Nyt on aika kertoa totuus!

Jehawa, Jahawa.

Juutalaiset olivat pieni hyljätty heimo eikä mitään suurta heillä ollut. Siksi minä loin heille menneisyyden, historian. Minä laitoin hyljätylle vaatteet ja vaatetin heidät mainiolla menneisyydellä. Laitoin heille Kuninkaat vertaansa vailla olevat sodassa ja rauhassakin. Profeetat minä itse asetin heille kirjoittamalla, kuten kuninkaatkin. ( Tarkastakaa aito juutalaisten historia niin ymmärrätte, niin ymmärrätte miksi he minut hylkäsivät).
Todellinen juutalaisten historia on aivan muuta.

Todellinen tarkoitukseni oli seuraavanlaine: Minä halusin hyljätyn tien näyttävän omalta minältäni, sillä minä kirjoitin paljon ja tulin hyljätyksi suurta luodessani.
Minä halusin ihmiset, alas painetut, joiden psyykke oli vajaa, pukea vahvuuteeni.
Minä otin sen nöyrän ihmis ryhmän, jota ei minäkään pidetty, tehdäkseni siitä talteen jäävän vahvan kansan nimelleni kunniaksi.

Jehawan ja Jahawana JHWH minä olen kirjoittanut Raamatun jokseenkin kokonaan. Jeesus nimellä minä lunastin vereni kautta koko ihmiskunnan ollen lain alaiset armahtava.

2

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmettelen 12.17.

      Totuus tapahtuneista on luonnollinen ja oikea varmaankin. Kiitos selvityksestä jota olen kaivannutkin. Jeesus sanoi: Katso, minä tulen uutena. Uudella nimellä uusin ajatuksinko? Mitähän se merkitsee?

    • kirjurilta1

      "Katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä, maailman loppuun saakka".
      Minä avaan sokean silmät, näkemään oikein. kuurojen korvat kuulkoon, mitä HENKI seuraajilleen sanoo, Minä olen kuurojen korvat ja näkeväin silmät, ymmärsittekä, vai onko teidän ymmärryksenne madaltunut.

      Te kysytte, missä sinä Herra olet ollut, kun me emme sinua näe?
      Vastaan teille tietämättömyyteenne, Sanan kautta minä puhun ja te kuulette minua.
      En minä ole teille vieras ja muukalainen ollut, joka päivä minä teille tarjoan, sanani mettä, sitä oikeaa hunajaa.

      Katso tässä minä olen, kirjurin kynä, näkevän silmät. Yhäkö te vielä minua etsitte, te sokea kansa? Siunaus olkoon teidän kanssanne, niin kuin minunkin kanssani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      244
      2283
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      163
      1481
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      54
      1325
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1059
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      960
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      212
      949
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      855
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      680
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      679
    Aihe