Olen kohta ollut sinkkuna 20 vuotta.
Heräilen ja nukahtelen ihan omaan tahtiini.
Lähden liikkeelle ja menen minne oma mieleni tekee, aina milloin itse haluan.
Tietysti tukenani on itse-ansaittu, riittävän hyvä eläke.
Tunnen onnea liitostani eläkkeeni kanssa.
Se antaa minulle oman vapauteni, ei ahdista, ei tuota edes kaipuun-tuskaa.
Se elää myös omaa-elämäänsä, mutta tulee aina ajallaan.
Minä syön mitä haluan, eikä talouteeni tule trendi-laihdutus-terveys-pukeutumis-lehtiä.
Minulla on kuusi tyhjää kukka-ruukkua, aina seisovat kuivina ja voivat hyvin.
Elämäni on tyydyttävääkin, luonnollisille tarpeilleni on vessa, ja muu tarvittava kävelee kaivaten kaduilla ja toreilla.
Onko minulle kohtalo-tovereita? Kanssa-veljiä, joiden kanssa voisin jättää lörpöttelemättä turhuuksia, turhuuksien perään.
Kommentiksi riittää sana: Joo.
H.
Vapaa taivaan lintu
97
406
Vastaukset
- tabularaassa
Ei oo.
- mimmimummi*
Joo....
Täällä toinen...samanmoinen...vapaa kuin taivaan lintunen... - 1943
En ole veli, mutta paljon samaa on elämässäni, joskaan ei 20 vuotta kokemusta tässä tyylissä. Paljon olen keskustellut esim. miesten kanssa. Monen mielestä sinkkujaksot ovat olleet ihan antoisia. Naisjuttujakin on ollut ja ehkä parempia kuin monella parisuhteessa elävillä.
- niin se vaan on
Sinä olisit varmaankin tyytyväinen, kun palstalla käytäisiin vuodesta toiseen allakkaa läpi ja onniteltaisiin julkimoita.
Mausteena toki voisi kertoa, päivän lenkit, ilmat ja kauppareissut.
Mahtoikohona kauppareissulla näkyä tyttösii?- happamia sanoi kettu
Se on vain yksi ketju 50 ;stä, kuinka se sinua noin kalvaa? Etkö saa huomiota, etkö ole tervehditty siellä ? Miten ikävää puolestasi, mutta ilo ketjulaisille.
- niin se vaan on
happamia sanoi kettu kirjoitti:
Se on vain yksi ketju 50 ;stä, kuinka se sinua noin kalvaa? Etkö saa huomiota, etkö ole tervehditty siellä ? Miten ikävää puolestasi, mutta ilo ketjulaisille.
Ei kalva ei, enkä sinne kirjoittele, joten huomiosta en osaa sanoa.
Minua ei ärsytä täällä mikään ketju, kuten tämän ketjun aloittajaa.
Myönnän toki, etten pidä tuota musiikkiketjua sen korkealentoisempana, kuin muitakaan ketjuja täällä. En myöskään sen huonompana, kuin muitakaan ketjuja. "niin se vaan on"
Mitähän hän nyt tarkoittaa?
Minä tein raikkaan, uuden aloituksen ihmisille, joilla kaikki on hyvin, riippu-matoistaan huolimatta.
Ei näitä turhan usein ole palstalla tarjolla.
Jos tulet ajatelleeksi ja toteat aloitukseni fiksuuden ja pyydät kommenttiasi anteeksi, myös sinne-päin, jonne aiheettomasti huidot, niin lupaan uusia aloitukseni aina, kun 500 tulee täyteen. :)
H.
- Tyhjää
Tästä asiasta on palstalla keskusteltu jo monen monet kerrat. Miksi kopioit muiden aloituksia? Jankuti jankuti.
"Tyhjää"
Eipä ole ollut tyytyväisen sinkun vuodatusta pitkiin aikoihin.
On vain vanhaa pariskuntaa, avo-ja avioliittoa, niin myöhään kuin vastoin-käymistenkin aikaan kehittyneitä.
Katsoinkin että meillekin pitää olla oma pashan-jauho-aloitus.
Heillekin jotka ovat palstalla aamusta iltaan.
H.
- hunkssssss
jos oot vapaa meneen ja tekeen mitä, minne haluat mennä ni eikö oo sulla muuta tekemistä ku olla netissä aamusta iltaan?
"hunkssssss"
Tjaa, olenhan minä jo laittanut vanhan vitsin nuoresta ja vanhasta sonnista.
Ralleja on harvoin, lentämään pääsee harvoin ja mitään ei ole enää valo-kuvattavaksi, jos ei sitten ihmeellistä tapahdu, mutta silloin osuu tuskin laatu-kamera mukaan.
Syssssyllä joutuu mökille kolmeenkin kertaan.
Maisemat pitäisi siellä mylläten muuttaa.
Kaikilla ei ole harrastuksia pilvin pimein.
Tietsikka on minulla auki 04.00 - 19.00, vaan palstat eivät ole se pää-asia.
Päivisin pikkuisen.
H.
Lähes kaikki sopii myös minun elämääni. Paitsi kukkaruukuissa on kasveja.
En ole varma käveleekö meidän kulmilla kaivaten kovinkaan moni ikäiseni. Ovat ukkomiehiä tai peräkammarin poikia.
