Miten pidätte miehet friendzonella?

NörttiN

Mun keinot, jos vietän aikaa kaverimiehen kanssa:
- Pukeudun tahallani vähän "alakanttiin", ei mitään seksikästä päälle, vaan enemmän poikamaiset vaatteet.
- En kertoile omista nais/miesseikkailuistani, esitän seksittömämpää kuin olenkaan.
- En katso paljon suoraan silmiin tai kohti muutenkaan.

Syvällisiä jutellaan kyllä ja molemmille on säännöt selvillä. Kaverimies ei tee aloitteita mun suuntaan (joskus voidaan kevyesti flirttailla), vaikka kaveruutemme alussa hän tekikin selväksi, että olen sellainen nainen, josta hän pitää. Varmaan pitää useammastakin, mutta olemme nyt siis hyviä ystäviä ilman seksiä.

24

655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pysyt helposti itsekin friendzonella jos noin monimutkaisesti pitää laskeskella ja taktikoida. Ehkä random pal zonella vielä tarkemmin sanottuna. Tai who the fuck are you zonella.

      Mihin tota tarvitaan jos säännöt kerran on selvillä molemmille..

    • En ole asiaa oikein edes pohtinut. Kavereiden kanssa ollaan kavereita eikä tarvitse esittää "sukupuolettomampaa" kuin onkaan.

      Kuvauksestasi saa käsityksen, että joutuisit koko ajan pitämään miestä kaukana itsestäsi käsivarren mitalla. Jos näin on, niin kyseessä ei ole mielestäni kaveruus vaan yksipuolinen ihastus.

    • lifemocker

      ethän tuota näytä säkään tekevän aloitetta hänen suuntaansa...

      • höh?

        Mihinkäs tuo kommenttisi liittyy?

        Ei kaverimiehille tietenkään tehdä aloitteita. Juuri sen takia aloittaja "esittää seksittömämpää kuin onkaan", ettei tuo ihastunut kaverimies saisi väärää käsitystä hänen aikeistaan. Tuolle ihastuneelle osapuolelle on pitänyt tehdä selväksi, ettei hänkään saa tehdä aloitteita.


      • lifemocker
        höh? kirjoitti:

        Mihinkäs tuo kommenttisi liittyy?

        Ei kaverimiehille tietenkään tehdä aloitteita. Juuri sen takia aloittaja "esittää seksittömämpää kuin onkaan", ettei tuo ihastunut kaverimies saisi väärää käsitystä hänen aikeistaan. Tuolle ihastuneelle osapuolelle on pitänyt tehdä selväksi, ettei hänkään saa tehdä aloitteita.

        miksi nainen haluaa leikkiä toisen tunteilla kun eihän tuo mitään oikeaa kaveruuttakaan ole jos toinen on ihastunut


      • .........
        lifemocker kirjoitti:

        miksi nainen haluaa leikkiä toisen tunteilla kun eihän tuo mitään oikeaa kaveruuttakaan ole jos toinen on ihastunut

        Tarkoitatko, että jos kaverisi ihastuu sinuun, lakkaat välittömästi tapaamasta häntä ja pitämästä mitään yhteyttä?


      • lifemocker
        ......... kirjoitti:

        Tarkoitatko, että jos kaverisi ihastuu sinuun, lakkaat välittömästi tapaamasta häntä ja pitämästä mitään yhteyttä?

        meilläpäin kavereihin ei tunneta mitään seksuaalista, siksi sitä ollaankin KAVEREITA


      • ???
        lifemocker kirjoitti:

        meilläpäin kavereihin ei tunneta mitään seksuaalista, siksi sitä ollaankin KAVEREITA

        Ja teilläpäin eivät tunteet myöskään koskaan muutu mihinkään suuntaan, vai?


      • lifemocker
        ??? kirjoitti:

        Ja teilläpäin eivät tunteet myöskään koskaan muutu mihinkään suuntaan, vai?

        se ei ole oikea kaverisuhde jos on jotain muita tunteita kuin kaveruutta.


      • ???
        lifemocker kirjoitti:

        se ei ole oikea kaverisuhde jos on jotain muita tunteita kuin kaveruutta.

        Eli lopetat yhteydenpidon, jos huomaat kaverisi tunteiden muuttuneen?


      • lifemocker
        ??? kirjoitti:

        Eli lopetat yhteydenpidon, jos huomaat kaverisi tunteiden muuttuneen?

        etkö osaa lukea: ne tunteet eivät muutu koska kyseessä on KAVERUUS eikä KAVERIN kanssa haluta mitään muuta kuin KAVERUUTTA

        se, että sä lasket hyvänpäiväntutu ja mahdolliset panot/säädöt "kaveriksi" ei ole sitä OIKEAA KAVERUUTTA, vaan sä joko valehtelet itsellesi, muille tai tälle toiselle ihmiselle.

        oikea ystävyys on platonista


      • ???
        lifemocker kirjoitti:

        etkö osaa lukea: ne tunteet eivät muutu koska kyseessä on KAVERUUS eikä KAVERIN kanssa haluta mitään muuta kuin KAVERUUTTA

        se, että sä lasket hyvänpäiväntutu ja mahdolliset panot/säädöt "kaveriksi" ei ole sitä OIKEAA KAVERUUTTA, vaan sä joko valehtelet itsellesi, muille tai tälle toiselle ihmiselle.

        oikea ystävyys on platonista

        Hohhoijaa.

        Sä voit huutaa tuota vain omasta puolestasi, et kenenkään ystäväsi puolesta. Et voi kenenkään toisen puolesta varmasti vakuuttaa, ettei hänelle ole mahdollista ihastua sinuun.

        Minä en laske mitään säätöjä yms kavereikseni, mutta olisin naivi, jos kuvittelisin, ettei tyyppi jota kohtaan itse tunnen vain kaveruutta voisi ihastua minuun.

        Tuo sinun huutosi tunteiden muuttumattomuudesta, osoittaa vain, ettei sinulla ole vielä kovin paljon elämänkokemusta. No, nuorihan sinä toki olet, että pistetään sen piikkiin.


      • 8+2
        ??? kirjoitti:

        Hohhoijaa.

        Sä voit huutaa tuota vain omasta puolestasi, et kenenkään ystäväsi puolesta. Et voi kenenkään toisen puolesta varmasti vakuuttaa, ettei hänelle ole mahdollista ihastua sinuun.

        Minä en laske mitään säätöjä yms kavereikseni, mutta olisin naivi, jos kuvittelisin, ettei tyyppi jota kohtaan itse tunnen vain kaveruutta voisi ihastua minuun.

        Tuo sinun huutosi tunteiden muuttumattomuudesta, osoittaa vain, ettei sinulla ole vielä kovin paljon elämänkokemusta. No, nuorihan sinä toki olet, että pistetään sen piikkiin.

        Tuo on kyllä niin totta. Itse ihastuin itselleni täysin yllättäen kaveriin yli viiden vuoden tuntemisen jälkeen.

        Mikä kaikista omituisinta, ei ihastumishetkellä edes oltu mitenkään kovin säännöllisesti tekemisissä keskenään verrattuna aikoihin, jolloin tapailtiin jopa useampia kertoja viikossa puhtaasti kavereina.

        Ihmismieli on kummallinen, eikä sen toimintaa voi aina selittää mitenkään loogisesti.


      • ...
        8+2 kirjoitti:

        Tuo on kyllä niin totta. Itse ihastuin itselleni täysin yllättäen kaveriin yli viiden vuoden tuntemisen jälkeen.

        Mikä kaikista omituisinta, ei ihastumishetkellä edes oltu mitenkään kovin säännöllisesti tekemisissä keskenään verrattuna aikoihin, jolloin tapailtiin jopa useampia kertoja viikossa puhtaasti kavereina.

        Ihmismieli on kummallinen, eikä sen toimintaa voi aina selittää mitenkään loogisesti.

        Veikkaanpa, että aika paljon seurustelusuhteista syntyy, kun "vain" kaverukset huomaavat äkkiä tuntevansa vetoa toisiinsa - ja jos onnellisesti käy, tunne on molemminpuolinen. Ja kaverilla tarkoitan tässä ihmistä, joka on vähän enemmän kuin tuttava, mutta ei kuitenkaan varsinainen ystävä. Siihen joukkoon mahtuu paljon ihmisiä :)


      • lifemocker
        ... kirjoitti:

        Veikkaanpa, että aika paljon seurustelusuhteista syntyy, kun "vain" kaverukset huomaavat äkkiä tuntevansa vetoa toisiinsa - ja jos onnellisesti käy, tunne on molemminpuolinen. Ja kaverilla tarkoitan tässä ihmistä, joka on vähän enemmän kuin tuttava, mutta ei kuitenkaan varsinainen ystävä. Siihen joukkoon mahtuu paljon ihmisiä :)

        puolitutut eivät ole kavereita


      • mä voin vastata
        ??? kirjoitti:

        Eli lopetat yhteydenpidon, jos huomaat kaverisi tunteiden muuttuneen?

