Julia Tukiainen on kuollut

Tarkista Signaali

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201312170122128_uu.shtml

Herra antoi, Herra otti, pääseekö taivaaseen?

Julia nimittäin tietää nyt, että kuolema ei tullutkaan vaikka moni meistä elossa vieläolevista tuumii,että Julia on kokonaan kuollut, ruumis kuoli, sielu ja henki jäi eloon. On toi jännää. Aina hieman kateellinen olen minua ennen lähteneille jos eivät oman kädne kautta lähde. Mikähän tuo kuolinsyy mahtoi olla.

Voimia läheisille, kyllä se siitä iloksi muuttuu.

7

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saatananlehdet

pelkään ettei muutu iloksi. meinasin huutaa kun luin iltasanomien yrittäneen soittaa johannalle. paskalehdistö ei jätä edes sururauhaa ihmisille

• Jumala armahtaa

Olen lukenut Suomi 24 keskusteluja myös tuolta osiolta. Ihmiset ovat olleet kuin hyeenoja Tukiaisten perässä. Jotkut vainoajat nimittävät itseään Näädiksi. Vaikka Johanna Tukiainen teki mielestäni inhottavan tempun Ilkka Kanervalle myydessään tämän tekstiviestit lehdille (minkä takia Kanerva jotui jättämään ulkoministerin pestinsä), en ole koskaan nauttinut Tukiaisten tyttöjen panettelusta. Ihmiset tekevät itsestään alhaisen narrin panetellessaan toisia. En tunne tyttöjä lainkaan, mutta käsittääkseni Tuiaisen tytöt puhuivat useinkin uskosta. Vaikka viinaa ja pillereitä olisikin juotu ja syöty ämpäritolkulla, ei ole sellaista tekoa ettei Jeesus sielläkin olisi armahtamassa. On hyvä aina muistaa, ettei pelastus riipu lainkaan omasta paremmuudestamme. Vain usko riittää.

• uskoturhaa

ja mitäköhän se heidän usko asiaan liittyy? en minkään pidä heidän mediamyllytyksestään ja haukkumisesta vaikka eläisivät miten, mutta en myös siitä että jotain uskoa nostetaan tässä asiassa jotenkin korokkeelle. ei se usko kenestäkään tee sen parempaa. huonomman usein.

• -.-.-

" Vaikka viinaa ja pillereitä olisikin juotu ja syöty ämpäritolkulla, ei ole sellaista tekoa ettei Jeesus sielläkin olisi armahtamassa."

SANANLASKUT 23
        29. Kenellä on voivotus, kenellä vaikerrus? Kenellä torat, kenellä valitus? Kenellä haavat ilman syytä? Kenellä sameat silmät?
        30. Niillä, jotka viinin ääressä viipyvät, jotka tulevat makujuomaa maistelemaan.
        31. Älä katsele viiniä, kuinka se punoittaa, kuinka se maljassa hohtaa ja helposti valahtaa alas.

32. Lopulta se puree kuin käärme ja pistää kuin myrkkylisko.

33. Silmäsi outoja näkevät, ja sydämesi haastelee sekavia.
        34. Sinusta on kuin makaisit keskellä merta, on kuin maston huipussa makaisit.
        35. "Löivät minua, mutta ei koskenut minuun; pieksivät minua, mutta en tiennyt mitään. Milloinkahan herännen? Tahdonpa taas hakea tätä samaa."

Joopa joo.. Jos se Jeesus olisi ollut siellä sydämessä, ei olisi tarvinnut juoda. Hedelmistä puu tunnetaan, ei kuivaneista oksista.

"On hyvä aina muistaa, ettei pelastus riipu lainkaan omasta paremmuudestamme."

Ei riipu vaan Jeesuksen täytetystä työstä.

Evankeliumi Matteuksen mukaan 7

21. Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon

• näin on

Mitä on hedeimät mitä kylvät sitä niität

• voi voi

Taas yksi uskis vähemmän.

• Kuolleisuus satapros

Maapallolla kuolee keskimäärin 280 000 ihmistä vuorokaudessa.
      Toisten kuolema saa enemmän huomiota, kuin toisten.
      Julia Tukiaista tämä ko. asia ei heilauta enään ollenkaan - eikä niitä muitakaan noin 280 000 ihmistä jotka menehtyi kuluneen vuorokauden aikana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      139
      5680
    2. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      4198
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      11
      1777
    4. Nainen, älä tee aloitetta, jos

Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak
      Ikävä
      154
      1048
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      90
      963
    6. Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla

Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj
      Maailman menoa
      67
      962
    7. Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta

>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii
      Maailman menoa
      147
      961
    8. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      86
      887
    9. Trump laittomien siirtolaisten kauhu.

Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei
      Maailman menoa
      114
      828
    10. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      42
      814
    Aihe