Voisikohan joku rohkea mies lisätä Wikipediaan "Luettelo ikärajoista" -kohtaan, että suomessa voi olla K-35 leirintäalueita? :D Tuo ei ole ainoa kuulemma. Ettei tule yllätyksenä. Kiitos.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013061917172349_uu.shtml
Myös K-30 terassista kannattaa laittaa maininta:
http://www.ruokala.net/uutiset/paperit-esiin-k30-terassi-tulee/1288470431657
Leirintäalue K-35! Mitäs sanot?
9
92
Vastaukset
- Einari.
No tuonne ei ainakaan kannata mennä, jos aikoo pitää kunnolla hauskaa.
ei oo multa pois,
tosin tonne kolmekymppisten terassille saattasin jopa mennäkki, jos joskus tuonnepäin sattuisin,
mur- Jörnivä Jorgos
entä jos Toljake menee sinne kahteleen kypsää naista? :-)
Jörnivä Jorgos kirjoitti:
entä jos Toljake menee sinne kahteleen kypsää naista? :-)
ha! tonttuko menis vapaaehtosesti johonki lapsiperheiden kansoittamalle leirintäalueelle..?
mur,hahmotelma kirjoitti:
Et sinä sinne kolmekymppisten terassille pääsis !
noku on ajokortti aina mukana nii kyllä pääsee
ajokortti ei valehtele, ainakaan mun ikää,
murmurriperkele kirjoitti:
noku on ajokortti aina mukana nii kyllä pääsee
ajokortti ei valehtele, ainakaan mun ikää,
murEt pääse ! Sanovat että väärennetty on. Sanovat että et varmasti kyllä ole yli 24-vuotias. Soittavat poliisit jotka päästävät sinut varoituksella, kun lupaat olla väärentämättä enää papereita itsellesi.
Esimerkiksi Paapan kapakan terassi keskellä Tamperetta on ihan toivoton paikka. Täynnä 40-60 vuotiaita hapannaamoja katselemassa toisia samanlaisia. Ei kiitos, mieluummin paikka saa luonnollisesti täyttyä ihmisistä, ketkä sinne haluaa tulla.
- vili 12 vuotta:.!1#%
.
Identiteetti-viliä 12 v. syrjitään positiivisesti!!!!11!!11!!!!1!!f
Har!
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147354
- 594722
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434674- 753398
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995- 311799
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271786Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441647- 361547
- 1431307