terassille ja mitä joisitte?
Kenen palstalaisen kanssa lähtisit
17
237
Vastaukset
- Mari Happo
Lähtisinkö kanssani yksin terdelle, sukeltaisin pöytien alle yrjölle. Tuntisinko kuinka darra lähenee, huomaisinko fyrkan loppuneen. Olisiko Alkot jo auenneet.......mä juon kaikkee mikä on ilmaista ja mistä menee pääsekaisin, seuralla ei oo sit enää väliä kun oon vetänyt estolääkityskännin päälle. Loppuillasta oon kuitenkin niin pelti kiini, että voin hähtee kenen mukaan tahansa, ja sitten aamulla kelaan....voi vittu mitä toikin täällä tekee, yleensä en pysty kännin takia harrastamaan seksiä. Modelli on parasta seuraa, kun se tuntee Suomen kaikki poket, se liikkuu aina taksilla ja vetää viinaa säätiön kortilla.
- löttamari<3
Haluaisin lähteä ihqun The Onen kanssa terassille päivittäiselle keskioluelle. Itse asiassa keho huutaa jo nyt jokapäiväistä alkoholiannostaan.
- mummo 77v.
modellin
- modeIIi
Jaa, kestääkö mummon ostesporoosi teräsvaarin rynkytystä ja vitjamuniene läiskettä?
Kesähän alkoi siis tänään 1.6.! Sen kunniaksi oluet terassilla, palstalaisista voisin ottaa kenet vaan mukaan, koska minulla on niin hyvä mieli siitä, että kesä on taas täällä.
- A!masty
Vähäisen palvelijan kanssa vetämään perseet!
pmd. ja terassille lähetään alkoholia juomaan eikä vettä!
ai joo ja naisista oasis tai vaikka zisel, tosin voi olla että oasis jää mielellään lipittään sitä viiniänsä kotia joten sitte vissiin ziselin kans terassit läpi :D
- Ei kirj.
PMD kanssa ongelmana ettei voi ees vessas käydä ku menee tuoppi parempii suihin :-P
- Oasis
LaRito kirjoitti:
ai joo ja naisista oasis tai vaikka zisel, tosin voi olla että oasis jää mielellään lipittään sitä viiniänsä kotia joten sitte vissiin ziselin kans terassit läpi :D
Pöh, tällä viikolla jo kahdesti ollut terassilla :)
Ei kirj. kirjoitti:
PMD kanssa ongelmana ettei voi ees vessas käydä ku menee tuoppi parempii suihin :-P
no jo on vaikeaa :D no mut juo eka juomansa ja sitte vasta :P
Minkäs takia mä en kelpaa terassille vaikka aurinkorasvan levitykseen kelpaan (envalita envalita) :p
bravo.bravi kirjoitti:
Minkäs takia mä en kelpaa terassille vaikka aurinkorasvan levitykseen kelpaan (envalita envalita) :p
siksi koska siinä on silloin liian suuret mahdollisuudet että alkaisin lähennellä ja koko ilta menee siten sivusuun eli pilalle :D sitäpaitsi ja käsittääkseni ethän ainakaan joskus tullut oikein toimeen pmd:n kans niinniin parempi näinpäin, pääset sentään iholle :P
LaRito kirjoitti:
siksi koska siinä on silloin liian suuret mahdollisuudet että alkaisin lähennellä ja koko ilta menee siten sivusuun eli pilalle :D sitäpaitsi ja käsittääkseni ethän ainakaan joskus tullut oikein toimeen pmd:n kans niinniin parempi näinpäin, pääset sentään iholle :P
Okei, vakuuttavat joka kannalta harkitut perustelut :D Tosin, en ole juurikaan PMD:n kanssa jutskaillut, mutta toki varmuus aina parasta :>
- JKOooop
NIInkkö?
- zeebra1981
Mistä teitä alkoholisteja sikiää?
- Late lahdesta
Mä olen jo terassilla. Missä kaikki muut on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk1716432Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit6933913SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit1383213Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no3612981Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti242294"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –1582050Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a7091929SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?581552Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re271522Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4901502