Markku sanoo: Morsian noudetaan puolivälissä sitä jotakin aikaa, jotakutsutaan vaihtelin nimin,mutta kyse on 7 vuoden ajasta.
Leo sanoo samasta ajasta: Ennen 7 vuotista aikaa noudetaan.
Ihailen kummankin Raamattu tietoutta. Nautin heitä kuunnellessani. Toinen voi olla oikeassa, kumpikaan ei voi olla oikeassakun on kaksi eri ajankohtaa.
Kumpaan uskot ja onko pelastuksen osalta vaikutusta sille jos tässä erehtyy? Toivoisin kummankin pääsevän taivaaseen sekä Leon että Markun.
Leo: 0,27 min: kuvateksti
http://www.youtube.com/watch?v=mbuM0k0th0s
Markku: 3.45 - 3.51
http://www.youtube.com/watch?v=bhDjpIpsXiI
Huom! Markku " teilaa " 2:30 - 3.15 Leo Mellerin kuvatekstin.
Milloin Jeesus saapuu noutamaan minut?
Kaksi kovaa commandoa: Markku Veilo ja Leo Meller
26
350
Vastaukset
- Ujo mies
Odotan vastausta. Katsokaa mainitsemani kohdat tai pätkät kokonaankin ja kommentoikaa. Aihevalinta on kelvollinen.
Ihan sama kuka sanoo mitä. Molemmat menevät taivaaseen, jos puheripuliltaan ja tietämiseltään vain ehtivät. Jeesus tietää, koska noutaa. Kukaan muu ei sitten tiedäkään.
- Ujo mies
boxi kirjoitti:
Ihan sama kuka sanoo mitä. Molemmat menevät taivaaseen, jos puheripuliltaan ja tietämiseltään vain ehtivät. Jeesus tietää, koska noutaa. Kukaan muu ei sitten tiedäkään.
Toivon tosiaan tapaavani kummatkin Taivaassa. Kun puhujapöntön taakse asettuu niin onhan se hyvä kun sieltäpuhettakin tulee suusta. Niin jotain tuli vielä mieleen mutta unohtuiko se jo.
Niin joo. Tämä on sitten muuten supervinkki. Brooilerinkoipia, saa olla muutkin broilerinlihaa, maustettua tai maustamatonta. Siihen sitten sitruunan mehusta puristaa lihan päälle nesteet. Sitten rosmariinia, mustapippuria, kurkumaa ainakin peruspohjamausteiksi. Voin sanoa, että hyvää se on. Sitruuna toimii lohen kanssa, mutta toimiipa mahtavasti broilerin kanssakin. Ujo mies kirjoitti:
Toivon tosiaan tapaavani kummatkin Taivaassa. Kun puhujapöntön taakse asettuu niin onhan se hyvä kun sieltäpuhettakin tulee suusta. Niin jotain tuli vielä mieleen mutta unohtuiko se jo.
Niin joo. Tämä on sitten muuten supervinkki. Brooilerinkoipia, saa olla muutkin broilerinlihaa, maustettua tai maustamatonta. Siihen sitten sitruunan mehusta puristaa lihan päälle nesteet. Sitten rosmariinia, mustapippuria, kurkumaa ainakin peruspohjamausteiksi. Voin sanoa, että hyvää se on. Sitruuna toimii lohen kanssa, mutta toimiipa mahtavasti broilerin kanssakin.Koetetaan sitruunaa broilerin kanssa ensi kerralla.
Joo, hyvä, että puhujapöntössä on asiaa, mutta koko pajatsoa ei minusta kannata tyhjentää kerralla ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen, mutta onneksi meitä on erilaisia.
- diagnos:grandiootti
Vau. Nyt tiedän miksi sairastuin syöpään tuon kommandon takia. https://www.youtube.com/watch?v=5gxGw1_SsgU#t=163 Piru lammasten vaatteista, psykopaatti ja huikentelija - manipuloija.
