muuten.

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

Juu niin o :) Muunlaista seuraa kannattaakin välttää. Työyhteyksissä ei aina voi mut muuten.

Kyllä, lähelleen kannattaa haalia vain sellaisia ihmisiä, jotka tekee olon hyväksi. Muita tarvitsee vain yrittää sietää.

Sä selvisit ilmeisesti kunnialla takaisin reissusta? :) Muistitko nuuhkutella kentillä tarpeeksi?

• Oasis kirjoitti:

Kyllä, lähelleen kannattaa haalia vain sellaisia ihmisiä, jotka tekee olon hyväksi. Muita tarvitsee vain yrittää sietää.

Sä selvisit ilmeisesti kunnialla takaisin reissusta? :) Muistitko nuuhkutella kentillä tarpeeksi?

Riippuu mikä on kunnialla, mut kotona taas yhtenä kappaleena ja suunnitelmissa yksinkertaiset elämäntavat hetken aikaa. Anti-ekstravaganza tai jotain. Itudieetti..

Nuuhkuttaminen kohdistui lähinnä etnisiin ravintoloihin =)

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

Riippuu mikä on kunnialla, mut kotona taas yhtenä kappaleena ja suunnitelmissa yksinkertaiset elämäntavat hetken aikaa. Anti-ekstravaganza tai jotain. Itudieetti..

Nuuhkuttaminen kohdistui lähinnä etnisiin ravintoloihin =)

Itudieetti :) Idut on itseasiassa ihan hyviä. Ne maistuu mullalle, mutta jokin outo viehtymys mulla on niihin.

Itse tilasin juuri yrttipuhdistuskuurin. Mulla on meneillään kaikenlaiset kokeilut parantaakseni yleistä olotilaa. Hurahtelu on välillä hauskaa...

• Oasis kirjoitti:

Itudieetti :) Idut on itseasiassa ihan hyviä. Ne maistuu mullalle, mutta jokin outo viehtymys mulla on niihin.

Itse tilasin juuri yrttipuhdistuskuurin. Mulla on meneillään kaikenlaiset kokeilut parantaakseni yleistä olotilaa. Hurahtelu on välillä hauskaa...

Niin epätoivoinen ei tilanne kuitenkaan ole että ituja alkasin järsimään :d Kevyempää vaan noin yleisesti.

En taida osata hurahtaa yrttihoitoihinkaan. Miten se tapahtuu? Perinteiset menetelmät kuten lenkkeily mieluummin. Ja paraneeko olo jossain yrteissä lillimisestä?

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

Niin epätoivoinen ei tilanne kuitenkaan ole että ituja alkasin järsimään :d Kevyempää vaan noin yleisesti.

En taida osata hurahtaa yrttihoitoihinkaan. Miten se tapahtuu? Perinteiset menetelmät kuten lenkkeily mieluummin. Ja paraneeko olo jossain yrteissä lillimisestä?

En mä vaan tiedä :D Kokeilen ensimmäistä kertaa elämässäni mitään tuollaista.
        Kovin monet väittää, että se ainakin keventää oloa, auttaa nukkumaan, piristää ja ties mitä kaikkea mahtavaa. Toivottavasti maku ei ole ihan karsea... Vaikka kyllä se on ;)

Mutta en mä lenkeistä luovu, mulla on tavoiteaikaan vielä matkaa, ja mitkään ihmekuurit ei taida auttaa juoksuajan paranemiseen

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

Niin ja siis jotain litkua se on, mitä juodaan kolme viikkoa joku litra päivässä. Ruokavaliota on hyvä keventää, mutta ei ole siis mikään täyspaasto tms. Niin päästäni vialla mä en vielä ole, että ruoasta täysin luopuisin vapaaehtoisesti ;)

• Oasis kirjoitti:

En mä vaan tiedä :D Kokeilen ensimmäistä kertaa elämässäni mitään tuollaista.
        Kovin monet väittää, että se ainakin keventää oloa, auttaa nukkumaan, piristää ja ties mitä kaikkea mahtavaa. Toivottavasti maku ei ole ihan karsea... Vaikka kyllä se on ;)

Mutta en mä lenkeistä luovu, mulla on tavoiteaikaan vielä matkaa, ja mitkään ihmekuurit ei taida auttaa juoksuajan paranemiseen

Lumelääkkeetkin tehoaa, jos niihin vaan uskoo :p Aloita suoraan nokkoskylvystä. Varmasti tuntuu hyvältä kun sieltä pääsee pois? :s

Mikä matka pitäisi jolkottaa ja mihin aikaan? Hikeä tarvii vuodattaa ja kärsimys aateloi ahkeran :)

• Oasis kirjoitti:

Niin ja siis jotain litkua se on, mitä juodaan kolme viikkoa joku litra päivässä. Ruokavaliota on hyvä keventää, mutta ei ole siis mikään täyspaasto tms. Niin päästäni vialla mä en vielä ole, että ruoasta täysin luopuisin vapaaehtoisesti ;)

Litra päivässä jotain litkua.. Hurahtaminen on tosiaan oikea sana :D Kannattaa tuoteseloste kuitenkin lukea. Ettei olis naistenjymäytysteollisuuden tuotoksia :>

