kun sua ei kukaan puolusta missään tilanteessa?
Eikö ole omituista?
Oletko koskaan miettinyt
49
511
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
En oo. Kymmenet ihmiset rientäneet puolustamaan. Moni vttuuntui ihan todella siitä et mua kiusataan.
- Anonyymi00002UUSI
Heh. Susta ei tykätä muista se.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Heh. Susta ei tykätä muista se.
Taitaa olla ettei susta tykkää kukaan. Minulla ei sitä ongelmaa ole. Olen saanut niin paljon ihania viestejä irl ettei mulla mitää hätää oo.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Taitaa olla ettei susta tykkää kukaan. Minulla ei sitä ongelmaa ole. Olen saanut niin paljon ihania viestejä irl ettei mulla mitää hätää oo.
Tää menee sille joka kyllä tunnistaa. Eli ei ole sulle. Hällä ei oo kavereita
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eli oot joku vtun luuseri joka kiusaa heikommassa asemassa olevia. Hyi vttu. Ihmis jätettä tuollaiset.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eli oot joku vtun luuseri joka kiusaa heikommassa asemassa olevia. Hyi vttu. Ihmis jätettä tuollaiset.
Alotus on naiselle ja tunnistaa kyllä. Toivottavasti pohtii miksi hänen elämää hankaloitetaan.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Alotus on naiselle ja tunnistaa kyllä. Toivottavasti pohtii miksi hänen elämää hankaloitetaan.
Miks kenenkä pitäis pohtia jonku kateudesta kaavoihinsa kangistuneen vatipään olematonta järjenjuoksua?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Toivottavasti hän tekee sinusta rikosilmoituksen. Vainontaa ja häirintää tuo on. Kiusaamista.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Toivottavasti hän tekee sinusta rikosilmoituksen. Vainontaa ja häirintää tuo on. Kiusaamista.
Hän olettaa vähän liikaa itsestään ja ajattelee että tuollaista sallitaan vaikka kuinka kauan. Kun toisen hyväntahtoisuus loppuu, kiusaajista voi tulla entinen kiusaaja.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Hän olettaa vähän liikaa itsestään ja ajattelee että tuollaista sallitaan vaikka kuinka kauan. Kun toisen hyväntahtoisuus loppuu, kiusaajista voi tulla entinen kiusaaja.
Tämä ei kyllä avaudu minulle millään tavalla. Lähinnä sairaalta vaikuttaa tuo koko aloittaja joltain psykolta.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
No mitäs hän on sitten tehnyt mukamas?? Pitäis olla aika hyvät perustelut jos noin toimitaan. Eli onko hän tehnyt ihan jotain rikollista vai mikä mättää??
Tänne on tehty jo kaksi ketjua tästä samasta eli nyt selitystä tälle kiusaamiselle pitäis jo tulla. - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tämä ei kyllä avaudu minulle millään tavalla. Lähinnä sairaalta vaikuttaa tuo koko aloittaja joltain psykolta.
Tarkoitan, usein kiusaaja ajattelee että hän saa henkisesti ja jopa fyysisesti ylivallan kiusatusta. Kiusattu ajattelee ehkä pitkäänkin eikö tuo kiusaaja tajua lopettaa. Kiusaajalla ei ole hajuakaan mihin kiusattu tarvittaessa pystyy, siksi kiusaajan pitäisi tajuta lopettaa ajoissa, kaikissa tapauksissa jatkaminen ei ole kiusaajan etu.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ootko jotenkin kateellinen hänelle?? Mikä on sun motiivi? Kateus koska kyseessä nainen ja ootko itekin nainen? Vai ootko mies ja hän ei oo susta kiinnostunu niin kostat trollaamalla? Mitään järkevää syytä ei tolle touhulle taida olla. Ihan sairasta porukkaa. Jos trollaatte tuolla jossain somessa niin sehän on rikollista josta voi saada tuomion. Onko käyny mielessä?
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Niin no se onkin mielenkiintoista onko mitään perustetta edes? Kuulostaa hyvin oudolta touhulta johon hän ei oo ilmeisesti mitenkään itse osallinen. Eli ei oo sulle sen enempää kuin niille muillekaan mitään tehny. Siis täysin sairasta tajuatko sitä ite??
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mistä hänen pitäis muka tunnistaa? Olis parempi kertoo sekin ettei täällä moni kuvittele itelleen.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ootko jotenkin kateellinen hänelle?? Mikä on sun motiivi? Kateus koska kyseessä nainen ja ootko itekin nainen? Vai ootko mies ja hän ei oo susta kiinnostunu niin kostat trollaamalla? Mitään järkevää syytä ei tolle touhulle taida olla. Ihan sairasta porukkaa. Jos trollaatte tuolla jossain somessa niin sehän on rikollista josta voi saada tuomion. Onko käyny mielessä?