- Unessa ei näe
Kysyt ajankohtaa Jeesuksen paluulle ja sinun noudolle. Siitä meillä ihmisilläei ole tietoa. Hän tullee kuitenkin hetkellä,jolloin ihmiskunta ei sitä odota. Ilmeisesti uskovat tosiaan nukkuvat sen suhteen vaikka merkit olisivat ilmiselvät profetioiden osalta. Lähellähän tässäollaan ja Damaskoksesta oli jossain vaiheessa tuhoutunut 10%.
Suurin osa profetioista on toteutunut, mutta ovatko neitsyet nyt unessa vai vaipumassauneen. - Jeesuksen seuraaja
Ujo Mies, kyllähän molemmat saarnaa oikeasta asiasta, mutta ovat verrannollisia jenkki hömppään, eli Hinniin ja joyce Mayeriin, kun maksat tarpeeksi tililleni rahaa, ovat syntisi anteeksi annetut.
Opettiko Jeesus, että synnit ovat kauppatavaraa, joita voi ostaa, jotta se on unohdettu ?
Ei opettanut, vaan sinä, kun annat almuja, älköön vasen kätesi tietäköön, mitä oikea tekee, tarkoittaa täsmälleen sitä, ettet soita pasuunoita auttaessasi ihmisiä, eli et pullistele tuolla . - yurki1000
Logiikka. Meitä kristittyjä on jo vainottu lähes 2k vuotta. Miksi meidän pitäisi jäädä "nauttimaan" Herran vihasta, joka on tarkoitettu jumalattomille ihmisille?
Ilm. 3:10 Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.
Raamattu seisoo. Tämä on Hyvä Sanoma. Armo on tarjolla. Kutsu on tarpeen.
- Pelastavan uskon lahja on armosta annettu ja suurin kaikista armolahjoista. Kukaan ei voi puristaa itsestään pelastavaa uskoa. Ei vaikka tutkisi Raamattua ja muita uskosta kertovia kirjoja 40 vuotta ja kuuntelisi 1000 saarnaa. Isä kutsuu syntisiä eri tavoin kääntymään Jeesusta kohti. Kukaan ei omasta voimastaan ja järjestään käänny kohti Jeesusta.
http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm - Tex Willer
Tuo Ilm. 3:10 on Filadelfian seurakunnalle osoitettu sanoma, se on yksi 7:stä seurakunnasta,jotka on mainittu ilmestyskirjassa. Jää vielä 6 erisisältöistä sanomaa muille seurakunnille. On hyvä huomata, että jokaiselle seurakunnalle on oma sanomansa ja mitä se merkitsee koetuksen aikana. Pelastetaanko jokainen seurakunta samalla tavalla kun koetuksen aika on. Seurakunnat kuvataan erilaisina ja kun katsomme nykyhetken seurakuntia niin näemme erilaisia seurakuntia tässä maailamssa.
Ilmestyskirjassa seuraavaksi on ilmoitus Laodikean seurakunnalle, joka on myös yksi 7:stä seurakunnasta. Sanoma ei ole yhtä myönteinen kuin se on Filadelfian seurakunnalle.
" "Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita:
"Näin sanoo Aamen, uskollinen ja luotettava todistaja, Jumalan luomakunnan alku:
15 "Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä kuuma. Kunpa olisitkin joko kylmä tai kuuma! 16 Mutta sinä olet haalea, et kuuma etkä kylmä, ja siksi minä oksennan sinut suustani.
"Sinä kerskut, että olet rikas, entistäkin varakkaampi, etkä tarvitse enää mitään. Et tajua, mikä todella olet: surkea ja säälittävä, köyhä, sokea ja alaston. Annan sinulle neuvon: osta minulta tulessa puhdistettua kultaa, niin tulet rikkaaksi, osta valkoiset vaatteet ja pue ne yllesi, niin häpeällinen alastomuutesi peittyy, osta silmävoidetta ja voitele silmäsi, niin näet. Jokaista, jota rakastan, minä nuhtelen ja kuritan. Tee siis parannus, luovu penseydestäsi! Minä seison ovella ja kolkutan. Jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, minä tulen hänen luokseen, ja me aterioimme yhdessä, minä ja hän.
