Miehet pitävät vain pienikokoisista naisista?

liian pitkäkö

Olin viettämässä juhannusiltaa ystäväni kanssa, joka on minua paljon lyhyempi ja myös hentorakenteisempi. Itse olen yli 170 cm ja jalassa korkokengät. Seuraamme liittyi mukavan tuntuinen mies jonka kanssa tuli juteltua paljonkin illan mittaan. Jossain välissä mies sanoi kaverilleni että kaikki miehet pitävät pienistä naisista koska naisen pienikokoisuus herättää suojelunhalun.

Kokevatko miehet siis pitkän ja näyttävän naisen uhkana miehuudelleen? MIkäli näin on niin korkokengissä viihtyvänä muutenkin pitkänä naisena olen mieluummin sinkku kuin valitsen miehen jonka itsento ei kestä pitkiä naisia :)

54

3361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lyhyt.mies.

      Naiset pitää pitkistä miehistä. Itse olen 166cm ja ei naiset koskaan innostu näin lyhyestä. Naiset tyykkää niistä 180 cm miehistä. Arvaa vaan olenko koskaan päässyt edes treffeille.

      • RiinAzxc

        nooh äläs nyt! mieheni on 168cm ja minä 162cm

        todella hyvin menny ja rakastan miestäni todella paljon,ihastuin hänen ihanaan luonteeseensa ja komeakin on minusta.

        on paljon mukavempi ku ollaan suunnilleen samanpituisia


    • Liittyikö suojelunhalun herääminen huonoon itsetuntoon sit nyt oikeasti, vai näinkö asian itsellesi järkeilit?
      Ei pitänyt minusta, koska... ei hän minulle olisi kelvannutkaan.

    • Höpö, höpö...

      Ei pidä paikkaansa. Yksi mies ei voi puhua kaikkien puolesta... Ja kaikki miehet joilla on "varaa" valita upeimmista naisista joilla joko ulkonäköä tai rahaa ja statusta tai kaikkia näitä riittää, ottavat aina sen pitkän ja pitkäsäärisen upean kaunottaren. Esim. Leonardo DiCaprio ja Gerard Butler, sekä formula 1 -pomot yms.

      Tässä Butlerin ex mutta hän suosii tuollaista pitkäsääristä tummaa upeaa malli -tyyppiä.

      http://l.yimg.com/ea/img/-/121205/gerard_butler_madalina_ghenea_celebrity_hollywood_couple_18bstd8-18bstfr.jpg?x=400&sig=YIpgXAbfKZnlhO6ifBp_kg--

      DiCaprio taas suosii pitkiä blondi -malleja... Mikä onkaan parempaa, kuin päästä silittelemään tuollaisia reisiä ja sääriä... Nam.

      http://cdn02.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/headlines/2008/10/leonardo-dicaprio-thigh-bar-refaeli.jpg

      Ecclestonen ex 28 -vuotta nuorempi ja 29 cm pitempi.

      http://www.therichest.org/wp-content/uploads/2011/01/bernie_and_slavica_ecclesto2.jpg

      Ja Flavio Briatore exänsä kanssa, eli Naomi Campbell ja onhan Briatorella myös yhteinen lapsi Heidi Klumin kanssa.

      http://www2.pictures.zimbio.com/bg/Flavio flirts smJ4zWkhFfDl.jpg

      • selvä pyylevö

        Juu nää äijät voi rahalla ottaa ihan kenet vaan. Kompensoimaan omaa pienuuttaan.


    • Joo mutta

      On totta, että pieni nainen herättää suojelunhalun. Minun pituiseni nainen tekee upean ja vahvan vaikutelman. Voin rakastua kumpaan vain. Pituus on muutenkin vain osa vaikutelmaa: henkinen suojelun tarve tai vahvuus voi viedä miehen sydämen yhtä lailla. Mieluiten naisessa saisi olla molemmat puolet.

    • 7jj788

      *Jos lyhyellä miehellä on miljoonia tilillä niin naisia saa varmasti.

    • Ikisinkku M

      Itsekin tykkään pienikokoisista naisista, eipä sillä ei se pituuskaan haittaa jos nainen vaan on hoikka, minusta se leveys kun on isompi asia kuin pituus. En usko että kovin iso uhka olisi hoikka pitkäkään nainen ja tuommoinen 170-175cm on ihan ok, ehkä jopa enemmänkin kestäisi olla eikä minua haittaisi ollenkaan kun luonnehan se tärkein on, anteeksi korjaan hoikkuus :D.

    • Ei pidä paikkaansa. Pitkässä naisessa on paljon tutkimista, lyhyt on nopeammin käyty läpi :) Tärkeä ihminen tuppaa olemaan luonnostaan oikean kokoinen sellaisena kun on, kumma juttu.

    • Naisen ei tarvitse olla pienen kokoinen kunhan on mua (182cm/126kg) pienempi. ;)

      • The One

        Vaimoni onkin 181cm/124kg sumopainija.


      • The One kirjoitti:

        Vaimoni onkin 181cm/124kg sumopainija.

        Onneks ei ole mun vaimo! XD


      • Niinpä, ison/pitkän miehen rinnalla suht pitkäkin nainen on pieni. Kaikki kun on niin suhteellista..


    • ÖÖöömm:.!1#%?+

      .

      Voisko johtua myös siitä että pienet naiset tuppaa olemaan mukavia?

      Har!

      .

    • Tosi ku vesi

      pitkä nainen on paras doggy styleen

    • selvä pyylevö

      Sanosin, että kun ihastuu ja rakastuu, ei kiinnitä huomiota toisen pituuteen tai ulkonäköön muutenkaan. Se on se olemus ja kokonaisuus.

      Jos nainen on valikoitunut pariksi ulkoisten mittojen tai silmää miellyttävyyden mukaan, ei suhde kauan kestä.

      Mutta ehkäpä biologisesti alitajuntaisesti miehet hakevat jotain tietynlaista puolisoa itselleen, joskin on yksilöllistä mikä itse kullekin on tarpeen. Tiedäthän pariskunnat, joissa mies on pieni ja hintelä, ja nainen tuhti tankki joka pompottaa miestä ;)
      Tietoisesti miehet eivät osaa mitään hakea ja jos yrittävät, ei siitä mitään tule ;)

    • totuuseipalatulessa

      no kyllähän se noin on pääosin.

      tiedä sitten liittyykö se lainkaan suojelunhaluun, vai onko miehen vaan koettava olevansa se isompi osapuoli, voipi olla että liittyy itsetuntoon.

      iloisia tulevia sinkkuvuosia.

    • ÄrskÄ

      " kaikki miehet pitävät pienistä naisista "

      no hahahh miehelläpä oli kertakaikkiaan kova halu yleistää

      voin miehenä sanoa että kaveripiiristäni löytyy paljon miehiä jotka pitävät normaali pituisista\pitkistä naisista,sitten löytyy niitä jotka pitävät pienistä

      itse en ajattele naisessa todellakaan pituutta,optimaalinen pituus naiselle on 162-175cm

      t 182cm mies

    • - 30kg

      Niiin,kyllä itse siis merkkaan neidille plussana jos on minua lyhkäisempi,mitä enemmän sitä parempi.Vaikka,eipä tuo haittakkaan vaikka oltaisiin samanpituisia (179cm).Ja toisaalta,kyllähän naisetkin haluaa pitkän miehen.Parhaimmat omapituiset naiset kelpuuttavat tyyliin kirahvin itelleen,lyhyempi ei käy.

      Ja ihan yleisesti ottaen,naisten tai miestenkään on turha itkeä ulkonäkökriteereistä mitä pidetään yllä.Itse sen teemme,molemmat,joten,dieetti päälle jos tuntuu ettei kelpaa kellekkään.

