MUUMIT!

muumeli1

Kirjota jotain muumeista

15

214

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikku Myy ja Nipsu ovat parhaat hahmot.

• ocean-

Itte tykkään Nuuskamuikkusesta enite ja sitte Myystä.

• ocean- kirjoitti:

Itte tykkään Nuuskamuikkusesta enite ja sitte Myystä.

Nuuska Muikkusella on aika jännä nimi... Kuka antaa lapselle nimeksi Nuuska?
        Oletteko muuten lukeneet niitä alkuperäisiä muumisarjakuvia?

• Muumit ovat pehmeitä ja pyöreitä, niitä on kiva katsoa joskus, ei liian paljoa kerrallaan !!!!

• nipsu on paras

Kun Muumipeikko, Pikkumyy, auton ale litistyy...

• onions

Muumipeikko pikku Myy, peiton alla lisääntyy. joo sori :3

• jännääääääääääääääää

nuuskamuikkunen ja hemuli on parhait

• Tiesittekö, että muumeista on sensuroitu kolme jaksoa? Ne voi katsoa netistä suomeksi tekstitettyinä, hakusanalla "sensuroidut muumit".

• haisuli

miksi esim muumipeikko on muuten ilman vaatteita, mutta laittaa housut jalkaan kun menee uimaan? miksei niillä koskaan oo vessahätä kun koskaan ne ei käy vessassa? miksi muumeja ei tunneta maailmalla?

Haisuli on ihanin

• kurpizza

Kuuntelin kerran kun äiti luki alkuperäistä Muumi-tarinaa pikkusiskolle. Siinä Muumipappa kasvatti tupakkia. . .

Parhaat hahmot ovat Pikkumyy ja Haisuli

• IDGAF<3

Mun mielest Hattivatit on jotenki hauskoi.

Muumit on mm Japanissa tosi iso juttu ja jos kävelet siel ja kysyt ni kyl ne muumit tietää.

Nii ja siis tosissaan kurpizza tupakka on kyl ihan normi puutarhakasvikin et tiiä sitte mitä siin meinataan.

Alunperinhän Tove Jansson tarkoitti Muumipeikon ja Nuuskamuikkusen homoiksi... mikä näkyy muumeissa viellä nykyään ja tätä faktaahan on nyt paljon spekuloitu...

Noista reploista sen verran että jo skidinä Muumipeikon yliritarillisuus ja jatkuva "Älä pelkää, minä suojelen sinua..." herätti mussa suurta vitutusta...
      Parhaita reploja jos nyt jtn muistuu mieleen niin "Muumipeikko ja pyrstötähti"
      Nuuskamuikkusen legendaariset sanat jalokivikuopalla:
      "Kaikki mitä näen, sen minä omistan"

toi repla aiheutti mussa suuria tunteita kun kaveri julisti tätä nuuskapojan ilosanomaa kauppakeskuksessa... Toinen repla samasta leffasta "Meri... MERI ON TULLUT TAKAISIN!"

(Jos joku muistaa samoja asioita tai haluaa kertoa näkemyksensä Nuuskamuikkusen filosofiasta kommenttia alle vaan)

• jagearenale

muumipöllö

• kurpizza

Joo. Ja pienenä nauroin aivan hulluna sille, kun ne meni sen noidan luokse kysymään, että tekikö noita niitä ihmeen jysäyksiä. (jotka paljastuivat raketeiksi) ja Noita sanoi oikein vihaisena: Kun minä oikein jysäytän se ei todellakaan ole mikään.... kamelinpieru!

Tiesittekö että Mörkö on tyttö?

• IDGAF

Joo tiesin et mörkö on tyttö ja se on ihastunu muumipeikkoon... Kylmä kummitus...

Kuiteskin muumijaksossa, jossa Mörkö jahtaa Tiuhtia ja Viuhtia... U know se missä muumit uhkaa mörköö haulikolla ja pyytää lähtemään helvettiin ennen kun Pappa laskee kymmeneen... Niin siinä jaksossa pientä lapsenmieltäni häiritsi suunnattomasti se että mörkö kähisee "Minä palaan... MINÄ PALAAN!" Miehen äänellä... Äänenmurros?

• kurpizza

Varmaan... Se jalanjälkien koon vaihtelukin oli aika mielenkiintoista.
      Me koulussa pähkäiltiin sitä Mörön pukua ja tultiin siihen tulokseen että se on joku lakana. Eli Mörkö on muslimi??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3105
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      26
      2183
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1749
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      25
      1627
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1361
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1321
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1246
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1200
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1157
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1057
    Aihe