"Sen, joka voittaa, minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niin kuin minäkin olen voittoni jälkeen asettunut Isäni kanssa hänen valtaistuimelleen.
"Jolla on korvat, se kuulkoon, mitä Henki sanoo seurakunnille."
Joh. ilm 3 : 14 - 22
Parannuksen tekoa vaaditaan rikkaalta Laodikean seurakunnalta. Kuka Laodikean seurakuntaan kuuluva uskova tekee parannuksen penseydestään on voittaja. Mieleen tulee kantaa ottamattamaton haalea uskova, seurakunnan enmmistö/merkittävä osa seurakuntaa. Kylmyys voisi olla esim. pahuuden ja jumalattomuuden karttamista ja siis kylmyyttä pahuutta ja jumalattomuutta kohtaan, sen vieroksumista.
Kuumus taas voisi olla evankeliumin rohkeaa ja tinkimätöntä esilläpitoa.
Tästä en kykene suoraan sanomaan, onko tässä viite Filadelfian seurakunnalle ilmoitettuun pelastukseen koetuksen hetkestä ja ymmärrämmekö oikein mikä tuo koetuksen hetki todella on. Maailmaahan kohtaa monenlaisia koetuksia. Mutta ilmeisesti samasta ajankohdasta tässä puhutaan, näin päättelen, mutta ilmestyskirja on erittäin kinkkinen ja sen takia kiinnostava kirja. Kuulemma luetuin kirja Raamatussa vaikka on uskovallikin melkoista hepreaa.
Jeesuksen paluun odottelua. Muistetaan kuitenkin se,että kuulummepa mihin seurakuntaan tahansa niin olemme kuitenkin jokainen omia Jumalan luomia ihmisiä, joilla on oma tahto ja Raamattu kompassina, jotta osaamme oikean suunnan. Siellä Jeesuskin on matkan varrella tulossa. Pian kuuluu ääni: Ylkä saapuu, herätkääpä unestanne,menkää Häntä vastaan. Ja heränneethän lähtevät. Toisilla matka sujuu mutkattomammin kuin toisilla ja toiset lähtevät puuttellisen varustaumisen takia shoppailemaan, mutta ostosreissun jälkeen saapuvat suljetun oven taakseeikä sitä ovea heille avata. - 1234567...
Raamattu ei tunne 7-vuotista vaivanaikaa. Kaikki vihat vaivat, sodat ja viimeiset vitsaukset ovat, ennen Jeesuksen toista tulemista.
Viimeisin vaino ennen Jeesuksen toista tulemista tulee pedon ja pedon kumartajien taholta kun peto saa vallan ja voiman yhdeksi hetkeksi Ilmestyskirjan mukaan Ilm.17:12-14.- yurki1000
Moi 123...
Mihin asettaisit viimeisen vuosiviikon?
http://www.joukokoistinen.fi/sites/default/files/israelin_viimeinen_vuosiviikko_0.png
- attre454545
on teillkäin aiheet lol
- sydämessään haureutt
Ylistä, ylistä, ylistä kuuluu ylistyshuuto kaikista Suomen kylistä, kylistä, kylistä.
Aviorikoksesta:
" "Teille on opetettu tämä käsky: 'Älä tee aviorikosta.' Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista niin, että alkaa himoita häntä, on sydämessään jo tehnyt aviorikoksen hänen kanssaan. Jos oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se irti ja heitä pois. Onhan sinulle parempi, että menetät vain yhden osan ruumiistasi, kuin että koko ruumiisi joutuu helvettiin. Ja jos oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä pois. Onhan sinulle parempi, että menetät vain yhden jäsenen, kuin että koko ruumiisi joutuu helvettiin.
