Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

Anonyymi-ap

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien ja totaalikieltäytyjien keskuudessa."

"Arvoliberaalit" ovat nimenomaan punavihreitä, totaalikieltäytyjät äärivasemmistolaisia, ja sitten heikon taloustilanteen omaavat, kuten juuri palstan vasemmistolaiset.

Eipä jää selittelyille sijaa.

198

3657

10Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Seuraavan hallituksen ministeri tytti tappurainen minja koskela sofia virta ja fatima dirra pitää huolen suomen puollustuksesta ei hätää toverit.

• Anonyymi00002

Ja noin taitava kirjoittaja kuin sinä toimii varmaan opetusministerinä.

• Anonyymi00005

Ja itäraja auki....

• Anonyymi00011
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ja itäraja auki....

Sehän on sdp vihreiden ja vasemmiston ministerin eka tehtävä eikä vain raja auki vaan palautukset seis ja perheiden yhdistykset käyntiin.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Sehän on sdp vihreiden ja vasemmiston ministerin eka tehtävä eikä vain raja auki vaan palautukset seis ja perheiden yhdistykset käyntiin.

No sittenhän päästään sinustakin eroon, kun häivyt itse sinne itärajan toiselle puolelle.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

No sittenhän päästään sinustakin eroon, kun häivyt itse sinne itärajan toiselle puolelle.

Toveri vasurillamme meni jo ihan tuntesiin asti hahaha buaahah.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Toveri vasurillamme meni jo ihan tuntesiin asti hahaha buaahah.

Tuntesiin hyvinkin. Etkö osaa kirjoittaa?

• Anonyymi00030
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Teit vassuja sinne häipyy.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Tuntesiin hyvinkin. Etkö osaa kirjoittaa?

Kun et pärjää tartut kirjoitusvirheisiin....hehehee.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Kun et pärjää tartut kirjoitusvirheisiin....hehehee.

Pärjää? Sulla taas joku itse keksitty salaperäinen kilpailu käynnissä? Sitä paitsi kirjoittamaan opitaan jo peruskoulussa. Se on kansalaistaito, joka sinulta puuttuu. On muuten sanonta, että mies tulee räkä nokastakin, mutta ei tyhjän naurajasta.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Teit vassuja sinne häipyy.

Oletko koskaan kirjoittanut muita sanoja kuin vassu, sossu, punikki, vihervasemmisto, matu.

• Anonyymi00060

Diarree se on.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Pärjää? Sulla taas joku itse keksitty salaperäinen kilpailu käynnissä? Sitä paitsi kirjoittamaan opitaan jo peruskoulussa. Se on kansalaistaito, joka sinulta puuttuu. On muuten sanonta, että mies tulee räkä nokastakin, mutta ei tyhjän naurajasta.

Tällä roskafoorumilla ei väliä miten kirjoittaa.

En ole siis tuo jolle vastasit.

• Anonyymi00077

Lasten puolella oleminen, ja peehearvot heittävät romukoppaan.
        Videot kerroivat totuuden, puheet haastatteluissa pelkkää sanahelinää.

• Anonyymi00083
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Oletko koskaan kirjoittanut muita sanoja kuin vassu, sossu, punikki, vihervasemmisto, matu.

Nykyään ei paljo muuta tarvi kirjoitella ku kaikki nurkat täynnä sitä ihmisjätettä

• Anonyymi00084
        Anonyymi00083 kirjoitti:

Nykyään ei paljo muuta tarvi kirjoitella ku kaikki nurkat täynnä sitä ihmisjätettä

Et itsekään miltään luomakunnan kruunulta kuulosta noilla puheilla.

• Anonyymi00086
        Anonyymi00083 kirjoitti:

Mene siivoamaan ne nurkat sen sijaan että täällä huutelet. Mutta et osaa muuta kuin huudella joutavia. Idiootti.

• Anonyymi00104
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Räkänokka on yhdyssana.

• Anonyymi00106
        Anonyymi00104 kirjoitti:

Räkänokka on yhdyssana.

Niistä sitten nenäsi.

• Anonyymi00125

Eiköhän nuo vasemmistonaiset ensimmäisenä lakkauta puolustusvoima ja avaa itärajan. Silloin verot maksava kansanosa muuttaa maasta.

• Anonyymi00131
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Lapsellista kirjoittelua täällä, mutta niin on ollut aina.

• Anonyymi00133
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ja itäraja auki....

Ehdottomasti ja nopeasti.

• Anonyymi00140
        Anonyymi00131 kirjoitti:

Lapsellista kirjoittelua täällä, mutta niin on ollut aina.

Et siis pärjännyt.

• Anonyymi00146

Ovat vihaisia naisia, haukkuvat vain. Ei haukkuva koira pure.
        Sdp:n naiset vievät puheenjohtajaansa kuin pässiä narussa.

• Anonyymi00148

Jep ja Balzar ehdottomasti myös ministeriksi hyvä kulttuuriministeri tai sisäministeri😁

• Anonyymi00150
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Sosialistien kannattajista 1/3 osa ei osaa kirjoittaa eikä lukea kun katsoo mitä porukkaa pyörii puolueen teltoilla.

• Anonyymi00151

Oikeistolaiset kuvittelevat olevansa päsmäröijien paikalla kriisitilanteissa ja se vähentää motivaatiota muissa olla kyykytettävinä ja määrättävinä vaikka tahtoa toimia yhteiseksi hyväksi olisikin. Yleensäkin oikeistopuolen edustajat ja kannattajat hakeutuvat pomojen ja näiden hännystelijöiden paikoille ja kontrollien pitäjien aloille, kuten poliisiin ja armeijaan ja sellaisiin hierarkiasysteemeihin.

• Anonyymi00153
        Anonyymi00150 kirjoitti:

Sosialistien kannattajista 1/3 osa ei osaa kirjoittaa eikä lukea kun katsoo mitä porukkaa pyörii puolueen teltoilla.