        Näin vähän vanhempana, lopettaisin. Jos nyt en mitenkään seinään niin siirtyisin kuitenkin pikkuhiljaa takavasemmalle ainakin siksi aikaa kun tilanne rauhoittuu jollain tapaa. Ei ole mitään ystävyyttä sekään että roikottaa toista löyhässä hirressä toivomassa vain siksi että itsestä olisi kiva tapailla kaverina. Sen verran pitää pystyä ystävän eteen kärsimään itsekin että käy kahvilla vaikka yksin jatkossa vaikka kaveria ihan kaverina olisi kuinka ikävä ja yksinolo kamalaa. Sitten kun kummatkin pääsee jaloilleen tästä takaiskusta niin voidaan katsella tilannetta uudelleen jos siltä tuntuu.


    • 3+22

      Mulla on pari miespuolista kaveria. Ne on päätynyt kaveriksi kun ei suhteet niiden kanssa onnistuneet. Tiedetään toisistamme pahimmat ja parhaimmat puolet ja silti tykätään ihmisenä. Ei olla nähty jos jompi kumpi on seurustellut, jos kumppani on ollut sitä mieltä. Kaverisuhde kestää sen.
      Jutellaan kaikesta mahdollisesta ja jaetaan omia mielipiteitä ihmissuhteisiin ja deitteihin liittyvissä asioissa.

      Kaverisuhteet on tosi kevyitä näiden miesten kanssa. Ei ole mikään pakko tavata ja voi perua viime hetkessä tapaamisen jos vaikka tuli treffit. Sit voi nähdä esim treffien jälkeen ja analysoida tilannetta kaverin kanssa...

      Ei oikein ole tarvinnut tehdä mitään sen eteen ettei toinen kiinnostu... on sovittu että ollaan kavereita ja se siitä.

    • "- En katso paljon suoraan silmiin tai kohti muutenkaan."

      -Itse pitäisin moista käytöstä melko töykeänä.

      • stepåå

        Minä en ymmärrä miesten ja naisten välisiä kaverisuhteita. Kyllä miehillä aina joku taka-ajatus on. Olen nyt 40 ja tähän mennessä minulla on ollut vain yksi miestuttu, joka on ollut kiinnostunut aidosti kaveruudesta eikä ole osoittanut seksuaalista kiinnostusta. Kaikki muut miehet jotka ovat halunneet olla kanssani tekemisissä ovat halunneet jotain enemmän kuin kaveruutta. Ne miehet jotka eivät ole kiinnostuneita minusta seksuaalisesti, eivät ole kiinnostuneet minusta kaverinakaan. Höpöhöpöä tuollaiset mieskaverit.

        Viimekin talvena eräs tuttu mies 20 vuoden takaa kärtti tapaamista. Suostuin siihen, sittenpähän se olisi hoidettu. Meillä ei siis ole ikinä ollut mitään suhdetta enkä ole pienintäkään vinkkiä antanut kiinnostuksesta. Eikö mies heti ollut ehdottelemassa seurustelua.

        En aio enää tavata miestä ellei sitten ole isompi porukka kasassa. Mies olisi kaverina ihan kiva, mutta en ala hänen kanssaan kaveeraamaan sen enempi vaikka hän ilmeisesti haluaisi olla enemmän tekemisissä kanssani.

        En ymmärrä naisia jotka kaveeraavat heistä kiinnostuneiden miesten kanssa, käyvät kahvilla ja kylässä. Säälistä vissiin, tai eivät uskalla sanoa suoraan että eivät ole kiinnostuneet. Minulle ei mieskavereita kiitos, naiset riittää.

        En ymmärrä tuotakaan että käydään treffeillä ja sitten jatketaan ystävinä...miksi ruokkia miesten toiveita ylipäätään tapailemalla jos ei ole itse kiinnostunut.


      • stepåå kirjoitti:

        Minä en ymmärrä miesten ja naisten välisiä kaverisuhteita. Kyllä miehillä aina joku taka-ajatus on. Olen nyt 40 ja tähän mennessä minulla on ollut vain yksi miestuttu, joka on ollut kiinnostunut aidosti kaveruudesta eikä ole osoittanut seksuaalista kiinnostusta. Kaikki muut miehet jotka ovat halunneet olla kanssani tekemisissä ovat halunneet jotain enemmän kuin kaveruutta. Ne miehet jotka eivät ole kiinnostuneita minusta seksuaalisesti, eivät ole kiinnostuneet minusta kaverinakaan. Höpöhöpöä tuollaiset mieskaverit.