"On myös opetettu, että jos mies tahtoo erota vaimostaan, hänen on annettava tälle erokirja. Mutta minä sanon teille: jokainen, joka hylkää vaimonsa muun syyn kuin haureuden tähden, ajaa hänet aviorikokseen. Ja aviorikoksen tekee myös se, joka nai miehensä hylkäämän naisen. "
Matt. 5: 27 - 32 - atte44545
Otsikoksi sopisi paremmin "kaksi kovaa idioottia"
- yurki1000
Käsittääkseni uskovat, kuolleet ja elävät, temmataan ennen vaivaa. Vaivan aikana pelastutaan mestauksen kautta. Vaivan lopussa Herra Sebaot pelastaa Israelin jäännöksen.
1.Tess:
4:14 Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan.
4:15 Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
4:16 Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
4:17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
Ilm. 20:4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut (mestatut) Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.
Jer. 6:9 Näin sanoo Herra Sebaot: Israelin jäännöksestä pidetään jälkikorjuu niinkuin viinipuusta; ojenna kätesi köynnöksiä kohti niinkuin viininkorjaaja.
Jes:
10:21 Jäännös palajaa, Jaakobin jäännös, väkevän Jumalan tykö.
28:5 Sinä päivänä Herra Sebaot on oleva loistava kruunu ja kunnian seppele kansansa jäännökselle
46:13 Minä olen antanut vanhurskauteni lähestyä, se ei ole kaukana; ei viivy pelastus, jonka minä tuon. Minä annan Siionissa pelastuksen, annan kirkkauteni Israelille.
54:5 Sillä hän, joka sinut teki, on sinun aviomiehesi, Herra Sebaot on hänen nimensä, sinun lunastajasi on Israelin Pyhä, hän joka kaiken maan Jumalaksi kutsutaan.
54:6 Sillä niinkuin hyljätyn, syvästi murheellisen vaimon on Herra sinut kutsunut - nuoruuden vaimon, joka on ollut halveksittu, sanoo sinun Jumalasi.
54:7 Vähäksi silmänräpäykseksi minä hylkäsin sinut, mutta minä kokoan sinut jälleen suurella laupeudella.
54:8 Ylitsevuotavassa vihassani minä peitin sinulta kasvoni silmänräpäykseksi, mutta minä armahdan sinut iankaikkisella armolla, sanoo Herra, sinun lunastajasi.
60:1 Nouse, ole kirkas, sillä sinun valkeutesi tulee, ja Herran kunnia koittaa sinun ylitsesi.
60:19 Ei ole enää aurinko sinun valonasi päivällä, eikä valaise sinua kuun kumotus, vaan Herra on sinun iankaikkinen valkeutesi, ja sinun Jumalasi sinun kirkkautesi.
Hes. 37:28 Ja pakanakansat tulevat tietämään, että minä olen Herra, joka pyhitän Israelin, kun minun pyhäkköni on heidän keskellänsä iankaikkisesti."
Room:
8:19 Sillä luomakunnan harras ikävöitseminen odottaa Jumalan lasten ilmestymistä.
8:20 Sillä luomakunta on alistettu katoavaisuuden alle - ei omasta tahdostaan, vaan alistajan - kuitenkin toivon varaan,
8:21 koska itse luomakuntakin on tuleva vapautetuksi turmeluksen orjuudesta Jumalan lasten kirkkauden vapauteen.
8:22 Sillä me tiedämme, että koko luomakunta yhdessä huokaa ja on synnytystuskissa hamaan tähän asti;
8:23 eikä ainoastaan se, vaan myös me, joilla on Hengen esikoislahja, mekin huokaamme sisimmässämme, odottaen lapseksi-ottamista, meidän ruumiimme lunastusta.
Jes:
11:6 Silloin susi asuu karitsan kanssa, ja pantteri makaa vohlan vieressä; vasikka ja nuori leijona ja syöttöhärkä ovat yhdessä, ja pieni poikanen niitä paimentaa.
