Hyvää joulua!

kuunteleva_kirkko

17

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä ketju on avoin kaikkien hyvänjoulun toivotuksille. Tänne kiitos vain asialliset toivotukset :)

      Aija-pappi

    • *Faith*

      Hyvää joulua kaikille!

    • FUCKIFUU

      Hyvää pakanallista perua olevaa Yulea kirkonkin väelle. Vain muutama päivä enää ja taistelunne päätyy tappiollisiin tunnelmiin, mutta toivotan teille onnea seuraavassa rupeamassa, toivottavasti seuraavalla kierroksella tarjoatte enemmän vastustusta ettei peli ole näin yksipuolisen dominoivaa.

    • Jeesus elää

      Me kristityt juhlimme Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen lihaksi inkarnoitumisen juhlaa, Immaanuel mun valoni, siinä juhlassa ei todellakaan ole mitään pakanallista perua. MItäpä ei paholainen tekisi, saadakseen tehtyä evankeliumin Kristuksesta tyhjäksi ihmisten sydämissä.

      Itse toivon kaikille kuoleman varjon maassa eläville (syyllisyyden pelkojen ja ahdistusten keskellä eläville) Kristus valoa sydämiin. ON siunattu asia että tunnet syntisi, sillä juuri meitä syntisiä varten Jeesus syntyi maailmaan. Todellinen joulu on siinä että sinä saat tänäänkin uskoa kaikkis yntisi anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä. Kun tämä tapahtuu sinun sydämessäsi, sinä koet sellaisen ilon ja vapautuksen jota et uskonut missään olevan. Tätä siunausta minä toivon ja rukoilen kaikille jotka viestini lukevat. Jumalan rauhaa.

    • näin on

      eläisimme siveästi ja vanhurskaasti ja jumalisesti nykyisessä maailmanajassa,
      2:13 odottaessamme autuaallisen toivon täyttymistä ja suuren Jumalan ja Vapahtajamme Kristuksen Jeesuksen kirkkauden ilmestymistä,
      2:14 hänen, joka antoi itsensä meidän edestämme lunastaakseen meidät kaikesta laittomuudesta ja puhdistaakseen itselleen omaisuudeksi kansan, joka hyviä tekoja ahkeroitsee.
      2:15 Puhu tätä ja kehoita ja nuhtele kaikella käskyvallalla. Älköön kukaan sinua halveksiko. >> Jakeen lisätiedot
      > Jakeen lisätiedot
      > Jakeen lisätiedot

    • näin on

      Uskomattomat ihmiset toivotta toisilleen hyvää joulua

      eihän he ole koskaan ottanneetkaan Jeesusta vastaan ja

      Raamatussa ei ole joulu sanaa en ole lähettännyt yhtään kortia

      moniin vuosiin

      • Asiaton koira

        Tuo oli asiaton viesti, ja papit pyysivät että sellaisia ei joulutoivotuksiin laitettaisi. Sinä et päätä kristinuskon mukaan mitään siitä mitä uskomattomat tekevät.


    • Totuus

      Haluaisin kysyä KIRKKO KUULOLTA miksi kirkossa vietetään Joulua,kuusipuineen ja tonttuineen ???
      Uskoisin että te tiedätte että Jeesus ei ole syntynyt Jouluna ja että joulun tavat on lähtöisin aurinkojumalan syntymäjuhlasta.
      Mitä ajattelette haluaisiko Jeesus että hänen kunniakseen vietetään tälläistä Juhlaa???
      Johannes 18:37 on Jesuksen omat sanat " sitä varten olen syntynyt että todistaisin totuuden " hullua että te jotka sanotte erustavanne Jumalaa kerrotte valheita.
      MIKSI ???

    • natus est

      Oikein hyvää, rauhallista ja leppoisaa Kristus-lapsen syntymäjuhlaa kaikille uskoon katsomatta!

      • Pysy totuudessa.

        Kristus-lapsi vain syntyi kesäkuussa eikä jouluna Pyhän Raamatun mukaan.


      • natus est
        Pysy totuudessa. kirjoitti:

        Kristus-lapsi vain syntyi kesäkuussa eikä jouluna Pyhän Raamatun mukaan.

        Syntyi milloin syntyi, mutta syntymäjuhlaa vietämme nyt. Siitä iloitkaamme nyt!


    • Tonttukuusen alta

      Rakkaus ei ole mitään romantiikkaa.
      Toinen ihminen on kaiken aiheuttamansa tuskan arvoinen. Aina

      sitä varten olen syntynyt että todistaisin totuuden

      Jos näyttää ikäänkuin kuusen alta sanotuksi vähentääkö se totuuden sisältöä

      Jos sanotaan sama kesäkuussa ollaanko silloin kadotuksessa

      Jopa tieteessä puhutaan "vuosi 1 ekr." tai "vuosi 1 jkr" Ei ole olemassa Jeesuksen syntymän hetkeä. Eikö silloin pitäisi olla vuosi 0 Missä olet nähnyt vuosi nollan

      hyvää Joulua ensikesäksi

    • Hyvää pääsiäistä

      Joulu ei ole Raamatullinen juhla. En toivota sen takia hyvää joulua.

    • Mirka, .

      Kirkolliset vapaat pitäisi lopettaa. Aivan turhaa hössötystä olemattoman olion takia.

    • suurempi kuin <3

      Hyvää tapania ja loppuvuotta.

    • Stadin Daiu

      Kirkkoa ei pidä hyvitellä mistään.

      • Hyvää joulua! Joulun lapsen soisi elävän sydämissämme joka päivä. Niin että eläisimme armosta ja kohtelisimme toisiamme hyvin.

        Tuikku-pappi


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      70
      1362
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1090
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      957
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      712
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      369
      703
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe