Kenet olisit halunnut? Miten suhtauduit siihen?
Onko joku joskus päässyt karkuun
17
243
Vastaukset
- Sori..
Ei ole käynyt.
Otti tovin päähän.
- //Mies//
Silloin Miehen paras kulta on Lapin Kulta..
Ei niitä kannata surra, elämää se vaan on.
http://www.youtube.com/watch?v=Ahha3Cqe_fkeipä juuri.. yhden jos oisin halunnu uudestaan niin se ois ollut samanlaista pään hakkaamista seinään joten parempi antaa mennä viimeinki menojaan.. eli ei silleen "karkuun" pääsemisestä voi puhua.
- Nyt puhutaan
varmasti naisesta ;)
Nyt puhutaan kirjoitti:
varmasti naisesta ;)
kuka nyt naisten takia vaivautuis päätään seinään hakkaamaan :P
- hillevi hiiri
Jäin kaipaamaan saku sammakkoa. Ei kaikista ole prinsseiksi.
Vain yhden kerran. Teininä olin toivottoman ihastunut yhteen poikaan useamman vuoden, mutta hän ei minuun joten sen arvaa miten kävi. No harmitti tietysti jonkun aikaa, mutta kuten aina minä selviän nopeasti tämmöisistä elämän realiteeteista. Osaan järkeillä asiat ja syy seuraukset ja sopeutua niihin nopeasti.
En ole mikään taivaanrannanmaalari ja posliinia joka särkyy, jos ei saa kaikkea mitä haluaa.Eipä oikeastaan. En ainakaan haluaisi enää ketään entistä takaisin elämääni. Uskon siihen, että jos joku on jäänyt saamatta, siihen on syynsä eikä menneiden haikailulla tee kuin hallaa itselleen.
Itkut on itketty ja elämä jatkuu. Itkuja tosin riittänee vielä tälle elämälle, mutta toivottavasti suurin osa olisi onnen itkuja...- valitettavasti...
olen aina saanut kaiken, mitä olen halunnut.
- hirvimetsällä
Muutama hirvi oli liian nopea
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o2654275Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1202344Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?
Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva542308Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta822234Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1352204Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit2542082Ähtärin päättäjät
Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b751842Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no1461822Arkkipiispa Tapio Luoma sanoo olevansa syvästi huolissaan lisääntyvästä rasismista ja islamofobiasta
Tarvitsemme ymmärrystä ja uskontojen lukutaitoa erilaisia perinteitä kohtaan. Rauhallinen rinnakkaiselo ja toinen toisem4101362Oletko tosiaan niin
matalalla älykkyydellä varustettu että et tajua miten sua vedätetään? Kun susta ei tykätä.1511291