11:7 Lehmä ja karhu käyvät laitumella, niiden vasikat ja pennut yhdessä makaavat, ja jalopeura syö rehua kuin raavas.
11:8 Imeväinen leikittelee kyykäärmeen kololla, ja vieroitettu kurottaa kätensä myrkkyliskon luolaan.
11:9 Ei missään minun pyhällä vuorellani tehdä pahaa eikä vahinkoa, sillä maa on täynnä Herran tuntemusta, niinkuin vedet peittävät meren.
Hoos:
2:18 Ja sinä päivänä minä teen heidän hyväksensä liiton metsän eläinten ja taivaan lintujen kanssa ja maan matelevaisten kanssa; ja jousen ja miekan ja sodan minä särjen maasta ja annan heidän asua turvassa.
2:19 Ja minä kihlaan sinut itselleni ikiajoiksi, kihlaan sinut itselleni vanhurskaudella ja tuomiolla, armolla ja laupeudella,
2:20 kihlaan sinut itselleni uskollisuudella, ja sinä olet tunteva Herran.
2:21 Sinä päivänä minä kuulen, sanoo Herra, minä kuulen taivasta, ja se kuulee maata,
2:22 ja maa kuulee jyviä, viiniä ja öljyä, ja nämä kuulevat Jisreeliä.
2:23 Ja minä kylvän hänet itselleni tähän maahan, minä armahdan Loo-Ruhamaa ja sanon Loo-Ammille: 'Sinä olet minun kansani'; ja hän vastaa: 'Minun Jumalani.'"
Tule Herra Jeesus!- 1234567...
Salaista tempausta ei tule, ennen Jeesuksen toista tulemista. Jeesuksen toinen tuleminen on suuri ja julkinen.
Ennen Jeesuksen toista tulemista tulee kaikki marttyyrit, vihat vainot, vitsaukset. Jeesus toisessa tulemisessaan herättää uskossa kuolleet kirkastetussa ruumiissa, elossa olevat uskovat muutetaan ja näin heidät yhdessä temmataan taivaaseen 1000 vuodeksi, jonne Jeesus on mennyt valmistamaan heille sijaa. On vain tämä yksi uskovien ylöstempaus.
Kaikki jumalattomat saavat surmansa Hänen ilmestyksestään ja myöskin paholainen sidotaan. Näin maa on autio ja tyhjä 1000 vuotta.
1000 vuoden jälkeen on jumalattomien ylösnousemus. He nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin. On tullut viimeisen tuomion aika kaikkien aikojen jumalattomille.
Tuli lankeaa alas taivaasta ja kuluttaa heidät. Tämä on toinen kuolema jumalattomille tulinen järvi Ilm.20:14.
Luodaan uusi taivas ja uusi maa jossa vanhurskaus asuu.
Uskovilta kysytään kärsivällisyyttä. Ilm.14:12. Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon. - yurki1000
1234567... kirjoitti:
Salaista tempausta ei tule, ennen Jeesuksen toista tulemista. Jeesuksen toinen tuleminen on suuri ja julkinen.
Ennen Jeesuksen toista tulemista tulee kaikki marttyyrit, vihat vainot, vitsaukset. Jeesus toisessa tulemisessaan herättää uskossa kuolleet kirkastetussa ruumiissa, elossa olevat uskovat muutetaan ja näin heidät yhdessä temmataan taivaaseen 1000 vuodeksi, jonne Jeesus on mennyt valmistamaan heille sijaa. On vain tämä yksi uskovien ylöstempaus.
Kaikki jumalattomat saavat surmansa Hänen ilmestyksestään ja myöskin paholainen sidotaan. Näin maa on autio ja tyhjä 1000 vuotta.
1000 vuoden jälkeen on jumalattomien ylösnousemus. He nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin. On tullut viimeisen tuomion aika kaikkien aikojen jumalattomille.
