jos olisi pakko

???

kummasta luopuisit mielummin palstasta vai facebookista ja miksi?

16

132

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Facebookista olen luopunut aikoja sitten, ei ole mun juttu tosiaankaan. Tilittää joka pieru ja asia fb:hen. Kyllä mä palstastakin voisin luopua, mutten vielä ole keksinyt hyvää syytä miksi. :)

      Nyt kuitenkin keula kohti mummolaa ja nurmikkoa ajamaan vanhalle kämpälle. :)

      http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=vWRo9fOmXFY

      Päivänjatkoja!

      • fb himatuikku

        Aijuu.........just tilitin meneväni mummolaan, sehän onkin päivän teema


      • fb himatuikku kirjoitti:

        Aijuu.........just tilitin meneväni mummolaan, sehän onkin päivän teema

        Kato taisit jopa tajuta esimerkin niistä pieruista joita fb:ssä kerrotaan. Mä menen nyt vessaan ja sitten mä meen peseen mattoja heippa. 30 min päästä tullaan takas kertoon taas jotain tosi tärkeetä. :)

        Mä vähän vihjasin,e ttä nyt mummolaan ja sitten nurmea ajamaan. Niinhän siellä tehdään. Tilitetään päivänkulkua, en kyllä tiiä ketä se kiinnostaa pidemmän päälle.


      • En halua uskoa
        himatuikku kirjoitti:

        Kato taisit jopa tajuta esimerkin niistä pieruista joita fb:ssä kerrotaan. Mä menen nyt vessaan ja sitten mä meen peseen mattoja heippa. 30 min päästä tullaan takas kertoon taas jotain tosi tärkeetä. :)

        Mä vähän vihjasin,e ttä nyt mummolaan ja sitten nurmea ajamaan. Niinhän siellä tehdään. Tilitetään päivänkulkua, en kyllä tiiä ketä se kiinnostaa pidemmän päälle.

        että tytöiltäkin tulisi pierua :(


      • ,,,.
        En halua uskoa kirjoitti:

        että tytöiltäkin tulisi pierua :(

        Jazuli ei oo tyttö :))


      • ,,,. kirjoitti:

        Jazuli ei oo tyttö :))

        Vanha akka on juu, ei tyttö. :)


    • Facebookista. Ihmisten aikajanat on täynnä mitäänsanomattomia tekohauskoja tylsämielisyyksiä. Kiinni olis jo ellei sen kautta olis kätevä pitää yhteyksiä kaukana asuviin kavereihin.

      • Juuri noin, mäkin notkuin siellä just siksi, että oli kätevää pitää yhteyttä kaukaisempiin tuttuihin. Mutta sit hokasin, että puhelin on keksitty ja sähköposti. Ja niin jäi fb ja ne aikajanat.


    • palsta. face on monipuolisempi ja tietyllä tapaa läheisempi.

    • Palstasta

    • Facebook ja palsta on ihan eri tarkoituksiin. Täällä vastaillaan anonyminä ihmissuhdeprobleemia pohtien ja facebookissa seurataan omalla nimellä ja persoonalla mitä kavereille kuuluu tai kommentoidaan jotain päivän polttavia uutisia.

      Kummasta luopuisin, tosi vaikea sanoa. FB:ssä käyn päivittämässä seinää tällä hetkellä jopa kerran viikossa, eli paljon tiheämpään kuin ennen ja melkein päivittäin käyn katsomassa mitä joillekin kuuluu. Siitä on tullut tottumus, kun mm. jotkut perheenäidit päivittää monta kertaa päivässä seinäänsä ja kai niiden "uutisten" lukemiseen jää koukkuun :) Mutta palstaankin voi jäädä koukkuun ja olen sitäkin ollut.

      En luopuisi kummastakaan. Jos pakko olisi, niin fb.stä niin, että samat tyypit suunnilleen olis tavoitettavissa sitten muuta kautta. Nyt ei kaikki fb-kaverit edes ole. On vain se yhteys-tieto, fb:n kautta viestittely.

    • veispuukki suckerit:

      .

      Veispuukki suckerit raportoi kaiken USan turvallisuuspalvelu NSA:lle

      Har!

      .

    • Mankelimimmi

      Bookissa en ole ja luopuisin palstasta heti kun saisin elämän eli sisältöä elämään vaikka ystävyyden muodossa.
      Tosin ehdin nähdä sukulaisia ja ystäviä sekä käydä kokopäivä työssä. Kotityöt, lemmikki yms. harrastus. Vielä jää päivässä aikaa löpistä tänne.

    • Ehkä palstasta, mutta vain sen takia, että fb:ssa on niin paljon vanhoja ystäviä, joiden kanssa on helppo pitää yhteyttä fb:n kautta.

      Muuten olen aika huono käyttämään fb:tä, päivittelen suhteellisen harvoin jne mutta joskus on toki ihan mukava lukea muiden (niiden lähimpien) päivityksiä.

      Palsta on tyystin erilainen kuin fb. Palstalla on kasvoton, pelkkä nimimerkki, kirjaimia ruudulla toisin kuin fb:ssa. Mukavaa täällä silti on, ei kai täällä muuten roikkuisikaan :)

    • Facebookista oli helppo luopua viikon kokeilun jälkeen. Joko pitäisi hyväksyä puolituttuja, työntekijöitä, pomo ja sukulaisia kaveriksi tai suututtaa ne. Sitten avautuisin Naamakirjassa kännipäissäni ja siinähän sitten maistelisin itse keittämääni soppaa.

      Sitä paitsi minulla ei ainakaan ole yhtään kaveria, johon en voisi olla yhteydessä ilman Facebookia. Ulkomailla-asuvatkin on helppo tavoittaa kännykällä tai vaikka sähköpostilla.

    • Fb profiilia ei mulla ole koskaan ollutkaan, joten tähän on helppo vastata.
      Jatkan palstalla hillumista. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9789
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      402
      4226
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2936
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2845
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2614
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      212
      2613
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1823
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1667
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1610
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe