Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti, et juo alkoholia etkä polta tupakkaa etkä käytä nuuskaa niin naisia ei kiinnosta sellaiset nössöt miehet.
Elelen sitten yksin.
Naiset ei halua kilttejä miehiä
431
3339
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sulle sopis sellainen tatska. Voisit olla samis ”jonkun” kanssa
- Anonyymi00064
Vaikka olkapäähän
- Anonyymi00097
En ikinä ota tatskaa.
- Anonyymi00102
Anonyymi00097 kirjoitti:
En ikinä ota tatskaa.
Ota viinaa.
- Anonyymi00002
Tunnet selvästi hyvin vähän naisia.
- Anonyymi00003
Naiset muuta haluakaan kuin turvallisen ja vakaanmiehen. Nykyään varsinkin. Maailma on mitä on.
- Anonyymi00007
Naiset haluaa erilaista miestä paritteluun ja poikimisensa elättäjäksi.
Eikä tarvi olla mikään nössö, vaikkei sekoilekkaan tatskojen, viinan ja impulssikontrollin puutteen kanssa. - Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eikä tarvi olla mikään nössö, vaikkei sekoilekkaan tatskojen, viinan ja impulssikontrollin puutteen kanssa.Höpöhöpö sama mies käy kaikkeen. Sulla ei taida olla kokemusta kuin eläimistä. Eikait nyt kukaan enää aikuisena mieti jotain nössöyttä mitä se edes on lasten juttuja.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Höpöhöpö sama mies käy kaikkeen. Sulla ei taida olla kokemusta kuin eläimistä. Eikait nyt kukaan enää aikuisena mieti jotain nössöyttä mitä se edes on lasten juttuja.
Kiva että kommentoit ja kävit oikein henkilökohtaisuuksiin, koska sehän se vasta tunnetusti alleviivaakin ajatuksesi oikeellisuutta. 😑
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kiva että kommentoit ja kävit oikein henkilökohtaisuuksiin, koska sehän se vasta tunnetusti alleviivaakin ajatuksesi oikeellisuutta. 😑
Jos käyttää termejä poikiminen ja elättäminen naisten suhteen niin silloin ei ole mikään hyvä mies saatikka kilttimies. Viestissä on luettavissa rivienvälistä halveksuntaa naisia kohtaan. Omat asenteet kuntoon niin ehkä joku kiinnostuu. Naiset yleensä tunnistaa halveksunnan puolesta sanasta sellaiset tyypit ei ketään kiinnosta.
- Anonyymi00026
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jos käyttää termejä poikiminen ja elättäminen naisten suhteen niin silloin ei ole mikään hyvä mies saatikka kilttimies. Viestissä on luettavissa rivienvälistä halveksuntaa naisia kohtaan. Omat asenteet kuntoon niin ehkä joku kiinnostuu. Naiset yleensä tunnistaa halveksunnan puolesta sanasta sellaiset tyypit ei ketään kiinnosta.
Sun ilmeisen lennokkaat johtopäätökset jo jostain sanavalinnoista ja selvät rajoitteet ajattelussa ei nyt valitettavasti ylitä minkäännäköistä laadullista kriteeriä edes aiheesta kommentointiin.
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Sun ilmeisen lennokkaat johtopäätökset jo jostain sanavalinnoista ja selvät rajoitteet ajattelussa ei nyt valitettavasti ylitä minkäännäköistä laadullista kriteeriä edes aiheesta kommentointiin.
Sivusta totean, että totuuksien huomaamiseen ei tarvita lennokkuutta.
- Anonyymi00036
Anonyymi00026 kirjoitti:
Juu mulla ei ole ikinä miehiä jotka puhuisi naisista noin alentavaan sävyyn. Eli toisin sanoen et yltäisi minun kriteereihin. Ja toisekseen ei minulla ole tarvetta olla sinulle sopiva.
- Anonyymi00068
Anonyymi00036 kirjoitti:
Juu mulla ei ole ikinä miehiä jotka puhuisi naisista noin alentavaan sävyyn. Eli toisin sanoen et yltäisi minun kriteereihin. Ja toisekseen ei minulla ole tarvetta olla sinulle sopiva.
Jännä miten kovasti koitat asettaa minua "yltämään" johonkin, mutta itselläsi vastaavasti "ei ole tarvetta" daman asian suhteen. 😂
Mitäs se niin kovin erinomainen ihmistuntemus tuosta kertoo sinulle itsellesi?
Vai puuttuiko piheenvuorostasi jotain oleellista, kuten vaikkapa subjektiivista triggeröitymistä edistäviä sanavalintoja? - Anonyymi00072
Anonyymi00068 kirjoitti:
Jännä miten kovasti koitat asettaa minua "yltämään" johonkin, mutta itselläsi vastaavasti "ei ole tarvetta" daman asian suhteen. 😂
Mitäs se niin kovin erinomainen ihmistuntemus tuosta kertoo sinulle itsellesi?
Vai puuttuiko piheenvuorostasi jotain oleellista, kuten vaikkapa subjektiivista triggeröitymistä edistäviä sanavalintoja?Mitä jännää siinä on vastasin argumenttiisi niikuin keskustelussa tapana. En ole triggeröitynyt mitenkään. Vaikutat hieman juntilta.
- Anonyymi00087
Anonyymi00072 kirjoitti:
Mitä jännää siinä on vastasin argumenttiisi niikuin keskustelussa tapana. En ole triggeröitynyt mitenkään. Vaikutat hieman juntilta.
En ole sitten varmaan tottunut keskustelemaan tuolla tasolla...
Ja jos on olemassa vielä level jossa olet triggeröitynyt, niin enpä usko että kukaan haluaa nähdä sitä jos jo nyt "normaali" tapasi keskustella on vähintäänkin päättää höpinäsi henkilökohtaisuuksiin. - Anonyymi00088
Anonyymi00087 kirjoitti:
En ole sitten varmaan tottunut keskustelemaan tuolla tasolla...
Ja jos on olemassa vielä level jossa olet triggeröitynyt, niin enpä usko että kukaan haluaa nähdä sitä jos jo nyt "normaali" tapasi keskustella on vähintäänkin päättää höpinäsi henkilökohtaisuuksiin.Juu et varmaan kun et ole naisten kanssa päässyt tekemisiin.
- Anonyymi00092
Anonyymi00088 kirjoitti:
Juu et varmaan kun et ole naisten kanssa päässyt tekemisiin.
Tyypi selvästi triggeröityi itse. Sen verran neuroottiseksi meni tuo hölinä.
- Anonyymi00094
Anonyymi00088 kirjoitti:
Juu et varmaan kun et ole naisten kanssa päässyt tekemisiin.
Unohditko erinomaisen ihmistuntemusosiosi jälkeisen suoran henkilökohtaisuuden tuosta vai miksiköhän tuo kommentti suorastaan tuntuu niin vajaalta?
- Anonyymi00100
Anonyymi00094 kirjoitti:
Unohditko erinomaisen ihmistuntemusosiosi jälkeisen suoran henkilökohtaisuuden tuosta vai miksiköhän tuo kommentti suorastaan tuntuu niin vajaalta?
Tunnen sen verran monta kunnollista miestä jolla on sosiaallisia taitoja et todellakaan lukeudu niihin näillä jutuilla niihin. Kyllä minulla hyvä ihmistuntemus. Kommenttisi ovat ennalta arvattavia. Alkuperäinen kommenttini oli positiivinen sinä teit siitä itse negatiivisen. Odotat sen jälkeen että keskustelen kanssasi jotenkin neutraalisti ja yleisellä tasolla ehei.
- Anonyymi00103
Anonyymi00092 kirjoitti:
Tyypi selvästi triggeröityi itse. Sen verran neuroottiseksi meni tuo hölinä.
Mistä näitä asiantuntijoita putkahtelee?
- Anonyymi00107
Anonyymi00100 kirjoitti:
Tunnen sen verran monta kunnollista miestä jolla on sosiaallisia taitoja et todellakaan lukeudu niihin näillä jutuilla niihin. Kyllä minulla hyvä ihmistuntemus. Kommenttisi ovat ennalta arvattavia. Alkuperäinen kommenttini oli positiivinen sinä teit siitä itse negatiivisen. Odotat sen jälkeen että keskustelen kanssasi jotenkin neutraalisti ja yleisellä tasolla ehei.
Tuntemasi "sosiaaliset kunnon miehet" eivät valitettavasti implikoi minusta yhtään mitään, ellet sitten ole jostain syystä taipuvainen käyttämään ajattelussasi samoja oletuksia kuin millä vaikkapa rasistit vetelevät omia johtopäätöksiään.
Ja jos kommenttini ovat niin kovin arvattavia, mikset sitten onnistu kirjoittamaan tyhjentävää kommenttia johon ei ole syytä enää edes vastata?
Ja lukijalla on muuten edelleen oikeus tulkita lukemaansa haluamallaan tavalla, siis muillakin kuin sinulla. Sivistynyt ihminen tunnustaa tämän ja kykenee silti neutraaliin keskusteluun - todellakin kykenee, mutta myös pyrkii. - Anonyymi00110
Anonyymi00107 kirjoitti:
Tuntemasi "sosiaaliset kunnon miehet" eivät valitettavasti implikoi minusta yhtään mitään, ellet sitten ole jostain syystä taipuvainen käyttämään ajattelussasi samoja oletuksia kuin millä vaikkapa rasistit vetelevät omia johtopäätöksiään.
Ja jos kommenttini ovat niin kovin arvattavia, mikset sitten onnistu kirjoittamaan tyhjentävää kommenttia johon ei ole syytä enää edes vastata?
Ja lukijalla on muuten edelleen oikeus tulkita lukemaansa haluamallaan tavalla, siis muillakin kuin sinulla. Sivistynyt ihminen tunnustaa tämän ja kykenee silti neutraaliin keskusteluun - todellakin kykenee, mutta myös pyrkii.Juu etsippä tasoistasi keskustelu seuraa. Minä sitä en sinulle selvästi ole. Koen jo keskustelun kanssasi jotenkin ahdistavana minulla siihen oikeus myös.
- Anonyymi00115
Anonyymi00110 kirjoitti:
Juu etsippä tasoistasi keskustelu seuraa. Minä sitä en sinulle selvästi ole. Koen jo keskustelun kanssasi jotenkin ahdistavana minulla siihen oikeus myös.
Varmasti koet keskustelumme ahdistavaksi. En epäile sitä yhtään, mutta todettakoon että yllättyin että myönsit asian sanoittamalla sen noin neutraalisti. 🤔
Joten olen rehellinen itsekin: oletin sinulta tuon adian ilmaisussa korkeintaan jonkinlaista purkausta ja ylilyöviä syytöksiä, vaikken niihin keskustelulla pyrkinytkään.
Olin näköjään väärässä.
Pahoitteluni. Arvioi sinua tavalla, jota et ole ansainnut.
Mutta ilta on vielä nuori, joten antaapa ahdistuksen hälvetä ja toivotan seesteisempiä vuorovaikutuksia loppuiltaan. - Anonyymi00132
Anonyymi00026 kirjoitti:
Sana valinnat ja lauserakenteet kertovat persoonasta.
-sivusta - Anonyymi00134
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eikä tarvi olla mikään nössö, vaikkei sekoilekkaan tatskojen, viinan ja impulssikontrollin puutteen kanssa.Miesmaku riippuu myös kuukautiskierron vaiheesta
- Anonyymi00135
Anonyymi00012 kirjoitti:
Höpöhöpö sama mies käy kaikkeen. Sulla ei taida olla kokemusta kuin eläimistä. Eikait nyt kukaan enää aikuisena mieti jotain nössöyttä mitä se edes on lasten juttuja.
Kyllä se nössöys voi yulla vastaan tilanteiss a joissa tarvitsee puolustaa vaimoa,lapsiaan perhettään.Jos ei tähän pysty on mitätön nössö. Kai siinä on se ajatus taustalla että kuvittelemme elävämme vielä luolamiesaikojabja luolamiehen pitää olla luolan suulla pelottelemassa petoja pois.Tämä selittää myös miksi psykopaatit eivät karsiudu pois evoluutiossa, koska heitä tarvitaan jonkin verran.
- Anonyymi00138
Anonyymi00132 kirjoitti:
Sana valinnat ja lauserakenteet kertovat persoonasta.
-sivustaMutta työssä käyvät nukkuvat.
- Anonyymi00148
Anonyymi00103 kirjoitti:
Mistä näitä asiantuntijoita putkahtelee?
Olet niin ilmiselvä, että jokaisen kommenttisikin osaa arvata etukäteen. Sinuun ei siis juurikaan asiantuntemusta tarvitse.
- Anonyymi00149
Anonyymi00135 kirjoitti:
Kyllä se nössöys voi yulla vastaan tilanteiss a joissa tarvitsee puolustaa vaimoa,lapsiaan perhettään.Jos ei tähän pysty on mitätön nössö. Kai siinä on se ajatus taustalla että kuvittelemme elävämme vielä luolamiesaikojabja luolamiehen pitää olla luolan suulla pelottelemassa petoja pois.Tämä selittää myös miksi psykopaatit eivät karsiudu pois evoluutiossa, koska heitä tarvitaan jonkin verran.
Mikään ei olisi vittumaisempi parisuhteessa kuin kuvaamasi räyhäävä luolamies. Haluan pitää rakkaani jatkossakin, joten poistumme yhdessä tai puolustaudumme yhdessä.
- Anonyymi00150
Anonyymi00135 kirjoitti:
Psykopaatit tuppaavat usein olemaan sitä sorttia, joka nimenomaan jättää muut suden suuhen. Siksi psykopaatit eivät ole karsiutuneet. He osaavat selviytyä, vaikkakin muiden kustannuksella.
- Anonyymi00158
Anonyymi00135 kirjoitti:
Psykopaatit ei ajatele kuin itseään. Ei ne puolusta perhettään mitenkään. Osa jopa tappaa omia perheen jäseniä.
- Anonyymi00159
Anonyymi00138 kirjoitti:
Mutta työssä käyvät nukkuvat.
Paitsi yö töissä kävijät.
- Anonyymi00160
Anonyymi00150 kirjoitti:
Psykopaatit tuppaavat usein olemaan sitä sorttia, joka nimenomaan jättää muut suden suuhen. Siksi psykopaatit eivät ole karsiutuneet. He osaavat selviytyä, vaikkakin muiden kustannuksella.
Tuon mukaan koko Suomi on täynnä PSYKOPAATTEJA HALLITUSTA MYÖTEN, kansa todella jätetty SUDEN SUUHUN SELVIYTYMÄÄN, purralla ja orpolla hälläväliä-asenne, jos leikkaukset ei lopu, näiltä kahdelta lähtee henki!
- Anonyymi00164
Anonyymi00134 kirjoitti:
Miesmaku riippuu myös kuukautiskierron vaiheesta
Ei tasan riipu. Kaikilla naisilla ei ole edes mitään normaalia kuukautiskiertoa.
- Anonyymi00180
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eikä tarvi olla mikään nössö, vaikkei sekoilekkaan tatskojen, viinan ja impulssikontrollin puutteen kanssa.onko sut usastakin parisuhteesta ja perheestä potkittu ulos? katkeruudesta päätellen on. ja kuitenkin olet omasta mielestäsi kiltti mies.
- Anonyymi00200
Juupa juu. Eivät oo kaltaistesi roskajengin kanssa missään tekemissä. Pikkupoju.
- Anonyymi00201
Äiti ollut yli 50 vuotta kohta 60 ensirakkauden kanssa naimisissa. Mullakin ollut vaan 2 miestä koko elämäni aikana.
- Anonyymi00203
Oot nolo. Ei voi muuta sanoa.
- Anonyymi00209
Mun isä on sellainen mies. Et kun naapurin ukko oli alkanut eukkoaa haukkua. Kotona haukkui sen ukon pystyyn. Oli hypännyt autoon sanaakaa sanomatta ja ajanut pois. Kun mulle tultiin teininä ehdottelemaan. Isä käski ens kerralla sanoa et vetele ukko kuivat. Se on kyllä pitänyt huolen etten ihme luusereihin sekaannu.
- Anonyymi00213
Anonyymi00012 kirjoitti:
"Höpöhöpö sama mies käy kaikkeen."
Minä olen tehnyt saman havainnon.
Minun vaimoni katselee kaiket illat televisiota mietoa punaviini litkien ja tarkkailee siinä sivussa, kun minä siivoan, tiskaan, pyykkään, leivon, keitän, paistan... ja jos näiltä askareilta jää pienikin hetki aikaa, niin minä istahdan ompelukoneen ääreen ja ryhdyn ompelemaan itselleni esiliinaa. - Anonyymi00215
Anonyymi00213 kirjoitti:
Minun vaimoni katselee kaiket illat televisiota mietoa punaviini litkien ja tarkkailee siinä sivussa, kun minä siivoan, tiskaan, pyykkään, leivon, keitän, paistan... ja jos näiltä askareilta jää pienikin hetki aikaa, niin minä istahdan ompelukoneen ääreen ja ryhdyn ompelemaan itselleni esiliinaa.Juu kiva tarina. Mut kun sul ei oo vaimoa eikä tule.
- Anonyymi00216
Anonyymi00213 kirjoitti:
Minun vaimoni katselee kaiket illat televisiota mietoa punaviini litkien ja tarkkailee siinä sivussa, kun minä siivoan, tiskaan, pyykkään, leivon, keitän, paistan... ja jos näiltä askareilta jää pienikin hetki aikaa, niin minä istahdan ompelukoneen ääreen ja ryhdyn ompelemaan itselleni esiliinaa.Miksi et oo sun miesystävien kanssa rinkir# nkaamassa ylilaudalla niinkuin muutkin ihmisjätteet?
- Anonyymi00220
Anonyymi00215 kirjoitti:
Juu kiva tarina. Mut kun sul ei oo vaimoa eikä tule.
Totta kai sinä tiedät minun siviilisäätyni paremmin kuin minä itse. Kuinkas muutenkaan?
- Anonyymi00222
Anonyymi00220 kirjoitti:
Totta kai sinä tiedät minun siviilisäätyni paremmin kuin minä itse. Kuinkas muutenkaan?
Pahoinpiteltkö häntä useinki? Lutkittelet ja huoritelet niinkuin tuntemattomia naisia? Toivotavasti löytää jostain jonkun keinon päästä pois.
- Anonyymi00223
Anonyymi00220 kirjoitti:
Lisäksi epäilen et oot nainen uliset kuin akat nimittäin. Harvoin tapaa noin lapsellista käytöstä.
- Anonyymi00268
Anonyymi00017 kirjoitti:
Nimenomaan 🐐
- Anonyymi00320
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eikä tarvi olla mikään nössö, vaikkei sekoilekkaan tatskojen, viinan ja impulssikontrollin puutteen kanssa.Naiset ovat jänniä kun Samu Adler ei käy koska uutisten takia mennään vaikka mihin kun joku paska Niinisaari Saipasta kiinnostaa mutta Susijengin tuleva ykkös/maajoukkue takapelaaja Samu Adler ei kiinnosta, koska Niinisaaresta tehdään uutisia vaan kendon takia
#Kendohaiseevaikkalappiinasti - Anonyymi00321
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eikä tarvi olla mikään nössö, vaikkei sekoilekkaan tatskojen, viinan ja impulssikontrollin puutteen kanssa.Näimpi naiset haluu sen
Pahan pojan panemaan
Ja kiltin maksamaan.
Ite ollu viimeset 10v yksin ku ei kelpaa niin ei kelpaa, ranttuja noi naiset ovat - Anonyymi00337
Anonyymi00138 kirjoitti:
Mutta työssä käyvät nukkuvat.
Työaikojakin on erilaisia
- Anonyymi00443UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eikä tarvi olla mikään nössö, vaikkei sekoilekkaan tatskojen, viinan ja impulssikontrollin puutteen kanssa.Oot käyny veteleesvjotaki naapurin lehmäön
Niin että sullon jälkeläisiä sen lehmän kans
Ja sitte noin noin setämiehenö haluaisikin
Sitä teini some kissaa onlyfasissta
Mutta lehmä vei rahat
Ja sua vituttaa t tietenkin
Onhan jokaisella palkkaslla oikeus vittuuntua
Kun on aivan itse oman sotkussa tehny .
Valitse toisin ... Uudella tapaa äläkä aina vingu !
Noni sitten käydään pesees suu saippualla
Niin että jatkos puhut vain kivasti naisille !
Sen jälkeen sutkin voidaan huomatakki mies
Mutta tänne s24 itku on aivan turhaa
- Anonyymi00004
Miehen pitää olla mielellään ilman tatskoja, mielellään rähjätä vain äärimmäisessä tilanteessa, ei missään nimessä rikosrekisteriä, pitää olla kiltti, ei saa todellakaan sanoa pahasti ainakaan syyttä, alkoholia saa juoda, mutta tupakointi on ehdoton miinus, nuuskaus lapsellista. Tällaiset miehet ei ole nössöjä. Minulla on ollut pelkästään tällaisia.
Mn- Anonyymi00139
Töissä.
- Anonyymi00143
Anonyymi00139 kirjoitti:
Töissä.
Joo, töissäkin olisi hyvä olla. Muttei pakko.
Vai mitä hemmettiä nämä "nukkuu", "töissä" kommentit on? Ärsyttäviä.
- Anonyymi00005
Viestistäsikin jo huomaa, ettei ongelmasi ole liika kiltteys. Pikemmin päinvastoin.
- Anonyymi00008
Huomioistasi huomaa myös jotain...
- Anonyymi00022
Anonyymi00008 kirjoitti:
Huomioistasi huomaa myös jotain...
Totta. Sen, että olen hyvä ihmistuntija. Tosin ei aloituksen suhteen hirveän paljoa tuota tarvita.
- Anonyymi00031
Anonyymi00022 kirjoitti:
Totta. Sen, että olen hyvä ihmistuntija. Tosin ei aloituksen suhteen hirveän paljoa tuota tarvita.
Tarkennus: Luulet olevasi kovin hyvä ihmistuntija, mutta lähinnä vain sekoitat subjektiiviset ja ylilyövät tuntemuksesi ja ennakkoluulosi ihmistuntemukseen, koska sellainen asenne glorifioi ja oikeuttaa omat tunnekokemuksiasi ja poistaa loputkin tarpeet analysoida niitä edes vähimmässäkään määrin objektiivisesti tai kriittisesti.
- Anonyymi00037
Anonyymi00031 kirjoitti:
Tarkennus: Luulet olevasi kovin hyvä ihmistuntija, mutta lähinnä vain sekoitat subjektiiviset ja ylilyövät tuntemuksesi ja ennakkoluulosi ihmistuntemukseen, koska sellainen asenne glorifioi ja oikeuttaa omat tunnekokemuksiasi ja poistaa loputkin tarpeet analysoida niitä edes vähimmässäkään määrin objektiivisesti tai kriittisesti.
Tarkennus ... minä olen hyvä ihmistuntija. Se, joka kuvittelee, olet sinä. Sinä sekoitat omat subjeltiiviset olettamasi totuuteen ja oletat, ettei minulla ole tietoni perusteeksi muuta kuin omia luulojani. Todellisuudessa minulla tietysti on paljon muutakin niiden tueksi, mutta sinulla taas ei ole mitään muuta kuin omat höpöhöpö kuvitelmasi.
- Anonyymi00070
Anonyymi00037 kirjoitti:
Tarkennus ... minä olen hyvä ihmistuntija. Se, joka kuvittelee, olet sinä. Sinä sekoitat omat subjeltiiviset olettamasi totuuteen ja oletat, ettei minulla ole tietoni perusteeksi muuta kuin omia luulojani. Todellisuudessa minulla tietysti on paljon muutakin niiden tueksi, mutta sinulla taas ei ole mitään muuta kuin omat höpöhöpö kuvitelmasi.
Ja tottahan me kaikki uskotaan tuo erinomaisuutesi ilman mitään näyttöjä, kun kerran sen meille ihan itse kerrot. 😂
- Anonyymi00093
Anonyymi00070 kirjoitti:
Ja tottahan me kaikki uskotaan tuo erinomaisuutesi ilman mitään näyttöjä, kun kerran sen meille ihan itse kerrot. 😂
Jokainen älyllä varistettu tajusi jo tuon olevan totta. Sinun en oleta koskaan siihen kykenevän.
- Anonyymi00108
Anonyymi00093 kirjoitti:
Jokainen älyllä varistettu tajusi jo tuon olevan totta. Sinun en oleta koskaan siihen kykenevän.
Juu, ei tarvitse olettaa minusta mitään.
Eikä minua ole tarvinnut varustella millään älyllä, se on kuulunut vakiovarusteisiini jo alusta asti. - Anonyymi00151
Anonyymi00108 kirjoitti:
Juu, ei tarvitse olettaa minusta mitään.
Eikä minua ole tarvinnut varustella millään älyllä, se on kuulunut vakiovarusteisiini jo alusta asti.Totta. Sinusta ei tosiaan tarvitse olettaa, vaan kaikki on täysin näkyvillä. Esimerkiksi älyn puute loistaa höpsähtäneistä ennalta-arvattavista kommenteistasi kuin nuotio pimeässä.
- Anonyymi00181
Anonyymi00031 kirjoitti:
VMP
- Anonyymi00006
Niin. Sellaista ihmistä pitää jo melkein ihailla, joilla on rikosrekisterii, sitten on kokoo ja lihaksii, ehkä jopa tatskoi ja sitten vielä epärehellinen ja vieläpä kamalan epäreilu. Siinä olis sellaista kaverimatskuu, johon ihan kaikilla ei ole mahollistakaan.
- Anonyymi00182
hintelä ja itseään kiltiksi mieheksi tituleeraavakin voi olla epäreilu ja epärehellinen.
- Anonyymi00009
Ei ole elämässä mitään jännää kiltin miehen kanssa. Lisäksi naisilla on hoivavietti ja yliluonnollinen kyky muuttaa ihmistä, ainakin omasta mielestä. Ei muuta kuin yhteen ja lapsukaisia tekemään niin kaikki muuttuu hyväksi. Sitten hieman pettyneenä ihmetellään jos ei kaikki oikein toiminut. Sitten se kilttimieskin jo voisi kelvata.
- Anonyymi00013
Miehet voisi alkaa ymmärtää, ettei kunnollinen ole ollenkaan sama asia kuin nössö tai tylsä.
Ja sitten miehet voisivat alkaa miettiä vähemmän sitä mitä naiset haluaa ja keskittyä enemmän siihen mitä ne itse haluaa elämästä. Nimittäin aika äkkiä silloin ne huomaisivat, miten naiset suorastaan jonottavat päästäkseen mukaan siihen miehen elämään. - Anonyymi00024
Anonyymi00013 kirjoitti:
Miehet voisi alkaa ymmärtää, ettei kunnollinen ole ollenkaan sama asia kuin nössö tai tylsä.
Ja sitten miehet voisivat alkaa miettiä vähemmän sitä mitä naiset haluaa ja keskittyä enemmän siihen mitä ne itse haluaa elämästä. Nimittäin aika äkkiä silloin ne huomaisivat, miten naiset suorastaan jonottavat päästäkseen mukaan siihen miehen elämään.Mutta me peräkammaripojat emme tiedä oikein itsekään mitä haluaisi. Parituntia tässä mietin keitänkö kahvit vai en.
- Anonyymi00047
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ja sitten miehet voisivat alkaa miettiä vähemmän sitä mitä naiset haluaa ja keskittyä enemmän siihen mitä ne itse haluaa elämästä. Nimittäin aika äkkiä silloin ne huomaisivat, miten naiset suorastaan jonottavat päästäkseen mukaan siihen miehen elämään."Miehet voisi alkaa ymmärtää, ettei kunnollinen ole ollenkaan sama asia kuin nössö tai tylsä."
Totta. Miesten idiotismiepidemia on tuonut mukanaan "miesten yksinäisyysepidemian". - Anonyymi00059
Naiset kyllä tietävät mitä haluavat paremmin kuin sinä, ja tuolla naisvihamiehisellä asenteella olet loppuelämänkin yksin. Tunnutkin pitävän enemmän miehistä - ehkä ne "jännämiehet" ovat enemmänkin sinulle sopivia?
- Anonyymi00071
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mutta me peräkammaripojat emme tiedä oikein itsekään mitä haluaisi. Parituntia tässä mietin keitänkö kahvit vai en.
Sittenpähän tiedät ainakin ongelmasi ja se on jo paljon monen kohdalla.
- Anonyymi00073
Anonyymi00047 kirjoitti:
"Miehet voisi alkaa ymmärtää, ettei kunnollinen ole ollenkaan sama asia kuin nössö tai tylsä."
Totta. Miesten idiotismiepidemia on tuonut mukanaan "miesten yksinäisyysepidemian".Vain nössö kysyy jonkun ilmeisen naaraan määritelmiä idiotismista, vaikkakin kokemusasiantuntijoiden kuuleminen on kovasti nykypäivää.
- Anonyymi00074
Anonyymi00059 kirjoitti:
Naiset kyllä tietävät mitä haluavat paremmin kuin sinä, ja tuolla naisvihamiehisellä asenteella olet loppuelämänkin yksin. Tunnutkin pitävän enemmän miehistä - ehkä ne "jännämiehet" ovat enemmänkin sinulle sopivia?
"Naiset kyllä tietävät mitä haluavat"
Jep, jo ihan joka päivä. 😂
Ja loppu tuosta purkauksesta olikin sitten vain huteraa ja perusteetonta hyökkäystä henkilötasolla. Säälittävää ilmaan sohimista. Vaikea edes kuvitella miten heikko itsetunto pitää olla, että moiseen ryhtyy. - Anonyymi00086
Anonyymi00059 kirjoitti:
Taisi kalikka kalahtaa kun vaihdoit puheenaihetta.
- Anonyymi00095
Anonyymi00073 kirjoitti:
Vain nössö kysyy jonkun ilmeisen naaraan määritelmiä idiotismista, vaikkakin kokemusasiantuntijoiden kuuleminen on kovasti nykypäivää.
Sehän on sitten hyvä. Lakatkaa samaan syssyyn ulisemasta omaa kelpaamattomuuttanne. Teitähän ei pitäisi kiinnostaa. 👍
- Anonyymi00109
Anonyymi00095 kirjoitti:
Sehän on sitten hyvä. Lakatkaa samaan syssyyn ulisemasta omaa kelpaamattomuuttanne. Teitähän ei pitäisi kiinnostaa. 👍
Oho, menikö kuitti yli hilseen? 😮
- Anonyymi00153
Anonyymi00109 kirjoitti:
Oho, menikö kuitti yli hilseen? 😮
Näköjään sinulta meni. Jatkat ulisemista sellaisen perään, joka "ei edes kiinnosta". Miehinen idiotismiepidemia on sinussa jo pitkällä.
- Anonyymi00184
Anonyymi00074 kirjoitti:
"Naiset kyllä tietävät mitä haluavat"
Jep, jo ihan joka päivä. 😂
Ja loppu tuosta purkauksesta olikin sitten vain huteraa ja perusteetonta hyökkäystä henkilötasolla. Säälittävää ilmaan sohimista. Vaikea edes kuvitella miten heikko itsetunto pitää olla, että moiseen ryhtyy.todisteena vaikka se etteivät halua sinua.
- Anonyymi00345
NÄÄ EGO KATU KOVIS ns miehet vaan levittää huonot geeninsä jälkeläisinsä , mikä jatkaa huonon geenin etenemistä. Tavis normaalit kivat miehet taas liian arkoja mennä naisen luokse, koska naiset tykkää rääväsuisista ukoista jännyyden takia,kunnes saa turpiinsa ja on posessa.
- Anonyymi00010
Itsesäälimiehet ei nappaa.
- Anonyymi00266
Sääli.On.Sanana.Asosisaatio.
Lauseissa.Hyvismiehen.About.?
Kirosana.Miksi.Naiset.Ei.Sitä.
Ymmärrä.Ei.Voi.Vaan.Tietää.
Jos,nainen. Ei.Itse.Kiroile.Ensi.
Treffeillä.T.
Vihkokirjottelija.
EJ.Selander.
- Anonyymi00011
Eiköhän fiksut naiset halua sellaisen miehen, josta on hänelle ihan oikeasti jotain hyötyä ja iloa. Ei sellaista joka tuo mukanaan pelkkiä ongelmia.
- Anonyymi00015
Fiksut naiset haluaa myös ihan oikeesti olla lisäarvo sille miehelle, eikä mieti vain omia näkökulmiaan.
- Anonyymi00019
Ihan totta, vaan noita fiksuja niin harvassa. Tuonne kun käräjäsaliin menee katsomaan rikollisten oikeuskäsittelyä niin pitkä on penkkirivi neitokaisia itkemässä. On siinä kyllä hurjasti rakkautta ja vetovoimaa ja enkeleitä tässä mielivaltaisesti tuomitaan ihan syyttä.
- Anonyymi00023
Anonyymi00015 kirjoitti:
Fiksut naiset haluaa myös ihan oikeesti olla lisäarvo sille miehelle, eikä mieti vain omia näkökulmiaan.
Tietysti. Oleellista onkin, että minkä mies kokee lisäarvoksi itselleen. Niistä tunnistaa oikeasti kiltin ja kunnollisen miehen.
- Anonyymi00027
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ihan totta, vaan noita fiksuja niin harvassa. Tuonne kun käräjäsaliin menee katsomaan rikollisten oikeuskäsittelyä niin pitkä on penkkirivi neitokaisia itkemässä. On siinä kyllä hurjasti rakkautta ja vetovoimaa ja enkeleitä tässä mielivaltaisesti tuomitaan ihan syyttä.
On usein senkin vuoksi neitoja itkemässä kun nämä sankarit vetävät näitä neitokaisia mukaan ongelmiinsa ja voivat joutua pahoihin vaikeuksiin, saavat vaihteeksi istua yleisössä kun ei ole heidän käsittelypäivänsä silloin.
- Anonyymi00033
Hyötyä? Pitääkö toisesta ihmisestä hyötyä jotenkin?
- Anonyymi00039
Anonyymi00033 kirjoitti:
Tietysti toisesta ihmisestä pitää aina olla jotain hyötyä = positiivista vaikutusta elämään. He voivat olla vaikkapa hyvää seuraa. Ei kukaan täysijärkinen vietä aikaansa ihmisten kanssa, joka tuovat mukanaan pelkkä negaatiota ja ikäviä asioita.
- Anonyymi00060
Anonyymi00019 kirjoitti:
Miksi vietät aikaasi käräjäsalissa yleisöä kyttäämässä?
- Anonyymi00075
Anonyymi00023 kirjoitti:
Tietysti. Oleellista onkin, että minkä mies kokee lisäarvoksi itselleen. Niistä tunnistaa oikeasti kiltin ja kunnollisen miehen.
Ihan yhtä oleellista, kuin se mitä "lisäarvoksi" tarjotaan...
- Anonyymi00076
Anonyymi00033 kirjoitti:
Useimmat odottaa ja ihan perustellusti jotain lisäarvoa siitä, että panostaa parisuhteeseen.
- Anonyymi00083
Anonyymi00060 kirjoitti:
Miksi vietät aikaasi käräjäsalissa yleisöä kyttäämässä?
Ihan työn puolesta sitä teen ja siitä jopa palkkaakin saan. Kyllä kyttäämiselle on syynsä, siinä halatessakin voi tavara vaihtaa näppärästi omistajaa.
- Anonyymi00096
Anonyymi00075 kirjoitti:
Ihan yhtä oleellista, kuin se mitä "lisäarvoksi" tarjotaan...
Se on itseasiassa täysin epäolellista. Miehen arvo määrittyy sillä, mitä hän pitää lisäarvona. Ala-arvoisen miehen vaativatmuksilla ei ole mitään väliä.
- Anonyymi00111
Anonyymi00096 kirjoitti:
Se on itseasiassa täysin epäolellista. Miehen arvo määrittyy sillä, mitä hän pitää lisäarvona. Ala-arvoisen miehen vaativatmuksilla ei ole mitään väliä.
Ei oikeastaan, se oleellinen kun kulkee molempiin suuntiin ja se oli kommentin keskeinen viesti.
Lisäksi, useinmiten tuo toimii juuri toisinpäin: miehen arvo määräytyy ensin muiden tekijöiden perusteella ja sitten arvonsa sen perusteella saavat ne tällaisen miehen vaatimukset. - Anonyymi00154
Anonyymi00111 kirjoitti:
Ei oikeastaan, se oleellinen kun kulkee molempiin suuntiin ja se oli kommentin keskeinen viesti.
Lisäksi, useinmiten tuo toimii juuri toisinpäin: miehen arvo määräytyy ensin muiden tekijöiden perusteella ja sitten arvonsa sen perusteella saavat ne tällaisen miehen vaatimukset.Ei, vaan se on täysin epäoleellista. Heikkotasoinen mies ei kelpaa, ulisipa hän mitä tahansa vaatimuksia. Heikkotaspinen mies saa myös kuvitella niillä omilla vaatimuksillaan olevan väliä. vaan ei niillä ole. Täysin yhdentekevää ulinaa.
- Anonyymi00187
Anonyymi00019 kirjoitti:
kateellinen jo rikollisillekin
- Anonyymi00346
Anonyymi00019 kirjoitti:
Itku oma syytä, kaihda renttu miestä, jolla ei kämppää vaan luuserina lokkeilee naisen kotona,
Anonyymi00039 kirjoitti:
Tietysti toisesta ihmisestä pitää aina olla jotain hyötyä = positiivista vaikutusta elämään. He voivat olla vaikkapa hyvää seuraa. Ei kukaan täysijärkinen vietä aikaansa ihmisten kanssa, joka tuovat mukanaan pelkkä negaatiota ja ikäviä asioita.
Ikäviä asioita? Mutta sana IKÄVÄ tuo myös positiivisia mielikuvia. Esim ikävä palsta.
- Anonyymi00018
Naiset haluaa kullikarusellin ja rahaa.
- Anonyymi00025
Liikut vääränlaisessa seurassa. Paitsi tietysti, jos tuo on se mitä ihannoit.
- Anonyymi00020
Ei ole vielä eteen sattunut!
- Anonyymi00032
Lopeta istuskelu. Pitää lkatsos iikkua tai ei eteen satukkaan.
- Anonyymi00038
Anonyymi00032 kirjoitti:
Lopeta istuskelu. Pitää lkatsos iikkua tai ei eteen satukkaan.
Kiitos liikun kyllä ja miehiä osunut kohdalle, ei vaan niitä kilttejä. Aina paljastuu ennemmin tai myöhemmin jotain kieroilua, pettämistä, addiktioita tai muuten vaan hyvin hankalia tai erikoisia luonteita... niin mieluummin ollut yksin. Oon itse aika suora, rehellinen, empaattinen, kiltti ja oikeudenmukainen, niin tietyn tyyppiset sitten kiinnostuu sattuneesta syystä. Silloin on parempi yksin, jos ei itsellekään muunlaiset herätä tunteita.
Enkä tietenkään ole mikään täydellisyys, mutta sanoisinko yliymmärtäväinen ja varoitusmerkit ei mene mulla koneistoon, jos ihastun. - Anonyymi00269
Anonyymi00038 kirjoitti:
Kiitos liikun kyllä ja miehiä osunut kohdalle, ei vaan niitä kilttejä. Aina paljastuu ennemmin tai myöhemmin jotain kieroilua, pettämistä, addiktioita tai muuten vaan hyvin hankalia tai erikoisia luonteita... niin mieluummin ollut yksin. Oon itse aika suora, rehellinen, empaattinen, kiltti ja oikeudenmukainen, niin tietyn tyyppiset sitten kiinnostuu sattuneesta syystä. Silloin on parempi yksin, jos ei itsellekään muunlaiset herätä tunteita.
Enkä tietenkään ole mikään täydellisyys, mutta sanoisinko yliymmärtäväinen ja varoitusmerkit ei mene mulla koneistoon, jos ihastun.Toisin sanoen vammainen ei kelpaa tai työkyvytön.
- Anonyymi00021
Naiset ei halua katkeria miehiä.
- Anonyymi00034
Ai kun ne on jo selvästi nähneet sen pelin mitä se nainen yrittää, joten se ei enää onnistuisi?
- Anonyymi00042
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ai kun ne on jo selvästi nähneet sen pelin mitä se nainen yrittää, joten se ei enää onnistuisi?
Ei, vaan katkeria. Tyhjästä ja olemattomista ruikuttajia ja kaikesta valittajia. Itse keksimiinsä vääryyksiin takertujia omiin tarinoihinsa ja valheisiinsa seonneita. Sekä kaikenlaisin typerin teorioin päänsä sotkeneita. Kuten aloittaja ja tuo poikimissekopää.
- Anonyymi00077
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ei, vaan katkeria. Tyhjästä ja olemattomista ruikuttajia ja kaikesta valittajia. Itse keksimiinsä vääryyksiin takertujia omiin tarinoihinsa ja valheisiinsa seonneita. Sekä kaikenlaisin typerin teorioin päänsä sotkeneita. Kuten aloittaja ja tuo poikimissekopää.
Eikä miehet, kuten aloittaja ja mainitsemaasi poikimissanaa käyttävä kommentoija, varmaankaan halua edes olla tekemisissä minkään yläpäästä flippaavan draamakuningattaren kanssa joka on hyvää vauhtia saavuttamassa "Karen" tittelin. 😂
- Anonyymi00098
Anonyymi00077 kirjoitti:
Eikä miehet, kuten aloittaja ja mainitsemaasi poikimissanaa käyttävä kommentoija, varmaankaan halua edes olla tekemisissä minkään yläpäästä flippaavan draamakuningattaren kanssa joka on hyvää vauhtia saavuttamassa "Karen" tittelin. 😂
Syytön minä siihen olen, että sinä olen noin neuroottinen ja yliherkkä. Sanoisin, että suorastaan hysteerinen "mies".
- Anonyymi00112
Anonyymi00098 kirjoitti:
Syytön minä siihen olen, että sinä olen noin neuroottinen ja yliherkkä. Sanoisin, että suorastaan hysteerinen "mies".
Oletit mieheksi?
Onkohan se sinusta se kyseenalaisin viestisi monista oletuksista? - Anonyymi00155
Anonyymi00112 kirjoitti:
Oletit mieheksi?
Onkohan se sinusta se kyseenalaisin viestisi monista oletuksista?Oletinko? Onko "mies" mies, vai miten tuo pitäisi lukea? Voit jäädä miettimään sitä hysteriasi kourissa.
- Anonyymi00189
Anonyymi00042 kirjoitti:
poikimissekopää on se aloittaja
- Anonyymi00229
Anonyymi00034 kirjoitti:
Miksi miehet puhuu noin? Ei kaikki naiset petä tai vaihda miestään.
- Anonyymi00029
Minä haluaisin kiltti/pahis miehen. Parhaita
- Anonyymi00035
Samaan pakettiin
- Anonyymi00030
Mitä vikaa on yksin elämisessä?
- Anonyymi00230
Miksi pitää elää yksin? Miksei kiltit kelpaa?
Miksei saa haluta rakkautta ja onnea?
Ei yksinään voi perhettä perustaa. - Anonyymi00231
Anonyymi00230 kirjoitti:
Miksi pitää elää yksin? Miksei kiltit kelpaa?
Miksei saa haluta rakkautta ja onnea?
Ei yksinään voi perhettä perustaa.Siihen tarvitaan 2 ihmistä että voi perustaa perheen. Yksin ei voi saada lapsia ja oman perheen.
- Anonyymi00040
Haluaisitko itse naisen vaimoksi jolla olis TATUOINTI jonka hän on ottanut jonku miehen kanssa, kun hän on ollut suhteessa?
Minä en ainakaan halua tatuoitua miestä.
Ex-mieheni otti 2 tatuointia, kun me oltiin naimissa.
Hänen nykyinen vaimonsa vaati kunnioittamaan heitä, koska ex-mieheni otti kumpaankin käsivarteen isot tatuoinnit meidän avioliiton kunniaksi.
Minä kyllä sanoin ex-miehelleni, että : Sinun pitää poistaa nuo tatuoinnit jotka olet ottanut meidän avioliiton aikana!
En ole ottamassa ex-miestäni takaisin vaikka heidän mielestä oli kunnian loukkaus erota!
Minä sanoin, että : MIELUMMIN VANKEUTTA!- Anonyymi00232
Riippuu millainen tatuointi on.
- Anonyymi00041
Minun nainen tykkää jos olen kiltti päivällä ja tuhma yöllä.
- Anonyymi00043
Pankkejako sen pitäisi öisin ryöstää? Seksin harrastaminen on ihan normaalia ja luonnollista, eikä siinä ole mitään tuhmaa.
- Anonyymi00044
Naisia kiinnostavat yliopiston käyneet miehet, varakkaat miehet, karismaattiset ja älykkäät miehet.
Mitään siiderivalaita ja peruskoululaisia ei tarvitse vaimoksi.- Anonyymi00050
Vähän naurattaa, voiko tylsempää miestä mielikuvissa olla kuin valkoinen kauluspaita päällään oleva, "yliopistomies". Tuosta saisi hyviä komedioita aikaan. Kyllä ihmisessä pitää olla luonnetta ja vaikuttavuutta. Mehän olemme ihmisiä ja ihmiseen pitäisi tehdä vaikutus ihmisenä, ei millään koulutodistuksella tai CV:llä.
- Anonyymi00052
Anonyymi00050 kirjoitti:
Vähän naurattaa, voiko tylsempää miestä mielikuvissa olla kuin valkoinen kauluspaita päällään oleva, "yliopistomies". Tuosta saisi hyviä komedioita aikaan. Kyllä ihmisessä pitää olla luonnetta ja vaikuttavuutta. Mehän olemme ihmisiä ja ihmiseen pitäisi tehdä vaikutus ihmisenä, ei millään koulutodistuksella tai CV:llä.
Varakkuus, mahdollisuudet, hyvä henkinen olo ja älykkyys. Kyvyt tehdä asioita ja luoda parempaa elämää perheelle. Naiset haluavat korkeammin koulutetun ja Suomessa se on mahdollista sinullekin pienellä vaivalla, rahalla.
- Anonyymi00056
Anonyymi00052 kirjoitti:
Varakkuus, mahdollisuudet, hyvä henkinen olo ja älykkyys. Kyvyt tehdä asioita ja luoda parempaa elämää perheelle. Naiset haluavat korkeammin koulutetun ja Suomessa se on mahdollista sinullekin pienellä vaivalla, rahalla.
Mutta tuo on just juttu. Moni haluaa rakkautta ja tunteita elämäänsä. Takaako sen joku akateeminen ihminen. Paremminkin akateemisilla ihmisillä voi olla asenneongelmaa. Koska he ovat pärjänneet koulussa, he ajattelevat olevansa hyviä myös ihmis-suhteissa. Kuitenkin esim. koulutukssa tarvittava äly ja tunneäly ovat lähes vastakkaisia asioita. Ihmisen suurin onni on löytää sellainen ihminen, joka on tunneälykäs, empaattinen ja ihmisyyttä ymmärtävä, luova ja ongelmaratkaisukykyinen. Jokainen tietää ettei kulissi-liitot tuo onnea, ovatpa kuinka menestyneitä tahansa. Tärkeintä on löytää sellainen ihminen, joka täyttää ihmisen tunnetyhjiön ihmisen sisällä ja sellainen ei ole millään rahalla ostettavissa. Menestyneet ihmiset ovat nykyään myöskin aika huonoja ihmisiä siinä mielessä, että voivat olla hyvinkin epäluotettavia, epärehellisiä yms. ja vetoavat siihen kun muutkin ovat. Ovat siis mieleltään laiskoja ja tietyllä tavalla selkärangattomia ja etsivät ehkä helppoja keinoja hyötyä ihmisistä.
- Anonyymi00062
Anonyymi00050 kirjoitti:
Kyllä minulle kelpaa "yliopistomies". Korkeakoulutus kertoo siitä, että on kiinnostunut maailmasta ja mm. pitkäjänteinen ja tykkää haastaa itseään. Kaikki positiivisia juttuja.
- Anonyymi00192
Anonyymi00052 kirjoitti:
Yliopistollekin pääsee vähemmällä älyllä' kun on vaan tarpeeksi sitkeä ja lukee ulkoa pääsykoekirjat. Se yliopiston jälkeinen elämä sitten paljastaa onko sitä älyä vai ei. Ja perhe-elämä. Miksi sinulla ei ole perhettä?
- Anonyymi00233
Anonyymi00052 kirjoitti:
Ei kaikki naiset halua rikkaita miehiä. Eikä korkea koulutus takaa, että mies on ihana ja luotettava ja eikä petä ja kohtelee naista tasa-arvoisesti.
- Anonyymi00235
Anonyymi00062 kirjoitti:
Kyllä minulle kelpaa "yliopistomies". Korkeakoulutus kertoo siitä, että on kiinnostunut maailmasta ja mm. pitkäjänteinen ja tykkää haastaa itseään. Kaikki positiivisia juttuja.
Ei välttämättä ole kaikki positiivista, kun voi olla työnarkomaani, jolla ei ole aikaa naiselle eikä perheen perustamiselle, kun pitää päästä ylentymään töissä. Tai jos perustaa perheen Ei ole aikaa vaimon ja lastensa kanssa olla kun pitää olla töissä tai harrastaa.
- Anonyymi00236
Anonyymi00192 kirjoitti:
Yliopistollekin pääsee vähemmällä älyllä' kun on vaan tarpeeksi sitkeä ja lukee ulkoa pääsykoekirjat. Se yliopiston jälkeinen elämä sitten paljastaa onko sitä älyä vai ei. Ja perhe-elämä. Miksi sinulla ei ole perhettä?
Mitä hyötyä on mennä yliopistoon, jos haluaa olla duunari joka ei ole johtaja tai pomo?
Ei kaikki voi olla johtajia tai pomoja.
Johtaja ja pomot tarvitsevat duunareita, jotka ovat heidän alaisiaan. Ilman duunareita ei kukaan voi olla pomo tai johtaja. - Anonyymi00256
Minua kiinnostaa urheilullinen mies, pyöräily ja jalkapallo. Ihanat reisilihakset miehellä pitää olla.
- Anonyymi00045
"Pahisten" suurin ongelma saattaa olla se, että he kuvittelevat oman vaikutuksensa olevan paljon suurempi kuin se oikeasti on. Ehkä se johtuu huonosta itsetunnosta. Sen vuoksi pitää uhota kuin apina jos muut resurssit eivät riitä asioiden ratkaisemiseen.
- Anonyymi00046
Ei pidä paikkansa. Minä en ainakaan halua.
- Anonyymi00048
Kohtalonsa kullakin
- Anonyymi00049
Ei oo totta!
- Anonyymi00051
Jos olet jonkun tekniikan diplomi-insinööri vakaassa työpaikassa, verkostoitunut varhaisessa vaiheessa parikymppisenä etköhän löydä vaimon?
Useimmilla heillä on vaimo, ura ja omakotitalo.
Terveet elämäntavat ja tälläistä kaipaavat kaikki naiset.
Usein ystävä, kaveri suosittelee vaimoa ja yhteisissä tapaamisissa tutustutaan toisiin sitä kautta löydetään kumppanit.- Anonyymi00053
Näin minäkin sain vaimon kun tapasimme yhteisellä piknikillä ja kävelyretkellä.
- Anonyymi00237
Jos tälläisellä miehellä ei ole vaimo. Joko hän on homo tai bi? Eikä heissä ole mitään vikaa.
Jos tälläisellä miehellä ei ole kumppania elämässä. Joko hän ei halua tai sitten miehessä on jotain sellaista luonteenpiirre joka estää saamasta rakkauden.
- Anonyymi00054
Naiset haluavat pitää neitsyytensä ja ihmiset vihaavat, halveksivat, pitävät kummajaisina ja alempiarvoisina neitsyyden jo 15-18 vuotiaina menettäneitä naisia. Se hieman alentaa arvoa, saako enää sen jälkeen hyvää miestä? Joka suostuisi ottamaaan?
- Anonyymi00063
Naisten ihmisarvo ei ole mitenkään riippuvainen neitsyydestä 🤣
- Anonyymi00081
Anonyymi00063 kirjoitti:
Naisten ihmisarvo ei ole mitenkään riippuvainen neitsyydestä 🤣
Ihmisarvo on eri asia kuin paikka sosiaalisessa arvohierarkiassa.
- Anonyymi00120
Anonyymi00081 kirjoitti:
LOL. Märissä unissas on tuollaisia arvohierarkioita.
- Anonyymi00124
Anonyymi00120 kirjoitti:
Se ettet tunnista niitä, ei tee niitä olemattomiksi.
- Anonyymi00238
Ton ikäisenä pitää keskittyä opiskeluun ja saada ammatti ja sitten vasta on suhteiden aika.
- Anonyymi00239
Anonyymi00081 kirjoitti:
Mitä se kertoo naisesta, joka jo 15 vuotiaana on menettänyt neitsyyden? Sen, että ei odottanut siihen asti, että iän perusteella voisi mennä avioon ja perustaa perheen.
15 vuotiaana ei voi vielä mennä avioon ja 3 vuotta on pitänyt suhde kestää. Ennen, kun voi mennä avioon. - Anonyymi00240
Anonyymi00120 kirjoitti:
Ne on eri asia. Ihmisarvo ei liity mihinkään mitä ihminen tekee. Ihminen voi olla millainen rikollinen tahansa ja silti on ihmisarvoinen.
Sosiaalinen arvo yhteiskunnassa sitten on ihan ero asia. - Anonyymi00257
Mistä kukaan tietää, minkä ikäisenä kukin on neitsyytensä menettänyt. Minä en ole koskaan keskustellut asiasta kenenkään kanssa.
- Anonyymi00057
Ihan rauhassa elel yksin kannattasko katsoa sitä omaa nais mieltymystä ehkäpä ongelma on siinä eikä naisissa yleisesti ne sinun kuvailemasi kaltaiset naiset sen kaltaisilta miehiltä saa mitä llultavammin helpoiten yksinhuoltajuuden eron sattuessa kohdalle (miksi tytöt tykkää pahoista pojista) onkin si jo ihan eri juttu "puuttuu elämän kokemus" kenties äidiltä saatu malli
- Anonyymi00241
Ehkä aloittaja vaatii naiselta enemmän kuin viestissä sanoi. Ehkä haluaa naisen, joka voi saada kenen tahansa? Ehkä vaatimus taso on liian korkea?
- Anonyymi00058
Enpä tiedä mistä olet nämä tietosi saanut, mutta täytyy kyllä sanoa, että en huolisi miestä, jolla on rikosrekisteri, joka käyttää rumaa kieltä (sanoo pahasti), juo humalahakuisesti ja polttaa tupakkaa tai käyttää nuuskaa.
- Anonyymi00061
Sellaisilla miehillä on yleensä eniten lapsia. Kiltit yleensä perheettömiä paitsi ne jotka ovat korkeasti koulutettuja tumpeloita.
- Anonyymi00065
Anonyymi00061 kirjoitti:
Sellaisilla miehillä on yleensä eniten lapsia. Kiltit yleensä perheettömiä paitsi ne jotka ovat korkeasti koulutettuja tumpeloita.
Ei vaikuta minun elämääni se, että muilla on paljon lapsia.
Anonyymi00061 kirjoitti:
No en tiedä, enkä nähny tilastoja. Voihan se olla, että sellasellä jännällä on lapsia siellä täällä tuolla. Mutta tuskin sellasta itekään haluat. Enempikin ite huomannu, että tälläsillä kilteillä, parta silmälasi miehillä, on vaimo ja pari lasta. Sellasta perus perhe elämää. Kuinka paljon lapsia sä sitten ite haluisit, kun noita jänniä niin kadehdit?
- Anonyymi00099
Anonyymi00065 kirjoitti:
Ei vaikuta minun elämääni se, että muilla on paljon lapsia.
Alkaa kuule vaikuttaa viimeistään kun ne lapset tulee äänestysikään.
- Anonyymi00121
Anonyymi00099 kirjoitti:
Joo, elämä heittää varmasti häränpyllyä heti kun jonkun randomin nistin kakarat menee uurnille.
- Anonyymi00125
Anonyymi00121 kirjoitti:
Joo, elämä heittää varmasti häränpyllyä heti kun jonkun randomin nistin kakarat menee uurnille.
Ihmettele sitä sitten viimeiset metrit siellä hoivakodissa, kun tulee yllättäviä arvopohjaisia "uudistuksia".
- Anonyymi00156
Anonyymi00061 kirjoitti:
Kaikki tuntemani aidosti kiltit miehet ovat pitkissä parisuhteissa. Yksikään heistä ei ole tumpelo.
Anonyymi00156 kirjoitti:
Kaikki tuntemani aidosti kiltit miehet ovat pitkissä parisuhteissa. Yksikään heistä ei ole tumpelo.
Juu tätä samaa tarkotin ylemmässäkin kommentissani. Eikä sellanen "jännän" rooli oo todellakaan kadehdittava, että ois lapsia monelle eri naiselle. Eli parempi olla oikeesti kiltti perheellinen tai sitten vaan sinkku, joka ei sekään mitään kamalaa oo.
- Anonyymi00242
Anonyymi00061 kirjoitti:
No eniten lapsia on, kun nainen on tajunnut totuuden miehestä. Ei se, että on lapsia tarkoita, että on lasten elämässä ja on isänä heille.
Aluksi on vonut ollut ihana ja romanttinen ja luvannut huolehtia naisesta ja tulevista lapsista, mutta kun nainen on saanut lapsen. Niin mies lähtee uuden naisen luo. - Anonyymi00243
JeroP kirjoitti:
No en tiedä, enkä nähny tilastoja. Voihan se olla, että sellasellä jännällä on lapsia siellä täällä tuolla. Mutta tuskin sellasta itekään haluat. Enempikin ite huomannu, että tälläsillä kilteillä, parta silmälasi miehillä, on vaimo ja pari lasta. Sellasta perus perhe elämää. Kuinka paljon lapsia sä sitten ite haluisit, kun noita jänniä niin kadehdit?
Sellaiset miehet voi suhteen alussa olla maailman ihanin mutta ajanmittaan totuus paljastuu vasta kun on jo lapsia hankittu. Eikä välttämättä ole lainkaan lapsen elämässä mukana.
- Anonyymi00244
Anonyymi00099 kirjoitti:
Miten vaikuttaa eihän se jännä mies ole välttämättä ollut ikinä lastensa elämässä millään tavalla mukana.
- Anonyymi00245
Anonyymi00125 kirjoitti:
Ihmettele sitä sitten viimeiset metrit siellä hoivakodissa, kun tulee yllättäviä arvopohjaisia "uudistuksia".
Ei kaikki käytä huumeita.
Vaikka jännämies käyttäisi. Ei hän välttämättä ikinä ole lastaan kasvattanut tai tukenut lainkaan....
Vaan hylännyt lapsensa. - Anonyymi00246
Anonyymi00156 kirjoitti:
Mä tunnen tumpeloita ja osa on suhteessa ja osa ei halua suhteita lainkaan, kun haluavat yksin elää.
- Anonyymi00248
JeroP kirjoitti:
Juu tätä samaa tarkotin ylemmässäkin kommentissani. Eikä sellanen "jännän" rooli oo todellakaan kadehdittava, että ois lapsia monelle eri naiselle. Eli parempi olla oikeesti kiltti perheellinen tai sitten vaan sinkku, joka ei sekään mitään kamalaa oo.
Sinkkuna ei ole kivaa olla. Suhteessa olevilla ei ole aikaa nähdä ja kavereita nähdä.
- Anonyymi00066
Mitäs sitä asiaintilaa ruikuttelemaan, tatskat nahkaan ja rikosrekisteri kuntoon ja sitten testaamaan miten puree uusi lookki 😁
- Anonyymi00082
Joo, sitä kun aloittaa rikokset jo heti seksuaalirikoksilla, niin hoituu se naisenpuutekin sanalla jo heti.
- Anonyymi00249
Anonyymi00082 kirjoitti:
Joo, sitä kun aloittaa rikokset jo heti seksuaalirikoksilla, niin hoituu se naisenpuutekin sanalla jo heti.
Hirvein rikos. Tuhoaa uhrin. Uhri jää eloon, mutta elämä menee pilalle ja vaikuttaa tuleviin ihmisuhteisiin.
- Anonyymi00067
Yleensä se on niin, että mies, joka sanoo olevansa "kiltti", ei oikeasti ole sitä. Tuohon ilmoitukseen sisältyy aina katkeruus siitä miten naiset ei muka halua "kilttejä" miehiä ja naisten piikittely yleensäkin.
Miehen "kiltteys" ei voi kasvaa katkeruudesta ja naisvihasta.- Anonyymi00161
Juurikin noin. En ole nähnyt, tuntenut tai tavannut yhtään ainoaa itseäännkiltiksi mainostavaa miestä joka olisi ollut oikeasti kiltti. Jokikinen itseään kiltiksi mainostava mies on pohjimmiltaan katkera k.pää. Se, että kiltti mainostaisi itseään kiltiksi on ylipäänsä oksymorooni. sellainen käytös ei vain kuulu kiltteyteen. Kiltti vain on kiltti, eikä itse yleensä juurikaan itse edes huomaa olevansa erityisen kiltti. Hänelle se on normaalia käytöstä, ei kilttiä. Vain vähemmän kiltti ihminen edes huomaa voivansa olla kiltti.
- Anonyymi00193
Ihan naulan kantaan. Oikeasti kiltti mies ei edes mieti tälalista vonkumista vaan elää sopuisasti sen jo nuorena löytyneen puolisonsa kanssa ja huolehtii yhdessä hänen kanssaan lapsista ja perheestä.
Vain toksiset katkerikot ulvovat noin kuin ap.
Toivottavasti et löydä ketään, koska ajatusmaailmasi on sairas.
- Anonyymi00069
Ei tatuoinnit viittaa siihen että on rikollinen.
- Anonyymi00080
Ai ei edes MACCARA otsassa??
- Anonyymi00084
Ei tatuoinnista ole kuin esteettistä haittaa. Vanha iho ja tatuoinnit on aika huono yhdistelmä.
- Anonyymi00085
Anonyymi00084 kirjoitti:
Ei tatuoinnista ole kuin esteettistä haittaa. Vanha iho ja tatuoinnit on aika huono yhdistelmä.
Ne, jotka huolestuu tuollaisista on ihmisiä, jotka ei ota tatuointeja. Meitä tatuoituja tuo ei mietitytä.
- Anonyymi00089
Anonyymi00085 kirjoitti:
Ne, jotka huolestuu tuollaisista on ihmisiä, jotka ei ota tatuointeja. Meitä tatuoituja tuo ei mietitytä.
On paljon asioita jotka ei eri ihmisiä mietitytä, mutta ei se mitään osoita yhtään mistään - paitsi ajattelemattomuudesta.
- Anonyymi00114
Anonyymi00089 kirjoitti:
On paljon asioita jotka ei eri ihmisiä mietitytä, mutta ei se mitään osoita yhtään mistään - paitsi ajattelemattomuudesta.
Ei pitäisi sun prsettä kutkuttaa mitä muut elämällään tekee. Ei meitä muitakaan kiinnosta sinun mielipiteet.
- Anonyymi00126
Anonyymi00114 kirjoitti:
Ei pitäisi sun prsettä kutkuttaa mitä muut elämällään tekee. Ei meitä muitakaan kiinnosta sinun mielipiteet.
Yhteiskunnassa yksilöt vaikuttaa toisiinsa, joskaan ei toivottavasti suoraan perseisiin. Joten terve kiinnostus on järkevää ja ihan perusteltua.
Mitä sitten mielipiteisiin tulee, ei kukaan ole mitään kiinnostusta sinulta edellyttänyt. Jostain syystä kuitenkin roikut tällaisella vessan seinällä, joten ihmettelen: luuletko tätä joksikin STT:ksi vai tiedekulkaisuiden alustaksi jos kerran mielipiteet ei kiinnosta? - Anonyymi00214
Anonyymi00126 kirjoitti:
Yhteiskunnassa yksilöt vaikuttaa toisiinsa, joskaan ei toivottavasti suoraan perseisiin. Joten terve kiinnostus on järkevää ja ihan perusteltua.
Mitä sitten mielipiteisiin tulee, ei kukaan ole mitään kiinnostusta sinulta edellyttänyt. Jostain syystä kuitenkin roikut tällaisella vessan seinällä, joten ihmettelen: luuletko tätä joksikin STT:ksi vai tiedekulkaisuiden alustaksi jos kerran mielipiteet ei kiinnosta?Se, että joillain ihmisillä on tatuointeja, ei vaikuta mitenkään sinun tai minun elämääni.
- Anonyymi00078
Hieno aloitus. Selkeen näköisesti naisten vika, ettei kukaan ole huolinut sinua jatkamaan sukua.
- Anonyymi00091
Jos ei taas kiimoissaan ylitulkita asioita, niin aloituksessa tehdään lähinnä havaintoperusteinen johtopäätös ja sitten sen jälkeen kerrotaan oma toimintasuunnitelma.
Uhriutuminen tai syyttely on pelkkää tulkintaa. - Anonyymi00194
Anonyymi00091 kirjoitti:
Jos ei taas kiimoissaan ylitulkita asioita, niin aloituksessa tehdään lähinnä havaintoperusteinen johtopäätös ja sitten sen jälkeen kerrotaan oma toimintasuunnitelma.
Uhriutuminen tai syyttely on pelkkää tulkintaa.osaat väännellä sanoja ja väitellä, mutta järkeä ei kirjoituksessasi ole. Et ole kovin looginen tai älykäskään.
- Anonyymi00250
Niin luulin minäkin, kunnes luin viestin, JOSSA LUKI että
"Naiset haluaa erilaista miestä paritteluun ja poikimisensa elättäjäksi.
Eikä tarvi olla mikään nössö, vaikkei sekoilekkaan tatskojen, viinan ja impulssikontrollin puutteen kanssa."
Ton kuin luin. Tajusin, ettei oo oikeasti kiltti mies.
Kiltit miehet eivät puhu naisesta kuin se ois eläin. - Anonyymi00251
Anonyymi00250 kirjoitti:
Eikä tarvi olla mikään nössö, vaikkei sekoilekkaan tatskojen, viinan ja impulssikontrollin puutteen kanssa."
Kiltit miehet eivät puhu naisesta kuin se ois eläin.Oikeastaan kohtelee naista alentavasti, kun ihmiset saavat lapsia eikä ihmiset poikimaan. Eikä kiltit miehet noin sano lapsista. Hän ei halua lapsia. Eikä se haittaa, ettei halua lapsia? Mutta toi on rumasti sanottu. Oikeasti kiltti aloittaja ei halua osallistua perheen elättämiseen. Joten naisen pitäisi käydä töissä ja hoitaa kotia ja katsoa kuinka aloittaja katkerana itkee, että nainen pettää häntä kun käy töissä ja elättää perheen. Aloittaja haluaa pitää kaikki rahansa jotka työstään saa Eikä osallistua perheen kuluihin. Vaatii naista käymään töissä ja hoitaa perhettä ja pitää aloittajaa kaikista tärkeimpänä ihmisenä ja luulee, kun nainen rakastaa lapsiaan, että se rakkaus on häneltä pois.
- Anonyymi00252
Anonyymi00251 kirjoitti:
Oikeastaan kohtelee naista alentavasti, kun ihmiset saavat lapsia eikä ihmiset poikimaan. Eikä kiltit miehet noin sano lapsista. Hän ei halua lapsia. Eikä se haittaa, ettei halua lapsia? Mutta toi on rumasti sanottu. Oikeasti kiltti aloittaja ei halua osallistua perheen elättämiseen. Joten naisen pitäisi käydä töissä ja hoitaa kotia ja katsoa kuinka aloittaja katkerana itkee, että nainen pettää häntä kun käy töissä ja elättää perheen. Aloittaja haluaa pitää kaikki rahansa jotka työstään saa Eikä osallistua perheen kuluihin. Vaatii naista käymään töissä ja hoitaa perhettä ja pitää aloittajaa kaikista tärkeimpänä ihmisenä ja luulee, kun nainen rakastaa lapsiaan, että se rakkaus on häneltä pois.
Tälläinen ei ole kiltti mies.
Kiltti mies rakastaa koko perhettä Eikä vaan itseään. - Anonyymi00299
Anonyymi00250 kirjoitti:
Kiltit miehet eivät puhu naisesta kuin se ois eläin.Naiset ovat elukoita.
"Tajusin, ettei oo oikeasti kiltti mies."
Aah, kiltti mies on aina siis samaa mieltä naisen kanssa vaikka naisen käsitys todellisuudesta on täysin viturallaan.
Siinä se todellisuus vitun vammainen - Anonyymi00300
Anonyymi00252 kirjoitti:
Tälläinen ei ole kiltti mies.
Kiltti mies rakastaa koko perhettä Eikä vaan itseään.Ja rakastaa toisten miesten pentuja kun nainen on panetutttanut itseään ympärillä.
Kun katsois luontodokkaria. - Anonyymi00324
Anonyymi00299 kirjoitti:
Naiset ovat elukoita.
"Tajusin, ettei oo oikeasti kiltti mies."
Aah, kiltti mies on aina siis samaa mieltä naisen kanssa vaikka naisen käsitys todellisuudesta on täysin viturallaan.
Siinä se todellisuus vitun vammainenNainen on ihminen eikä mikään eläin. Eikä se tarkoitta että pitää olla kiltti mies. Kiltti mies ei halua lapsia naisen kanssa ja perustaa perhettä. Ei halua, että hänen suku jatkuu. Ei halua omia lapsia naisen kanssa.
- Anonyymi00352
Anonyymi00300 kirjoitti:
Ja rakastaa toisten miesten pentuja kun nainen on panetutttanut itseään ympärillä.
Kun katsois luontodokkaria.On miehiä jotka eivät voi saada omia lapsia ja jotka ovat onnellisessa suhteessa jossa naisella on jo lapsia jolloin saa olla niille lapsille isäpuoli ja kokea ilot ja surut lapsipuolen kanssa.
Kaikki eivät saa lapsia vaikka haluaa kun keho ei anna siihen mahdollisuutta.
- Anonyymi00090
Kummasti kuitenkin valtaosalla parisuhteissa olevista miehistä ei ole rikosrekisteriä, eivätkä tatuoinnit ole sen yleisempiä kuin väestöllä keskimäärin, eivätkä kyllä rähjääkään yhtään keskimääräistä enemmän. Alkoholistit ja ketjupolttajatkin tuppaavat useimmin olemaan parisuhteettomia.
- Anonyymi00101
Toisaalta, valtosalla kaikista miehistä ei ylipäätään ole rikostekisteriä...?
- Anonyymi00122
Anonyymi00101 kirjoitti:
Toisaalta, valtosalla kaikista miehistä ei ylipäätään ole rikostekisteriä...?
Eikä valtaosa miehistä ei ole incelejä.
- Anonyymi00162
Anonyymi00122 kirjoitti:
Juurikin tuo. Valtaosa miehistä tosiaan ei ole inceleitä.
Anonyymi00122 kirjoitti:
Toi inselikin on tulkinta kysymys. Jos nyt sanatarkasti määritellään. Niin moni on, mutta eivät siitä tee mitään numeroo, tuskin ees tiedostavat.
- Anonyymi00212
JeroP kirjoitti:
Toi inselikin on tulkinta kysymys. Jos nyt sanatarkasti määritellään. Niin moni on, mutta eivät siitä tee mitään numeroo, tuskin ees tiedostavat.
Ei ole lainkaan tulkintakysymys. Hyvin harva on incel.
Ja todellisuudessahan liki mies kuin mies saisi halutessaan seksiä, mutta ovat vain nirsoja. Nirsoudessa tietenkään ei itsessään ole mitään vikaa, mutta oman nirsouden aiheuttamasta tilanteesta vinkumisessa ei mitään muuta olekaan kuin vikaa. Anonyymi00212 kirjoitti:
Ei ole lainkaan tulkintakysymys. Hyvin harva on incel.
Ja todellisuudessahan liki mies kuin mies saisi halutessaan seksiä, mutta ovat vain nirsoja. Nirsoudessa tietenkään ei itsessään ole mitään vikaa, mutta oman nirsouden aiheuttamasta tilanteesta vinkumisessa ei mitään muuta olekaan kuin vikaa.Mutta seksistä on myös haittaa. esim tauteja voi tulla.
- Anonyymi00104
Ohhoh..olipas tämä kuuma aihe. Tuo aloitukseni oli läppä.
- Anonyymi00105
Niin no tuo yksi miespuolinen karen pölähti tähän skitsoamaan. Me muut van hieman huvittuneina katselemme, kun ukko sekosi.
- Anonyymi00116
Anonyymi00105 kirjoitti:
Niin no tuo yksi miespuolinen karen pölähti tähän skitsoamaan. Me muut van hieman huvittuneina katselemme, kun ukko sekosi.
No sittenhän näytelmä meni yleisöön täydestä. Jollei oskareita, niin missä aplodit?
- Anonyymi00168
Anonyymi00116 kirjoitti:
No sittenhän näytelmä meni yleisöön täydestä. Jollei oskareita, niin missä aplodit?
Tietysti koomista näytelmää on hauska katsoa. Se on sitten täysin eri asia uskooko siihen kukaan ja jos uskoo, niin millä tasolla. Skitson skitsoaminen ei oskaria ansaitse.
- Anonyymi00196
huomiota se on negatiivinenkin huomio. Miksi kaipaat huomiota täällä tällätavoin. onko elämsäi niin yksinäistä että tarvitset tällaista?
- Anonyymi00253
Tyhmä läppä oll. Itse olin kilttiä miestä puolustamassa aluksi.
- Anonyymi00106
Minä luulen että moni nainen haluaa kiltin miehen. Itse olen todella hankala ja synkkämielinen usein, niin en siksi oikein pysty rakkauteen, enkä siksi ole unelmien mies. Osaan olla kiltti, mutta on vain liian vaikeaa, enkä pysty riittävällä tasolla puhumaan asioista enkä halua itseäni naisen riesaksi. Pointtini on, että kiltteys ei ole se syy miksi olen yksin tai miksi nainen ei piittaa. Voi olla jotain muita ongelmia niinkuin minulla. Mieheltä.
- Anonyymi00113
Hienoa, että näet itsesi noin rehellisesti. Rehellisyys itselle auttaa ihmissuhteissa. Moni täällä kiltiksi itseään mainostava vaikuttaa siltä, että oma mielikuva itsestä on toinen kuin todellisuus. Aika moni ihminen, sukupuolesta riippumatta, on synkkämielinen. Se vain usein peitetään. Sekin aiheuttaa ongelmia.
Naiselta - Anonyymi00117
Anonyymi00113 kirjoitti:
Hienoa, että näet itsesi noin rehellisesti. Rehellisyys itselle auttaa ihmissuhteissa. Moni täällä kiltiksi itseään mainostava vaikuttaa siltä, että oma mielikuva itsestä on toinen kuin todellisuus. Aika moni ihminen, sukupuolesta riippumatta, on synkkämielinen. Se vain usein peitetään. Sekin aiheuttaa ongelmia.
NaiseltaMinä en ole synkkämielinen, aina iloinen ja hyvin kiltti.
-mies- - Anonyymi00298
Anonyymi00113 kirjoitti:
NaiseltaVittu mitä paskaa.
Monet näistä miehistä ovat kyllä kilttejä mutta oppineet että ei kannata olla.
Kun sen sanoo ääneen niin sinun kaltaisten aivottomien naisten mielestä he eivät ole kilttejä kun tuovat asian esille.
Vitun älypää - Anonyymi00325
Anonyymi00298 kirjoitti:
Vittu mitä paskaa.
Monet näistä miehistä ovat kyllä kilttejä mutta oppineet että ei kannata olla.
Kun sen sanoo ääneen niin sinun kaltaisten aivottomien naisten mielestä he eivät ole kilttejä kun tuovat asian esille.
Vitun älypääMitä minä miehellä teen joka ei halua hankkia kanssani lapsia? En halua olla aina lapseton. Haluan omia lapsia
- Anonyymi00326
Anonyymi00325 kirjoitti:
Mitä minä miehellä teen joka ei halua hankkia kanssani lapsia? En halua olla aina lapseton. Haluan omia lapsia
En halua aina olla se, jolla ei ole lapsia kun muilla sukulaisilla tai kavereilla on. Mistä juttelen kaverin kanssa jolla on omia lapsia? Muut kaverit ovat saaneet miehen ja perheen ja heillä on lapsia. Eivät he halua enää nähdä minua kun ei ole lapsia vaikka iän puolesta pitäisi olla
- Anonyymi00327
Anonyymi00326 kirjoitti:
En halua aina olla se, jolla ei ole lapsia kun muilla sukulaisilla tai kavereilla on. Mistä juttelen kaverin kanssa jolla on omia lapsia? Muut kaverit ovat saaneet miehen ja perheen ja heillä on lapsia. Eivät he halua enää nähdä minua kun ei ole lapsia vaikka iän puolesta pitäisi olla
Ei ole montaa vuotta enää aikaa hankkia omia lapsia jotka perii kun kuolen vanhana. Mies vaan saisi minun perinnön
- Anonyymi00328
Anonyymi00327 kirjoitti:
Ei ole montaa vuotta enää aikaa hankkia omia lapsia jotka perii kun kuolen vanhana. Mies vaan saisi minun perinnön
Ilman miestä tai lapsia valtio tai kaukaiset sukulaiset perii minut kun vanhana kuolen ja sitä en halua että he perii minut
Anonyymi00326 kirjoitti:
No juttelet niistä lapsista. Ei niitten lasten tarvi olla omia. Siitä oli tiede lehdessäkin, että lasten kasvatus on koko kylän asia. Se on ihan tutkittu juttu, että jos ei oo tuliverkostoo, niin lisääntymis into vähenee.
- Anonyymi00429
JeroP kirjoitti:
No juttelet niistä lapsista. Ei niitten lasten tarvi olla omia. Siitä oli tiede lehdessäkin, että lasten kasvatus on koko kylän asia. Se on ihan tutkittu juttu, että jos ei oo tuliverkostoo, niin lisääntymis into vähenee.
Koti-äitinä en voi olla
- Anonyymi00118
En tiedä, onko Suomessa kilttejä miehiä. Jossain Italiassa tai Espanjassa mies ei häpeäisi kasvattaa kukkia ja antaa niitä naiselle, siivota ja laittaa ruokaa. Yrittää olla sellainen, mikä tuo iloa.
Suomessa lähes kaikki miehet ovat petromaskuliineja. Haukkuvat naisia vihervassareiksi tai ulkonäköä ja ovat väkivaltaisia ja eivät halua muuttua lempeiksi ja pehmeämmäksi.- Anonyymi00128
Melkoisia yleistyksiä miehistä, huh huh.
Ootko edes miettinyt, että jospa arvomaailmasi on jostain syystä vinoutunut, etkä sen takia kykene hyväksymään miehiä sellaisina kuin miehet ovat?
Katsotaanpa toisen kappaleen väittämiäsi.
Jos väität että miehet haukkuu naisia, niin miksi se on itseisarvoisesti ongelma? Entä jos on oikeesti syytäkin "haukkua", eli tehdä naisista sen suuntaisia havaintoja jotka tunnistat negatiivisiksi?
Eihän siinä mitään pahas ole, eikä niitä havaintoja tai tuntemuksia tarvi kenenkään ratifioida minkään naistoimikunnan siunauksella.
Ne on mitä on ja näyttää miltä näyttää.
Ja jos mies ei halua muuttua naiseksi, siis lempeäksi ja pehmeäksi, niin mikä ongelma se on ja kenelle? Jos nainen kaipaa toista naista niin eihän siitä roviolle nykyään joudu. - Anonyymi00296
"n tiedä, onko Suomessa kilttejä miehiä. Jossain Italiassa tai Espanjassa mies ei häpeäisi kasvattaa kukkia ja antaa niitä naiselle, siivota ja laittaa ruokaa. Yrittää olla sellainen, mikä tuo iloa."
Voi hyvä vittu, asiahan on juuri päinvastoin.
Italia ja Espanja on täynnä machomiehiä jotka eivät tee tikkua ristiin naisen puolesta muuta kuin ehkä tuovat nuo kukat.
"Suomessa lähes kaikki miehet ovat petromaskuliineja. Haukkuvat naisia vihervassareiksi tai ulkonäköä ja ovat väkivaltaisia ja eivät halua muuttua lempeiksi ja pehmeämmäksi."
Suurin osa naisista on suomessa vihervassarivammaisia
- Anonyymi00119
Päinvastoin. Nuo ällöttää
- Anonyymi00123
Kiinnostaa todellakin, en pidä pahoista pojista, ovat aina tuntuneet lapsellisilta. Samoin muusikot. Kuka aikuinen ja koulutettu nainen haluaa sellaisen? Ei kiinnosta hoivata ketään oman hyvinvoinnin kustannuksella, sen antaa mieluummin lemmikillekin kuin epäsopivalle miehelle joka vie vain energiaa.
- Anonyymi00140
Juuri aiemmin viikolla muistelin elämäni varrella vastaan tulleita ihastuksia. Totesin mielessäni, että mikään niistä ei olisi ollut oikeasti koko elämän juttu. Kaksi ihastusta oli juuri noita muusikoita (yhdestäkään "pahasta pojasta" en koskaan ole ollut kiinnostunut).
- Anonyymi00295
Kokemukseni mukaan juuri koulutetut naiset haluavat sellaisen tai sitten toinen vaihtoehto on täydellinen prinssi jolla on kaikki maailmassa valmiina ulkonäköä varten.
Harmi että nelosen ulkonäöllä (10 max) ei paljon saavuteta koulutettuna naisena.
- Anonyymi00127
Tossakin on monta näkökantaa.
- Anonyymi00129
Aikuiset naiset haluaa varmasti turvallisen tuntuisen kumppanin. Ihan syystä. Elämän kokemus on opettanut ja paljon on naisvihaa, miehiä joita saa pelätä koska eivät ole käsiteelleet tunteitaan, vaan nainen voi joutua sen vyyhdin kohteeksi. Tai lapset.
Se räppää jokapaiskasi vauvansa maahan on hyvä esimerkki. Kuka haluaa rajun jännämiehen? Ei kukaan normaalisti käyttäytyvä ja fiksu nainen ainakaan. Erikseen on sitten nepsyt ja heikossa terveydessä olevat, jotka eivät osaa lukea toisen käytöstä, koska ovat liian keskittyneitä itseensä ja ns sosiaalisesti kujalla vähä koko ajan. Ovat helppo kohde hyväksikäyttäjille. Muut eivät niinkään.- Anonyymi00130
*Räppäri joka paiskasi
- Anonyymi00197
yleensä nämä vihaavat jo äitiään ja siitä se lähtee. Joku pershäiriö tällä aloittajallakin on pakko olla. Niin paljon toksista tekstiä häneltä tulee ettei se ole normaalia ja kaukana mistään kiltistä.
- Anonyymi00211
Anonyymi00197 kirjoitti:
yleensä nämä vihaavat jo äitiään ja siitä se lähtee. Joku pershäiriö tällä aloittajallakin on pakko olla. Niin paljon toksista tekstiä häneltä tulee ettei se ole normaalia ja kaukana mistään kiltistä.
Jenkkeissähän oli näitä manosfääriukkoja tutkittukin. Liki rajastaan niillä kaikilla on ollut paskat kotiolot ja huono isä (josta tietysti syyttävät äitiään, eivätkä sitä oikeaa syyllistä, eli isäänsä).
- Anonyymi00131
Höpö höpö sust vasn tuntuu silt. Voit ol kiltti mutta huono tapaine tai itsekäs ni ei sust kukaa järjiss oleva kiinostu. Miksi hankaloittaa elämää, kun kilttejä hyvä tapaisiaki on.
Turhii provoi sul taitaa o liia helppoo. - Anonyymi00133
Naiset jotka on 18-27 haluavat pahiksen.Loput hzluaa kiltin, koska kiltillä on ura ja kiltti tienaa
- Anonyymi00136
minulla ei ole tapan huvikseni taksa-.pojujA, kuin hARRI-.harrasteniu, itkeksin kyllä laittomaiti voi mopoilla...
- Anonyymi00137
joku sanonta; Let Him be.... elokuvastakin kuin 007, Tohyorti No,
Saa elää omassa rauhassaan ihan itskeen kuin joku Latelan Laur4ikin. - Anonyymi00142
Ala käydä maksullisissa naisissa aluksi silloin tälläin. Lopeta ervostamasta naisia ihmisinä ja käytä heitä vain seksiin. Hommaa potenssilääkkeet varmuuden vuoksi, saat erektion vaikka nainen ihmisenä kuvottaisi" vasemmistovokefeministi" kierrätä useita naisia äläkä vastaile puhelimeen jos tapaat toista.
Huomaat pian että naiset ovat rakastuneet sinuun ja muista että maksatat naisella kaikki omat ja vähän sinunkin kuluja. Saatat kohta saada jopa kosintoja. - Anonyymi00145
Se mikä on ongelma sen jo tv-sarjasta temptation island näkee laitappa ny parikymppinen saarelle jossa on sinkku naisia vartavasten vikittelemässä varattuja poikia poika joka ole saanu kun muutaman kerran eläissään pillua suuremmalla todennäköisyydellä pettää aiheesta saisi tehtyä vaikka jopa romaanin mu se olisi tylsä kun ole muuta kun ihan arkista elämää vinkkinä liittyy siihen kuinka hyvin ja millä perusteilla osataan valita se jonka kanssa ollaan yhdessä mikä mahtoi jo lähtöjään mennä vituksi liittyisikö sana valitaan oli vaihtoehtoja vaihtoehdoista valitaan aina se jonka suurimmalla todennäköisyydellä menettää vaihtoehdoista ensin mitä ihmiset käy siis läpi vaihtoehtoja kuinka elää elämänsä perustavan laatuinen ongelma jo jos ei tiedä kuinka elämänsä edes haluaa elää vitustako sitä tällöin voi tietää kenenkä kanssa elämänsä haluaa edes jakaa saati kuka huolii edes elämäänsä sellaisena kuin on sitten vielä erittely elämiäkin on kaksi elämä kotona ja kodin ulkopuolella toiset viettää jopa kaksoiselämää kaksi eri elämää samassa kehossa (vähintään kaksi perhettä puolisoineen lapsineen harvemmin onnistuu muilta kuin miehiltä ei silti ole täysin mahdotonta naisellekaan mulla yksityiselämä ja työelämä onnistuu koska osaan nukkua ihan missä vaan jos sattuu väsyttämään ei pidä pelko hereillä niinsanotusti mielestäni hyvä siksikin etää ongelmat töissä ei ole kodin ongelmia ja ongelmat kotona ei ole töiden ongelmia koti ongelmat on yhteisiä jos elämänsä jonkun kanssa jakaa jos ei niistä pysty puhumaan yhdessä kuin aikuiset on oletettavaa että suhde ei välttämättä ole pitkäikäinen kuinka aikuiset puhuu kotiongelmista siitähän on ymmärtääkseni kotona saatu malli useimmilla riitoja ei ratkaista seksillä ei huonompi idea sovinnon merkiksi ei ainakaan kumpakaan jääny vihaamaan toista niin että kokee tämän vastenmieliseksi sitä hetkeä taas jos jää odottamaan että nainen rauhoittuu kun tämän on saanu suuttumaan siinä voi mennä iäisyys miehen pitää siksi kestää ne solvaukset ja muut ilman että tahallisesti loukkaa takaisin nainen muistaa joka ainoan sanan joka tätä on koskaan satuttanut normaalisti mies unohtaa jopa mitä kaupasta piti tuoda jos ei ole johonkin kirjoitettu ylös kysymyksenä mistä johtuu että naiset/tytöt on yleensä parempia oppimaan
- Anonyymi00146
Itse asiassa haluan kiltin miehen. SE ON EHDOTON
- Anonyymi00255
Niin minäkin haluan.
Teeskentelijää en halua. - Anonyymi00329
Anonyymi00255 kirjoitti:
Niin minäkin haluan.
Teeskentelijää en halua.Niin minäkin. Mutta oon vain nähny teeskentelijöitä. Eivät halua että on ketään muuta meidän elämässä ja haluavat vain omia ja vain hän saisi kuulua tulevaisuudessa suunnitelmaan ja ehdottomasti eivät halua lapsia.
- Anonyymi00330
Anonyymi00329 kirjoitti:
Niin minäkin. Mutta oon vain nähny teeskentelijöitä. Eivät halua että on ketään muuta meidän elämässä ja haluavat vain omia ja vain hän saisi kuulua tulevaisuudessa suunnitelmaan ja ehdottomasti eivät halua lapsia.
Eivät halua jakaa minua tulevien lasten kanssa ja tämä on kynnyskysymys.
- Anonyymi00147
Jos naiset eivät haluaisi kilttejä miehiä, niin aloittajalla(kin) olisi jono ovensa takana.
- Anonyymi00353
Ei ole kiltti mies haukkuu naisia poikimista .
Nainen on saattanut rakastaa "kilttiin mieheen" joka aluksi on ollu kiltti mutta kun lapsia on tullu ni muuttunut täysin.
- Anonyymi00152
Parempi olla yksin, saa tehdä mitä lystää, VAPPUA ODOTELLEN!
- Anonyymi00354
Parempi olla yksin? Kun ihmiset joilla on lapsia eivät halua olla kaverini kun oon lapseton ja ilman miestä.
Muutama kaveruus on menny ku he saivat lapsen ja miehen. Anonyymi00354 kirjoitti:
Parempi olla yksin? Kun ihmiset joilla on lapsia eivät halua olla kaverini kun oon lapseton ja ilman miestä.
Muutama kaveruus on menny ku he saivat lapsen ja miehen.No ne ei ollu sitten oikeita kavereita. Tän vuoden tiede lehti, numero neljä sen todistaa. Se perus ydinperhe ei oo oikee malli. sivu 46 käy kattoon vaikka paikkakuntasi krjstossa.
- Anonyymi00157
Julkinen käytäntö kertoo aloituksen olevan hyvin paljon totta.
Nykynaiset eivät enää tiedä mitä haluavat se näyttää olevan niin, missä ovat elämästä jyvällä olevat naise ?- Anonyymi00167
päinvastoin. Nykyään naiset tietävät erinomaisesti mitä haluavat. Katkerat, vihaiset, naisia haukkuvat, pilalla olevat henkiset pikkupojat eivät ole sitä
- Anonyymi00169
Anonyymi00167 kirjoitti:
päinvastoin. Nykyään naiset tietävät erinomaisesti mitä haluavat. Katkerat, vihaiset, naisia haukkuvat, pilalla olevat henkiset pikkupojat eivät ole sitä
Miksi ne sitten joka mediassa eroavat jos ovat tienneet?!
Meneekö aina pieleen!
Vai sitä onoffiako haluavat , puuttuuko vielä pari taaskaan hah.
Ne eivät tiedä yhtään mitään, jälelle jää vaatteiden vähentäminen.
Suosittelen muikkuverkkoa seuraavaan kierrokseen. - Anonyymi00171
Höpöä. Nykyään naiset nimenomaan tietävät mitä haluavat, emmekä enää suostu tyytymään vähään. Jos mies ei selkeästi tuo elämään lisäarvoa, niin aivan hyvin voi elää yksinkin.
- Anonyymi00173
Anonyymi00169 kirjoitti:
Meneekö aina pieleen!
Suosittelen muikkuverkkoa seuraavaan kierrokseen.Miehet jaksaa pistää positiivisen esityksen päälle vähäksi aikaa, mutta kun paljastuu todellinen luonne, nainen nostaa kytkintä. Ne oikeasti hyvät miehet saavat kyllä pitää naisensa. Mielelläänhän hyvän miehen kanssa on.
- Anonyymi00188
Anonyymi00169 kirjoitti:
Meneekö aina pieleen!
Suosittelen muikkuverkkoa seuraavaan kierrokseen.Ero ei tarkoita, että mikään olisi mennyt pieleen. Se, että ihmiset eivät pysy loppuikäänsä yhdessä, on ihmislajille paljon luonnollisempaa, kuin että olisivat.
- Anonyymi00202
Anonyymi00169 kirjoitti:
Meneekö aina pieleen!
Suosittelen muikkuverkkoa seuraavaan kierrokseen.huonot heitetään pois sotkemsat omaa ja lasten elämää. Aina mies voi näytellä jotain muuta mitä on mutta kun parisuhteeseen suntyy lapsi siinä mitataan miehen mitta.
Anonyymi00202 kirjoitti:
huonot heitetään pois sotkemsat omaa ja lasten elämää. Aina mies voi näytellä jotain muuta mitä on mutta kun parisuhteeseen suntyy lapsi siinä mitataan miehen mitta.
Samaa oon huomannu. Mies kyllä kehittyy tullessaan isäksi. Paljon enemmän vaikuttaa kuin ois kaikenlaisia kouluja ja opistoja käyny.
- Anonyymi00275
Anonyymi00171 kirjoitti:
Höpöä. Nykyään naiset nimenomaan tietävät mitä haluavat, emmekä enää suostu tyytymään vähään. Jos mies ei selkeästi tuo elämään lisäarvoa, niin aivan hyvin voi elää yksinkin.
Ei todellakaan kaikki naiset tiedä mitä haluavat.
- Anonyymi00276
Anonyymi00167 kirjoitti:
Höpöhöpö
- Anonyymi00278
Anonyymi00167 kirjoitti:
Juuri noin se on!
- Anonyymi00355
Harvoin löytää kiltin miehen jonka kanssa on tulevaisuudessa mitään yhteistä kun toinen ei haaveile lapsista ja toinen toivoo saavansa. Mutta monet kiltit miehet on jo varattu ja eikä heidän onnea saa rikkoa.
- Anonyymi00356
Anonyymi00173 kirjoitti:
Miehet jaksaa pistää positiivisen esityksen päälle vähäksi aikaa, mutta kun paljastuu todellinen luonne, nainen nostaa kytkintä. Ne oikeasti hyvät miehet saavat kyllä pitää naisensa. Mielelläänhän hyvän miehen kanssa on.
Tiedän tapauksen jossa mies oli aluksi täydellinen Prinssi ja "Kiltti mies" mutta muuttui täysin ja nainen lähti, ku miehen todellinen luonne paljastui. Sellainen luonne jonka lähellä ei henkisesti ole hyvä olla.
- Anonyymi00210
Tämä keskustelu on tyypillistä asian vierestä keskustelua, ihan samalla tavalla kuin ikäkeskustelu. Kiinnitetään ihan sivuseikkoihin huomiota. Jos sillä miehellä oikeasti on jotain annettavaa naiselle ja jopa muillekin ihmisille jotain iloa ja positiivisuutta tuo, on hänestä varmasti enemmän iloa naiselle kun suurilla puheilla uhoavalla ”apinalla”, jolla tunne- ja herkkyystasolla on päällimmäisenä mielessä joku puun kolon hinkkaaminen.
- Anonyymi00217
Aloittaja on joko trolli, tai sitten mies joka ei tosiaankaan ole kiltti.
- Anonyymi00218
Tai molempia? 👍
- Anonyymi00219
Ihan sama oikeastaan. Tärkeintä kuitenkin et hän sai realistista tietoa siitä miten ei kiltit -miehet nähdään oikeesti, jos ei vielä sitä aikaisemmin tiennyt.
Anonyymi00219 kirjoitti:
Ihan sama oikeastaan. Tärkeintä kuitenkin et hän sai realistista tietoa siitä miten ei kiltit -miehet nähdään oikeesti, jos ei vielä sitä aikaisemmin tiennyt.
Se myös kannattaa miettii, missä asiayhteydessä on sanottu kiltiksi. Mulle kun se siivooja aina sano, että oon kiltti. Niin se voi hyvinkin tarkottaa sitä, että oon osannu pistää roskat roskikseen. Mutta se nyt tuskin on se mitä puolisolta halutaan.
- Anonyymi00302
JeroP kirjoitti:
Se myös kannattaa miettii, missä asiayhteydessä on sanottu kiltiksi. Mulle kun se siivooja aina sano, että oon kiltti. Niin se voi hyvinkin tarkottaa sitä, että oon osannu pistää roskat roskikseen. Mutta se nyt tuskin on se mitä puolisolta halutaan.
No ... se, että osaa laittaa roskat roskikseen, on jo hyvä alku. Moni mies (varsinkaan "kiltti mies") ei osaa edes sitä. Ilmeisesti äitinsä kävellyt aina perässä ja kerännyt roskat.
- Anonyymi00357
JeroP kirjoitti:
Tunnen kiltin miehen joka löysi rakkauden ja onnen. On vaan varattu, joten en koske.
- Anonyymi00224
Mulle kelpaisisi tollanen mies.
- Anonyymi00225
Opettele sormettamaan naisisa niin että nesteet lentää huoneen päätyseinään asti, uudestaan ja uudestaan että ruiskuaa. Alkaa olla jono oven takana. Muista myös takaapäin soudellessasi läpsiä kämmenellä pakarat punaisiksi että veri kiertää. Näin johdattelet nartun hekuman huipulle. Siemenet ruittaa naamalle ja hierot tukkaan, näin nainen kokee että olet mies. Sitten sytytä kynntilä ja silittele sekä lepertele rakkaudesta.
- Anonyymi00273
Olet katsonut liika pokea
- Anonyymi00226
Kyllähän kiltit miehet kiinnostaa mutta he eivät halua mua. Jännä miehet ei mua kiinnosta yhtään. Mutta kiltit ja turvalliset ja vakaa miehet ovat jo suhteissa ja heillä on perhe -ainakin he, joita mä tunnen oikeassa elämässä. Varattuun en koske.
No kilteillekin voi tulla ero. Ellei oo ihan tossun alla ja tuskin sellasta ees haluut. Siis tossun alla ollutta.
- Anonyymi00258
JeroP kirjoitti:
No kilteillekin voi tulla ero. Ellei oo ihan tossun alla ja tuskin sellasta ees haluut. Siis tossun alla ollutta.
Miksi pitäisi olla tossun alla, jos ei eroa? He jotka mä tunnen ainakaan osa heistä ei elä tossun alla vaan ovat tasa-arvoisessa suhteessa ja heidän naisensa kunnioittaa miestään ja perhettään kaikille Ei ole edes lapsia ja heillä on hyvä elämä.
Miksi jotkut kiltit miehet luulevat, että jos joku kiltti mies on suhteessa ja on perhe, että elää tossun alla? Ei perhe tarkoita aina, että on tossun alla.
Vai eivätkö he haluakaan hankkia lapsia? Ei lapsia ole pakko hankkia. Kiltteys ei ole synonyymi tossun alla olemiselle.
Eronnut kiltti mies riippuu tietenkin onko hänellä ex- naisen kanssa lapsia vaan ei. Lapset vaikuttavat, koska silloin kiltti mies joutuu olemaan tekemissä ex naisensa kanssa ja päättämään missä lapset asuu. Asuvatko lapset osa ajasta ex naisen luona ja osa kiltin miehen? Miten lasten kasvatus asiat sovitaan? Kumpi on lähi vanhempi, jolla lapset asuvat kirjoilla ja kummalla he välillä käy ja on yötä siellä. Kumpi elättää lapset?
Miksi on eronnut?
Onko eronnut siksi, kun nainen on lähtenyt vaan onko lähtenyt itse?
Onko ero riitaisa, jolloin ex- nainen voi tulla sotkemaan meidän elämää?
Onko viellä millään tavalla tekemissä ex naisensa kanssa?
Ovatko somessa kavereita ja seuraavat toisten somea?
Kuinka kauan erosta on aikaa?
Paljon kysymyksiä, jotka vaikuttavat, että haluanko kiltin miehen, joka on eronnut.
Itse en halua kilttiä miestä, joka on missään tekemissä ex naisensa kanssa. Paitsi, jos on lapsia heillä. Anonyymi00258 kirjoitti:
Miksi pitäisi olla tossun alla, jos ei eroa? He jotka mä tunnen ainakaan osa heistä ei elä tossun alla vaan ovat tasa-arvoisessa suhteessa ja heidän naisensa kunnioittaa miestään ja perhettään kaikille Ei ole edes lapsia ja heillä on hyvä elämä.
Miksi jotkut kiltit miehet luulevat, että jos joku kiltti mies on suhteessa ja on perhe, että elää tossun alla? Ei perhe tarkoita aina, että on tossun alla.
Vai eivätkö he haluakaan hankkia lapsia? Ei lapsia ole pakko hankkia. Kiltteys ei ole synonyymi tossun alla olemiselle.
Eronnut kiltti mies riippuu tietenkin onko hänellä ex- naisen kanssa lapsia vaan ei. Lapset vaikuttavat, koska silloin kiltti mies joutuu olemaan tekemissä ex naisensa kanssa ja päättämään missä lapset asuu. Asuvatko lapset osa ajasta ex naisen luona ja osa kiltin miehen? Miten lasten kasvatus asiat sovitaan? Kumpi on lähi vanhempi, jolla lapset asuvat kirjoilla ja kummalla he välillä käy ja on yötä siellä. Kumpi elättää lapset?
Miksi on eronnut?
Onko eronnut siksi, kun nainen on lähtenyt vaan onko lähtenyt itse?
Onko ero riitaisa, jolloin ex- nainen voi tulla sotkemaan meidän elämää?
Onko viellä millään tavalla tekemissä ex naisensa kanssa?
Ovatko somessa kavereita ja seuraavat toisten somea?
Kuinka kauan erosta on aikaa?
Paljon kysymyksiä, jotka vaikuttavat, että haluanko kiltin miehen, joka on eronnut.
Itse en halua kilttiä miestä, joka on missään tekemissä ex naisensa kanssa. Paitsi, jos on lapsia heillä.Mutta tollasessa tasa-arvosessakin voi tulla ero. Ja siinähän ois sitten mies valmiina. Toi tossun alunen oli semmonen heitto vaan. En tiedä kuka kiltti mies luulee että suhteessa elävät kiltit on tossun alla. Mulla tässä lähipiirissä oli yks, sano vaan että parempi tossun alla kuin taivasalla. Siitä se tuli mieleen.
Juu myönnän että noi lapsiasiat on kiemuraisia, en tullu sitä aatelleeksi, kun omalla ikäluokalla lapset jo lentelee kotoo. yritin vaan olla rohkaseva. Ihmisten pitäs enempi keskittyä siihen toiseen kierrokseen eikä murehtia.- Anonyymi00387
JeroP kirjoitti:
Mutta tollasessa tasa-arvosessakin voi tulla ero. Ja siinähän ois sitten mies valmiina. Toi tossun alunen oli semmonen heitto vaan. En tiedä kuka kiltti mies luulee että suhteessa elävät kiltit on tossun alla. Mulla tässä lähipiirissä oli yks, sano vaan että parempi tossun alla kuin taivasalla. Siitä se tuli mieleen.
Juu myönnän että noi lapsiasiat on kiemuraisia, en tullu sitä aatelleeksi, kun omalla ikäluokalla lapset jo lentelee kotoo. yritin vaan olla rohkaseva. Ihmisten pitäs enempi keskittyä siihen toiseen kierrokseen eikä murehtia.Mies valmiina? Heti ottaisin kun on eronnut? Ei olisi ehtinyt käsitellä ex suhdetta ja eroa. Mitä hänen ex nainen ajattelisi? Luulisi että kiltti mies on ollut kanssani tekemisessä, kun olivat suhteessa ja voisi minulle alkaa aukomaan päätään, että hajotin heidän suhteen ja muuta sontaa mulle.
Siinä tapauksessa näin, jos kiltti mies on jättänyt ex naisensa ja ollut erosta puhuja ja on halunnut erota, vaikkei nainen ois halunut. Ex nainen luulisi, että oon ollu toinen nainen heidän suhteen aikana. - Anonyymi00389
Anonyymi00387 kirjoitti:
Mies valmiina? Heti ottaisin kun on eronnut? Ei olisi ehtinyt käsitellä ex suhdetta ja eroa. Mitä hänen ex nainen ajattelisi? Luulisi että kiltti mies on ollut kanssani tekemisessä, kun olivat suhteessa ja voisi minulle alkaa aukomaan päätään, että hajotin heidän suhteen ja muuta sontaa mulle.
Siinä tapauksessa näin, jos kiltti mies on jättänyt ex naisensa ja ollut erosta puhuja ja on halunnut erota, vaikkei nainen ois halunut. Ex nainen luulisi, että oon ollu toinen nainen heidän suhteen aikana.Ja aukomaan päätään että mun taki, jos on lapsia he menettävät isänsä ja mun takia perhe meni hajalle. Tekisi meidän elämästä vaikeaa kostaamalla lasten avulla.
- Anonyymi00397
Anonyymi00389 kirjoitti:
Ja aukomaan päätään että mun taki, jos on lapsia he menettävät isänsä ja mun takia perhe meni hajalle. Tekisi meidän elämästä vaikeaa kostaamalla lasten avulla.
No jos pidätte ensin taukoo vähän aikaa ja sitten?
Mutta sen verran kinkkinen suhde teillä, että mä joudun ny nostaa kädet pystyyn. - Anonyymi00397
Anonyymi00397 kirjoitti:
Mutta sen verran kinkkinen suhde teillä, että mä joudun ny nostaa kädet pystyyn.Tää siis multa, Ei ollu tarkotus piiloutua, botti heitti ulos.
- Anonyymi00399
Anonyymi00397 kirjoitti:
Mutta sen verran kinkkinen suhde teillä, että mä joudun ny nostaa kädet pystyyn.Taukoa? Ei. Ei suhdetta mun kanssani ennenkuin ero täysin selvä ja jonkin aikaa elännyt ja asunut yksin. Sitten vasta alan seurustella kiltin miehen kanssa, joka on eronnut ja hoitanut kaikki ex naisen kanssa asiat kuntoon.
- Anonyymi00227
(En edes tiedä, onko hänellä tatuointeja vaatteiden alla, tai miten usein juo alkoholia tai polttaako tai nuuskaako tai onko rikosrekisteriä.)
Ap vihaa naisia, syyttää naisia, on katkera naisille. Kaikkien kannattaa juosta karkuun ihan oman turvallisuuden vuoksi.- Anonyymi00279
Sitä juoksemista on juuri tehty ja kauan! Koska minulle on aina riittänyt yksi kauan kestänyt parisuhde ja toista parisuhdetta en ole sen jälkeen halunnut kenenkään kanssa! En halua asua yhdenkään miehen kanssa samassa huushollissa!
- Anonyymi00228
Sanot pahasti. Et edes kunnioita naisia ihmisenä. Naiset ovat mielestäsi sinulle velkaa suhteen tai elämän.
- Anonyymi00234
Loputonta vänkäämistä olisi ainakin tiedossa parisuhteen menestymistä ajatellen.
- Anonyymi00280
Minua ei ole koskaan kiinnostanut vänkääjät. Sellainen vänkääminen pilaa elämän totaalisesti!
- Anonyymi00404
Siksi miehet haluavat nuoria ja kokemattomia.
Ja ehkä myös siksi että tietävät suoriutuvansa huonosti joten toivovat että nuori ja kokematon ei sitä tajua
Kertokaa ny tyhmemmälle. Kuka on täällä millonkin äänessä. Ei avaudu mulle tällänen pitkä keskustelu. Tiedän aiheesta paljon ja oisin mielelläni keskusteluissa mukana.
- Anonyymi00247
Minä en kyllä oikeasti ajattele m itgä nuoewr naiset vaan että hwillä oliaimukXA olo.
- Anonyymi00259
Kiltti mies joka on suhteessa ja jolla on perhettä ei aina ole tossun alla!!
- Anonyymi00331
Ei mies joka on isä omille lapsille ole aina tossun alla vaikka on halunnut hankkia lapsia rakkaan naisensa kanssa. Isäkin voi olla kiltti mies joka rakastaa omaa perhettä ylikaiken.
- Anonyymi00260
Se mitä minä olen oppinut vuosikymmenten saatossa Suomi naisista, he eivät halua kuin leikkikalun, jota vedättää vain siksi, että haluavat huomiota. Oli minäkin jokus se kiltti ja kunnollinen, sitten kohtasin tytön, josta oikeasti pidin, välitin, ja jopa odotin yhteistä elämää, kunnes minulle lopulta selvisi, mitä olin tälle pelkästään ollut, ja selvisi liian myöhään. Sen jälkeen päätin, ettei ikinä enää, koskaan en ole enää luottavainen, enkä sinisilmäinen, sulkeuduin täysin, ja siitä lähtien olen pitänyt kaiken sisälläni, rakensin itseni uudelleen, nyt olen suorasanainen, vaatii todella kauan kun luotan toiseen, olen tarkkailija, tunnistaan kaukaa ne ihmiset, joista en pidä, ja joista voisin pitää sanomatta sanaakaan. Toiset voisi sanoa että minusta tuli kylmä, ei, salaan tunteeni, enkä näytä mitään ulos, enkä ole koskaan enää hakemalla hakenut kumppania. Viihdyn omissa oloissa, jossa koen rauhan, nautin hiljaisuudesta. En vain halua koskaan enää pettyä niin pahoin.
- Anonyymi00262
Surullista toi on, muttei kaikki naiset ole tuollaisia.
- Anonyymi00261
Heti, kun puhutaan lapsista niin kiltit miehet täällä palstalla ei vastaa mitään.
Heti, kun mietitään eron syitä ei vastata mitään.
Koska jokin syy siihen on, että kiltti mies eroaa?
Joko hänet on jätetty.
Minkä takia jätetty?
Tai sitten kiltti mies on jättänyt.
Tottakai pitää tietää onko kiltillä miehellä ex naisensa kanssa lapsia, koska lapset vaikuttavat myös uudessa suhteessa, jos oikeasti on kiltti mies (ei hylkää lapset ) eron tullen.- Anonyymi00271
Kiltti mies ei erosta puhu. Hän ei halua erota, on kuin joutsen, yksiavioinen.
- Anonyymi00272
Nainen on jättänyt miehen koska mies on liian kiltti, siinähän se tuli tuo pointti tähän viestiketjun aloitukseen. Naiset eivät halua kilttiä miestä!
- Anonyymi00283
Anonyymi00271 kirjoitti:
Joutsen ottaa uuden jos puoliso esim. kuolee.
- Anonyymi00284
Anonyymi00272 kirjoitti:
Nainen on jättänyt miehen koska mies on liian kiltti, siinähän se tuli tuo pointti tähän viestiketjun aloitukseen. Naiset eivät halua kilttiä miestä!
Ei kannata sekoittaa kilttiä ja saamatonta nahjusta keskenään. Itse olen kiltti mutta en saamaton niin vientiä riittää.
- Anonyymi00291
Anonyymi00284 kirjoitti:
Ei kannata sekoittaa kilttiä ja saamatonta nahjusta keskenään. Itse olen kiltti mutta en saamaton niin vientiä riittää.
Enpä usko että riittää, simo simpukat kuvittelevat että on vientiä, mutta naiset pitävät sinua pikku katkarapu välipalana vain
- Anonyymi00332
Anonyymi00272 kirjoitti:
Tiedän kilttejä miehiä joilla on nainen ja ovat onnellisia kun saivat lapsen jota yhdessä kasvattavat. Nauttii isän roolista ja on onnellinen kun sai naisen joka halusi lapsen hänen kanssaan.
- Anonyymi00390
Anonyymi00271 kirjoitti:
Pakko kertoa, jottei ex nainen voi mulle kostaa ja ,väittää, että mä hajotin suhteen, jos kiltti mies jätti.
Jotta tiedän millainen ex oli ja osaan varautumaan, jos tulee sotkee meidän onnea puhumalla passkaaa meistä kaupungilla. - Anonyymi00405
Anonyymi00271 kirjoitti:
Ei ero liity kiltteyteen mitenkään.
Se liittyy siihen että ihmiset kasvavat ja muuttuvat ja haluavat eri asioita eri aikoina.
Ei ero ole epäonnistuminen. Ennen ei erottu rahan takia tai lasten. Yhdellä palkalla on vaikeampi asua.
- Anonyymi00281
Kyllä niitäkin naisia on ja ne on yleensä täysjärkisiä sen takia niitä on niin vähän.
- Anonyymi00282
Voi olla että olemuksesi saa heitä vähän tulemaan paikalle.
- Anonyymi00289
Anonyymi00282 kirjoitti:
Voi olla että olemuksesi saa heitä vähän tulemaan paikalle.
Kyllä, tatskat ja sellainen rasvainen reikämiehen asenne puuttuu
- Anonyymi00285
Onhan noita naisia ketkä haluaa sekä että ja niin tekee.
- Anonyymi00286
Ei pidä paikkaansa! Tiedän useita nuoria naisia, joille on kelvannut mies noilla piirteillä. Joku muu nyt on ”pielessä” enkä tarkoita että sinussa olisi vikaa vaan ehkä jotain voisi muuttaa tavassa lähestyä vaikkapa?❤️
- Anonyymi00287
Ei pitkäksi aikaa tai sitten nainen pettää.
Niin se aina menee. - Anonyymi00297
Anonyymi00287 kirjoitti:
Ei pitkäksi aikaa tai sitten nainen pettää.
Niin se aina menee.No juu eihän tollaset 10-15 vuotta kestäneet suhteet vielä loppuelämä ole, mutta katsotaan miten pitkälle pääsevät. Vielä se loppuelämäkin on mahdollinen.
- Anonyymi00308
Anonyymi00297 kirjoitti:
No juu eihän tollaset 10-15 vuotta kestäneet suhteet vielä loppuelämä ole, mutta katsotaan miten pitkälle pääsevät. Vielä se loppuelämäkin on mahdollinen.
Tiedätkö kun huomaat että parikymppiset ja kolmikymppiset muutaman vuoden naimisissa olleet naiset lisäävät "naisten iltojen" yms. määrää ja pikkujouluissa yms. maistuu jokin muu kuin se kiltti mies varsinkin alkoholitarjoilujen jälkeen niin aika monella tässä ketjussa muuttuu se mielipide naisista.
Kiltti mies pärjää vain tietyn aikaa tietyssä paikassa, sellaisena kivana huonekaluna.
Eikös vasemmistoliiton puheenjohtajakin vaihtanut kiltin avioimiehen entiseen pitkään futaajaan, tuosta vain.
Huvittavaa lukea näitä teidän perhostyttöjen ja muiden söpöilyjen sekoilua. - Anonyymi00334
Anonyymi00297 kirjoitti:
No juu eihän tollaset 10-15 vuotta kestäneet suhteet vielä loppuelämä ole, mutta katsotaan miten pitkälle pääsevät. Vielä se loppuelämäkin on mahdollinen.
Ei kaikki petä. Mutta miksi naisen pitäisi tyytyä että ei saa olla äiti vaan vain vaimo? Vain vaimo? Vain mies, joka rakastaa,? Mutta ei halua jakaa vaimoa tulevien omien lasten kanssa?
- Anonyymi00342
Anonyymi00308 kirjoitti:
Tiedätkö kun huomaat että parikymppiset ja kolmikymppiset muutaman vuoden naimisissa olleet naiset lisäävät "naisten iltojen" yms. määrää ja pikkujouluissa yms. maistuu jokin muu kuin se kiltti mies varsinkin alkoholitarjoilujen jälkeen niin aika monella tässä ketjussa muuttuu se mielipide naisista.
Kiltti mies pärjää vain tietyn aikaa tietyssä paikassa, sellaisena kivana huonekaluna.
Eikös vasemmistoliiton puheenjohtajakin vaihtanut kiltin avioimiehen entiseen pitkään futaajaan, tuosta vain.
Huvittavaa lukea näitä teidän perhostyttöjen ja muiden söpöilyjen sekoilua.En tunne ketään pariutunutta, joka olisi lisännyt. Kyllä he katoavat ihan kokonaan sinne parisuhteeseensa, vähintään kymmeneksi vuodeksi. Sitten saattavat ehkä muistaa, että oliko heillä joskus jotain kavereitakin.
Kyllä sellaosiakin varmasti on. Bilehile pysyy kai aina enemmän tai vähemmän bilehileenä. Mutta miksi sellaisen perään pitää kuolata, jos biletys kerta häiritsee? Kotihiiri pysyy kotona pariutuneenakin. - Anonyymi00343
Anonyymi00334 kirjoitti:
Ei kaikki petä. Mutta miksi naisen pitäisi tyytyä että ei saa olla äiti vaan vain vaimo? Vain vaimo? Vain mies, joka rakastaa,? Mutta ei halua jakaa vaimoa tulevien omien lasten kanssa?
Miten tuo liittyy viestiini?
- Anonyymi00288
Huvittavaa.
Viimeksi viikonloppuna juttelin naisen kanssa, josta olin hetken aikaa kiinnostunut tavattuamme sattumalta.
Kuinka ollakaan hän hädin tuskin kyseli miten minulla menee tai tuttavillamme.
Tatskattu köriläs, jota hän hädin tuskin tunsi, mutta tiesi että ehkä minä pidin häneen yhteyttä kiinnosti sen verran että piti kysellä perään.
Mietin että pyörittelinkö silmiäni hänen tokaistua asian vai sainko pidettyä naaman peruslukemilla valehdellessani etten tiennyt mitä hänelle kuului.
Tatskattu köriläs vielä on kaiken lisäksi VARATTU.
Siinä teille "epäilijät" tai muut Simo Simpukat ketjussa. - Anonyymi00290
muotovaahto-juttukin joku W"llan Super Strong koke3ile tehdä hiukset kuin joku Nilly idol.
- Anonyymi00294
Sovitaan nyt sitten, etten ole nainen. En tosin mieskään, joten joku kolmas sukupuoli sitten. Yritän tässä nyt miettiä, että tunnenko mä henkilökohtaisesti yhtään naista. Ei kukaan ainakaan ole ollut tollasten alotuksessa kuvattujen miesten perään koskaan. Saattaa jollain tietenkin olla tatuointi, jossain sellaisessa paikassa, jota ei julkisesti esitellä, mutta kovinnovat rauhallisia ja ei rähjääviä kaikkien naispuolisten ystävieni miehet (ei kun siis eihän me kukaan olla naisia). Kenelläkään ei tietääkseni ole rikosrekisteriä, eivätkä isommin juo, eivätkä tupakoi. Yhden tiedän, joka käyttää nikotiinipusseja.
- Anonyymi00301
Veikkaan että olet vähän elämänkokemusta omaava omassa kuplassaan elävä nainen.
Aika moni on.
Miehenä oleminen avaa silmät. - Anonyymi00303
Anonyymi00301 kirjoitti:
Aika moni on.
Miehenä oleminen avaa silmät.Veikkauksesi meni väärin. Elämäkokemusta on kertynyt, nainen en aloituksessa esitettyjen väitteiden mukaan ole, eikä minulla ole kuplaa,vaan pikemmin rypäs erilaisia kuplia.
Sinä selvästikin tunnet vain tietynlaisia miehiä ja ilmeisesti sitten noita aloituksessa kuvatun kaltaisia naisia ... kuljet siis laput silmilläsi.
P.S. Tiedän kyllä aloituksessa kuvatun kaltaisiakin miehiä, mutta heillä on kaikilla hyvin kuivaa tuolla naisrintamalla. - Anonyymi00304
Anonyymi00301 kirjoitti:
Aika moni on.
Miehenä oleminen avaa silmät."P.S. Tiedän kyllä aloituksessa kuvatun kaltaisiakin miehiä, mutta heillä on kaikilla hyvin kuivaa tuolla naisrintamalla."
Heidät pitäisi selvästi lähettää sinne sinun kuplaasi. Mistäs se löytyy, että osaavat perille? - Anonyymi00305
Anonyymi00304 kirjoitti:
"P.S. Tiedän kyllä aloituksessa kuvatun kaltaisiakin miehiä, mutta heillä on kaikilla hyvin kuivaa tuolla naisrintamalla."