Sinua kiinnostaa myös käydä samoilla teltoilla, kun tiedät tilanteen noin hyvin

• Anonyymi00156
        Anonyymi00150 kirjoitti:

Tuokin viesti kertoo enemmän itsestäsi kuin mistään muusta.

• Anonyymi00164

Suomen puolustus on aina ollut hyvissä käsissä. Olipa vallan kahvassa minkä värinen hallitus tahansa. Marinin vihervassarit veivät Suomen Natoon. Turha epäillä epäisänmaallisiksi mainittuja naisiakaan. Vain persujen isänmaallisuus epäilyttää.

• Anonyymi00170

Siinä yksi oikein ”isäm maam puollustaja”🤣

• Anonyymi00171
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Tällä roskafoorumilla ei väliä miten kirjoittaa.

En ole siis tuo jolle vastasit.

Eikä nähtävästi edes sillä, MITÄ kirjoittaa.

Mutta onhan se aika selvää, ettei ihan hirveää hinkua ole puolustaa tällaista maata, joka tekee kansalaistensa elämästä koko ajan kurjempaa. Eikä vastuussa siitä ole pelkästään tämä hallitus, vaan jo useampi edeltävä hallitus. Hyvinvoinnin alasajo ja kansan köyhtyminen on jatkunut 90-luvulta saakka.

• Anonyymi00172
        Anonyymi00125 kirjoitti:

Eiköhän nuo vasemmistonaiset ensimmäisenä lakkauta puolustusvoima ja avaa itärajan. Silloin verot maksava kansanosa muuttaa maasta.

Verot maksava kansanosa on tavalliset duunarit. He kun eivät pysty kiertämään veroja. Ainoa verosuunnittelun tapa heillä on olla tienaamatta enempää kuin on pakko.

• Anonyymi00173
        Anonyymi00150 kirjoitti:

Omat havaintoni eivät täysin tue tuotakaan.
        Yksinkertaisimmat ja taidottomimmat ”isäm maam puollustajat” tuntuvat löytyvän persujen leiristä.

• Anonyymi00184

Fatima Diarrhea siis, niin luulisi tosiaan naisten jo haluavan etulinjaan puolustamaan ihanaista hyvinvointivaltiota joka ajaa oman sukupuolensa asiaa.

• Anonyymi00192
        Anonyymi00050 kirjoitti:

On muuten sanonta, että mies tulee räkä nokastakin

Räkänokka on yhdyssana.

• Anonyymi00200
        Anonyymi00192 kirjoitti:

On muuten sanonta, että mies tulee räkä nokastakin

Räkänokka on yhdyssana.

PUnaqvihreät ei voita mitään istumalla asfaltillla.

• Anonyymi00203
        Anonyymi00164 kirjoitti:

Suomen puolustus on aina ollut hyvissä käsissä. Olipa vallan kahvassa minkä värinen hallitus tahansa. Marinin vihervassarit veivät Suomen Natoon. Turha epäillä epäisänmaallisiksi mainittuja naisiakaan. Vain persujen isänmaallisuus epäilyttää.

Vassut ei puolustanut maata kuin korkeintaan puttelan uhalta vaikka uhkia tulee muusta suunnasta.

• Anonyymi00003

Aloittaja on paraskin puhumaan aiheesta, kun ei erota rynnäkkökivääriä ja ritsaa toisistaan.

• Anonyymi00006

Olen jääkäri, sinä et.

Avaaja.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Olen jääkäri, sinä et.

Avaaja.

Siinä olet kyllä oikeassa. Olen sotilasarvoltani sinua ylempänä. Ihme että olet yleensä armeijan käynyt.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Siinä olet kyllä oikeassa. Olen sotilasarvoltani sinua ylempänä. Ihme että olet yleensä armeijan käynyt.

Mutta et halua maata puolustaa.

Sivarihan sinä olet, ja punikki.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Dorkahan sinä olet, ja palveluksesta vapautettu.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00009 kirjoitti:

No mutta. Oikein punikki. Sellaista sanaa ei ole kukaan ennen kuullutkaan. Taitaa kuulua vain oman elämänsä aatujen sanavarastoon.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Dorkahan sinä olet, ja palveluksesta vapautettu.

Kyllä minä olen 11 kuukauden mies, sinä et.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Olen jääkäri, sinä et.

Avaaja.

Oho, oikein jääkäri.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Kyllä minä olen 11 kuukauden mies, sinä et.

Onhan niitä 11 kuukauden naisiakin armeijassa, joten osittain voit olla oikeassa.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Oho, oikein jääkäri.

Luojan kiitos ettei tykkimies.

• Anonyymi00063
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Onhan niitä 11 kuukauden naisiakin armeijassa, joten osittain voit olla oikeassa.

Olitko edes kuutta kuukautta?

• Anonyymi00066
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Olitko edes kuutta kuukautta?

347 päivää. Sullako vasta kutsunnat tulossa?

• Anonyymi00107
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Etkö yhtään sotilasarvoa kekdinyt, mistä valehdella? Korpraaliko ihan olet?

• Anonyymi00109
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Mä olen tykkimies ja ylpeä siitä. Tosin muut ampui tykeillä ja ite join sumpit lämpimäsdä keskiö-teltassa päiväuniwn lomassa.

• Anonyymi00111
        Anonyymi00107 kirjoitti:

Reservin vänrikki. Ja sinä olet alemmuuden tuntoinen piipittää, jonka mielipiteet on yksi ja sama.

• Anonyymi00114
        Anonyymi00107 kirjoitti:

Tämä on keskustelupalsta ja tänne voi kirjoittaa kuka tahansa, joten et voi tietää keskusteletko koko ajan saman ihmisen kanssa. Sinua voidaan kusettaa vaikka miten paljon.

• Anonyymi00036 kirjoitti:

Oho, oikein jääkäri.

Jääkäri.⚔️💪🦁🇫🇮
        Kuopijon Potkulelekkapataljoonan Antenniosasto.🎃🐵🍌🌴 Ellei peräti Venttiiliosasto.😹👍

• Anonyymi00049 kirjoitti:

Tykkimies on tiedemies.☄️👍🇫🇮

• Anonyymi00109 kirjoitti:

Mä olen tykkimies ja ylpeä siitä. Tosin muut ampui tykeillä ja ite join sumpit lämpimäsdä keskiö-teltassa päiväuniwn lomassa.

Ost kirotaa huvi et oo elämäm kalu🐵

• Anonyymi00128
        Anonyymi00111 kirjoitti:

Reservin vänrikki. Ja sinä olet alemmuuden tuntoinen piipittää, jonka mielipiteet on yksi ja sama.

Aina pitää muistaa, intti on homppelin paratiisi, heterolle iljettävä paikka.

Eipä tarvitse arvailla miksi olet intissä viihtynyt.

• Anonyymi00139
        Anonyymi00128 kirjoitti:

Suuri enemmistö suomalaisista miehistä on heteroja ja suorittaa asepalveluksensa. Jos sinä et tuohon kykene voit painua h*lvettiin itkemästä.

• Anonyymi00141
        Anonyymi00128 kirjoitti:

Sivari turhake sinä olet.

• Anonyymi00142
        Anonyymi00128 kirjoitti:

Kun ei pärjää niin aina voi nimitellä homppeliksi. Se on sinunlaisille reppanoille se helpoin ja hölmöin tapa.

• Anonyymi00144
        Anonyymi00128 kirjoitti:

Kenelle sinä sankarisotilas oikein kuvittelit kommentoivasi

• Anonyymi00154
        Anonyymi00144 kirjoitti:

Kenelle sinä sankarisotilas oikein kuvittelit kommentoivasi

Se on trolli eikä osaa päättää olisiko sivari vai upseeri.

• Anonyymi00174
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Oho, oikein jääkäri.

Mieluummin n**keri kuin jääkäri.

• Anonyymi00175
        Anonyymi00142 kirjoitti:

Kun ei pärjää niin aina voi nimitellä homppeliksi. Se on sinunlaisille reppanoille se helpoin ja hölmöin tapa.

Homppelius on yleisempää vihervasemmistolaisten keskuudessa.

• Anonyymi00180
        Anonyymi00175 kirjoitti:

Entäs sitten vaikka olisikin? Älä kuitenkaan unohda Tynkkystä ja Vigeliusta.

• Anonyymi00181
        Anonyymi00175 kirjoitti:

Tuollainen homppeleista selittäminen on täysin lapsellista. Sitä harrastavat lähinnä rääväsuiset teinit tai muuten keskenkasvuiset. Mutta omapa on noloutesi.

• Anonyymi00004

Mitenkäs se aloittajan oma maanpuolustushenki? Ettei vain olisi vapautus jostain syystä. Tai ehkä ei ole edes asevelvollinen Suomessa.

• Anonyymi00010

Katos sinne peiliin vaan ensin.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Katos sinne peiliin vaan ensin.

Et siis ole asevelvollinen Suomessa.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Et siis ole asevelvollinen Suomessa.

Minä olen inttini käynyt aikoja sitten, sinä et.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Minä olen inttini käynyt aikoja sitten, sinä et.

Niin minäkin olen intin käynyt, mutta Suomen armeijassa.

• Anonyymi00064
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Ota lääkkees.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Ota lääkkees.

No et sitten enää muuta keksinyt kuin tuon iänikuisen ota lääkkeet.

• Anonyymi00129
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Etkö osaa edes hävetä, olet antanut tehdä intissä itsestäsi nöyristelevän tottelijan, joka heroittelee käskijäänsä?

• Anonyymi00132

Sinullako on kova henki päällä puolustaa tätä feminististä, sosialistista, wokettavaa monikulttuurista valtiota, joka alkaa olla jo konkurssikypsä, eikä kykene enää edes syöpähoitoja järjestämään?

• Anonyymi00137
        Anonyymi00129 kirjoitti:

Etkö osaa edes hävetä, olet antanut tehdä intissä itsestäsi nöyristelevän tottelijan, joka heroittelee käskijäänsä?

Huomaa ettei sinua ole käsketty sen pahemmin kotona, koulussa kuin missään muuallakaan. Siksi sinusta on tullut tuollainen turhan mölisijä.

• Anonyymi00138
        Anonyymi00132 kirjoitti:

Sinullako on kova henki päällä puolustaa tätä feminististä, sosialistista, wokettavaa monikulttuurista valtiota, joka alkaa olla jo konkurssikypsä, eikä kykene enää edes syöpähoitoja järjestämään?

Sinähän vasta sankari olet, kun feminismi oikein pelottaa. Siis oikein täysi reppana, kun ei osaa elää ja tulla toimeen naisten kanssa. Tai ylipäätään toisen ihmisten. Parempi kun pysyt siellä peräkammarissa ja netissä uhoamassa tai sitten voit lähteä Suomesta johonkin, missä ei feministit ja wokettajat pääse kiusaamaan.

• Anonyymi00147
        Anonyymi00132 kirjoitti:

Olet jonkinlainen Andrew Taten opetuslapsi ja sulla erittäin huono itsetunto. Tai sitten olet trolliksi aivan avuton.

• Anonyymi00008

Onkin hyvä kun köyhiä Orpon hallitus tekee lisää ja paljon .

• Anonyymi00194

Ja kun elätettävät loppuu, niin tilataan lisää
        ulkomailta.

• Anonyymi00013

Palkataan suoraan sanna ja tuhoviiskko hoitamaan suomen puollustusta voivat tehdä hienot uudistukset pullstukseen kuten tekivät soteen menee syteen tai saaveeen palkataan nämä.

• Anonyymi00015

Ja sinut palkataan mielisairaalaan siivoamaan oksennuksia.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Toverilamme vasurilla meneee jo ihan tuntesiin asti hahaah buahaha.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Toverilamme vasurilla meneee jo ihan tuntesiin asti hahaah buahaha.

Voi poloista. Nauraa yksinään. Taisi keksiä jonkun hauskan jutun - omasta mielestään. Olet malliesimerkki siitä miten hulluilla on halvat huvit.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Voi poloista. Nauraa yksinään. Taisi keksiä jonkun hauskan jutun - omasta mielestään. Olet malliesimerkki siitä miten hulluilla on halvat huvit.

Tämä oli tosi hauska heti humasi miten sulla meni oikeen tuntesiin hahaha bauahaha.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Tämä oli tosi hauska heti humasi miten sulla meni oikeen tuntesiin hahaha bauahaha.

Ai menikö. Ettei vain olisi käynyt toisin päin. Sinullehan siinä tuli joku tarve tulla piipittämään.

• Anonyymi00178
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Tokkopa onnistuu.
        Luku- ja kirjoitustaito on pääsyvaatimuksena sielläkin.

• Anonyymi00195
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Osui ja upposi, niin kuin kaalipieru kolhoosin vanhimman
        lahkeeseen. Haahahahahahahahahaha...

• Anonyymi00019

Otsikko ja aloittaja suorastaan valehtelee, ilmeisesti persutrollitoimisto asialla.

Tässä linkki jossa juttu on:
      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/aabafeef-f0e3-4d63-aaeb-a2196abdaada

Tässä ei puhuta mitään punavihreistä.

Lainaus:

Tutkimus luotasi myös sitä, minkä tyyppiset nuoret aikuiset esittivät kielteisempiä arvioita maanpuolustuksesta. Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien ja totaalikieltäytyjien keskuudessa. Naisista tasan joka toinen katsoi olevansa maanpuolustushenkinen.
      ...
      Koko ikäluokan enemmistö on silti maanpuolustusmyönteistä.

– Tutkimus osoittaa minulle sen, että nuorilla on hyvä valmius ja myös avoimuutta arvioida erilaisia uusiakin vaihtoehtoja. Ilahduttavaa on myös se, että heillä näyttää olevan korkea maanpuolustustahto ja vaikka kansainvälinen turvallisuustilanne huolestuttaa, nuoret luottavat Puolustusvoimien kykyyn puolustaa maatamme, sanoo Puolustusvoimien henkilöstöpäällikkö, kenraaliluutnantti Rami Saari tiedotteessa.

• Anonyymi00024

Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien ja totaalikieltäytyjien keskuudessa. Naisista tasan joka toinen katsoi olevansa maanpuolustushenkinen.

Tossa puhutiin nimen omaan elokapinallisista ja muista sdp vihreiden ja vasemmiston nuorista kannatajista.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien ja totaalikieltäytyjien keskuudessa. Naisista tasan joka toinen katsoi olevansa maanpuolustushenkinen.

Tossa puhutiin nimen omaan elokapinallisista ja muista sdp vihreiden ja vasemmiston nuorista kannatajista.

Ei puhuttu, siinä puhutaan "minkä tyyppiset nuoret aikuiset esittivät kielteisempiä arvioita maanpuolustuksesta".

Tuohon on ihan eri asia kuin mitä aloituksessa valheellisesti väitetään.

Kun tutkimuksia refereoidaan, silloin ei saa tehdä omia tulkintoja väittäen, että ne ovat tutkimuksen väittämiä.

• Anonyymi00038

Vasemmiston sivari ja trolli tuli itkeen.

Faktaa on, että siellä punavihreissä ei paljon haluta maata puolustaa.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Ei puhuttu, siinä puhutaan "minkä tyyppiset nuoret aikuiset esittivät kielteisempiä arvioita maanpuolustuksesta".

Tuohon on ihan eri asia kuin mitä aloituksessa valheellisesti väitetään.

Kun tutkimuksia refereoidaan, silloin ei saa tehdä omia tulkintoja väittäen, että ne ovat tutkimuksen väittämiä.

Sdp vihreiden ja vasemmistolsien tyyppiset nuoret olivat kielteisimpia johan sen näkee heidän ulkonäöistään kun manskulla makoilevat.

• Anonyymi00044

Idiootti punavihreä siinä selittää.

Avaus pitää täysin paikkansa.

• Anonyymi00020

No mites avaaja, kun perusjuomalaisten presidenttiehdokas oli aseistakieltäytyjä? Persu-sivari Suomen armeijan ylipäällikkönä??? 😁😂

• Anonyymi00025

Ja Keskisarja puolustusministeriksi.

• Anonyymi00040

No mitäs suosikkisi Pekka Haavisto, sivari ja h-mies.

Miltä tuntuu olla noin tyhmä vassari?

• Anonyymi00042

Sen verran pitää korjata että aseista kieltäytyjä ja sivari on eri asi toki ei sen niin väliä kun vähän öyhötetään vaan.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00040 kirjoitti:

No mitäs suosikkisi Pekka Haavisto, sivari ja h-mies.

Miltä tuntuu olla noin tyhmä vassari?

Miltä tuntuu saada Tynkkyseltä takaluukkuun? Miltä tuntuu olla pummi oikeistolainen, jota Orpo ja kaverit pitää hyödyllisenä idioottina?

• Anonyymi00199
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Sen verran pitää korjata että aseista kieltäytyjä ja sivari on eri asi toki ei sen niin väliä kun vähän öyhötetään vaan.

Kumpikin kieltäytyy käyttämästä aseita.

• Anonyymi00026

Eihän Punavuoren ituhipit käy kehä1 ulkopuolella, eivät ole koskaan metsää nähneetkään. Niin miten he nyt Suomea voisi puolustaa rämpimällä metsässä. Jättävät sen suosiolla muille.

• Anonyymi00029

Punavuoren ituhipit lähetetään kumiveneellä Ruotsiin. Kyllä niitä Suomen puolustajia löytyy kehäteiden toiselta puolelta.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Punavuoren ituhipit lähetetään kumiveneellä Ruotsiin. Kyllä niitä Suomen puolustajia löytyy kehäteiden toiselta puolelta.

Sais lähettää jo ennakkoon, niin ovat perillä ennenkuin sota syttyy. Siellähän heillä on jo niitä heille rakkaita kotoutujia Stokiksen lähiöt täynnä, sinne vaan!

• Anonyymi00058
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Sais lähettää jo ennakkoon, niin ovat perillä ennenkuin sota syttyy. Siellähän heillä on jo niitä heille rakkaita kotoutujia Stokiksen lähiöt täynnä, sinne vaan!

Sinut lähetetään raketilla kuuhun. Siellä sinusta on enemmän hyötyä kuin rintamalla.

• Anonyymi00028

Minkätakia maata pitäisi puolustaa kun on kaikenmaailman puolustusliitot. Minä en ainakaan lähtisi minnekään metsään palelemaan epähygieenisiin oloihin.

• Anonyymi00046

Ai sää aatelit että liitot on sellasia että sun ei tarvii osallistu vaan muut tekee sun puolesta kovin vasemmistolainen ajatus ei jatkoon.

• Anonyymi00205

Voi olla että sunkin elämä muuttuu automaattisesti epähygieniseksi, jos sota syttyy. Etkä sen jälkeen ainakaan pysty välttämään epähygienisiä oloja, kun maamme on vallattu.

• Anonyymi00033

Kannattaako oikeiston kurmottaa heikon taloustilanteen omaavia, he lähtevät maasta jos sota uhkaa. Ei ole kiinteää varallisuutta hidastamassa.

• Anonyymi00043

Hyvä asia jos elokapinalliset poistuu maasta makoilemasta kannatetaan.

• Anonyymi00056

Tietääkö sinä että paljon maksaa maahanmuutto Suomelle? Minä kerron. Kymmenen miljardia euroa vuodessa. Siitä olisi hyvä lohkaista oman kansan ja köyhän hyväksi hilloa. Vassuille se ei käy

• Anonyymi00057
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Tietääkö sinä että paljon maksaa maahanmuutto Suomelle? Minä kerron. Kymmenen miljardia euroa vuodessa. Siitä olisi hyvä lohkaista oman kansan ja köyhän hyväksi hilloa. Vassuille se ei käy

Seuraavan hallituksen jälkeen hinnan voi huoletta tuplata. Kun vassuilla on sama kansojen sekoituksesta, se on voi voi

• Anonyymi00059
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Seuraavan hallituksen jälkeen hinnan voi huoletta tuplata. Kun vassuilla on sama kansojen sekoituksesta, se on voi voi

En minäkään maahanmuuttoa kannata, mutta en myöskään usko että nuo miljardit koituu tavallisen kansan hyväksi. Aina on joku välistävetäjä. Siinä ei auta, vaikka ennen vaaleja pidettäisiin miten räyhäkkäitä puheita teltoilla ja kojuilla. Ei pidä liian sinisilmäisesti uskoa puolueisiin, edes persuihin.

• Anonyymi00093
        Anonyymi00059 kirjoitti:

En minäkään maahanmuuttoa kannata, mutta en myöskään usko että nuo miljardit koituu tavallisen kansan hyväksi. Aina on joku välistävetäjä. Siinä ei auta, vaikka ennen vaaleja pidettäisiin miten räyhäkkäitä puheita teltoilla ja kojuilla. Ei pidä liian sinisilmäisesti uskoa puolueisiin, edes persuihin.

PeruSSuomalaiset valehdelleet kaikesta. Euron pensa 2.7e diesel. Kiitos persut!

• Anonyymi00037

Mitä maata? Kuka tätä korruptoitunutta EU:n osavaltiota haluaisi edes puolustaa? Siihen ei ole MITÄÄN syytä!

• Anonyymi00045

Perussuomalaiset kyllä puolustavat. Muista sossuista en ole ollenkaan varma.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Kokoomuksessakin ollaan sossuja? Kuten esimerkiksi puolustusministeri Häkkänen on sossu?

• Anonyymi00078

Miltä puolustetaan???

Nytkin monet joutuu uhreiksi Suomessa!!!

Eikä ketään kiinnosta😭

• Anonyymi00091
        Anonyymi00045 kirjoitti:

PeruSSuomalaiset hyvää tykinruokaa. Eikä jää tolkun ihmiset kaipailemaa.

• Anonyymi00061

nato ja eu olivat vain harhaa ja kiskonta peliä.. Jota Suomessa ei osata pelata.
      Suomi on ongel issa. toimiessaan alisteisena eu nato siirtomaana.
      Myydään Suomi halvalla markkina lib opein, ja tuhotaan Suomi idealismi naivismi politiikalla taloudellisesti ja myös kulttuurisesti.. vain tuhoa, anarkiia ja pervoutta, yms. kulttuuri marxismia..
      Se uhka ja ongelma on Suomessa sisällä jo.
      Suomesta on lapsellisella idealismi politiikalla tehty turvaton kehitysmaa,
      taxi raiskaus landia, jossa ei ole enää mitään yhteistä.
      On vain kiskonta taloutta, epäsopua, sopeutumattomuutta.
      Suomi pohjolan kongo on sekavaltio, ilman ideaa.
      Ja vaipuu yhä syvemmälle kehitysmaa elämään.
      Kun ei ole mitään yhteistä, niin ei ole suomalaisuuttakaan.
      Työt ja elintaso virtaa kiihtyvästi maasta ulos.

• Anonyymi00067

Kyllä pitäs saahan violetti puolue

• Anonyymi00068

Ja ilmasta viinaa.

• Anonyymi00068 kirjoitti:

Ja ilmasta viinaa.

& piluva🍑🟦🟨

• Anonyymi00069

Kurjaa sakkia vihervassut.

• Anonyymi00072

Päähänpinttymä?

• Mummos on.🎃

• Anonyymi00070

Eihän vassut inttiä käy.

• Anonyymi00071

Miksi mestari on sivari?

• Anonyymi00073

Annan aloittajalle pitkän nenän kääntymällä persuksi ja ilmoittautumalla heti sen jälkeen totaaliksi.

• Anonyymi00074

Ihmettelen kuinka joku nuori haluaa kuolla sotakiimaisten Nato-Niilojen puolesta.