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

Lumelääkkeetkin tehoaa, jos niihin vaan uskoo :p Aloita suoraan nokkoskylvystä. Varmasti tuntuu hyvältä kun sieltä pääsee pois? :s

Mikä matka pitäisi jolkottaa ja mihin aikaan? Hikeä tarvii vuodattaa ja kärsimys aateloi ahkeran :)

Nokkoslätyt on kuulemma hyviä, niitä vois maistaa mutta kylvyt jätän suosiolla lapsuuteen :)

Mun vakiolenkki on jotain 6km ja siihen menee n. 45min, 10 minsaa vielä pois. En jaksa vielä yhtä mittaa jolkottaa, on kuromista vielä entiseen kuntoon...

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

Litra päivässä jotain litkua.. Hurahtaminen on tosiaan oikea sana :D Kannattaa tuoteseloste kuitenkin lukea. Ettei olis naistenjymäytysteollisuuden tuotoksia :>

:D Tunnustan, mä oon nyt vähän herkkänä kaikenmaailman hurahteluille.
        Mä oikeutan hurahtelut kuitenkin sillä, että mulla on nyt elämänsuunta hakusessa ja sen löytääkseni mun täytyy laajentaa maailmankuvaani. Eikös tuo kuulosta ihan pätevältä perustelulta?

Tuoteseloste oli niin karua luettavaa, että olis ollut paree jättää lukematta. Voikukkaa, selleriä ja mitä kaikkea siinä nyt oli. Takuukamalaa :

• Oasis kirjoitti:

Nokkoslätyt on kuulemma hyviä, niitä vois maistaa mutta kylvyt jätän suosiolla lapsuuteen :)

Mun vakiolenkki on jotain 6km ja siihen menee n. 45min, 10 minsaa vielä pois. En jaksa vielä yhtä mittaa jolkottaa, on kuromista vielä entiseen kuntoon...

Varmin tapa tappaa treenimotivaationsa on vetää liian kovaa liian nopeasti.Toi on parempi; minuutti kerrallaan kohti tavoitetta. Kilometriin menee nyt hiukka alle 8 min ja tavoite on 6 minuuttiin. Kesän lopulla pääset jo lähelle kunhan tossu liikkuu sopivan ahkerasti..

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

Varmin tapa tappaa treenimotivaationsa on vetää liian kovaa liian nopeasti.Toi on parempi; minuutti kerrallaan kohti tavoitetta. Kilometriin menee nyt hiukka alle 8 min ja tavoite on 6 minuuttiin. Kesän lopulla pääset jo lähelle kunhan tossu liikkuu sopivan ahkerasti..

No 170euron tossuilla saa luvan liikkua nopeasti edes jossain vaiheessa kesää :)

Mä en ota tuota niin vakavasti, mutta sain jostain päähäni yrittää hankkiutua samaan kuntoon kuin missä olin lukioikäisenä (as if). Silloin pääsin tosin treenaamaan häiriöittä 6-8 kertaa viikossa, mutta katsotaan mihin asti motivaatio riittää :)

• Oasis kirjoitti:

:D Tunnustan, mä oon nyt vähän herkkänä kaikenmaailman hurahteluille.
        Mä oikeutan hurahtelut kuitenkin sillä, että mulla on nyt elämänsuunta hakusessa ja sen löytääkseni mun täytyy laajentaa maailmankuvaani. Eikös tuo kuulosta ihan pätevältä perustelulta?

Tuoteseloste oli niin karua luettavaa, että olis ollut paree jättää lukematta. Voikukkaa, selleriä ja mitä kaikkea siinä nyt oli. Takuukamalaa :

Ei varmaan ole mtn haittaavan, joten hurahda rauhassa. En edes kysy mitä tollanen ihmeliemi maksaa. Ei laajenevaa maailmankuvaa voi rahassa mitata :p Hiukka kyl kuulostaa jonkinlaiselta trippailulta; ihmelitku josta tulee hyvä olo.. tajunnan laajentaminen on tosin vähän eri asia

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

Ei varmaan ole mtn haittaavan, joten hurahda rauhassa. En edes kysy mitä tollanen ihmeliemi maksaa. Ei laajenevaa maailmankuvaa voi rahassa mitata :p Hiukka kyl kuulostaa jonkinlaiselta trippailulta; ihmelitku josta tulee hyvä olo.. tajunnan laajentaminen on tosin vähän eri asia

Ei ollut kallis ja ihan luontaisista ainesosista, eli ei pitäis tosiaan ainakaan haittaa olla. Mä kerron sitten miten kävi, laajeniko tajunta vai ei :)

Nyt varmaan täytyis antaa unen tulla jos on tullakseen. Makoisia unia sinne :)

• Oasis kirjoitti:

No 170euron tossuilla saa luvan liikkua nopeasti edes jossain vaiheessa kesää :)

Mä en ota tuota niin vakavasti, mutta sain jostain päähäni yrittää hankkiutua samaan kuntoon kuin missä olin lukioikäisenä (as if). Silloin pääsin tosin treenaamaan häiriöittä 6-8 kertaa viikossa, mutta katsotaan mihin asti motivaatio riittää :)

Joo, kalliit tossut on heti minsa pois. Jonkun verran tutulta kuulostaa toi kaipuu minä XX vuotta sitten mut suosittelen bernstainilaista sosialismia: suunta on tärkeämpi kuin päämäärä :) Muuten loppuu moti, jos et samalla keksi miten olla 18 taas..

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

Joo, kalliit tossut on heti minsa pois. Jonkun verran tutulta kuulostaa toi kaipuu minä XX vuotta sitten mut suosittelen bernstainilaista sosialismia: suunta on tärkeämpi kuin päämäärä :) Muuten loppuu moti, jos et samalla keksi miten olla 18 taas..

Joo täytyy realiteetit pitää mielessä, tässä elämäntilanteessa ei vain voi käyttää urheiluun kolmea tuntia päivässä ja ikääkin on jo melkein tuplasti.
        Kunhan saisi edes tyydyttävän kunnon takaisin, niin olisin tyytyväinen :

• Oasis kirjoitti:

Ei ollut kallis ja ihan luontaisista ainesosista, eli ei pitäis tosiaan ainakaan haittaa olla. Mä kerron sitten miten kävi, laajeniko tajunta vai ei :)

Nyt varmaan täytyis antaa unen tulla jos on tullakseen. Makoisia unia sinne :)

Kerro. Jos laajeni, voin kans kokeilla.

Näe tällä kertaa hikistelyunia. Sopis nyt teemaan :>

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

Kerro. Jos laajeni, voin kans kokeilla.

Näe tällä kertaa hikistelyunia. Sopis nyt teemaan :>

Hikistellä voi monella tavalla... :>

• Oasis kirjoitti:

Hikistellä voi monella tavalla... :>

Niin. It is up to you, unissa on kaikki sallittua :s

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

Niin. It is up to you, unissa on kaikki sallittua :s

:)

• Kyöstix
        Oasis kirjoitti:

Joo täytyy realiteetit pitää mielessä, tässä elämäntilanteessa ei vain voi käyttää urheiluun kolmea tuntia päivässä ja ikääkin on jo melkein tuplasti.
        Kunhan saisi edes tyydyttävän kunnon takaisin, niin olisin tyytyväinen :

Kahdeksasta minsasta kuuteen minsaan per km on kyllä aika kovan työn takana, mutta tsemppiä yritykseen. Tavoitteita pitää olla.

• Oasis
        Kyöstix kirjoitti:

Kahdeksasta minsasta kuuteen minsaan per km on kyllä aika kovan työn takana, mutta tsemppiä yritykseen. Tavoitteita pitää olla.

Kiitos, täytyy ainakin yrittää kun pidän juoksemisesta, mutta vuosikausien tauon jälkeen on päässyt juoksukunto rapistumaan.

En nyt ihan maratonille tähtää, vaikka kaikkihan on mahdollista :)

• Siis myös ko. biisi.

• Oasis

Tuo on vähän hassu kun en ollenkaan miettinyt ko. bändiä kun heitin hatusta nimimerkin, ja se varmaan monella ensimmäisenä tosiaan mieleen tulee :)

Heh, jollain on näköjään ollut tylsä päivä ja nähnyt vaivaa miinustellakseen koko ketjua :)

• Oasis kirjoitti:

Tuo on vähän hassu kun en ollenkaan miettinyt ko. bändiä kun heitin hatusta nimimerkin, ja se varmaan monella ensimmäisenä tosiaan mieleen tulee :)

Heh, jollain on näköjään ollut tylsä päivä ja nähnyt vaivaa miinustellakseen koko ketjua :)

Mä ajattelin, että sä olet ko. bändin fani tms. :) Mutta ei mennyt mun veikkaus oikeaan. Joo täällä joku miinustelee, vissiin suututtaa joidenkin hyvä keskusteluhenki ja tuntee ittensä ulkopuoliseksi mitä ilmeisemmin, jos muilla juttua riittää. Tulee mieleen joku joka haluaa rikkoa kaiken toimivan.

• yksinkertainen.blondi
      • Oasis

Jännä miten erilaisia mielikuvia voi olla ns samoilla tiedoilla :) Oma hiustyylini on pehmeämpi kuin Katan kuvassa, mutta väri aika oikea.

Sinusta minulla ei ole juurikaan ulkonäkötietoja, mutta kuvittelen että muistutat Charlize Theronia tms.

• Har hörhö
        Oasis kirjoitti:

Jännä miten erilaisia mielikuvia voi olla ns samoilla tiedoilla :) Oma hiustyylini on pehmeämpi kuin Katan kuvassa, mutta väri aika oikea.

Sinusta minulla ei ole juurikaan ulkonäkötietoja, mutta kuvittelen että muistutat Charlize Theronia tms.

yybiksessä on tärkeää kanoottipeppu!1!1

Har!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      476
      1723
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      378
      1487
    3. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1338
    4. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1299
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      100
      895
    6. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      856
    7. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      46
      777
    8. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      65
      736
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      7
      722
    10. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      701
    Aihe