tää on turhaa.
Otin pikavippiä pojalleni 600 e.
Se on ihan persaukinen kolmekymppinen.
Vaimo uhkaili avioerolla. Eikö omaa poikaa
pidä auttaa?
Joskus mietin, että
10
57
Vastaukset
Tässä on vinkkiä aikuisille.
65-neitsyt on sitten lisä-aloitus.
Ja täällä on vanhus-juttuakin.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11659328
H.- satu meni saunaan
Joopa joo. Pitäisi osata kasvattaa lapsensa.
Olet oikeassa, turhaa on. Pikavipin ottaminen ei auta ketään. Pikavippiä ei käytä kukaan, jolla oikeasti olisi varaa maksaa pikavippejä ja niiden päätä huimaavia korkoja.
Kuunteleminen ja oikeaan suuntaan kannustaminen on oikeaa auttamista. Pikavipit johtavat vikasuuntaan ja antaa väärän mallin. Vastuuttomalle "persaukiselle" en missään tapauksessa antaisi rahaa. Voisin tarjota ruokaa ja maksaa ehkä välttämättömiä palveluita, kuten esim. lääkäri-, asuminen, lastenhoito yms. liittyviä kuluja.
Monenlaista asiantuntija-apua on tarjolla sekä henkisen että taloudellisen tilanteen muuttamiseksi. JOS oikeasti haluaa laittaa asiansa kuntoon.
Avioero voi joskus olla ihan oikea ja hyvä ratkaisu. - Jos on kyse hulttiopojasta, anna hänen mennä hunnigolle. Nouseepa sitten pikemmin ylös, kun löytää oman pohjansa.
Rahaa antamalla pidennät alamäkeä ja tuet hulttioitumista!- Ei tuollaista
Provo mikä provo, mutta vaikuttaa että tyhmyys kulkee suvussa.
- O - O
Ei tuollaista'lle:
Miten kuvittelet pikavippi-yritysten menestyvän, ellei niitä kukaan käyttäisi?
Moni helläsydäminen äiti ja isä antaa rahaa lapsilleen, vaikka joutuu sen seurauksena itsekin ahdinkoon. Rakkaus on sokea ja joskus suurinta rakkautta on "julmuus" - eli realiteettien osoittaminen.
Jos on provo, ei siitä liene mitään vahinkoa kenellekään koidu.
Toivotan jaksamista ja parempia päiviä aloituksen kirjoittajalle!
- Ymmällä**
Miksi et lainannut itse? Olisit ottanut vähemmän korkoa??
- lasten parhgaaksi
taidat olla itse persaukinen jos ei ollut omasta lompakosta pojalle antaa tommosta rahaa
- rahat kiertoon
Otit siis pikavippiä? Taidat olla itsekkin persaukinen, jos tuollaista summaa ei löydy itseltäsi, että turvaudut noin epätoivoiseen tekoon?
Minä en olettanut, että oli provo aloitus, mutta ihmeelliset kristallipallot on joillakin, kun avioeroa suositellaan!!!
Hulttiostakin mainittiin ja Suomi on tulvillaan työttömiä, joilla voi tulla vaikeuksia.
Olisihan tuo mukava tietää, kuka meistä oikeassa on, joten lisää nyt hieman provoa tarinaasi esim. mitä tuo poikasi on tähän mennessä puuhaillut?
Ajattelin vain, kun itse autan omia lapsiani, mutta aina olen kaivellut rahat sieltä "sängyn patjan alta", sillä alimmat on jo lituskoita.- otti laukun naulasta
Jos en erehdy, poika on ammatiltaan peräkammarin poika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94914
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54858Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61788Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141698- 65665
- 78521
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86467Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467