Ajattelen kyseessä olevan joku sairaalloinen vallanhalu toiseen ihmiseen. Halutaan asettua ikäänkuin jumalan asemaan; saada päättää kaikesta kiusatun elämässä, jopa mietitään hänen tappamistaan. Siinä olisi rikostutkijoilla miettimistä rikoksen motiivia miettiessään.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tarkoitan, usein kiusaaja ajattelee että hän saa henkisesti ja jopa fyysisesti ylivallan kiusatusta. Kiusattu ajattelee ehkä pitkäänkin eikö tuo kiusaaja tajua lopettaa. Kiusaajalla ei ole hajuakaan mihin kiusattu tarvittaessa pystyy, siksi kiusaajan pitäisi tajuta lopettaa ajoissa, kaikissa tapauksissa jatkaminen ei ole kiusaajan etu.
Varmasti. Mut tää jotain teinitason kitinää trolli varmaan. Tai kuvittelee jotain kiusaavansa. Aikuisethan hoitaa näitä oikeusteitse lopulta kun hermot menee. Eikä missään anonymiinä.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Se ei ole koskaan kiusaajan etu. Huonovointiset ihmiset kiusaavat. Jokin on hätänä kiusaajalla.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Myös toisesta perättömien puhuminen on rikollista kuten epäsuotuisaan asemaan saattaminen.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Se ei ole koskaan kiusaajan etu. Huonovointiset ihmiset kiusaavat. Jokin on hätänä kiusaajalla.
Ei välttämättä kyseessä voi persoonallisuushäiriöinen ihminen joka vaan nauttii kun toinen ahdistuu. En usko että tälläkään mitään kavereita on yhtään missään. Kunhan keksii juttuja elämästä vieraantunut trolli.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Voi olla myös niin. Kyseessä voi olla myös vallankäyttäjä, joka nauttii toisten kärsimyksestä, jonkinlainen hymyilevä masokisti.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ajattelen kyseessä olevan joku sairaalloinen vallanhalu toiseen ihmiseen. Halutaan asettua ikäänkuin jumalan asemaan; saada päättää kaikesta kiusatun elämässä, jopa mietitään hänen tappamistaan. Siinä olisi rikostutkijoilla miettimistä rikoksen motiivia miettiessään.
Ap kuulostaa mielenvikaiselta naiselta. Viesteistään voi tulkita ettei tuo kohde oo hänelle tehny mitään pahaa. Kaikenlaiset tappouhkaukset ym. sitten monta astetta vakavampia ja olis jo poliisikeissi.
Nettiin pääsy pitäis häneltä kokonaan estää jos on mieleltään sairas ja tekee tuollaista ja ehkä vielä pahempaakin. Onko olemassa lakia millä nettiin pääsy tuollaisilta voidaan estää? Ja miten sen saa haettua jollekin hullulle joka toimii kuten tämä tapaus. - Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Hän ei oo sulle tehny yhtään mitään. Ootko jotenkin sairas psyykkisesti kun syyttömiä täällä haukut? Onko sulla joku hullun diagnoosi? Selittäis tota sairasta touhua
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Voi olla myös niin. Kyseessä voi olla myös vallankäyttäjä, joka nauttii toisten kärsimyksestä, jonkinlainen hymyilevä masokisti.
No onhan se sairasta, jos kiusaamalla hakee hyväksyntää.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Hän ei oo sulle tehny yhtään mitään. Ootko jotenkin sairas psyykkisesti kun syyttömiä täällä haukut? Onko sulla joku hullun diagnoosi? Selittäis tota sairasta touhua
Toivottavasti ei ihan työelämässä muita kiusaava sairas ihminen.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Toivottavasti ei ihan työelämässä muita kiusaava sairas ihminen.
Eläkkeellä mt-ongelma.
- Anonyymi00006UUSI
Se mikä on omituista että miten se sua Liikuttaa?
-LisätietojaKaupungintaloltaKaikilleVanukkaille - Anonyymi00007UUSI
Aika monikin. Olet ainoa joka sairaassa päässään kuvittelee asian olevan toisin.
- Anonyymi00013UUSI
Niin, vähän sama asia kuin väittäisi naama peruslukemilla ettei joku löydä kumppania koskaan, ihan kuin olisi hänen vallassaan.
- Anonyymi00009UUSI
Sua ei puolusta kohta kuin enää asianajaja ja sekin voimattomasti.
- Anonyymi00010UUSI
Ei kaiten sellaisessa porukassa kukaan puolusta jos ei ole enää koko porukassa. Etsii sitten vaikka toisen porukan jos on jotenkin välttämätöntä.
- Anonyymi00017UUSI
En osaa sanoa.
- Anonyymi00018UUSI
Mielenkiintoista; siis ei puolusta missään tilanteessa?? Mistä sä puhut? Vaikutat täysin sairaalta ihmiseltä siis kiusaatte porukalla jotain ihmistä ja nyt vielä huutelet ettei häntä kukaan ees puolusta.