      • lyhytkö

        Itse olen 167cm ja mieheni on 186cm, hyvin tullaan toimeen ja suutelu onnistuu hyvin, ilman kurottelua :)


    • Summer Woman

      Omalle pituudelleen ei voi mitään. Olen 181 cm pitkä ja mieheni 189 cm. Joten voi vielä korkokenkiäkin käyttää :) Harvassa ne miehet jotka uskaltaa tulla suojelemaan minun mittaista naista :)

      Aikoinaan nuoruudessa seukkasin 165cm pitkän miehen kanssa. Hänellä taisi olla joku "pitkänainen - haluan alistua" juttu :D

      • ounoes

        ja lapsista tulee kolmemetrisiä :(


    • Ei pidä paikkaansa, missitkään harvoin ovat pienikokoisia. Siroja hevosenpuolikkaita. :)

      • Ruma..

      • Ruma.. kirjoitti:

        hevosen puolikas?

        http://farm9.staticflickr.com/8041/7923568718_daa2b16353_z.jpg

        Miss Suomi 2013 Lotta Hintsa, 168 cm, 52 kg

        Mitä tuo nyt hyödyttää etsiä yksi tai kaksi lyhyttä missiä, kun valtaosa on jotain ihan muuta. Paas tsekaten.


      • himatuikku kirjoitti:

        Mitä tuo nyt hyödyttää etsiä yksi tai kaksi lyhyttä missiä, kun valtaosa on jotain ihan muuta. Paas tsekaten.

        Ja ei tuo ruma ollut, vaikka ehkä niin vihjasitkin ruma..


      • h..
        himatuikku kirjoitti:

        Mitä tuo nyt hyödyttää etsiä yksi tai kaksi lyhyttä missiä, kun valtaosa on jotain ihan muuta. Paas tsekaten.

        No aika harvinaisia ovat 180 senttiä ylittävät kilpailijat, vai onko noita ollutkaan?


    • Heikolla itsetunnolla varustetut miehet ehkä kokevatkin naisen pituuden uhkana miehuudelleen. Toisia toki vain miellyttää pienempi nainen, jokaisella on oikeus omiin mieltymyksiinsä.

      Saan välillä kommentteja pituudestani (173-174cm) ja varsinkin siitä, että miksi pidän korkokenkiä vaikka pituuteni takia ei tarvitsisi. Ihan kuin korkokenkien ainoa tarkoitus olisi lisätä pituutta...

      Jos mies kokee pituuteni ongelmana, niin se on vain ja ainoastaan hänen ongelmansa. Itseäni ei enää kiinnosta tehdä ongelmaa asiasta, jolle en voi mitään eikä se itseäni häiritse.

      • Warande

        Mielestäni tuo on ainoastaan sinun ongelmasi.


      • Warande kirjoitti:

        Mielestäni tuo on ainoastaan sinun ongelmasi.

        Ai mikä?


      • mikä sun ongelma?
        oasis79 kirjoitti:

        Ai mikä?

        Asiahan oli hyvin yksiselitteinen.


      • mikä sun ongelma? kirjoitti:

        Asiahan oli hyvin yksiselitteinen.

        Eihän minulla ole ongelmaa ;)

        Siksipä pyysin tarkentamaan, että mitä ongelmaa tarkoitit.


      • ap.
        oasis79 kirjoitti:

        Eihän minulla ole ongelmaa ;)

        Siksipä pyysin tarkentamaan, että mitä ongelmaa tarkoitit.

        Sinulla se näytti tuottavan ongelman ja lisää senkin jälkeen.


      • ap. kirjoitti:

        Sinulla se näytti tuottavan ongelman ja lisää senkin jälkeen.

        Kyllä mun ongelmat tällä hetkellä liittyy hiukan muihin asioihin kuin ihmisten pituuksiin :)


    • Mankelimimmi

      Yep!

      Asia pitää paikkansa. Vierekkäin on kaksi eri kokoista naista niin tasan mies valitsee sen hintelän ja hennon.
      Tämä on totta. Ei siitä sen enempää. Piste.

      • ....................

        Pitkäkin voi olla hintelä ja hento, ja lyhyt voi olla leveä kuin ladon ovi. Yleensä lyhyet naiset onkin semmoisia isoruhoisia, leveäharteisia, pitkäselkäisiä persejalkoja.


      • Mankelimimmi
        .................... kirjoitti:

        Pitkäkin voi olla hintelä ja hento, ja lyhyt voi olla leveä kuin ladon ovi. Yleensä lyhyet naiset onkin semmoisia isoruhoisia, leveäharteisia, pitkäselkäisiä persejalkoja.

        Ok. Yleensä pienikokoista sanotaan hennoksi ja siroksi mutta pitkä on hoikka, laiha..
        Väittäisin silti.. että asia pitää paikkansa. Miehet ronskit, pitkät, kookkaat pitävät enemmän pienikokoisista naisista.


      • ....................
        Mankelimimmi kirjoitti:

        Ok. Yleensä pienikokoista sanotaan hennoksi ja siroksi mutta pitkä on hoikka, laiha..
        Väittäisin silti.. että asia pitää paikkansa. Miehet ronskit, pitkät, kookkaat pitävät enemmän pienikokoisista naisista.

        Hentous on kyllä pikemmin hartioitten leveyteen, selän pituuteen, ranteiden paksuuteen, säärten ja käsivarsien paksuuteen yms. liittyvää ns. siroluisuutta, kuin pituuteen liittyvää. Lyhyt nainen voi olla vaikka kuinka leveä ja roteva ja harteikas ja vartaloltaan iso, ja pitkä nainen taas hento ja siro ja vartaloltaan pieni. Pitkillä ja siroilla naisilla pituus tulee pitkistä sääristä. Onhan ne suomessa harvinaisia sillä suomalaiset on melkolailla rotevaa ja persejalkaista sakkia pituudesta riippumatta, mutta ulkomailla noita siroja pitkiä keijukaisia näkee enemmän.


    • Wifebeater

      Tämä aloitus olisi kuulunut naisen logiikkaa -palstalle, koska niin kiemuraista logiikkaa se sisältää. Mies ei pitänyt sinua viehättävänä, joten syy on miehen itsetunnossa ja siinä, että olet hänelle uhka?

      Yritän muistaa tämän, kun lähden seuraavan kerran korkokengillä (olen mies) ravintolaan iskemään naisia. Jos he torjuvat minut, syynä on se, että heillä on huono itsetunto ja he kokevat minut uhkaksi naiseudelleen.

      Lisäksi mainittakoon vielä, että 170 senttinen on niin lyhyt, että juuri ja juuri pääsee kaikkiin linnanmäen laitteistoihin.

      • olen juuri sopiva

        Mutta 170-180 senttisenä on mukava elää!

        Läntinen maailma on pääosin suunniteltu sen kokoisille ihmisille.

        On mukavaa, kun ei tarvitse kumartua oviaukoissa, mutta toisaalta ei tarvitse mitään jatkopalaakaan joka käänteessä. Yltää sinne jääkaapin ylähyllyllekin.


    • magge3

      hahahh eihän 170cm oo todellakaan mikään pitkä,vaan ihan hyvän pitunen tälläselle 185cm jässikälle

      • aqwqwqqwq

        Kyllähän nuo missitkin\mallit tuuppaavat olemaan melkeen miehen mittasia,mutta silti valtaosa miehistä janoaa niitä

        itse näin pitkänä miehenä sanon että en itse tunne vetoa kovin lyhyisiin naisiin alle 160cm,eikä minulla ole ollut tarvetta millekkään suojeluhalulle


      • lifemocker
        aqwqwqqwq kirjoitti:

        Kyllähän nuo missitkin\mallit tuuppaavat olemaan melkeen miehen mittasia,mutta silti valtaosa miehistä janoaa niitä

        itse näin pitkänä miehenä sanon että en itse tunne vetoa kovin lyhyisiin naisiin alle 160cm,eikä minulla ole ollut tarvetta millekkään suojeluhalulle

        niin? ei tee vielä misseistä/malleista milläänlailla hyvännäköisiä


    • lifemocker

      onhan tosi pitkät naiset hieman pelottavia mutta 170 ei ole vielä pitkä

      • 195 cm

        Miten voit pelätä pitkiä naisia, mitä pelottavaa niissä on? Minkä pituinen olet itse, ja pelkäätkö sitten pitkiä miehiä? Olisinko minä sun mielestä pelottava, ja jos olisin niin miksi, jos en käyttäydy aggressiivisesti sua kohtaan? Jos taas en olis niin miksi, jos kuitenkin pelkäät pitkiä naisia? Onko tää sittenkin joku itsetunto -kysymys lyhyemmille miehille, että pitkiä naisia oikein pelätään? Minä tunnen montakin pitkää naista 177 - 183 cm eikä heissä ole mitään pelottavaa. Ainut nainen jota pelkään on naapurin lyhyt ja lihava alkoholi-ongelmainen ja luultavasti myös mt -ongelmainen aggressiivisesti käyttäytyvä nainen. On monta kertaa melkein käynyt päälle ilman mitään syytä ja huutelee kaikenlaista perään.


      • lifemocker
        195 cm kirjoitti:

        Miten voit pelätä pitkiä naisia, mitä pelottavaa niissä on? Minkä pituinen olet itse, ja pelkäätkö sitten pitkiä miehiä? Olisinko minä sun mielestä pelottava, ja jos olisin niin miksi, jos en käyttäydy aggressiivisesti sua kohtaan? Jos taas en olis niin miksi, jos kuitenkin pelkäät pitkiä naisia? Onko tää sittenkin joku itsetunto -kysymys lyhyemmille miehille, että pitkiä naisia oikein pelätään? Minä tunnen montakin pitkää naista 177 - 183 cm eikä heissä ole mitään pelottavaa. Ainut nainen jota pelkään on naapurin lyhyt ja lihava alkoholi-ongelmainen ja luultavasti myös mt -ongelmainen aggressiivisesti käyttäytyvä nainen. On monta kertaa melkein käynyt päälle ilman mitään syytä ja huutelee kaikenlaista perään.

        mä oon 183

        pitkät naiset on vaan hieman pelottavia, ehkä se johtuu siitä, että miehillä ei yleensä ole mitään muuta ns "parempaa" ominaisuutta naisia kohtaan kuin se koko niin jos ei ole sitä kokoakaan niin nainen on joka osa-alueella sitten "ylempänä" miestä


      • 195 cm
        lifemocker kirjoitti:

        mä oon 183

        pitkät naiset on vaan hieman pelottavia, ehkä se johtuu siitä, että miehillä ei yleensä ole mitään muuta ns "parempaa" ominaisuutta naisia kohtaan kuin se koko niin jos ei ole sitä kokoakaan niin nainen on joka osa-alueella sitten "ylempänä" miestä

        Eli joku itsetunto -juttu kuitenkin, ottaa luonnon päälle jos nainen on pitempi tai yhtä pitkä? Itse en osaa kuvitella, kun eipä ole oman mittaista tai lähellekään tullut vielä vastaan. Silti jotenki oudolta tuntuis pelätä naista vain siksi, että on pitkä. Vaikka pitkä olen itsekin, niin on mua pitempiäkin miehiä, enkä mä heitä pelkää jos eivät käyttäydy aggressiivisesti. Sen sijaan jotain nakkikioskin jonossa reuhaavaa tamppia kyllä saatan pelätä, kun oon tällainen rauhaa rakastava enkä ollenkaan väkivaltaan taipuvainen tyyppi.


    • pikku blondi

      jaahas..ihmekeskustelua,,taitaa usein olla niin,että olitpa todella lyhyt tai todella pitkä,,on se niille muille ihmisille isompi ongelma,kuin itselle.Itse oon toooosi lyhyt.alle 150cm ja 52kg,,rakastan isoja miehiä ja sellaisen sainkin puolisokseni :). Mitään ei oo puuttunut elämästäni,,miltei yllinkyllin saanut kaikkee,vaikk pieni oonki.Ja parhaat kaverit yleensä olleet pitkiä,mistä johtuneekaan. Ihanaa olla lyhyt,,ein iske päätään minnekään,,vaikk kaupoissa tarttee lisäjalkoja joskus..:) Pääasia,kunhan hyväksyy ja on sinut itsensä kanssa. Puoliso valikoituu kyllä muun,kuin pituuden perusteella.

      • 195 cm

        Miten voit painaa 52 kg ja olla alle 150 cm ja olet siis omasta mielestäsi pieni? Mun sisko on 173 cm ja painaa 53 kg. Hoikkahan se on, mutta ei mikään anorektikko edes... Se on vaan niin siro.


    • iiics

      Ilmaston lämpeneminen pienentää eläinlajeja, myös ihmistä. Myös urbaani ympäristö pienentää eläinlajeja, jälleen myös ihmistä. Pidän pienenemistendenssiä hyvänä varsinkin nyt, kun ihmisiä on jo yli seitsemän miljardia ja lisää pusketaan. Olisi siin erinomainen asia, jos miehet ja naiset sinnikkäästi myös parinvalinnassa suosisivat pientä kokoa.

    • "Jossain välissä mies sanoi kaverilleni että kaikki miehet pitävät pienistä naisista koska naisen pienikokoisuus herättää suojelunhalun"

      Olin varmaan kohtuullisen tuubassa silloin kun annoin tuolle idiootille valtakirjan puhua puolestani... Vaimoni on tosin itseäni reilusti lyhempi, mutta ei se mikään valintaperuste ollut.

    • pitkämuttei

      Olen 171cm, enkä edes siro. Koskaan en ole kokenut olevani liian pitkä ja miehet ovat olleet minusta kiinnostuneita. Enkä koe sitäkään ongelmana että en ole niin sirorakenteinen.
      Nainen voi olla kaunis vaikkei ole pieni ja siro.

      • lifemocker

        johtuisko siitä, ettet sä ole pitkä


    • Osuin siis oikeaan!

      Ha ha! ap poistattanut mun kommentin, jossa oletin hänen olevan lyhyt nainen joka kalastelee tällä provolla kehuja ja mieluusti myös haukkuja pitkille naisille.

      Näin oletin siksi, että hän väittää olevansa 170 cm ja siis ihan kauheen pitkä. Oikeastihan tuon pituinen on vain ja ainoastaan 2 cm keskimittaista pitempi, sillä sehän on sen 168 cm. Tunnen myös 170 cm ja jopa muutaman sentin pitempiäkin naisia, jotka ei kukaan pidä itseensä hirveän pitkinä tai koe pituuttaan ongelmana. Joten jos joku väittää olevansa 170 cm tajuton hujoppi, niin on luultavasti provoileva lyhyt nainen. Myös nimimerkki oasis79 kanssa aloittajan käymä sananvaihto todistaa hänen olevan oikeasti lyhyt nainen.

      Saas nähdä poistaako tuo kana tänkin kommentin, vai uskaltaako antaa olla, vai alkaako peräti urputtamaan vastaan. ;)

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      100
      1993
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      241
      1614
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1040
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      78
      935
    5. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      84
      914
    6. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      835
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      771
    8. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      10
      755
    9. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      734
    10. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      719
    Aihe