        Viimekin talvena eräs tuttu mies 20 vuoden takaa kärtti tapaamista. Suostuin siihen, sittenpähän se olisi hoidettu. Meillä ei siis ole ikinä ollut mitään suhdetta enkä ole pienintäkään vinkkiä antanut kiinnostuksesta. Eikö mies heti ollut ehdottelemassa seurustelua.

        En aio enää tavata miestä ellei sitten ole isompi porukka kasassa. Mies olisi kaverina ihan kiva, mutta en ala hänen kanssaan kaveeraamaan sen enempi vaikka hän ilmeisesti haluaisi olla enemmän tekemisissä kanssani.

        En ymmärrä naisia jotka kaveeraavat heistä kiinnostuneiden miesten kanssa, käyvät kahvilla ja kylässä. Säälistä vissiin, tai eivät uskalla sanoa suoraan että eivät ole kiinnostuneet. Minulle ei mieskavereita kiitos, naiset riittää.

        En ymmärrä tuotakaan että käydään treffeillä ja sitten jatketaan ystävinä...miksi ruokkia miesten toiveita ylipäätään tapailemalla jos ei ole itse kiinnostunut.

        "Minä en ymmärrä miesten ja naisten välisiä kaverisuhteita"

        -Meitä on joka lähtöön..

        Mutta itse pääpiirteittäin samoilla linjoilla.
        Kyllä oikeastaan poikkeuksetta jos olen ollut naisesta kiinnostunut, niin se on ollut tavalla tai toisella seksuaalista.
        En "kaveeraa" naisten kanssa. En saa siitä mitään. Vieläpä kun oma elämä pyörii tiukasti treenaamisen ympärillä, ni melko harva nainen silloin, edes teoriassa, mahtuisi siihen kaveripiiriin ja elämäntapaan. Siis pelkästään kaverina.

        Ystävyys/kaveruus vaatii jotain yhteisiä intressejä tms. Jos niitä ei ole, ni ei ole sitä kaveruuttakaan.
        En pysty kuvittelemaan itseäni viettämässä esim aikaa naisen kanssa kahvilla tms jos tilanne olis puhtaasti platoninen. Kokisin sen puhtaasti turhaksi ajan tuhlaukseksi. X)


      • hmmmmmmmmmmmm...
        TheOne kirjoitti:

        "Minä en ymmärrä miesten ja naisten välisiä kaverisuhteita"

        -Meitä on joka lähtöön..

        Mutta itse pääpiirteittäin samoilla linjoilla.
        Kyllä oikeastaan poikkeuksetta jos olen ollut naisesta kiinnostunut, niin se on ollut tavalla tai toisella seksuaalista.
        En "kaveeraa" naisten kanssa. En saa siitä mitään. Vieläpä kun oma elämä pyörii tiukasti treenaamisen ympärillä, ni melko harva nainen silloin, edes teoriassa, mahtuisi siihen kaveripiiriin ja elämäntapaan. Siis pelkästään kaverina.

        Ystävyys/kaveruus vaatii jotain yhteisiä intressejä tms. Jos niitä ei ole, ni ei ole sitä kaveruuttakaan.
        En pysty kuvittelemaan itseäni viettämässä esim aikaa naisen kanssa kahvilla tms jos tilanne olis puhtaasti platoninen. Kokisin sen puhtaasti turhaksi ajan tuhlaukseksi. X)

        Minkä takia miehillä on usein tuollainen asenne, ettei nainen kelpaa kaveriksi? Ollaanko me niin kamalia, ettei meidän seura kelpaa kaveri/ystävätasolla? Naisiakin on niin erilaisia...loppujen lopuksi miten me erotaan esim. miespuolisista kavereista? Toki fyysisiltä ominaisuuksilta, mutta noin muuten.

        Itselläni on ollut aina molempia sukupuolia ystävinä ja kavereina, ja hyvin on toiminut. Kaikista paras ystävänikin on mies. Ei kai kaikki ajattele et vastakkaisen sukupuolen (naisen) kanssa vietetty aika olisi ajan tuhlausta...


      • hmmmmmmmmmmmm... kirjoitti:

        Minkä takia miehillä on usein tuollainen asenne, ettei nainen kelpaa kaveriksi? Ollaanko me niin kamalia, ettei meidän seura kelpaa kaveri/ystävätasolla? Naisiakin on niin erilaisia...loppujen lopuksi miten me erotaan esim. miespuolisista kavereista? Toki fyysisiltä ominaisuuksilta, mutta noin muuten.

        Itselläni on ollut aina molempia sukupuolia ystävinä ja kavereina, ja hyvin on toiminut. Kaikista paras ystävänikin on mies. Ei kai kaikki ajattele et vastakkaisen sukupuolen (naisen) kanssa vietetty aika olisi ajan tuhlausta...