Sinkkuelämää olen viettänyt kissan kanssa, pieniä katkoksia on toki ollut.- Lorena*
Hunks@
Perjantai päivä on pelastettu lukiessani höpötyksiäsi. Vai uusio sinkkuus elämä antaa vapauden! Huvittavinta on kun musa palstalla kaivelet kaipiotasi milloin kenenkin viestin laatijaan, taitaa nivusissasi olla aikamoinen vipinä ajoittain! No siihenhän auttaa vetää drotsin niskaan, satasen takataskuun ja painuu kartsalle viihtymään.
Paha sanoa, ikä tässä itsekullekin leikkaa päälle kun Himalansaaren tytöllä, mestat ovat ohitse ja mummius on tullut voimakkaasti elämään. On käynyt osien vaihto jälkikasvun kanssa, nyt tarvitsen heidän apua monissa suunnittelu ja talous asioissa, noudatan kiltisti heidän ohjeita. Näin on elämänkuvioni muuttunut.- joku tolkku
Ja sinä et saa hänen huomiotaab edes musapalstalla, oletkohan liian vanha?
"mimm..Lorena*"
Tämä kopio sopii tähänkin.
Minä tein raikkaan, uuden aloituksen ihmisille, joilla kaikki on hyvin, riippu-matoistaan huolimatta.
Jos tulet ajatelleeksi ja toteat aloitukseni fiksuuden ja pyydät kommenttiasi anteeksi, myös sinne-päin, jonne aiheettomasti huidot, niin lupaan uusia aloitukseni aina, kun 500 tulee täyteen. :)
H.- Lorena*
joku tolkku kirjoitti:
Ja sinä et saa hänen huomiotaab edes musapalstalla, oletkohan liian vanha?
Joopa-joo, sano rengit päissään, eivätkä he muuta sanoneetkaan! Viime vuosituhannen puolella olemme molemmat syntyneitä, se on facta juttu.
Ei kukaan ole liian vanha vaan kauan elänyt.
Mikä se niin närästää, kun tuo asian sellaisena esille kun asia on.
Hyvää jatkoa perjantai iltapäivään, muistellaan nuoruutta:
https://www.youtube.com/watch?v=kRJBmT3YTE0 - niin ovat
Lorena* kirjoitti:
Joopa-joo, sano rengit päissään, eivätkä he muuta sanoneetkaan! Viime vuosituhannen puolella olemme molemmat syntyneitä, se on facta juttu.
Ei kukaan ole liian vanha vaan kauan elänyt.
Mikä se niin närästää, kun tuo asian sellaisena esille kun asia on.
Hyvää jatkoa perjantai iltapäivään, muistellaan nuoruutta:
https://www.youtube.com/watch?v=kRJBmT3YTE0Miksi se asia sinua vaivaa, jos hän naisille lirkuttaa, sitä ihmettelen, pitää ihan erikseen vastauksessa pilkaliisesti mainita.
Happamia ovat ;))) - vanhaa vietättää ;)
niin ovat kirjoitti:
Miksi se asia sinua vaivaa, jos hän naisille lirkuttaa, sitä ihmettelen, pitää ihan erikseen vastauksessa pilkaliisesti mainita.
Happamia ovat ;)))Lorina on mustis kun ei olisi musaketjun poistattajakin.
niin ovat kirjoitti:
Miksi se asia sinua vaivaa, jos hän naisille lirkuttaa, sitä ihmettelen, pitää ihan erikseen vastauksessa pilkaliisesti mainita.
Happamia ovat ;)))"niin ovat"
Miten sen ottaisi, lusiinaa on lohdutettukin kommenteilla.
Ei tosin minun kommenteillani.
Joidekin ruusujen sota on niin raivokasta. :)
H.hunksz kirjoitti:
"mimm..Lorena*"
H.Palsta tuntuu hyvältä kun olet "ihan kuin tavallinen kuolevainen".
- Lorena*
vanhaa vietättää ;) kirjoitti:
Lorina on mustis kun ei olisi musaketjun poistattajakin.
Myönnän olevani liian räväkkä luonne tänne siveelle palstalle. Voi sentään, en välitä toisten saamista huomion osoituksista, kuka heittää minkinlaisia helmiä palstalle on jokaisen oma asia.
Nyt otan matkalaukun mukaan polkaisen
Peugeot 208 käyntiin matkaan länteen noin 600km.
Tuokaa nyt saitille esille sanoin tai sävelin, mikä minussa teitä niin ärsyttää yhdellä kertaa, en halua lukea joka mutkassa samoja kommentteja. Luen kun ehdin, kone on mukana. pertta-j kirjoitti:
Palsta tuntuu hyvältä kun olet "ihan kuin tavallinen kuolevainen".
"pertta-j"
Mimmi ei nyt ala kehumaan turhan-päiten.
Vaikka olisi mummikin.
H.- niin on hyvä
Lorena* kirjoitti:
Myönnän olevani liian räväkkä luonne tänne siveelle palstalle. Voi sentään, en välitä toisten saamista huomion osoituksista, kuka heittää minkinlaisia helmiä palstalle on jokaisen oma asia.
Nyt otan matkalaukun mukaan polkaisen
Peugeot 208 käyntiin matkaan länteen noin 600km.
Tuokaa nyt saitille esille sanoin tai sävelin, mikä minussa teitä niin ärsyttää yhdellä kertaa, en halua lukea joka mutkassa samoja kommentteja. Luen kun ehdin, kone on mukana.Ehkä sun on paras pysyä omalla palstalla siellä 70
hunksz kirjoitti:
"pertta-j"
Mimmi ei nyt ala kehumaan turhan-päiten.
Vaikka olisi mummikin.
H.Odottelen vierasta, eiköhän tulekaan:(
Turha on kehua, tulee äkkiä takapakkia. En edes yritä kehua, on kiva käydä täälläkin.- en kyllä uskois
hunksz kirjoitti:
"niin ovat"
H.Sä oletat että lorena on myös lusiina, häh??
- Lusiina
hunksz kirjoitti:
"niin ovat"
H.Hunksutin. Kaikennäköistä ruusua kukkii näillä saiteilla, mistä lie substralinsa ammentavat.Teit niin tai näin, tiettyjen mielestä väärin päin. Oma poistatuskin kääntyy tarkoitushakuisesti vastaan.onneksi on joku joka Tietää.:).
en kyllä uskois kirjoitti:
Sä oletat että lorena on myös lusiina, häh??
"en kyllä uskois"
Joo...yhdestä naisesta on niin moneksi.
Vaasasta Vampulaan ainakin.
H.- ''''''''''''''
niin on hyvä kirjoitti:
Ehkä sun on paras pysyä omalla palstalla siellä 70
Minusta sinunkin kannattaisi sietää muita kirjoittajia. Kuka sinustakaan tietää, vaikka olisit 100-vuotias. Ja mitä se vaikuttaa.
Lorena kirjoittaa selvästi ja asiaa. Minun mielestäni.
Mutta vain minun mielestäni, en ota oikeuksia täällä omiin käsiini, koska minulle ei ole niitä annettu.
Yleisesti muutenkin täällä saisi olla vähemmän ilkeilyä ja vinoilua.
Jos sitä ei itse saa, huomaa olevansa itseään paremmassa seurassa. - ei ole asiallista
'''''''''''''' kirjoitti:
Minusta sinunkin kannattaisi sietää muita kirjoittajia. Kuka sinustakaan tietää, vaikka olisit 100-vuotias. Ja mitä se vaikuttaa.
Lorena kirjoittaa selvästi ja asiaa. Minun mielestäni.
Mutta vain minun mielestäni, en ota oikeuksia täällä omiin käsiini, koska minulle ei ole niitä annettu.
Yleisesti muutenkin täällä saisi olla vähemmän ilkeilyä ja vinoilua.
Jos sitä ei itse saa, huomaa olevansa itseään paremmassa seurassa.Asiaa? Toisen kirjoittajan nivusten kutinasta? höperön yli 70 akan kirjotusta.
- ''''''''
ei ole asiallista kirjoitti:
Asiaa? Toisen kirjoittajan nivusten kutinasta? höperön yli 70 akan kirjotusta.
En tiedä ystävääsi, minä pääsin juuri tänne laillisesti.
Kerro terkkuja! ;)
Minulla on niin hyvä olla, että tykkään täällä melkein kaikista. - ootko sekasin??
'''''''' kirjoitti:
En tiedä ystävääsi, minä pääsin juuri tänne laillisesti.
Kerro terkkuja! ;)
Minulla on niin hyvä olla, että tykkään täällä melkein kaikista.Häh, mistä sä kirjotit???
- kumma-nainen
hunksz kirjoitti:
"mimm..Lorena*"
H.Minulla on kaikki hyvin riippumattoa myöten.
Ja sekös ärsyttää joitakin.JOs on alamäkiä,sieltä kammetaan ylös ja ei anneta periksi.Ja useinkin myrsky tulee tyynen olon jälkeen ja mikä sen myrskyn aiheuttaa,on aina joku muu.
Sama oli parisuhteessa aikoinaan,oikein jo alkoi odotella pitkän hyvänolon ajanjakson jatkuessa,kohta pitäis räjähtää ja näin kävi.
Kun sitä elelee yksin,on paha tapella ittensä kans.Ei synny sitten millään.Ennen oli verenpaineetkin aina koholla,nyt on niin tasaista että ihmetellä saa.Se on se sisäinen rauha,tasapaino.
Että eipä valittamista.Mitään ei puutu,mitään ei tarvitse,sen kun nauttii elämästä.
- RosaLiiin
Joo...
paitsi ansaitusta eläkkeestä ei tietoakaan
kukkaruukuissa kasvavat ja kukoistavat
tykkään niin lörpötellä niitä näitä
joten joopa joo - k/k
Jos näin on kun kuvailet niin onnee sulle.
Mä taas päivittäin katselen noita vapaita ja onnellisia joilla ei pitäisi olla rutiineja.
He ovat kumminkin erittäin urautuneita täsmälleen samaan aikaan kuppilaan,kauppaan ja kaljalle,kotiinkin hoiputaan niin et kellon voi tarkistaa.
Mikä sit saa vapaan ihmisen vapaehtosesti kahlitsemaan itsensä aikatauluun?
Kerro sinä ajatusten Tonava mikä ihmistä kuljettaa?"k/k"
Vapaa-ehtoisuus saa mielen ja miehen vaeltamaan omia polkujaan.
Vapaa-ehtoisuudellakin on rajansa, jos sen asettaa joku toinen.
Silloin ne ovat vain MUTU-juttuja.
Vaimoni antaa vapautta, olen onnellinen vaimoni kanssa, hän ei kahlitse... jne.
Ihan aikuisten-oikeesti vapaaksi tekee vain itse-ansaittu eläke.
Luotto-kortilla joka ei ole jaettu.
Jätetään tässä väliin työttömyys ja nuoruus.
H.- P-j
Olen huomannut saman, ihminen on tapojensa orja. Tulee riippuvuus lähikuppilaan, tai mihin vain. Olen luullut että en ole riippuvainen, olen kuitenkin, vapauteeni, en pidä siitä jos joku häiritsee tahtomattani auvoista olotilaani.
Minä haluaisin myös tietää kuinka voisin muutta rutiinini, se ei olekaan niin helppoa kuin luulisi.
Nyt odotan vierasta,harvoin viitsin kutsua ketään, hän soitti, tulee kun ehtii, oli jotain häikkää välillä. Odotellessa puoli pulloa valkkaria, merkki on Satinela, ei närästä. - k/k
hunksz kirjoitti:
"k/k"
Vapaa-ehtoisuus saa mielen ja miehen vaeltamaan omia polkujaan.
Vapaa-ehtoisuudellakin on rajansa, jos sen asettaa joku toinen.
Silloin ne ovat vain MUTU-juttuja.
Vaimoni antaa vapautta, olen onnellinen vaimoni kanssa, hän ei kahlitse... jne.
Ihan aikuisten-oikeesti vapaaksi tekee vain itse-ansaittu eläke.
Luotto-kortilla joka ei ole jaettu.
Jätetään tässä väliin työttömyys ja nuoruus.
H.Minä puhun nimenomaan niistä meidän ikäisistä ,eläkkeellä olevista ,eronneista.
- satinela.
P-j kirjoitti:
Olen huomannut saman, ihminen on tapojensa orja. Tulee riippuvuus lähikuppilaan, tai mihin vain. Olen luullut että en ole riippuvainen, olen kuitenkin, vapauteeni, en pidä siitä jos joku häiritsee tahtomattani auvoista olotilaani.
Minä haluaisin myös tietää kuinka voisin muutta rutiinini, se ei olekaan niin helppoa kuin luulisi.
Nyt odotan vierasta,harvoin viitsin kutsua ketään, hän soitti, tulee kun ehtii, oli jotain häikkää välillä. Odotellessa puoli pulloa valkkaria, merkki on Satinela, ei närästä.Hei, se on paras valkkari minunkin mielestäni. Hinta/laatusuhde kohillaan.
- Schweinhund*
Sinkkualoitukset jätettäköön odottamaan joulua.
- kokooIttes
Reilujen kerhon vedätys. Anna olla. Sinut on paljastettu
- Vapaa sinkku
Kyllä meitä 60 sinkkuja on paljon. Leskiä ja eronneita, jopa iki-sinkkuja.
Ei ollenkaan huono aloitus.
Miksi ei voi olla onnellinen sinkku. Muuten olen sitä mieltä että tässä lintualoituksessa ei ole ornitologille kommentoitavaa.
"yo-huuhkaja"
Ei kai vain ole niin, että et saa laskea kikareitasi silmiltäsi ilman lupaa?
Haluaisit olla mukana aloituksessani, vaan jotakin puuttuu...
H.hunksz kirjoitti:
"yo-huuhkaja"
Ei kai vain ole niin, että et saa laskea kikareitasi silmiltäsi ilman lupaa?
Haluaisit olla mukana aloituksessani, vaan jotakin puuttuu...
H.Niin, sinkut ovat pariutumista pelkääviä nuoria.
Ei sovi oikein tähän porukkaan.
Lintujen vapaus ei ole samaa kuin niiden katsojien.yohuuhkaja kirjoitti:
Niin, sinkut ovat pariutumista pelkääviä nuoria.
Ei sovi oikein tähän porukkaan.
Lintujen vapaus ei ole samaa kuin niiden katsojien."yo-huuhkaja"
Niinhän se aikoinaan oli.
Miksi lie unelmat hyvästä kuvasta useasti jää vain unelmaksi?
Voisiko vanhuus toisinaan viisastaa.?
H.hunksz kirjoitti:
"yo-huuhkaja"
Niinhän se aikoinaan oli.
Miksi lie unelmat hyvästä kuvasta useasti jää vain unelmaksi?
Voisiko vanhuus toisinaan viisastaa.?
H.Ei kaikkia.
Pitää olla nöyryyttä, täällä sellaista ei näy olevan kenelläkään, sinulla vähiten.yohuuhkaja kirjoitti:
Ei kaikkia.
Pitää olla nöyryyttä, täällä sellaista ei näy olevan kenelläkään, sinulla vähiten."yo-huuhkaja"
Kaitpa se on tunnustettava.
Mutta toivoahan on aina, kaikki tulee aikanaan katoamaan.
Vapaus ei kuitenkaan koskaan.
Jos kuitenkin jatketaan noissa "perhe"- aloituksissa.
Minä tosin en.
H.- ikäviä muistoja
yohuuhkaja kirjoitti:
Ei kaikkia.
Pitää olla nöyryyttä, täällä sellaista ei näy olevan kenelläkään, sinulla vähiten.yohuuhkaja
Taisit osua oikeaan, ainakin minun mielestäni tuosta nöyryydestä, jota ei aloittajalta löydy.
Onko hän nyt vihdoinkin kyllästynyt yksin oloonsa ja kaipaisi sitä "kainaloista kanaansa"???
Olisi ollut viisasta pitää hieman "suppeampaa suuta", koska "kanat" kaikkosivat hänen ivallisten vastausten ansiosta. Näin oletan.
Toisaalta ihmettelen, että on jonkinlainen "lauma" jäänyt häntä seuraamaan, koska ne miinukset, joita hän saa kirjoituksistaan, ei mielestäni täsmää siihen yhtälöön, jotka vannovat, etteivät edes lue hänen aloituksiaan, mutta vastaavat sinne kuitenkin????
No," sassoosia" näistä itsenäisistä. Minä olen nauttinut jo 7-v, niin eläkkeestä, kuin itsenäisyydestä, mutta aloittajan "tunteisiin" on ehdoton EI!
Ei ikinä, kuunankullanvalkeana sietäisi tuollaista henkilöä lähellenikään.
Minä haluaisin vielä joskus katsella kesäyön auringon nousun jonkun ystävän kanssa, koska ikuinen trauma jäi ilmeisesti nuoruudestani, kun palasin tanssilavalta, eikä kukaan ollut kanssani katsomassa sitä yötä.
Olin suosittu ja paljon oli tanssittajia, mutta matka oli pitkä saatolle, kuin Suhmuran Santralla.
Muistan edelleen sellaisen yön, kun palasin kotiin ja katselin auringon nousua.
Silloin painoin mieleeni, että koskaan en saa unelmoida tulevaisuudessa, että oli se nuoruus niin ihanaa, koska se ei ollut..
Toinen asia, jonka olen muistanut, kun sain toisen lapseni. Silloin päätin, ei koskaan, ei ikinä, koska ne kivut olivat....no, on ne jo unohtuneet, mutta onneksi tuohon puuhaan ei ole mahdollisuuttakaan.
Onneksi minulla on lapsenlapsia, joiden kanssa voisin vielä järjestää tuollaisen "kesäyön auringon" katselun, mutta nyt on jo tämä kesä mennyt. Ootellaan.
Hunksille vain onnea tuohon........ - laula kukko
ikäviä muistoja kirjoitti:
yohuuhkaja
Taisit osua oikeaan, ainakin minun mielestäni tuosta nöyryydestä, jota ei aloittajalta löydy.
Onko hän nyt vihdoinkin kyllästynyt yksin oloonsa ja kaipaisi sitä "kainaloista kanaansa"???
Olisi ollut viisasta pitää hieman "suppeampaa suuta", koska "kanat" kaikkosivat hänen ivallisten vastausten ansiosta. Näin oletan.
Toisaalta ihmettelen, että on jonkinlainen "lauma" jäänyt häntä seuraamaan, koska ne miinukset, joita hän saa kirjoituksistaan, ei mielestäni täsmää siihen yhtälöön, jotka vannovat, etteivät edes lue hänen aloituksiaan, mutta vastaavat sinne kuitenkin????
No," sassoosia" näistä itsenäisistä. Minä olen nauttinut jo 7-v, niin eläkkeestä, kuin itsenäisyydestä, mutta aloittajan "tunteisiin" on ehdoton EI!
Minä haluaisin vielä joskus katsella kesäyön auringon nousun jonkun ystävän kanssa, koska ikuinen trauma jäi ilmeisesti nuoruudestani, kun palasin tanssilavalta, eikä kukaan ollut kanssani katsomassa sitä yötä.
Olin suosittu ja paljon oli tanssittajia, mutta matka oli pitkä saatolle, kuin Suhmuran Santralla.
Silloin painoin mieleeni, että koskaan en saa unelmoida tulevaisuudessa, että oli se nuoruus niin ihanaa, koska se ei ollut..
Toinen asia, jonka olen muistanut, kun sain toisen lapseni. Silloin päätin, ei koskaan, ei ikinä, koska ne kivut olivat....no, on ne jo unohtuneet, mutta onneksi tuohon puuhaan ei ole mahdollisuuttakaan.
Onneksi minulla on lapsenlapsia, joiden kanssa voisin vielä järjestää tuollaisen "kesäyön auringon" katselun, mutta nyt on jo tämä kesä mennyt. Ootellaan.
Hunksille vain onnea tuohon........Kainaloisia kanasia on parempi etsiä sieltä kauppareissuilta ja Hagiksen torin kupeilta, eiköhän livestä saa mieleistään seuraa paremmin kuin täältä. Näkee heti mitä on tarjolla ja laulaako lintunen oikealla nuotilla.
ikäviä muistoja kirjoitti:
yohuuhkaja
Hunksille vain onnea tuohon........Noo, eletty elämä on jo takana eikä sitä voi muuttaa kuin korkeintaan muistoissaan.
Ja jos tässä iässä uutta seuraa hakee, varminta on tutustua nokakkain, sen verran hyvin voi väittää jo tuntevansa ihmiset, sekä hyvät että pahat.- ikäviä muistoja
yohuuhkaja kirjoitti:
Noo, eletty elämä on jo takana eikä sitä voi muuttaa kuin korkeintaan muistoissaan.
Ja jos tässä iässä uutta seuraa hakee, varminta on tutustua nokakkain, sen verran hyvin voi väittää jo tuntevansa ihmiset, sekä hyvät että pahat."yohuuhkaja"
Nimenomaan "nokakkain"!
En ymmärrä ihmisiä...jaa...eipä minun tarvitsekaan...., jotka hakevat seuraa netistä?
Jotenkin tulee mieleeni nuo "namusedät", jotka oli jo liikkeellä koulujen alettua?
Lapsenlapseni ikäisiä pyyteli tämä pervo karkeilla ja rahalla??? Onneksi oli tämä lapsenlapseni tytär jo niin tietoinen tästä asiasta, että voin luottavaisin mielin mummina uskoa, että hän ei sorru karkkien ja rahan perään.
Mistähän sikiää näitä pervoja asutuskeskuksiin, jotka häiritsevät lapsia omine puutteineen? ikäviä muistoja kirjoitti:
"yohuuhkaja"
Nimenomaan "nokakkain"!
En ymmärrä ihmisiä...jaa...eipä minun tarvitsekaan...., jotka hakevat seuraa netistä?
Jotenkin tulee mieleeni nuo "namusedät", jotka oli jo liikkeellä koulujen alettua?
Lapsenlapseni ikäisiä pyyteli tämä pervo karkeilla ja rahalla??? Onneksi oli tämä lapsenlapseni tytär jo niin tietoinen tästä asiasta, että voin luottavaisin mielin mummina uskoa, että hän ei sorru karkkien ja rahan perään.
Mistähän sikiää näitä pervoja asutuskeskuksiin, jotka häiritsevät lapsia omine puutteineen?Niin... alkuperäinen aihe taisi sivuta sinkkujen vapautta. Omalta kohdaltani kumpikin on oikeastaan vain teknisesti voimassa. Jos haluan luopua kummastakin, on vain yksi vaihtoehto mihin haluan sitoutua. Muiden kuin tämän yhden vaihtoehdon kannalta en ole sinkku enkä vapaa.
- tiukkoja tapoja
Sinkut ovat huomattavasti rajoittuneempia kuin perheelliset, he eivät ole tottuneet joustamaan ja asettamaan asioita uuteen järjestykseen, kuten peheellinen joutuu usein ja nopeasti tekemään. Tuntemani sinkut menevät usein lähes paniikkiin, kun tulee yllättävä tilanteen muutos ja pitäisi tehdä nopea päätös jostakin.
- kuuvenkymmenenen ja
Niinhän sinä luulet. Meitä sinkkuja on monenlaisia, eronneita, karanneita, leskiä....ym.....
Minä olen sinkku, jälkikasvu on tärkein. Jos he tulevat kylään, muilla ei ole asiaa, jos eivät tunne ennestään. "tiukkoja tapoja"
En osaa tähän kommentoida, koska olen ollut sinkkuna vasta 41-vuotiaasta.
Olen tavallaan ihan hukassa.
Nyt 63-vuotiaana ovat kaikki päätökset jo tehtyinä.
Lapsilla saattaa olla vaikeata.
H.- päätökset tehty
hunksz kirjoitti:
"tiukkoja tapoja"
En osaa tähän kommentoida, koska olen ollut sinkkuna vasta 41-vuotiaasta.
Olen tavallaan ihan hukassa.
Nyt 63-vuotiaana ovat kaikki päätökset jo tehtyinä.
Lapsilla saattaa olla vaikeata.
H.Mitä olen sua lukenut niin aika rajoittununeelta vaikutat, olet kirjoittanut ettet voi mennä juuri minnekään koska missään ei saa tupakoida. Lähinnä istut kotona ja räpläät tietokonetta.
päätökset tehty kirjoitti:
Mitä olen sua lukenut niin aika rajoittununeelta vaikutat, olet kirjoittanut ettet voi mennä juuri minnekään koska missään ei saa tupakoida. Lähinnä istut kotona ja räpläät tietokonetta.
Nyt 63-vuotiaana ovat kaikki päätökset jo tehtyinä
H.- päätökset tehty
hunksz kirjoitti:
Nyt 63-vuotiaana ovat kaikki päätökset jo tehtyinä
H.Eli olet rajoittunut etkä voi joustaa.
päätökset tehty kirjoitti:
Eli olet rajoittunut etkä voi joustaa.
Näin yritin antaa sinun ymmärtää.
Olen pahoillani, toinen meistä ei onnistumut.
H.- päätökset tehty
hunksz kirjoitti:
Näin yritin antaa sinun ymmärtää.
Olen pahoillani, toinen meistä ei onnistumut.
H.Kyllä me onnistuimme molemmat, totesin vain lopputuloksen.
- ihan sama¤
En tupakoi, mutta ainahan voi mennä ulos polttamaan, kuka polttaa. Hyvä että ei tarvitse enää hengittää tupakansavua sisällä.
En erityisemmin kärsinyt tuapakoinnista 50-luvulla, isä poltti, melkein kaikki polttivat.
Olen hengissä, kaikesta huolimatta. - ...
Pakkohan se.
Meinaan laittaa pakollinen linkki aiheesta. Jotkut ei tiedä asiaa, ketkä tietää tajuavat varmasti. Selittämään en ala.
Lynyrd Skynyrd - Free Bird :
http://www.youtube.com/watch?v=kKZfRAuY-M4
=DW=- vapaa lintunen*
En minäkään selittele, en jaksanut katsoa. Polttakaa rauhassa.
- ...
vapaa lintunen* kirjoitti:
En minäkään selittele, en jaksanut katsoa. Polttakaa rauhassa.
Tätä tarkoitin.
Junteille turha selittää mitään, jotkut ihmiset tajuaa asian, se paljon sekin..
=DW= - samaa mieltä....
... kirjoitti:
Tätä tarkoitin.
Junteille turha selittää mitään, jotkut ihmiset tajuaa asian, se paljon sekin..
=DW=Näin on, vaikkakaan en ymmärtänyt :)
- henrjii
Eikö sulla ookaan sitä rimmeriä, ja marevaa, jotka vaati huomiota.
- ...
Älä kysy kysemyksiä, en valehtele--
Lynyrd Skynyrd - complete concert
http://www.youtube.com/watch?v=3QR28CzONi8
=DW= - ...
Älä kysy kysemyksiä, en valehtele--
Lynyrd Skynyrd - complete concert
http://www.youtube.com/watch?v=3QR28CzONi8
=DW= - laskuvirhe???
Laskujeni mukaan olet ollut sinkkuna 22 vuotta, ihan omien viestiesi mukaan, mitä tähän aloitukseesi olet kirjoittanut.
"laskuvirhe???"
Voiko Shakespeare tietää lukijoidensa määrän, voiko hän laskea naisten kyyneleet?
Voiko Lintu laskea siipiensä iskut, muistaako se jokaisen munauksen?
Voiko Leino kertoa kesä-heiniensä siemenien luku-määrän, onko jokainen huikka muistissa?
Sen osaan Sääksenä sanoa, että naaraita on ollut vähemmän kuin Mätiä. :)
H.- 2X2
hunksz kirjoitti:
"laskuvirhe???"
Voiko Shakespeare tietää lukijoidensa määrän, voiko hän laskea naisten kyyneleet?
Voiko Lintu laskea siipiensä iskut, muistaako se jokaisen munauksen?
Voiko Leino kertoa kesä-heiniensä siemenien luku-määrän, onko jokainen huikka muistissa?
Sen osaan Sääksenä sanoa, että naaraita on ollut vähemmän kuin Mätiä. :)
H.Taivaallisen laskuopin mukaan olet ollut sinkkukinkku 52 vuotta.
- ,,,,,
Tyhjyyden täytät, oletko siitä onnellinen?
En usko. Jos vaimoni kuolee ennen minua niin olen luullut tulevani leskeksi?
Ko. olotilasta minulla on toistuvia mutta onneksi lyhyehköjä kokemuksia.
Muutamasta vuorokaudesta 3:een viikkoon.
Pitäisi kai oppia asennoitumaan sinkkumaisesti koska nuo rupeamat ovat tuntuneet kolkoilta, vähemmän rattoisilta.
En siis voi ilmoittautua sielunveljeksesi vaan edustanen asenteessani toista laitaa tuntematta sitä epämiellyttäväksi tai kahlitsevaksi.
Toivottavasti tämä kyhäelmäni vahvistaa kaikkien sinkkujen onnen tunteita!- vain omat pyykit
Sinkkuelämä tuntuu aluksi oudolta, niinkuin jotain puuttuisi. Samalla tuntuu vapauttavaltakin, mutta silti on alkuunsa niinkuin näkymätön kahle jalassa. Sitten kun siihen tottuu, niin en millään vaihtaisi enää takaisin.
Minä ainakin nautin siitä, että voin tehdä kaiken ilman sovittelemista toisen aikatauluun tai makuun. En pystyisi enää sopeutumaan yhdessäasumiseen toisen kanssa. Näin on hyvä kun on. vain omat pyykit kirjoitti:
Sinkkuelämä tuntuu aluksi oudolta, niinkuin jotain puuttuisi. Samalla tuntuu vapauttavaltakin, mutta silti on alkuunsa niinkuin näkymätön kahle jalassa. Sitten kun siihen tottuu, niin en millään vaihtaisi enää takaisin.
Minä ainakin nautin siitä, että voin tehdä kaiken ilman sovittelemista toisen aikatauluun tai makuun. En pystyisi enää sopeutumaan yhdessäasumiseen toisen kanssa. Näin on hyvä kun on.Minä tuli aikanaan hilsettä myöten täyteen tuosta vapaudesta ja itsenäisyydestä!
Alkuvuosien jälkeen tunsin ajelehtivani tarkoituksettomasti.
En ole kokenut koko aikana, 43v, vapauteni olleen mitenkään ulkoa rajoitettu.
Omaehtoisia velvollisuuksia on mutta ilman niitä elämä tuntuisi hiivatin tyhjältä ja tarkoituksettomalta.
Ilmeisesti ajatuksemme kulkavat vaimoni kanssa hyvin pitkälle samoja latusia pitkin koska milloinkaan ei ole ollut tunnetta minkään halutun luopumisesta toisen vuoksi.
En pystyisi sopeutumaan yhdessäasumiseen kenenkään toisen kanssa!
- Åbolainen
Hunks@
Joko rauha on palannut riidankylväjän palstalle?"Åbolainen"
Enpä usko, uskon sen olevan mahdottomuus.
Hiljainen hetki saattaa olla.
Huoks! On se ihmisen osa niin raskas kantaa...:)
H.
- Yks' tosi kiva mies
Rakastan muodokkaita naisia , jos he ovat estottomia. Kokemukseni mukaan ovat.
Toivon itselleni pitkää ikää, että von nauttia, muodokkaasta, estottomasta Suomalaisnaisesta. - yksin viihtyvä
ja mikä ihanuus kun vessakin on aina vapaa :)
- Nautin*
Joo saman ajan olen kans ollut sinkkuna, ja parasta ovat kuorsausvapaat yöt. AAAHHH....
- kuolevainenmmm
Olet onnen lintu.
Hyvin harva voi olla kuin sinä.
Etkö kaipaa seikkaulua elämään, kai tiedät olet kuolevainen!"kuolevainenmummi"
Meinasi vastaus unohtua.
Seikkailu on jokaisen ulko-oven takana.
Minunkin oveni on helposti avattava, sisältä päin.
Kyllä minä kuoleman tunnen jo luissani, vaikka maitoa tuppaakin kaupasta mukaan tulemaan.
Mutta, ne seikkailut, jotka olen elämässäni käynyt läpi, ovat olleet sen verran rankkoja, että enää en halua ihan senlaisiin sotkeutua.
Seikkailu johon vielä haluaisin sotkeutua, voisi olla sievä nainen, joka ei saa uutta kamera-laukkuaan auki, pitkiltä kynsiltään.
Minä sit avaisin laukkunsa....
Karvaisin käsin.
H.- ;>>>)
hunksz kirjoitti:
"kuolevainenmummi"
Meinasi vastaus unohtua.
Seikkailu on jokaisen ulko-oven takana.
Minunkin oveni on helposti avattava, sisältä päin.
Kyllä minä kuoleman tunnen jo luissani, vaikka maitoa tuppaakin kaupasta mukaan tulemaan.
Mutta, ne seikkailut, jotka olen elämässäni käynyt läpi, ovat olleet sen verran rankkoja, että enää en halua ihan senlaisiin sotkeutua.
Seikkailu johon vielä haluaisin sotkeutua, voisi olla sievä nainen, joka ei saa uutta kamera-laukkuaan auki, pitkiltä kynsiltään.
Minä sit avaisin laukkunsa....
Karvaisin käsin.
H.Pyyhkisitkö pyllynkin siltä pitkäkyntiseltä? Pitkät kynnet kun voivat naarmuttaa ihoa ja vieläpä likastua kynsien alta.
Saman verran olen ollut minäkin sinkkuna.
Mutta en kyllä naisista haaveile, paremminkin miehistä...;)
Jos ei aina niistäkään, yksin on hyvä olla. Ei ole kukaan määräilemässä, mitä pitää tehdä. Kiva olla oma herransa...;)"jytynmamma 9"
Nyt laskee kyllä hän vähän luikurilla.
Tai sit on vaan uhkailevinaan. :)
Kaksi mukia aamu-kahvia on kiva, kunhan olisi kahdella mukinsa.
Toisella karvaisessa kädessään.
Eiköstä vaan?
H.hunksz kirjoitti:
"jytynmamma 9"
Nyt laskee kyllä hän vähän luikurilla.
Tai sit on vaan uhkailevinaan. :)
Kaksi mukia aamu-kahvia on kiva, kunhan olisi kahdella mukinsa.
Toisella karvaisessa kädessään.
Eiköstä vaan?
H.Miten mä ny luikuria laskisin. Tosi se on..
- tyhjälöpötys stop12
Heh, onko tässä jotakin poikkeavaa miten porukat elävät? Iät ajat yksikseni elellyt, eikä ole mitenkään elämistäni "häirinnyt". Ihmislaumat, puhumisen jatkuva kälätys, ei sanota mitään, ääntä pitää vaan olla, ne häiritsevät.
- ? ei pidä paikkaansa
jaaaa, minkäs ikänen hunski oikein onkaan,
kuinkaniin olet " vapaa kuin taivaan lintu " ?
oletko saanu siivet selkääsi,
harvemmin ihminen on lintu, heh heee,,
et taija olla vapaa, sinut on nähty perheen kotirouvan asemassa, essu edessä, ja avovaimo töissä päivät pitkät,
kuinkaniin olet vapaa ???? - -ihmettelijä-
"?ei pidä paikkaansa"
Johan minä olen sitä ihmetellytkin että mistä se ympärivuotinen teerenkukerrus oikein kuuluu. - tiden är tiden.
Kaikki kunnia sinulle-kohta 20 vuotta sinkkuna.
Aikaa ajatellen olet ollut nuori ja kulkevainen viimeiset 20 vuotta, voisitko kertoa jotain näistä elämyksistä meille naisista toivon- elämää sen muotoja jne.
ei riitä joo.- 13--.-.,,-.,
Pelko tulee teille 2013 vielä usko on pois vain onko venäjä niin suuri valta vielä tänään---niin kenelle--- tiden kan inte de vara.
"tiden är tiden."
Ung, som gamling?
Det är rätt så omöjlig sätt att leva.
Bara att se sig omkring, är intet det samma.
Nuorena kaikki ovat nuoria, vanhat vain vastuksia.
Vanhana vain vastukset tulevat tutuiksi.
Naamatkin muuttuvat niin, että valikoinnista tulee arpa-peliä.
Nuoruuden itsestään-selvyys ei enää toimi.
Nuorekkaana vanhana vanhukset tuppaavat olemaan vastuksia taas.
H.
- nyt saunaan
Vapaa taivaan lintu.
Sitä pohdin ja tulin siihen tulokseen että jos sais muuttua linnuksi,mikä lintu olisin?
Joku vesilintu,koska se saa myös uida ja lentää ja mieluummin mahdollisimman kauas pois.
Niin ja kalan syöntihän on terveellistä ja asuu korkealla,siis kalasääksi ilman muuta ja ilman satelliittiseurantaa.
Vähän niinkuin nykyinenkin elämäni,kuin lastu lainehilla,tänään täällä,huomenna jossain muualla. - kiimaa ilmassa
täällä kaikki vanhatpiiat ja leskirouvat ovat hulluna yhen hunskin kimpussa, voi voi voi
ja hunski nauraa heh heh heee,
sitäse jatuva puutteessa olo teettää,
ostakaa dildo , se kummasti helpottaa , on taatusti uskollinen vanhallepiiallekki,- 16+16
Kaikenlaista tuo kateus laittaa kirjoittamaan iltamyöhään. Sinun kirjoittamasi viesti perustuu ainoastaan oman pääsi aivoituksiin.
Tunnut tietävän dildon ominaisuudet, kerro lisää, aivan outoa minulle.
Älä ole mustis, nauti murusista joita ehkä saat hah hee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94934
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54888Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141718- 65675
- 78531
- 39498
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86487- 40486
Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467