Miksi hyttysenpistot eiväät kutia ja vatuta kahteen ekaan päivään ja sitten alkaa kutina ja tulehdus?
Käsivarren pistot osuu koko ajan johonkin ja sääressä olevaan osuu omat kynnet. Joku perhana keskes pistää jopa mahaan, navan viereen. Siitä on pala pois.
Millä te torjutte kutinaa ja raavintaa?
Mua on syöty
11
300
Vastaukset
- Minuakin on syöty
Minulla on fritsuja kaulassa. Miten selitän tämän naisystävälleni?
- Oma moka
Sitä saa mitä tilaa
:DD
Teinit laittoi hammastahnaa fritsuihin. Laita sinäkin.
Ja muista kertoa tyttöystävälle totuus.
Hyttysenpuremiin voit laittaa Illodiinia. Ja tässä on aika hyvä lista
http://www.studio55.fi/lahipiirivoimavarana/artikkeli.shtml/1767734/helpotusta-hyttysen-puremiin---12-helppoa-kotikonstia
oma sylki auttaa.. tosin sun pitäis tyyliin kokoajan olla kuolaamassa.
- suu kuivaa
ei jotenki irtoo tällä helteellä
suu kuivaa kirjoitti:
ei jotenki irtoo tällä helteellä
en oo ekspertti, mutta ehkä sun kannattais juoda jotain.
- Farma täti
Kannataa raapia niin säästää voide kustannuksissa.
1% hydrocortison auttaa. Saa ilman reseptiä.
- Kyöstix
Taitaa noi hyttysenpistojen jäljet ja kutiaminen olla aikalailla yksilöllisiä. Jotkut voivat jopa olla allergisia hyttysille. Sitten on henkilöitä, joita ei hyttyset edes pistä ja eivät edes käytä offia!
- en ole soputunut tms
Sepä se, olen allerginen ja tää vuosi on toistaiseksi ollut ihmeen helppo. En ole vielä kertaakaan käynyt ensiavussa puremien takia.
Mutta nää kutiaa. Käsivarressa alkaa tulehdus vissiin hellittää, jalat kutiaa vieläkin. Olen huuhdellut niitä kylmällä vedellä. laitan iltaisin aloe geeliä (herbalifen) ja löysin apteekista uutta bebantenia. Kortisonia vasta kun on pakko.
Kesä on ihan mahtavaa aikaa, mutta mä olen kyllästynyt vahtimaan näitä patteja...
Mites....eikö luulis että suomalaisen geeneillä olisin jo saanut perimän joka on tottunut paikallisiin hyttysiin? - Kyöstix
en ole soputunut tms kirjoitti:
Sepä se, olen allerginen ja tää vuosi on toistaiseksi ollut ihmeen helppo. En ole vielä kertaakaan käynyt ensiavussa puremien takia.
Mutta nää kutiaa. Käsivarressa alkaa tulehdus vissiin hellittää, jalat kutiaa vieläkin. Olen huuhdellut niitä kylmällä vedellä. laitan iltaisin aloe geeliä (herbalifen) ja löysin apteekista uutta bebantenia. Kortisonia vasta kun on pakko.
Kesä on ihan mahtavaa aikaa, mutta mä olen kyllästynyt vahtimaan näitä patteja...
Mites....eikö luulis että suomalaisen geeneillä olisin jo saanut perimän joka on tottunut paikallisiin hyttysiin?Niin sitä maalaisjärjellä ajatellen luulisi. Nää nyky hyttyset taitaa olla ärhäkkäämpää sorttia kuin ennen. Ikävän sorttisia kuunnella korvajuuressa ja vielä ikävämpiä kun pistävät.
- sopeutumaton ko
Kyöstix kirjoitti:
Niin sitä maalaisjärjellä ajatellen luulisi. Nää nyky hyttyset taitaa olla ärhäkkäämpää sorttia kuin ennen. Ikävän sorttisia kuunnella korvajuuressa ja vielä ikävämpiä kun pistävät.
Aika tehokkaita ovat. Paarmasta ja mäkäräistä tulee sellainen mustelmajälki.
Kovat on myrkyt pikkuötökällä.
Onkohan kukaan tutkinut, miten eri veriryhmät ovat sopeutuneet näihin kärsäkkäisiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147284
- 594702
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434634- 753378
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 301768
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261747Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411610- 351522
- 1431287