        "Minkä takia miehillä on usein tuollainen asenne, ettei nainen kelpaa kaveriksi? "

        -Ei kyse ole kelpaamisesta vaan siitä, että ei ole mitään yhteisiä intressejä.
        En siis ylipäätään kaveraa hirveän helposti edes miesten kanssa...naisten vielä harvemmin/en koskaan.

        "Ollaanko me niin kamalia, ettei meidän seura kelpaa kaveri/ystävätasolla?"

        -En saa sellaisesta kaveruudesta/ystävyydestä yhtään mitään. Enkä ole muutenkaan sitä tyyppiä joka käy kahvilla tai kyläilemässä yhtään kenenkään kanssa sukupuoleen katsomatta. Eli mikä se pointti olisi silloin kaveerata naisen kanssa..?! Eikä mulla olis edes aikaa sellaiseen.

        ".loppujen lopuksi miten me erotaan esim. miespuolisista kavereista?"

        -Hlö joka ei pysty spottaamaan mua salilla ja myös sparraamaan mun kanssa kehässä ei ole mulle kaverimatskua..sukupuoleen katsomatta. Eli ei kovinkaan moni mieskään ylitä tota kynnystä. ;) Mun elämä pyörii tiukasti treenaamisen ympärillä, joten jos ei hlö itse myös treenaa aktiivisesti, ni ei meistä mitään kavereita, saati ystäviä, voi silloin tulla.

        "Ei kai kaikki ajattele et vastakkaisen sukupuolen (naisen) kanssa vietetty aika olisi ajan tuhlausta... "

        -En väittänyt, että KAIKKI miehet niin ajattelisivat...ainoastaan minä. ;)
        Mutta jälleen kerran tässä ei ole kyse niinkään siitä, että naiset olisivat huonompia kuin miehet tms, vaan siitä, että valikoin kaverini ja ystäväni erittäin tarkasti. Erittäin harva mies sitä seulaa läpäisee..ja toistaiseksi ei yksikään nainen ole sitä läpäissyt...


      • Kuka mitenkin
        TheOne kirjoitti:

        "Minkä takia miehillä on usein tuollainen asenne, ettei nainen kelpaa kaveriksi? "

        -Ei kyse ole kelpaamisesta vaan siitä, että ei ole mitään yhteisiä intressejä.
        En siis ylipäätään kaveraa hirveän helposti edes miesten kanssa...naisten vielä harvemmin/en koskaan.

        "Ollaanko me niin kamalia, ettei meidän seura kelpaa kaveri/ystävätasolla?"

        -En saa sellaisesta kaveruudesta/ystävyydestä yhtään mitään. Enkä ole muutenkaan sitä tyyppiä joka käy kahvilla tai kyläilemässä yhtään kenenkään kanssa sukupuoleen katsomatta. Eli mikä se pointti olisi silloin kaveerata naisen kanssa..?! Eikä mulla olis edes aikaa sellaiseen.

        ".loppujen lopuksi miten me erotaan esim. miespuolisista kavereista?"

        -Hlö joka ei pysty spottaamaan mua salilla ja myös sparraamaan mun kanssa kehässä ei ole mulle kaverimatskua..sukupuoleen katsomatta. Eli ei kovinkaan moni mieskään ylitä tota kynnystä. ;) Mun elämä pyörii tiukasti treenaamisen ympärillä, joten jos ei hlö itse myös treenaa aktiivisesti, ni ei meistä mitään kavereita, saati ystäviä, voi silloin tulla.

        "Ei kai kaikki ajattele et vastakkaisen sukupuolen (naisen) kanssa vietetty aika olisi ajan tuhlausta... "

        -En väittänyt, että KAIKKI miehet niin ajattelisivat...ainoastaan minä. ;)
        Mutta jälleen kerran tässä ei ole kyse niinkään siitä, että naiset olisivat huonompia kuin miehet tms, vaan siitä, että valikoin kaverini ja ystäväni erittäin tarkasti. Erittäin harva mies sitä seulaa läpäisee..ja toistaiseksi ei yksikään nainen ole sitä läpäissyt...

        Itse naisena ajattelen asiasta juuri päinvastoin. Eli siis en kiinnostu sellaisesta miehestä, jonka kanssa ei ole jotain "yhteisiä intressejä". Ystäviä taas en valikoi yhtä tarkkaan, ja jos valikoisin niin minulla ei varmasti olisi koskaan ollut ainuttakaan ystävää.


    • dkfjgldkfgldfjl

      Miksi miehiä pitäisi pitää friendzonella? Eikö naisilla ole tarpeeksi kavereita muutenkin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe