Mut oman hytin osto on liian kallista.
Olis kivaa kun oma hytti sinkkuristeilyllä olis mahdollisimman halpa,jotta mahikset paranis.
Mitä järkeä on majoittaa useita ihmisiä samaan hyttiin jos kerran kyse on SINKKURISTEILYSTÄ.
Mihin ne sinkut sit menee jos kamu löytyy?
Olis kiva lähteä...
3
406
Vastaukset
- ♥♥♥♥♥♥
Mä haluisin lähtee. .
- tatima
voihan ne sinkut silti olla niin kuin muutkin,vaikka olisikin löytäneet toisensa.Ei tule ainakaan ei toivottuja lehtolapsia kun ei pääse heti muhinoimaan.Mitä on aito rakkaus?Ei se kutemispaikan löytymistä vaadi.Joulun sanoma!
Aattelin kans et vois piruuttansa käydä 19.12.2013 siellä, se ois mulle eka kerta. Mut ei kukaan näi rumaa kaveria halua (sinkkuna 27 vuotta).
Voisin ostaa hyvänkin hytin sielt kyl jos ois ees vähän jotain seuraa, yksin ois niin kurjaa olla laivaa kiertelemässä, ja yksin ei ehkä osaa olla tarpeeksi rohkee et uskaltais mennä joka asiaan tutustumaan, porukassa ehkä sais enemmän rohkeutta kasaan ja ehkä toi suurin ujous menis taka-alalle.
Turusta oisin siis lähdössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk274995Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin133038Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141259Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.481129Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231074PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht138914Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport42881- 113826
- 37804
- 142723