Kumman valitsisit?

Kumpivaikampi

Niin, eli kumman naisista valitsisit naisen 1 vai naisen 2 perustelut myös.

Nainen 1 pituudeltaan 171 ja painoltaan 67 läskiä on kertynyt jo vyötärölle vaikka vasta 20 v rinnat kokoa 75c. Ison lantion takia vyötärö näyttää suht kapealta mutta vatsamakkaroilta ei ole vältytty. Rinnat ovat hyvän kokoiset mutta alkavat kainaloista ja niissä on aistittavissa pientä roikkumista. Hiukset ovat ei värjätyt ja vaalean ruskeat maantien väriset. Pienet silmät ja nenä hieman pottumainen muuten kaunis iho mutta otsassa , selässä ja rinnassa paha agne. Peppu hyvänkokoinen mutta siinäkin näkyy selluliittiä.

Nainen 2 pituudeltaan 174 painoltaan 56 mahan seutu tiukka myös 20 v ja rinnat kokoa 70b rinnat ovat pienehköt mutta muodoltaan kiinteät ei roikkuvat pallukat lantio kapeahko mutta sopusuhtainen rintoihin ja mahan seutuun verrattuna. Vyötärö on kapea eikä läskimakkaroita ole näkyvissä. Hiukset eivät ole värjätyt tumman ruskeat melkein mustat. Kasvoissa hyvä iho niinkuin muuallakin kropassa ja silmät ovat isot. Peppu varmaankin paras osa vartalosta tiukka ja hyvännäköinen.

15

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?????

      Kuvat?

      • Kumpivaikampi

        Ei ole kuvia kun mielikuvitusolentoja molemmat :)


    • Riippuu siitä, kumpiko sinä tai joku tuttusi on. Noin muuten olen panostanut 110 senttisiin, kuuromykkiin lättäpäihin. 170 senttisen naisenhan täytyy olla polvillaan, jos se mielii ottaa poskeen ja että tuoppi sen pään päällä on sopivalla korkeudella.

      • Kumpivaikampi

        Hmmm... :D


    • Kumpivaikampi

      Mutta nyt kumpi?

    • Ei kysymystä voi asettaa noin. Jos jompi kumpi on vittumainen luonne, perseen minkäänlaiset muodot ei voi sitä korvata.

      Oletko sinä tuo nro 2 etkä ymmärrä miksi joku mieleisesi pojankoltiainen on kiinnostunut ykköstyypin naisesta..?

    • TheOne

      Helppo valinta:

      -nainen 2

      Koska ylipaino (siis ei mitään paria hassua kiloa) on meikäläiselle melkoinen turn-off.

    • Pitääkö tätä nyt ees kysyä. :D

      Kaikkihan sen tietää mitä miehet vastaa, 2. Kuitenkin vain harva mies sellaisen naisen kanssa kekkuloi, joka noi kriteerit täyttää. Menee sinne 1 ja vielä ruppasempaankin. Haaveissa on kivaa elää. :)

      • "Menee sinne 1 ja vielä ruppasempaankin. "

        -Ennemmin yksin kuin että tyytyis johkin "ruppaseen"...onneks elämässä on valinnanvaraa. ;)


      • Ja joo enneko joku taas ehtii, niin kyllä. Mä olen vielä 1:kin ruppasempi, siksi mua naurattaakin tää kysely. Joku mussakin silti on aina jotain miestä viehättänyt, en sitten tiiä mikä. Jooo jooo kohta Anzzy tai Modelli tulee kertomaan sen sillinhajuisen faktan taas. Joka alkaa P:llä.


      • TheOne kirjoitti:

        "Menee sinne 1 ja vielä ruppasempaankin. "

        -Ennemmin yksin kuin että tyytyis johkin "ruppaseen"...onneks elämässä on valinnanvaraa. ;)

        Siksipä siinä luki harva mies sellaisen naisen kanssa kekkuloi. :D


      • himatuikku kirjoitti:

        Ja joo enneko joku taas ehtii, niin kyllä. Mä olen vielä 1:kin ruppasempi, siksi mua naurattaakin tää kysely. Joku mussakin silti on aina jotain miestä viehättänyt, en sitten tiiä mikä. Jooo jooo kohta Anzzy tai Modelli tulee kertomaan sen sillinhajuisen faktan taas. Joka alkaa P:llä.

        Nythän on alkamassa sillin ja uusien perunoiden paras sesonki =)


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Nythän on alkamassa sillin ja uusien perunoiden paras sesonki =)

        Heh-hee. :''D

        Sit voi vaan kysyä, että karvoilla vai ilman. Siis ruodoilla tietenkin tarkoitin. :P


      • himatuikku kirjoitti:

        Heh-hee. :''D

        Sit voi vaan kysyä, että karvoilla vai ilman. Siis ruodoilla tietenkin tarkoitin. :P

        Ps. Huomaa lopussa toi P: eli peruna. ;D


      • himatuikku kirjoitti:

        Ps. Huomaa lopussa toi P: eli peruna. ;D

        Presiis, silli ja peruna :) Ei kai tässä nyt muusta voi olla kysymys. Mies on heikkona naiseen joka laittaa sille potut ja sillit kaaniisti nenän eteen ja sydän sanoo pamp pamp.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      100
      1983
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      241
      1614
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1040
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      78
      935
    5. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      84
      904
    6. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      835
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      771
    8. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      10
      755
    9. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      734
    10. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      719
    Aihe