Voisitko mennä sokkotreffeille?

Lepakko deitti oy

Vai pitääkö jotain tietää etukäteen?

12

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • modeIIi

Vain anssi horiskon kanssa!

• TonyDiNozzo

Tietenki voisin, jos vaan kysyntää olisi.

• S24 aninoat hottixet

Tietystikin menisimme tukka putkella anssin kaa treffeille, mutta ei se ihan sokkotreffi olisi, silläa tiedämme anssin maailman tavoitelluimmaxi poikamiesmiljonäärksi

• En voisi, enkä ole koskaan tuntenut pakottavaa tarvetta mennä.
      Oman turvallisuuden ja mielenrauhan vuoksi haluan tietää (onkia tietooni) mahdollisimman paljon ja salaiset kansiot myös.

Tyypille pitäisi järjestää kolmannen asteen kuulustelu valokuvien ja todistusaineiston kanssa, eikä sekään välttämättä takaa suostumista treffeille.

Onneksi ei ole millän tavalla ajankohtainen asia.

• Capt. Morgan

WIDJAT------kun sinkkuja yritetään naittaa salakavalilla tempuilla.............ja aina
        sellaisen äämän kanssa, jota inhoaa jo ensinäkemältäkin
        Aivankuin sinkulta puuttusi jotain

• Vinkki Viikoksi

Kesä on hyvä aika vaihtaa miestä. :-)

• Vinkki Viikoksi kirjoitti:

Kesä on hyvä aika vaihtaa miestä. :-)

Ei se vaihtamalla parane, sanos mun yksi sukulaismies, joka nyt itkee tyranni akkansa tossun alla. :)

• himatuikku kirjoitti:

Ei se vaihtamalla parane, sanos mun yksi sukulaismies, joka nyt itkee tyranni akkansa tossun alla. :)

Tai en tiiä sanoisko enää, mutta sanoi mulle joskus, kun vaihdon vieraissa tavakseen luuhaavan ja valehtelevan laiskamadon uuteen. Sen mielestä se ei vaihtamalla siis parane. Melkoinen puusilmä eläväksi mieheksi. :)

• himatuikku kirjoitti:

Tai en tiiä sanoisko enää, mutta sanoi mulle joskus, kun vaihdon vieraissa tavakseen luuhaavan ja valehtelevan laiskamadon uuteen. Sen mielestä se ei vaihtamalla siis parane. Melkoinen puusilmä eläväksi mieheksi. :)

Hitto, kun en silloin tajunnut kysyä, että niinkö kaikki miehet sitten tekee. Pettää, valehtelee ja laiskottelee, sinäkinkö kun kerta tiedät ettei vaihtamalla mies parane. Mieshän se on itsekin. x)

• Kerran olen ollut pian eron jälkeen kun oikein yllytettiin. Ihan kiva ja viehättävä nainen oli, yhdessä naureskeltiin parittajille, jotka kieli pitkällä odotteli tietoja miten meni ja seuraako jatkoa. Ei seurannut, ei ollut mitään kipinää siinä kohtaa. Sarjassamme kaikkea (melkein) pitää kokeilla kerran mutta ei toista kertaa.

• ei muuta

Sukupuoli olis ihan kiva tieto.

• No eikö kaikkien ennestään vieraiden kanssa treffaileminen ole sama asia eli sokkotreffit? Ehkä sillä erotuksella, että oot jonkun kuvan nähnyt ja ehkä ummet ja lammet kuullut tarinaa? Kun eihän vieraasta voi koskaan tietää puhuuko se totta ees omalla naamallaan. Joka junaan kun on sakkia.

Eli vaikka mä tietäisin mitä tahansa ko. tyypistä jota treffaisin, niin milläs mä varmistaisin puhuiko se sanaakaan totta kun tapaamalla ja koittamalla tehdä tapaamisen perusteella johtopäätöksiä siitä. Aikojen päästäkin voi paljastua, kun jo muka tuntee että tyyppi on totaali paskanpuhuja. Suusta tulee pelkkää puppua joka avasulla.

Eli joo voisin ja olen voinut edellä kerrotun perusteella. Mutta en kyllä ole treffien tarpeessa, viihdyn suhteessani vaikka joskus saan aihetta valittaakin. Semmosta se on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      227
      7550
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      4990
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4772
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3438
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2015
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      30
      1890
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1829
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1677
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      37
      1609
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      148
      1357
    Aihe