• Anonyymi00089

Sitä ihmettelee jokainen kouluja käynyt. USA ja Israel käy laitonta hyökkäyssotaa ja PurraOrpo vaan nauraa, kun köyhyys ja konkurssit lisääntyy. Eihän se heitä koske eikä empatia kuulu politiikkaan.

• Anonyymi00075

Olen vasuri enkä halua puolustaa Suomea.

• Anonyymi00080

Miksi sinä siperialainen Suomea puolustaisit.

• Anonyymi00135

Ei yllätä. Eihän kukaan teistä ole siihen valmis. Tuet kiinnostaa enemmän.

• Anonyymi00136
        Anonyymi00135 kirjoitti:

Sua kiinnostaa enemmän ottaa Tynkkyseltä takaluukkuun.

• Anonyymi00143
        Anonyymi00135 kirjoitti:

Mestari ja sivari 😂

• Anonyymi00076

Vinkuvat ja vaativat muilta milloin mitäkin, istuvat teiden tukkona jne

Mutta, eivät ole kansamme puolella🙈

• Anonyymi00081

Minkä kansan puolella itse olet? Et ainakaan Suomen.

• Anonyymi00082

Paikkansa pitää.

• Anonyymi00085

Purukumillako paikkaat?

• Anonyymi00087

Häkkänen, Sivari Halla-aho ja Koomikko sekä ihmistikkataulu Stubb ovat hävinneet Suomesta kuin pieru saharaan, jos jotain tapahtuu. Riikka ei ole tahollaan aivan varma otetaanko häntä mukaan.

• Anonyymi00088

Miettikääs vähän. Vasemmistoaate suosii ylikansallisuutta ja globalismia. Ei siihen yhtälöön sovi joku oman kansan etu.

• Anonyymi00090

Demarit vihreät vasemmistoliitto sekä uusvasemmistolaistuneet kokoomus keskusta ja rkp. Näistä koostuu Suomen vasemmisto

• Anonyymi00179

Eikös joku vihreä tai vassari aikoinaan sanonutkin, että oman maan edun ajaminen on vahingollista?

• Anonyymi00092

En ole punavihreä ja armeija on tullut käytyä,mutta tätä maata en lähde puolustamaan.Miksi antaisin oman henkeni tämän maan puolesta missä rikkaat vain rikastuu ja köyhiltä vain leikataan ja potkitaan ulos asunnoistaan

• Anonyymi00096

Syytä vihervassuja siitä. Heille on tärkeintä muiden kuin oman kansan etu. Se kuuluu heidän aatteeseen

• Anonyymi00097
        Anonyymi00096 kirjoitti:

Syytä vihervassuja siitä. Heille on tärkeintä muiden kuin oman kansan etu. Se kuuluu heidän aatteeseen

Kyllä ne nykyisen hallituksen toimet on syynä miksi en enään lähde puolustamaan.Köyhiltä leikkaaminen ja rikkaille lisärahan lapionti

• Anonyymi00094

ei tartte puollustaa jos on järkevää diplomatiaa eikä aivokuollutta räyhäämistä. Tarpeeksi kun talouttakin rikotaan ei moni enää edes haluaisi puollustaa

• Anonyymi00098

Tämä on tätä riidan kylvämistä suomalaisten keskuudessa. Eipä tuota maanpuolustusta ole tarvinnut yli kadeksaan kymmeneen vuoteen. Joillekin tuo maanpuolustushenki on taas vain omien aggressioiden kanavoimista.

• Anonyymi00134

Siis keille?

• Anonyymi00099

maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat ja Laitaoikeisto - Cock'oomus ja perSuloiset loikkiit ulukomaille sottaa pakkoon.

Eipä taija jäähä kettää nato-suomee puolustelemaan?

• Anonyymi00100

Ei ole mitään puolustamista. Yksi mies ei maata voi pelastaa kun hallitus on kaiken tuhonnut.

• Anonyymi00101

Ei yllätä. Heidän koko elämänkatsomuksensa perustuu siihen, että muut tekisivät kaiken heidän puolestaan ilmaiseksi. Ovat siis todella laiskoja.

• Anonyymi00102

Kuka oikeasti haluaa puolustaa kaatopaikkaa? Sillä ei ole mitään väliä, mikä on poliittinen kanta. Kaikki hallitukset on tuhonneet tätä maata pala palalta ja jäljellä on enää slummi! Ei maksa vaivaa paskasta tapella. Hullu-Stubbi lentelee pitkin maailmaa, josko löytyisi lisää sotatantereita, oman kaatopaikkapaskan lisäksi, mihin lähettää alkuperäiskansaa tapettavaksi! Voisi ukrainalaiset vähän säätää niitä droonejaan, olisi kaksi paikkaa, mihin voisi sihdata, ettei putoaisi johonkin korpeen. Nekin rahat on mennyt täysin hukkaan!

• Anonyymi00108

Paskan jauhantaa tämä aloitus. Kyllä ainakin persut lähtevät pois jos sota syttyisi. Sehän on aseista kieltäytyjien tyyssija. Vihreillä voi myös olla vastaavaa , koska on myös ääriliike. Normaali Suomalainen ei liukene mihinkään vaan on hyvinkin isänmaallinen, oli sitten minkä muun puolueen kannattaja hyvänsä. Poislukien juurikin nuo 2 mainittua.

• Anonyymi00110

Olet oikeassa. Mestaria kummarretaan ja Keskisarjaa kehutaan, vaikka toinen on sivari ja toinen vapautettu kokonaan palveluksesta.

• Anonyymi00112

Suomen parhaimmisto keskustelee tällä palstalla. Tulkaa kaikki lukemaan ja ihmettelemään 😳

• Anonyymi00113

Totuus näyttää sattuvan.

• Anonyymi00116

Ota lääkkeesi, kun sattuu.

• Anonyymi00117
        Anonyymi00116 kirjoitti:

Ota lääkkeesi, kun sattuu.

