Mä olen keksinyt ja tässä muutama:
luro ruoka
hyara rakas
sanitta odotus
haxwo kuolema
gaelo kaikki
gonaz salasana
Onko muillakin keksittyjä sanoja? XD
Keksikää sanoja
15
188
Vastaukset
- rtryeyeryedresdrerhe
goaeki-voivittutämäpuuhaontylsää
- korppi™
tässä sulle sana
preppertowz - ocean-
korppi™ kirjoitti:
tässä sulle sana
preppertowzMie oon alkanu käyttää sellasta adjektiiviä joka voi oikeestaan kuvata melkein kaikkea liittyen höhlään pöljään ja sellaseen, mut mien ny laita sitä tänne koska mie käytän sitä aika paljon enkä haluu et mut tunnistethaan....
- donsedel.jpg
Omohnoap = Ap on homo.
- 56trtf6yrtrf
preppertowwz-valmistautujazombiapokalypsiin.
Keksin joskus sanan: muheva. Sitten sain tietää, että sellanen on jo olemassa...
Pois=poiekseen
Sydän=sytämn- hehhehhee
Vatizkajabe on vittu!!
vatizkajabe=vittu
GOOLETIN VATIZKAJABE, MUTTA EI LÖYTYNYT YHTÄÄN TULOSTA!!!!! OLEN KIROILUMESTARI - korppu™
No haista sinä sitten vatizkajabe! Ei osata ajatella kuin negatiivisesti.
- IDGAF<3
'korppu' xDD onx Vittu sun mielestä negatiivinen?? ahahahha just... no onx Penis sit positiivinen mitä saatanaa joo en haluu tietää aahha
- Kaljis68
tämä palsta on nuorille eikä lapsille.
- viisaita sanoja vuodesta 2013. kaljamaha68 kuittaa
ps en jaksanut kirjautua.- korppi™
sokkapooni kirjoitti:
"- viisaita sanoja vuodesta 2013."
Repesin. :Dhei mhilloin mhuka oon shanonu penistä phositiiviseks shanaks
- zlapta
luro ruoka
difka tietokone - Totuuden Torvi
saatana - suatana
ruotsi - suatanamoinemongeruskiäli
venäjä - suatanamoinekommunistimongerruskiäli - zlapta
kiderjööri kieli(language)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663115
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262203Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681829Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251667Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161381- 281351
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61246Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281220Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101167Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631127