Kenen palstalaisen kanssa lähtisit

kylmääjuomaa

terassille ja mitä joisitte?

17

203

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mari Happo

      Lähtisinkö kanssani yksin terdelle, sukeltaisin pöytien alle yrjölle. Tuntisinko kuinka darra lähenee, huomaisinko fyrkan loppuneen. Olisiko Alkot jo auenneet.......mä juon kaikkee mikä on ilmaista ja mistä menee pääsekaisin, seuralla ei oo sit enää väliä kun oon vetänyt estolääkityskännin päälle. Loppuillasta oon kuitenkin niin pelti kiini, että voin hähtee kenen mukaan tahansa, ja sitten aamulla kelaan....voi vittu mitä toikin täällä tekee, yleensä en pysty kännin takia harrastamaan seksiä. Modelli on parasta seuraa, kun se tuntee Suomen kaikki poket, se liikkuu aina taksilla ja vetää viinaa säätiön kortilla.

    • löttamari<3

      Haluaisin lähteä ihqun The Onen kanssa terassille päivittäiselle keskioluelle. Itse asiassa keho huutaa jo nyt jokapäiväistä alkoholiannostaan.

    • mummo 77v.

      modellin

      • modeIIi

        Jaa, kestääkö mummon ostesporoosi teräsvaarin rynkytystä ja vitjamuniene läiskettä?


    • Kesähän alkoi siis tänään 1.6.! Sen kunniaksi oluet terassilla, palstalaisista voisin ottaa kenet vaan mukaan, koska minulla on niin hyvä mieli siitä, että kesä on taas täällä.

    • A!masty

      Vähäisen palvelijan kanssa vetämään perseet!

    • pmd. ja terassille lähetään alkoholia juomaan eikä vettä!

      • ai joo ja naisista oasis tai vaikka zisel, tosin voi olla että oasis jää mielellään lipittään sitä viiniänsä kotia joten sitte vissiin ziselin kans terassit läpi :D


      • Ei kirj.

        PMD kanssa ongelmana ettei voi ees vessas käydä ku menee tuoppi parempii suihin :-P


      • Oasis
        LaRito kirjoitti:

        ai joo ja naisista oasis tai vaikka zisel, tosin voi olla että oasis jää mielellään lipittään sitä viiniänsä kotia joten sitte vissiin ziselin kans terassit läpi :D

        Pöh, tällä viikolla jo kahdesti ollut terassilla :)


      • Ei kirj. kirjoitti:

        PMD kanssa ongelmana ettei voi ees vessas käydä ku menee tuoppi parempii suihin :-P

        no jo on vaikeaa :D no mut juo eka juomansa ja sitte vasta :P


      • Minkäs takia mä en kelpaa terassille vaikka aurinkorasvan levitykseen kelpaan (envalita envalita) :p


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Minkäs takia mä en kelpaa terassille vaikka aurinkorasvan levitykseen kelpaan (envalita envalita) :p

        siksi koska siinä on silloin liian suuret mahdollisuudet että alkaisin lähennellä ja koko ilta menee siten sivusuun eli pilalle :D sitäpaitsi ja käsittääkseni ethän ainakaan joskus tullut oikein toimeen pmd:n kans niinniin parempi näinpäin, pääset sentään iholle :P


      • LaRito kirjoitti:

        siksi koska siinä on silloin liian suuret mahdollisuudet että alkaisin lähennellä ja koko ilta menee siten sivusuun eli pilalle :D sitäpaitsi ja käsittääkseni ethän ainakaan joskus tullut oikein toimeen pmd:n kans niinniin parempi näinpäin, pääset sentään iholle :P

        Okei, vakuuttavat joka kannalta harkitut perustelut :D Tosin, en ole juurikaan PMD:n kanssa jutskaillut, mutta toki varmuus aina parasta :>


    • JKOooop

      NIInkkö?

    • zeebra1981

      Mistä teitä alkoholisteja sikiää?

    • Late lahdesta

      Mä olen jo terassilla. Missä kaikki muut on?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2710
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2001
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      274
      1059
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      969
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    Aihe