Sinä se vasta varsinainen yhteiskunnan tukipylväs olet.

• Anonyymi00115

Puutinin joukot kääntyy rajalla takasin kohti moskovaa kun kun näkevät suomen erikoisjoukot sdp vihreiden ja vasemmiston värikkäät pride iskujoukot.

• Anonyymi00119

Huvittava kommentti sinulta, joka et ole edes armeijaa käynyt.

• Anonyymi00120

Sitten ne vasta pelästyykin, kun esille ryömii itse sivari mestari.

• Anonyymi00121
        Anonyymi00119 kirjoitti:

Huvittava kommentti sinulta, joka et ole edes armeijaa käynyt.

Ei ole moni muukaan käynyt tässä pride erikoisjoukoisssa siksi se puutinia niin pelottaakin sdp vihreiden ja vasmmiston värikään pride iskujoukot sodan aikana.

• Anonyymi00122
        Anonyymi00121 kirjoitti:

Ei ole moni muukaan käynyt tässä pride erikoisjoukoisssa siksi se puutinia niin pelottaakin sdp vihreiden ja vasmmiston värikään pride iskujoukot sodan aikana.

Se taas on ihme, että sinä olet selvinnyt hengissä Venäjän armeijassa. Tai sitten suoritat siellä palvelustasi trollijoukoissa.

• Anonyymi00123

Porvaripuolueiden isänmaallisuus ja maanpuolustustahto näkyy parhaiten valtion omaisuuden myymisessä ulkomaiseen omistukseen.
      Hyvänä esimerkkinä käy hyvin ajankohtainen Fortumin myynti Carunalle.
      Jyrki Katainen väitti kirkkain silmin että caruna ei tule nostamaan sähkön hintaa Suomessa, koska meillä on siihen lainsäädäntö.
      No eipä ollut!
      Suomesta on vuosien saatossa myyty mm. lannoiteteollisuus, selluteollisuus, osin metalliteollisuus ja kaikkein pienimpänä - tulitikkujakaan ei ole tehty Suomessa enää kymmeniin vuosiin.
      Mutta porvaripuolueet ovat joka kaupasta saaneet vaalikassaansa tukirahaa.

• Anonyymi00158

Oikeistovarakkaiden isänmaallisuus on verosuunnittelua ja omien varojen puolustamista korkeintaan.

• Anonyymi00124

Ylös vaan.

• Oikeiston maanpulustushenki haisee.💩🟦⬛☠️👎

• Anonyymi00130

Eipä. Miksi putinistista fasistihallitusta haluaisi puolustaa, ellei ole putinistit?
      Etenkin VM tekee Purran johdolla kiilusilmäistä myyräntyötä maan heikentämiseksi oppi-isänsä valtaa varten.

• Anonyymi00145

Harvat kokee pride eu nato usa wef lipun alla ja mamu matujen puolesta sotimista olevan isänmaallista ja sen olevan sitä minkä takia kävi lakisääteisen varusmiespalvelun. Sama kokee myös tuhannet ja tuhannet leipäjonojen ja asuntojonojen kodittomat kantasuomalaiset köyhällistöstä.

• Anonyymi00157

Huonoa politiikkaa jos köyhälistön määrä kasvaa.

• Anonyymi00159

Käihkö muisteli rankan rasismin, homofobian ja seksismin olleen arkipäivää kouluttajien puheissa 14 vuotta sitten, kun hän itse armeijan kävi.

– Rankka rasismi, homofobia ja seksismi olivat monen kouluttajan puheissa arkipäivää tavalla, johon en ollut koskaan törmännyt siviilissä. Puheisiin ei puututtu mitenkään. Henkeä vahvistettiin myös esimerkiksi kyseenalaisilla koulutusmetodeilla ja väkivaltaa hekumoivilla marssilauluilla. Vähitellen se johti myrkyllisten asenteiden normalisoitumiseen, sillä kaikkeen tottuu, Käihkö kirjoittaa kolumnissa.

• Anonyymi00149

Vantaalla on suomen suurin isänmaallinen maanpuolustus henki.
      Mokandesh avenue vanda on hallituksen ykkösalue mihin nyt sijoitetaan ja keskitetään kaikki huomio.

• Anonyymi00155

Yritä nyt iivana päättää, onko se Vantaa vai Vanda

• Anonyymi00152

Ruotuväki: Ulkomaalaistaustaiset pitävät palvelusta siviilielämää tasapuolisempana

Ulkomaalaistaustaisten varusmiesten mukaan asepalvelus tarjoaa yhdenvertaisen areenan, tuore kyselytutkimus kertoo. – Usein palvelus nähtiin siviilimaailmaa tasa-arvoisempana paikkana. Varusmiehen taustalla, etnisyydellä tai ulkonäöllä ei ollut suurta merkitystä. Varusmiehet otettiin vastaan ja kohdattiin yksilöinä, eikä taustansa edustajina, Maavoimien koulutus ja simulaattorit -tutkimusalan johtaja Jarkko Kosonen kertoo. Myös uskonnollinen ja kulttuurinen moninaisuus on tutkimuksen mukaan huomioitu varuskunnissa pääosin hyvin.

• Anonyymi00160

Avaus pitää paikkansa.

• Anonyymi00161

Oikein purukumilla pitää paikkansa.

• Anonyymi00162

Syrjinnän ja epäasiallisen käytöksen ehkäisy Puolustusvoimissa
      Puolustusvoimissa jokaisen henkilön on huolehdittava asiallisesta käyttäytymisestä, avoimesta vuorovaikutuksesta sekä hyvän toimintakulttuurin edistämisestä. Olennaista on toimia työtä, opintoja ja palvelusta koskevien määräysten, ohjeiden ja aikataulujen mukaisesti.

• Anonyymi00163

Vastuun kantaminen näkyy kanssaihmisten arvostamisena, yhdessä tekemisenä, toisten auttamisena, hyvinä tekoina, ystävällisyytenä sekä myönteisenä asennoitumisena tehtävien suorittamista kohtaan. Hyvät työyhteisö- ja vuorovaikutustaidot ovat osa tehtävien hoitamiseen liittyvää osaamista, jotka edesauttavat työn tekemistä, opiskelua ja palveluksen suorittamista mielekkäällä ja sujuvalla tavalla.

• Anonyymi00165

Autot on tärkeitä täällä syrjässä jossa löytyy lähes kaikkea, mutta ei oikeastaan yksikään paikka kävely- tai julkisen liikenteen helposti tavoitettavissa. Se, että pääsee hoitamaan asioita monesti edellyttää sitä autoa. Persaukiselle on luonnollista ajatella niitä lähitulevaisuuden haasteita esim. auton korjaamista ja huoltamista. Miksipä ei sitten ostaa puoli ilmaiseksi pientä fiksausta vaativaa laitetta. Pitääkö se nyt väkipakolla lähestulkoon varastaa toiselta joka tekee sitä samaa? Lyö nyt pääsi johonkin, mutta älä autoon. Tissit on mielenkiintoisempia. Joillekkin on ja joillekkin ei ole.

• Anonyymi00177

Ei köyhällä ole varaa bensaan.

• Anonyymi00166

Hieno avaus.

• Anonyymi00167

Avasit siis sekä rasian että laatikon.

• Anonyymi00168

Ei yllätä, ovat venäjämielisiä.

• Anonyymi00169

Kuten sinä ja muut trollit.

• Anonyymi00176

Ai köyhät persut on vassareita? Ok.

• Anonyymi00182

Mitäs pienistä.😉

• Anonyymi00183

punavihreät ovat todistetusti älykkäitä. Kysyn sinulta, mitä hyötyä sinulle on maastasi kuolleena? Elämä on niin ainutlaatuinen, ettei sitä kannata antaa muuta kuin kaikkein lähimpänsä puolesta pakkotilanteessa. Maanpuolustus ei ole sellainen tilanne.

• Anonyymi00197

Jos olisi ollut neukkulassa, et ajattelisi noin

• Anonyymi00198
        Anonyymi00197 kirjoitti:

Jos olisi ollut neukkulassa, et ajattelisi noin

Siellä ei muunlaista ajattelua sallittu. Eikä sallita natsismissa. Ei missään totalitarismissa.

• Anonyymi00190

Kaikki sotansa hävinneen armeijan turha uhota yhtään mitään

• Anonyymi00191
    • Anonyymi00196

Eihän se edes kuulu aatteeseen. Aate suosii ylikansallisuutta ja globalismia kaikessa. Toinen sosialismi (sisar-aatteita) eli natsismi, se painottaa kansallisuutta.

• Anonyymi00201

Maanpuolustus ei ole pelkästään sotimista tai aseellista toimintaa. Suomessa maanpuolustus on laaja kokonaisuus, joka kattaa aseellisen puolustuksen lisäksi henkisen kriisinkestävyyden, väestönsuojelun, huoltovarmuuden ja vapaaehtoisen toiminnan.
      Luuleeko joku, että Suomi on sotinut vaan pyssyillä?

• Anonyymi00202

Suomen tasavallassa on oikeistolaisia ja vasemmistolaisia ja keskustaa ja mutia puolueita koko olemassaolonsa ajan.
      Talvisodan syttyessä oli SDP suurin puolue ja maalaisliitto toiseksi. IKL sai muistaakseni 8 paikkaa eduskuntaan.
      Punamullalla mentiin!

On kyllä totta, että asekiima on kovempaa laitaoikeistossa. Se ei kumminkaan riitä isänmaata suojelemaan tosipaikan tullen.

Suomalaiset naiset osallistuivat aktiivisesti maanpuolustustyöhön erityisesti talvi- ja jatkosodan (1939–1944) aikana, jolloin kotirintaman ja armeijan huollon turvaaminen lepäsi pitkälti heidän harteillaan.
      Järjestöt:
      *Lotta Svärd (1920–1944): Suomen tunnetuin naisten vapaaehtoinen maanpuolustusjärjestö, joka tuki suojeluskuntia. Sotavuosina Lotta Svärdissä toimi yli 100 000 jäsentä, ja lotat vapauttivat noin 25 000 miestä sotilaallisiin tehtäviin.
      * Sotilaskotisisaret: Sisaret toimivat etulinjassa oman henkensä uhalla. He jakoivat muonaa, myivät käyttötavaroita ja auttoivat kirjeenvaihdossa.Sodan aikana menetettiin 50 sotilaskotia (talvisodan)
      * Marttaliitto ja Maalaisnaiset: Järjestivät talkootyötä, vaatteiden ja varusteiden valmistusta rintamalle sekä huolehtivat elintarvikehuollosta.
      * Suomen Punainen Risti (SPR): Koulutti ja lähetti sairaanhoitajia sekä apusisaria sotasairaaloihin.
      * Sosialidemokraattinen Työläisnaisliitto: teki yhteistyötä Lotta Svärd järjestön kanssa
      *Naisten Työvalmiusliitto ry perustettiin talvisodan jälkeen (alkuvuodesta 1940) organisoimaan vapaaehtoista naistyövoimaa ja helpottamaan sodan aiheuttamaa työvoimapulaa.Liitto koulutti ns. työtyttöjä, jotka lähetettiin apulaisiksi taloihin ja perheisiin, joissa oli pulaa työvoimasta.

• Anonyymi00204

Ehkä siihen aikaan suomalaisia oli niin vähän ettei ollut varaa haukkua toisiaan vaan tehdä yhteistyötä!

Aloittajan kannattais tutustua historiaan.
      YLE podcastina on nytkin hyvä sarja 'Lehmitytöt', joka kertoo kuinka 18-13 vuotiaat tytöt laitettiin evakuoimaan lehmät Suomen puolelle Karjalasta. Pääosin kävellen ja pommitusten alla.

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2112
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1775
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      233
      1260
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      940
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      87
      925
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      20
      842
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      111
      751
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      38
      698
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      696
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      679
    Aihe