Mut oman hytin osto on liian kallista.
Olis kivaa kun oma hytti sinkkuristeilyllä olis mahdollisimman halpa,jotta mahikset paranis.
Mitä järkeä on majoittaa useita ihmisiä samaan hyttiin jos kerran kyse on SINKKURISTEILYSTÄ.
Mihin ne sinkut sit menee jos kamu löytyy?
Olis kiva lähteä...
3
470
Vastaukset
- ♥♥♥♥♥♥
Mä haluisin lähtee. .
- tatima
voihan ne sinkut silti olla niin kuin muutkin,vaikka olisikin löytäneet toisensa.Ei tule ainakaan ei toivottuja lehtolapsia kun ei pääse heti muhinoimaan.Mitä on aito rakkaus?Ei se kutemispaikan löytymistä vaadi.Joulun sanoma!
Aattelin kans et vois piruuttansa käydä 19.12.2013 siellä, se ois mulle eka kerta. Mut ei kukaan näi rumaa kaveria halua (sinkkuna 27 vuotta).
Voisin ostaa hyvänkin hytin sielt kyl jos ois ees vähän jotain seuraa, yksin ois niin kurjaa olla laivaa kiertelemässä, ja yksin ei ehkä osaa olla tarpeeksi rohkee et uskaltais mennä joka asiaan tutustumaan, porukassa ehkä sais enemmän rohkeutta kasaan ja ehkä toi suurin ujous menis taka-alalle.
Turusta oisin siis lähdössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119118
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265788- 554762
- 964716
- 633705
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743423- 513376
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262896Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502772- 432671