Naisista...

Hämillään...

Jos nainen on miehen mielestä erttäin kaunis ja mukava, niin voiko mies olla ihastumatta? Jos voi, niin perustelut sille, kiitos.

9

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

tottakai voi olla: naisen luonne/tyyli ei mätsää siihen mitä mies hakee

• Hämillään...

Jos kuitenkin luonne ja tyyli mätsää myös? Voiko naisessa olla jokin "syvempi elementti", joka hämmentää miestä? No. Taitaa tämä olla väärä paikka kysellä tallaisia...

• lifemocker
        Hämillään... kirjoitti:

Jos kuitenkin luonne ja tyyli mätsää myös? Voiko naisessa olla jokin "syvempi elementti", joka hämmentää miestä? No. Taitaa tämä olla väärä paikka kysellä tallaisia...

toki mies voi olla sitoutumiskammoinen tai muuten elämäntilanne perseestä, ettei seurustelu ole mahdollista

• kunkku.

Voin olla ihastumatta koska kaunis nainen on yleensä vit.tumainen luonteeltaan ja itseään täynnä oleva joka luulee olevansa täydellinen. Kaunis ja mukava samassa on harvinaista kun puhutaan naisesta. Mulle kelpaa yhtä hyvin ruma nainen joka on luonteeltaan mukava ja olenkin tavannut enemmän rumia mukavia naisia kuin kauniita mukavia naisia.

• Hämillään...

Hienoa Kunkku. Hyvä että olet löytänyt kaltaisesi.

• kun tunne ei vie

Olen ihastunut tuhansia kertoja, mutta vain kerran niin, että sillä oli jotain todellista merkitystä: se ihastus on nyt mun lasteni äiti. :) Yhäkin saatan ihastua ulkoisesti ja viihtyäkin hetkiä jonkun toisen naisen seurassa, mutta so what? Kotona on se valittu ja sen teen selväksi ihastuksellenikin jotta ei tuu väärinkäsityksiä.
      Hämillään sun kandee olla vasta sitten jos se kundi, joka sanoo sulle että oot erittäin kaunis ja mukava, on jo rengastettu.

• ääh,

jos mies kertoo sun olevan erittäin kaunis ja mukava ja muutenkin hyväluonteinen, niin se tarkoittaa sitä, että et ole ollenkaan hänen tyyppiään.

• -ok-

friend zoone voi kutsua naisiakin ..

• Se on myrkkyä, jos tuntuu että nainen pitää miestä helppona nakkina oman kauneutensa ja mukavuutensa takia. Siis tietää miehen mieltymyksen naisen ominaisuuksiin ja sen takia ottaa hiukka liian itsestään selvyytenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      230
      7686
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      5180
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4802
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3468
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2025
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      32
      1951
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1839
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1697
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      37
      1639
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      156
      1444
    Aihe