Tuli lankeaa alas taivaasta ja kuluttaa heidät. Tämä on toinen kuolema jumalattomille tulinen järvi Ilm.20:14.
Uskovilta kysytään kärsivällisyyttä. Ilm.14:12. Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.Mielestäni Raamattu perustelee "pretribin".
http://www.raptureready.com/rr-pre-trib-rapture.html - varmuudeksi
1234567... kirjoitti:
Uskovilta kysytään kärsivällisyyttä. Ilm.14:12. Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.Eihän taivaassa ole aikaa! Sen perusteella tuhatvuotinen valtakunta on täällä, koska silloin ei enää harjoitella sotataitoja ja aseet tehdään vesureiksi yms. työkaluiksi. Tuskin sentään taivaassa??? Ei siellä enää sodita, synti on poissa.
Varautukaa vaan kärsimyksiin ja mahdolliseen marttyyriuteen. Maata on hyvä olla, saa syötävää.
- atte34343
Miks te uskikset uskotte näitä JÄRJETTÖMIÄ juttuja??? Lainaatte koko ajan jotain jakeita pyhästä kirjastanne ja niitä koitatte rationaalisesti arvioida...voi voi voi
- Antoisa sarja
yurki1000
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=32391
Toi on nyt tuon ohjelmasarjan ensimmäinen pätkä.
Sarjan osassa 5/5 kiinnostavaa asiaa koskien kuolleita " Käsittääkseni uskovat, kuolleet ja elävät, temmataan ennen vaivaa." Ajassa 16.00 ja eteenpäin missä kuolleet ovat ( jo nyt? ) - 64kkk
Leo ja Markku ovat kumpikin uskovaisia ja kivoja.
http://www.youtube.com/watch?v=wmJ-YPk-_5Q
Markku varmaan voittaisi kävelykilpailun jos kävelivät kilpaa 200km. - p97p9
Mainioita persoonallisuuksia kumpikin. Hyvät fibat kummankin opetuksia kuunnellessaja paljon on tullut opittua sellaista,mitä en ole itse älynnyt ajatella tai yhdistää Raamatun sisällöstä toisiinsa. Aikanaanhan sen näkeesittren kuka on oikeassa ajankohdan suhteen.
Olipa se mikä tahansa niin pysytään lujina ja jos mennään vaikapa puoleen väliin asti niin ei anneta periksi. Olen nähnyt unen, jossa elin aikaa, jona vaaditaan petomerkkiä orttamaan. Suurin osa ihmisistä unen mukaan otti, ehdottomasti suurin osa. Täynnä olevassa linja-autossa, ehkä 40 ihmistä, vain yksi kieltäytyi ottamasta petomerkkiä. Se olin minä. Teloitukseni tapahtui myrkkyruiskeella. Vaikka oli kivuton tapa lähteä niin silti se pelotti, mutta Jeesusta ajattelin ja se auttoi kohdata ajatus omasta poislähdöstä.
Piikin aatuani tuli pimeys ja uni päättyi siihen. Lopussa sanoin sanat: Jeesus, minä tulen nyt. Muistaaksnei sanoin nuo sanat. Pelotti ja ei pelottanut samaan aikaan. Vaikea sitä tunnelmaa oikein muitaa enää kun unestä on useampi vuosi,mutta muistan sen tunteen kun muut bussissa sanoivat,että ota nyt se merkki muuten kuolet. Eräsmummo sanoi että ota nyt vaan se merkki, se on merkki vaan. Minä kuitnekin tiesin siinämikä merkitys sillä petomerkillä on tulevaisuutteni suhteen,joka on ajallisesti toistaluokkaa kuin tämä elämä täällä. Ihan pelkällä matemaattisella spekulaatiollakin on selvää,että joka tapauksessaihminen kuolee jossain vaiheessa.