Eli mitä yrität tolla kertoo? Oot siis sairas kiusaaja ja myönnät sen ihan itse tuossa viestissäsi. Oot täysin sekopää mielenvikainen ääliö ja ne sun perässä hiihtäjät.- Anonyymi00024UUSI
Ja aattelepa ite, ku se on viel viranhaltija.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kaikista parhaimpia ovat olleet aina ”isot saaliit”. Mitä suurempi vaikuttaja, sen suurempi paine yhteiskunnalla on hoitaa asia lakien ja määräysten kautta ettei Suomen maine maailmalla heikkene.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Toivottavasti saa kiusaaja nenilleen . On sen täysin ansainnut.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Siis onko ap joku viranhaltija kunnalla/valtiolla?? Siis mitä vit*ua? Onko siiis siellä töissä ja touhuaa täällä tällasta?
Ovatkohan tietoisia siellä työpaikallaan mitä täällä tekee? Kuulostaa uskomattomalta.
Viranhaltijoilla on hyvin tarkat säännöt miten siviilissäkin saa toimia ja tehdä eli esim. tällaset trollaukset olis heti potku persuuksiin. Pitäiskö suomi24 selvittää myös asiaa nimittäin luulen että sielläkin ollaan tuohon tapaukseen aivan 😣
- Anonyymi00027UUSI
onko kokemus yksilöllinen tai yleistettävissä?
sanooko itsestään, että "vain minä olen silmätikku"? - Anonyymi00032UUSI
Taitaapa olla aloittajalla jokin iso heikkous jota piilottelee kiusaamalla. Vie huomion pois itsestään. Kiusattu tietää tuon heikkouden, mutta ei käytä sitä tietoa kiusaamiseen.
Sairaat on sun piirit. Kiusaaja ja kiusaajan hovi. Sairasta nauttia jonkun kiusasmisesta ja viellä ylpeillä sillä. Kerskua olevansa kiusaaja. Ei olleenkaan aikuismaista käytöstä.- Anonyymi00034UUSI
Eikös tuollaisesta tule mieleen itsensäpaljastaja pitkine takkineen. Omasta mielestä ihan cool, toisten mielestä ei niinkään.
- Anonyymi00035UUSI
Aloitin aikoinaan koko netinlaajuisen 💯-meemin pahassa tilanteessa. Minua rakastetaan. 🩷
- Anonyymi00041UUSI
Olet siis aloittanut netissä jonkun kiusaamisen ja saanut muita kiusaamiseen taipuvia mukaan. Nyt ylpeänä kerrot aloittaneesi kiusaamisen. Älyhoi älä jätä. Nautit kiusaamisesta ja koet saavasi siitä arvostusta. Tiedäthän, että suosiota seuraa arvostuksen menetys.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Olet siis aloittanut netissä jonkun kiusaamisen ja saanut muita kiusaamiseen taipuvia mukaan. Nyt ylpeänä kerrot aloittaneesi kiusaamisen. Älyhoi älä jätä. Nautit kiusaamisesta ja koet saavasi siitä arvostusta. Tiedäthän, että suosiota seuraa arvostuksen menetys.
Se oli alussa ns. tyttöjen itsepuolustus. Voima-apua narsistin otteessa olleille naisille ja siitä irtipääsyä hakeville.
Ei hajuakaan, miksi on mennyt nykyään. Tästä jo vuosia aikaa. - Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Se oli alussa ns. tyttöjen itsepuolustus. Voima-apua narsistin otteessa olleille naisille ja siitä irtipääsyä hakeville.
Ei hajuakaan, miksi on mennyt nykyään. Tästä jo vuosia aikaa.Niin ketäs siinä on kiusattu ihan tarkalleen ottaen? Trolli.
- Anonyymi00044UUSI
Ei en tarvitse puollustajia jos mua ei usko ei ole minun ongelmani
- Anonyymi00046UUSI
Mihin aloittaja tarvitsee puolustajaa?
- Anonyymi00047UUSI
Mulle on se ja sama mitä joku musta ajattelee. Eipä oo pahemmin kukaan puolustanu missään asiassa elämän varrella.
- Anonyymi00049UUSI
Oletko itse miettinyt, että tuo vihan kantaminen ei kannata. En ole tehnyt sinulle mitään.
- Anonyymi00050UUSI
Ei ole omituista. Yksin olen tottunut pärjäämään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens2304114Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o1613611EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt3122905Kesäaika on normaaliaika...
...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul2702406Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta812026Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin451825Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?
Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva431769Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.571749Ähtärin päättäjät
Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b561498Tulen hulluksi hänestä
Hän on vanha ja varattu. Mutta olen ihan hulluna häneen. Haluan hänet omakseni. Haluan olla hänen kanssaan ajasta ikuisu721420