Kärsitkö koskaan siitä ja miten häädät sitä pois?
Tyhjyyden tunne
12
83
Vastaukset
- anssi ja modelli
windstopperit korvissa auttaa pikkasen
- Capt. Morgan
Ei semmosia merenkyntäjä käytä----sydwesti päähän kun ollaan taifuunissa ilman pimppaa
En enää nykyään tunne tyhjyyttä. Tylsistymistä kyllä aika ajoin. Mut sekin menee itekseen aika nopeasti aina ohi, se on semmonen piikki niinko mopon tulpassa joskus. Hyyty ja sit taas piikki pois ja jatkuu meno ennallaan.
- mopomattilan Jaana
Himazuli se tuntee pappikset=O)
mopomattilan Jaana kirjoitti:
Himazuli se tuntee pappikset=O)
Muutaman kerran ajanut ja tutkinut vähän tekniikkaakin, mm. vaihatnut tulppaa ja nypännyt piikin pois, kärkiväliä vähän säätäny kans, että saa taas kipinää. ;)
himatuikku kirjoitti:
Muutaman kerran ajanut ja tutkinut vähän tekniikkaakin, mm. vaihatnut tulppaa ja nypännyt piikin pois, kärkiväliä vähän säätäny kans, että saa taas kipinää. ;)
Nojoo vaihtanu kuulosta oikeammalta. vaihatnu on kyl ihan hauska sana.
en häätämisessä oo ainakaan onnistunu.. se on vaan yritettävä elää sen kans ja/tai koitettava keksiä jotain semmosta mieluista tekemistä tms. että ees hetkeksi unohtuis. kaikkeen tottuu.
- tuhti ego
En.Täytän aina tilan missä olen.
syömällä karkkia,
murAina joskus. Pitämällä itseni kiireisenä muttei se mitään täytä. Piilottaa tunteen vain hetkeksi.
Musiikki ja/tai ulkoilu auttaa. Ei saa jäädä vellomaan siihen tyhjyyden tilaan. Pitää keksiä mielekästä tekemistä, touhutessa saa muuta ajateltavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2277550
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454990- 594772
- 753438
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301890- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371609
- 1481357