Mulla on itselläni varma tieto Jumalan olemassaolosta,joten siltä osin ei tule olemaan ongelmia, että tarvitseeko alkaa miettimään otanko petomerkin jo uni joskus realisoituu. En taatusti ja taatusti sitä ihmisille tarjotaan. - Kohta menemme
Jos tarkkoja ollaan niin Veilokin sanoo että ensilyhde temmataan ennen ahdistuksen aikaa. On vain valitettavasti niin vähän niitä jotka ovat valmiina etä suurin herätys ja lopun seurakunnan ylösotto tapahtuu vasta puolessa välissä. Israel kansana pelastuu vihan ajassa, eikä temmata vaan silloin Jeesus tulee jo vaimonsa kanssa alas perustamaan tuhatvuotisen rauhan valtakunnan.
- Ahneuden kulttuuriss
Leolla on pitkä kokemus uskonasioista ja lupaa lähes varmuudella videon alussa tosiaankin erittäin painokkaasti, että Jeesus tulee enen 7 vuodenaikaa.
Itse en tosiaankaan tiedä ajankohtaa kunkerran Jeesuksen paluu tapahtuu kuin varkaan tulo vartioimattomaan taloon. AinakinJerusalemin muureoilleon asetettu vartijat, mutta eivät taida vartioida Jeesuksen paluun ajankohtaa ja miksi vartoisivatkaan sitä kun Jeesuksen paluu on julkinen ja kaikki sukukunnat sen nähdessään parkuvat. Kaikki elossa olevat näkevät Jeesuksen paluun ja veikkaan sen olevan aikamoinen yllätys.
Seurakunta ja juutalaisuus ovat aina kulkeneet ihanasti käsi kädessä yhdessä, se mitä tapahtuu vanhemmalle veljelle eli juutalaisille, tapahtuu myös nuoremmalle veljelle, seurakunnalle. Tuleva Israelin Jeesuksellinen herääminen on seurakunnalle kuin ”elämä kuolleista”. Se tulee tapahtumaan vasta Temppelin rakentamisen ja temppelipalvelusten alkamisen jälkeen.
Pitää muistaa sekin että per-kele tai vastaava ateistien,agnostikkojen ja liberaalien isäntä jäljittelee olevansa Jumala ja tulee asettumaan kenties kuinka monenteen temppeliin? Se rakennetaan kyllä, temppeli Jerusalemiin ja Damaskos tuhoutuu- Samanaikaisestiko rauniopaikasta nousee temppeli ja suuri kaupunki maailmannavasta itään palaa raunioiksi..
Oma pelkkä arvaukseni on puoliväli. Päättelen näin kuultuani perusteluja kaikista kolmesta noutuajankohdasta ja Raamattua itse lukeneena.Varaudun olemaan 7 vuottakin ilman pedonmerkkiä Jos aikaa eilyhennettäisi niin tuskinpa kukaan selviäisi hengissä? Mutta valittujen takia aikaa lyhennetään mutta kuinka paljon? Mitä enemmän sitä lyhennetään sitä paremmat mahdollisuudet on pedonmerkittä selviytyä hengissä.
Mieluummin kuolema kuin pedonmerkki iholla. Melko varma olen käteisestä luopumisesta koska sen jälkeen pedonmerkintäprosessi on ainoa tie talouden kannalta. - Pidä sehelistäsi kii
Hankkiutukaa hoitoon tai ainakin lopettakaa hömpän jauhaminen. Ketään ei tulla tempaisemaan minnekään, korkeintaan nämä huijarit tempaisee hölmöjen rahat että saavat viettää makeaa elämäänsä .
- Leo rocks
http://fi.wikipedia.org/wiki/Leo_Meller
Leo Meller on uskovainen. Minä rakastan Leoa. Rakastan myös sinua,joka luet tämän. Avioliitot kaatuvat itsekkyyteen ja itsekeskeisyyteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1374053- 891989
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151881Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi571507Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541442Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1331395VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu991312- 741216
- 951087
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1181060