Ihmeelliset miehet!

Just joo...?

Tapasin noin vuosi sitten sattumalta erään miehen, jonka kanssa olemme sittemmin olleet hieman yhteyksissä. Lähinnä yhteydenpito on ollut sähköpostin ja tekstiviestien vaihtoa, jonkin verran puheluita, mutta yli puoleen vuoteen ensitapaamisesta emme tavanneet uudelleen kertaakaan. Hän on osoittanut kiinnostuksensa minua kohtaan alusta alkaen, minulla kesti lämpeneminen hänelle aika kauan (tiettyjen, perusteettomien ennakkoluulejeni vuoksi), tästä syystä emme tapailleet pahemmin. No, sitten sovimme treffit, ennakkoluuloni alkoivat haihtua, tapailimme useamminkin, ikään kuin seurustellen (vaikka mitään sellaista ei ole sovittu). Meillä on jonkin verran välimatkaa ja molemmilla vaativat ja aikaa vievät työt, joten jokapäiväisiä tapaamisemme eivät ole, lähes jokaviikkoisia kuitenkin.

Sitten itse aiheeseen. Kun kiinnostukseni miestä kohtaan alkoi kasvaa, niin tuli myös tarve katsoa, mitä hänestä netin syövereistä löytyy. Nimellään ei löytynyt mitään, mikä ei sinänsä ihmetytä, sillä nimi on tavallistakin tavallisempi. Yritin antaa lisää hakukriteerejä, ei löydy mitään. Lopulta etsin autonsa rekisteritiedoista auton omistajaa, ja kas kummaa, auton omistaa mies, jolla on eri nimi, sekä etu- että sukunimi, jonka tapailemani mies on minulle ilmoittanut. Sama puhelinnumero kuitenkin, joten tuskinpa hän vain ajelee "setänsä" autolla. Siis voisiko joku nyt selittää? Ymmärrän, ettei ehkä ensitapaamisella haluta kertoa itsestään kaikkea ja saatetaan heittää tekaistu nimikin, mutta eikö vuoden sisällä missään vaiheessa ole tullut tarvetta mainita, että nimensä on väärä.

Mainittakoon vielä, että en ole hänen kotonaan käynyt (asumme tosiaan eri kaupungeissa ja tapaamme yleensä joko minun luonani tai matkan varrella, minun toiveestani, joka on hänelle sopinut aina), mutta samasta osoitteesta en ainakaan Googlen avulla ole löytänyt muita henkilöitä. En siis kuvittelisi hänen olevan naimisissa. Mitenköhän tuohon pitäisi suhtautua?

11

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tympääntynyt

      Onko tämä sama trolli, joka ilmestyy joka llta samaan aikaan samanlaisen trollinsa aikaan??

    • Just joo...?

      Missä se edellinen on?

    • Kuulostaa vähintäänkin epäilyttävältä... Ei ole minkäänlaista kokemusta väärästä henkilöllisyydestä, mutta kyllähän tuo pistäisi hälytyskellot soimaan.

      Ainoa tapa selvittää asia on miehen itsensä kanssa. Täällä voidaan vain arvailla miehen motiiveja salailla todellista nimeään.

      • prawo. prawi;)

        Itsehän sinä Fatimani salailet identiteettiäsi........ja siksi en paljasta häävuoteessaammekaan oikea nimeäni Bruno.................=O)


      • prawo. prawi;) kirjoitti:

        Itsehän sinä Fatimani salailet identiteettiäsi........ja siksi en paljasta häävuoteessaammekaan oikea nimeäni Bruno.................=O)

        Joo netissä salailen kyllä kuten muutkin. Livessä ei ole tarvetta salailla nimeä eikä muutakaan :)


      • hombre curios0
        oasis79 kirjoitti:

        Joo netissä salailen kyllä kuten muutkin. Livessä ei ole tarvetta salailla nimeä eikä muutakaan :)

        Noh, avaudupas irl elostasikin...........................
        Meillä jokaisella on tarinamme, joka on totta ja ehkäpä salailemmekin


      • hombre curios0 kirjoitti:

        Noh, avaudupas irl elostasikin...........................
        Meillä jokaisella on tarinamme, joka on totta ja ehkäpä salailemmekin

        No johan mä täällä avaudun ihan tarpeeksi irl-jutuistakin, eiköhän ne riitä :)


      • varpaat lammessa
        oasis79 kirjoitti:

        No johan mä täällä avaudun ihan tarpeeksi irl-jutuistakin, eiköhän ne riitä :)

        Ei riitä Fatimaseni=O) Mitä enemmän avaudut, sitä enemmän kansa vaatii raadollsia srikushuveja-----etenkin udmurttikansa.........
        Olet jo lusikkasi huttukuppin työntänyt ja tieltä on aniharvoin kunniallista paluuta


      • varpaat lammessa kirjoitti:

        Ei riitä Fatimaseni=O) Mitä enemmän avaudut, sitä enemmän kansa vaatii raadollsia srikushuveja-----etenkin udmurttikansa.........
        Olet jo lusikkasi huttukuppin työntänyt ja tieltä on aniharvoin kunniallista paluuta

        Pitänee siis avautua jatkossa vähemmän, niin sirkuskansaakin kiinnostaa vähemmän ;)


      • palstan musta aukko
        oasis79 kirjoitti:

        Pitänee siis avautua jatkossa vähemmän, niin sirkuskansaakin kiinnostaa vähemmän ;)

        Voi Fatimarukka.........pääsit jo palstan polttopisteeseen, eikä mikään voi enää auttaa
        palstan riiviöitä ei pidätä mikään.....olen sen kokenut jo......
        Iske takaisin ruman sanan kirveksillä anonymeetin suojassaa


    • Kyseinen mies on luihunen eikä rohkelikko. Riippumatta nöyttääkö Harry Potterilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2423
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1107
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      995
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      873
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      39
      776
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe