Sähköpostissani on tänään ilmoitus viestistä joka vie
texsanell osioon. Tuo osio ei avaudu enää, siksihän siitä jouduin luopumaan, vaikka en sitä ole sulkenut.
texsanell = sinisirkku
Pieni ilmoitus
12
83
Vastaukset
Anteeksi :D texsanell = sini-sirkku
- 1 modeemi jo sökähti
Pitääkö muuten irrottaa modeemista kaapelit yöksi, jos ukonilma on tulossa päälle?
Kyllä niin tekisin vaikkakin eilen unohdin, muut irroittelin kyllä.
Olihan painostava aamupäivä täällä etelässäkin, tunsi sen sähköstyneen ilman, mutta ei täällä sitten purkautunut. Iltapäivä on ollut täys' aurinkoinen ja pieni leppeä tuulikin virvoitti:D
Nyt kukkii niin harsomaisen herkkinä vuohen ja koiranputken kukinnot. aina olen niistä pitänyt. Keräsin ison kimpun päivällä lasiastiaan pöytäkoristeeksi.
Virkeitä tuulia!No hyvä, kyllähän se kävi mielessä minullakin. Ei minulla ole nyt mitään ongelmia asian suhteen.
Kannustit aikanaan ihan lämpimästi, kun olin valmis luovuttamaan. Kunnioitan jokaisen päätöstä yksityisyyteen, mutta iloinen olin kun asia selvisi:D
Opin jo, kiitos sinunkin pärjäämään omillani, joten kirjoitellaan palstalla niinkuin ennenkin:)
Palaan ilomielin Kahvipirttiinkin, kun asiat tulivat reiraan.
Kiitos ja hyvää yötä sinulle, ja perheellesi lämmin ajatukseni!
sini-sirkku- olihan tämäkin asia
Että sinäkö se valitit ystävyyden katkeamisesta.
Olisit nyt yksityisviestein selvittänyt tuon tässä jaetun viestittelyn ystävien kesken.
Voi herrajestas, kärpäsenpaskan kokinen asia ja vaati monta ketjua ja monta itkua! olihan tämäkin asia kirjoitti:
Että sinäkö se valitit ystävyyden katkeamisesta.
Olisit nyt yksityisviestein selvittänyt tuon tässä jaetun viestittelyn ystävien kesken.
Voi herrajestas, kärpäsenpaskan kokinen asia ja vaati monta ketjua ja monta itkua!Voihan Junttilan tuvat ja tarinat:
Älähän nyt itke selvitettyjä asioita, ei nuo tekniikan nappulapelit sentään kyyneleitä vaadi!
Kaverinappuloille olen allerginen jo:D niihin en kajoa, peukalopyörittäjiä taas ihmettelen.
Se siitä!
- tärkeilya lateltakin
hehkuttakaa ystävyyttänne privaatisti.
- *Kukkahame*
Mistähän vielä joku keksii asiattomuutta?
Minusta Late ilmoittaa yleisellä sivulla joka on ihan ok,
jotain inhimillistä jotain kaunista.
Voisitte jatkaa olisi niin kesäisen kukkaniityntuntua,
olen vilpitön!- kukkaniittynsä kullakin
Jopa löytyi huippu perskärpäsenä pörräyksessä. DDD
- mielihyvällä
Hyvä Kh täällä ei usein saa lukea kaunista tekstiä, olipa sitten kirjoittajat tosissaan tai leikillään, tuonkaltaista tekstiä Ltä ja ssltä saa lukea hymy huulessa.
Miksi noita pieniä ilonpisaroita ei saisi kehua.
Kateus kaiken takana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604996Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362269Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti612144- 2192122
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2141347Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181148- 89956
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47933- 66887
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12859