Heidät pitäisi selvästi lähettää sinne sinun kuplaasi. Mistäs se löytyy, että osaavat perille?Sivusta ... jenkeissä oikea osoite olisi joku trailerpark tai muu wt paikka. En osaa sanoa mikä on suomalainen vastine noille.
- Anonyymi00306
Anonyymi00303 kirjoitti:
Veikkauksesi meni väärin. Elämäkokemusta on kertynyt, nainen en aloituksessa esitettyjen väitteiden mukaan ole, eikä minulla ole kuplaa,vaan pikemmin rypäs erilaisia kuplia.
Sinä selvästikin tunnet vain tietynlaisia miehiä ja ilmeisesti sitten noita aloituksessa kuvatun kaltaisia naisia ... kuljet siis laput silmilläsi.
P.S. Tiedän kyllä aloituksessa kuvatun kaltaisiakin miehiä, mutta heillä on kaikilla hyvin kuivaa tuolla naisrintamalla."Veikkauksesi meni väärin. Elämäkokemusta on kertynyt, nainen en aloituksessa esitettyjen väitteiden mukaan ole, eikä minulla ole kuplaa,vaan pikemmin rypäs erilaisia kuplia."
Elät siis omassa kuplassa jossa ihmiset eivät kerro sinulle tosiasioita.
"Sinä selvästikin tunnet vain tietynlaisia miehiä ja ilmeisesti sitten noita aloituksessa kuvatun kaltaisia naisia ... kuljet siis laput silmilläsi."
Itseasiassa tunnet lukemattoman erilaisia miehiä josta syystä helppo nähdä kenellä käy flaksi ja kenellä ei. Tuolle laput silmillä asialle voi vain nauraa. Olen varmaan viimeinen ihminen joka tekee niin.
"P.S. Tiedän kyllä aloituksessa kuvatun kaltaisiakin miehiä, mutta heillä on kaikilla hyvin kuivaa tuolla naisrintamalla."
Siis tatskamiehillä?
Mä veikkaan että puhumme nyt hieman erilaisista miehistä, sinä ajattelet heitä jonkinlaisina juntteina tietyissä ympyröissä. - Anonyymi00307
Anonyymi00305 kirjoitti:
Sivusta ... jenkeissä oikea osoite olisi joku trailerpark tai muu wt paikka. En osaa sanoa mikä on suomalainen vastine noille.
Jos joku nyt ihan oikeasti piirsi kuvan aloituksen perusteella että tatskattu mies on joku tatskattu kaljaa litkivä juntti Perniöstä niin ei ihmekkään jos porukka ajattelee että naiset ei sellaisista välitä.
Kokeilkaapa sellaista rokkiukkoa pk-seudulta jolla tatskoja ja vermeitä riittää tai sitten sellainen urheilullisempi "äijä".
Panee ketä huvittaa ja te väitätte ettei panisi.
Voi voi pikkuleidejä täällä, kiltit miehet saavat olla sylissä puudelina kotona ja viikonloppusin pannaan rokkikukkoja tai reissuilla ulkomailla. - Anonyymi00309
Anonyymi00306 kirjoitti:
"Veikkauksesi meni väärin. Elämäkokemusta on kertynyt, nainen en aloituksessa esitettyjen väitteiden mukaan ole, eikä minulla ole kuplaa,vaan pikemmin rypäs erilaisia kuplia."
Elät siis omassa kuplassa jossa ihmiset eivät kerro sinulle tosiasioita.
"Sinä selvästikin tunnet vain tietynlaisia miehiä ja ilmeisesti sitten noita aloituksessa kuvatun kaltaisia naisia ... kuljet siis laput silmilläsi."
Itseasiassa tunnet lukemattoman erilaisia miehiä josta syystä helppo nähdä kenellä käy flaksi ja kenellä ei. Tuolle laput silmillä asialle voi vain nauraa. Olen varmaan viimeinen ihminen joka tekee niin.
Siis tatskamiehillä?
Mä veikkaan että puhumme nyt hieman erilaisista miehistä, sinä ajattelet heitä jonkinlaisina juntteina tietyissä ympyröissä."Elät siis omassa kuplassa jossa ihmiset eivät kerro sinulle tosiasioita."
Mä kuuntelen hyvin vähän ihmisten sanomisia. Olleellista on se mitä he tekevät. Olen hiljainen sivustaseuraaja ja sellainen näkee mitä oikeasti tapahtuu.
Ehkä tunnet, mutta vain omassa kulpassasi, jonka juuri kommentillasi todistit. En yhtään epäile, etteikö siellä Sinun pikku kuplassasi ole juurikin noin. Täällä muualla maailmassa on toisin. Tiedä sitten mitä se kertoo sinun kuplastasi ja ihmisistä siellä tai mitä se kertoo sinusta, että et halua vaihtaa ympäristöä. Ilmeisesti sitten kuitenkin viihdyt noiden ihmisten ympäröimänä.
Sulla ei nyt nuo veikkaikset oikein osu kohdilleen. Me puhumme samanlaisista miehistä, vaikkakin aivan taatusti eri yksilöistä (luojan kiitos). Tatuointi ja junttius eivät suoraan liity yhteen. Itseasiassa umpijunteilla harvemmin on tatuointeja, ihan jo ympäristötekijöistä johtuen. - Anonyymi00310
Anonyymi00307 kirjoitti:
Jos joku nyt ihan oikeasti piirsi kuvan aloituksen perusteella että tatskattu mies on joku tatskattu kaljaa litkivä juntti Perniöstä niin ei ihmekkään jos porukka ajattelee että naiset ei sellaisista välitä.
Kokeilkaapa sellaista rokkiukkoa pk-seudulta jolla tatskoja ja vermeitä riittää tai sitten sellainen urheilullisempi "äijä".
Voi voi pikkuleidejä täällä, kiltit miehet saavat olla sylissä puudelina kotona ja viikonloppusin pannaan rokkikukkoja tai reissuilla ulkomailla."Jos joku nyt ihan oikeasti piirsi kuvan aloituksen perusteella että tatskattu mies on joku tatskattu kaljaa litkivä juntti Perniöstä niin ei ihmekkään jos porukka ajattelee että naiset ei sellaisista välitä."
Tuo on sinun kuvitelmasi. Kukaan muu ei sellaista kuvitellut.
Rokkikukot eivät minun piireissäni kelpaisi kenellekään. He ovat wt roskaa valtaosa. - Anonyymi00311
Anonyymi00307 kirjoitti:
Voi voi pikkuleidejä täällä, kiltit miehet saavat olla sylissä puudelina kotona ja viikonloppusin pannaan rokkikukkoja tai reissuilla ulkomailla."Voi voi pikkuleidejä täällä, kiltit miehet saavat olla sylissä puudelina kotona ja viikonloppusin pannaan rokkikukkoja tai reissuilla ulkomailla."
On sulla etovat seurapiirit. Meikäläiset viettää ne viikonloput ja lomat yhdessä sen puudelin kanssa. Paneskele sinä rokkikukkoja, kun ei sulla kerta mitään parempaakaan ole - Anonyymi00312
Anonyymi00311 kirjoitti:
"Voi voi pikkuleidejä täällä, kiltit miehet saavat olla sylissä puudelina kotona ja viikonloppusin pannaan rokkikukkoja tai reissuilla ulkomailla."
On sulla etovat seurapiirit. Meikäläiset viettää ne viikonloput ja lomat yhdessä sen puudelin kanssa. Paneskele sinä rokkikukkoja, kun ei sulla kerta mitään parempaakaan ole"Meikäläiset", eli olet siis suhteessa puudelin kanssa vai mistä niin kuvittelet tapahtuvat sun seurapiireissä?
ovatko naiset pyöreän pehmeitä 3 ja 4 että eivät löydä ketään muuta?
Mitä sinä teet sitten ikävä-palstalla, kaipaat puudelia? :D - Anonyymi00313
Anonyymi00312 kirjoitti:
"Meikäläiset", eli olet siis suhteessa puudelin kanssa vai mistä niin kuvittelet tapahtuvat sun seurapiireissä?
ovatko naiset pyöreän pehmeitä 3 ja 4 että eivät löydä ketään muuta?
Mitä sinä teet sitten ikävä-palstalla, kaipaat puudelia? :DTietysti olen suhteessa puudelin kanssa. 💖
Itseasiassa eivät ole pyöreitä, vaan päinvastoin. Kuntoilu, liikunta, terveellinen ruokavalio ja muutenkin omasta terveydestä huolehtiminen on tärkeää.
Olen "suhteet" palstalla. En ikinä avaa noita alapalstoja, joten aloitus, johon vastaan saa olla missä tahansa niistä. - Anonyymi00314
Anonyymi00313 kirjoitti:
Tietysti olen suhteessa puudelin kanssa. 💖
Itseasiassa eivät ole pyöreitä, vaan päinvastoin. Kuntoilu, liikunta, terveellinen ruokavalio ja muutenkin omasta terveydestä huolehtiminen on tärkeää.
Olen "suhteet" palstalla. En ikinä avaa noita alapalstoja, joten aloitus, johon vastaan saa olla missä tahansa niistä.Joo :D melkein uskon
- Anonyymi00315
Anonyymi00314 kirjoitti:
Joo :D melkein uskon
Kannattaa uskoavarmasti, kun totta puhutaan. Aloituksen kaltaiseen sontaan ei tokikaan kannata uskoa. Tai no siis sovitaan, etten ole nainen, vaan jotain kolmatta sukupuolta edustava naisen lisääntymiselimistöllä varustettu henkilö.
- Anonyymi00322
Anonyymi00315 kirjoitti:
Kannattaa uskoavarmasti, kun totta puhutaan. Aloituksen kaltaiseen sontaan ei tokikaan kannata uskoa. Tai no siis sovitaan, etten ole nainen, vaan jotain kolmatta sukupuolta edustava naisen lisääntymiselimistöllä varustettu henkilö.
Kolmansia sukupuolia ei maapallolla ole olemassakaan. Lue biologiaa niin viisastut.
- Anonyymi00333
Anonyymi00322 kirjoitti:
Kolmansia sukupuolia ei maapallolla ole olemassakaan. Lue biologiaa niin viisastut.
Syytön minä siihen olen, että aloitus määrittää minut kolmanteen sukupuoleen. Ulise aloittajalle.
- Anonyymi00316
Ei se nyt ihan noin sentään taida olla. Rahaa, valtaa ja voimaa, eli lisäarvoa, pitää olla ja niitä näyttää, mutta ei sen tarvitse avoimen rikollista ja väkivaltaista olla.
Mutta joo, "tavallisen kaverin" ei tarvitse lähteä yrittämään, naisilla on oikeudet, koulutus ja oma palkka. Ja rahapussihan mies on ollut ja aiemmin pariuduttu vuosituhannet järjestetysti ja pakosta. Eli mitään tarvetta ei ole ollut, että naissukupuolelle olisi evoluutiossa kehittynyt tarve parisuhteeseen samassa määrin kuin miehillä, joista lisääntymiskykyisimmät ovat lisääntyneet eniten. Naiset taas on astuttu siinä kuin karjakin, omaan kiinnostukseen katsomatta sukupolvesta toiseen.
Ja jos nykynainen lapsia haluaa, niitä saa muutenkin. Onneksi olen itse jo ulkona noista kuvioista, ettei tartte tapella. - Anonyymi00317
Mikäs "kiltti" mies sellainen olisi joka seurakuntaan ei kuuluisi, kyllä korkeampi taho nyt heille kattaa pöydän ja hieroo päähän tuoksuvaa öljyä...
- Anonyymi00318
Ehkä jokin mistress-nainen? Mitä tekoäly sanoisi siitä , itse en uskalla kysyä siltä. Epäilen ettei sellaisia ole oikeasti olemassa.
- Anonyymi00319
Eli väität että Miikka Muurinen kiinnostaa naisia ja kun Samu Adler tulee ilman tatuointia hän on heidän mielestään A ällöttävä
B oksettava
Tulevaisuudessa köyhä varmaan vaan Euroliiga/ NBA vaihtopelaaja ja 1-10 miljoonan vuosi palkka ei riitä mutta Muurisen mahdollinen 5-100 miljoonan vuosi palkka käy ja naisten mielestä Adler on niin oksettava että Hyrskeen pullavia tekee mieli - Anonyymi00323
Tää on niin wt-settiä. Huomionhakuisuus ja infantiili mieli muutamalla "omaperäisellä" tarskalka ja lävärillä kuorrutettuna...
- Anonyymi00347
Aivan, ei kelpaa järkevälle. Eikä ole viehättävää vaan epäkypsää.
- Anonyymi00434UUSI
Anonyymi00347 kirjoitti:
Aivan, ei kelpaa järkevälle. Eikä ole viehättävää vaan epäkypsää.
🥰🥰🥰 mitä sinä täällä sekoilet? Luulin, että haluat minut, kun katsoit niin pitkään minua!
- Anonyymi00335
Nykynainen haluaa jännämiesten kanssa tehdä lapsia ja sitten vanhempana jonkun aasin joka suostuu sekä lapsia, että naista elättämään.
Ei ole mitenkään erikoista, että tulee vastaan yksinhuoltaja, jolla 2-4 lasta ja kaikilla eri isä!- Anonyymi00336
Tuo on kyllä nykysuomessa todella harvinaista. Harvalla on ylipäänsä edes tuota kahta lasta, saati sitten neljää.
Lapset tehdäänkin siellä vanhempana, eli ei ole mitään nuorena tehtyjä lapsia, joiden kanssa uutta miestä haettaisiin. Pääosin ei ole löytynyt sitä ensimmäistäkään isää niille lapsille.
Jotkut ovat kyllä uskomattoman pihalla tässä lapsiasiassa. - Anonyymi00367
Anonyymi00336 kirjoitti:
Tuo on kyllä nykysuomessa todella harvinaista. Harvalla on ylipäänsä edes tuota kahta lasta, saati sitten neljää.
Lapset tehdäänkin siellä vanhempana, eli ei ole mitään nuorena tehtyjä lapsia, joiden kanssa uutta miestä haettaisiin. Pääosin ei ole löytynyt sitä ensimmäistäkään isää niille lapsille.
Jotkut ovat kyllä uskomattoman pihalla tässä lapsiasiassa.Onko 150 000 yksinhuoltajaa harvinaista vai yleistä niin sen toki jokainen päättää itse.
- Anonyymi00414
Anonyymi00367 kirjoitti:
Onko 150 000 yksinhuoltajaa harvinaista vai yleistä niin sen toki jokainen päättää itse.
Sanoiko joku yksinhuoltajuuden olevan harvinaista. Tajusit kyllä itsekin mikä se harvinainen osuus tuossa oli, tuotiinhan se selvästi ilmi. Jos et tajunnut, niin sitten taidat olla harvinaisen tyhmä.
- Anonyymi00338
On tatskoja, on rkosrekisteri, 6 vuotta linnassa, tupakkia ja muuta sellaista kärhentänyt, ja oon kuulemmaliian kiltti, kun en vittuile,, lyö, enkä rähjää.
Kaikki exät ja yhden illan tapaukset on jääneet heti roikkumaan lahkeisiin kun ovat seksin jälkeen vääntäneet itkua ja sanoneet, etteivät ole koskaan voineet uneksiakaan, ettö seksi voi olla näin ihanaa,- Anonyymi00340
Kyllä kuulostaa ihannevävyltä kun ihan linnaakin!
Oliko osaamistakin jo esilletulleen lisäksi miten ceeveesti $
- Anonyymi00344
Olet ehkä etsinyt väärästä paikasta? Yleensä se oikea henkilö tulee elämään kun vähiten odottaa. Älä ota koskaan liian hyökkävää asennetta, se on luotaantyöntävää.
- Anonyymi00441UUSI
Löisi minut. Lähti. Kun olin liian paljon vain kotona.
- Anonyymi00348
Voi voi no mene tielle makaamaan jos joku soittaa ambulanssin ja joku hoitaja jolla pelkkä hoivaviettifetissi sinut ottaa kotiinsa asumaan.
- Anonyymi00442UUSI
Jee 🤫
- Anonyymi00350
Kun olin Suomessa, vain yksi nuori nainen rakastui minuun. Valitettavasti en voinut seurustella hänen kanssaan. Muuten eivät naiset ole koskaan olleet kiinnostuneita minusta Suomessa. Muutin ulkomaille ja heti tilanne muuttui ja löysin ensimmäisen tyttöystäväni. Muutin toiseen maahan ja naiset olivat kovasti kiinnostuneita. sama tapahtui kolmannessa maassa. Minua kosivatkin naiset kahdesti! Tapasin vaimoni Espanjassa ja olen elänyt hänen kanssaan vuosia onnellisesti. Hän on klassinen nainen: naisellinen, tunteellinen, herkkä, eroottinen ja elämää pursuava - Olen hyvin onnellinen hänen kanssaan. Vasta häiden jälkeen kerroin, että minulla on musta vyö karatessa, olen ollut henkivartijana ja palkkasotilaana. Hän ensin itki, mutta keskusteltuamme ymmärsi ja pitää minua maailman turvallisimpana miehenä. Ei tarvitse tatuointeja, viinaa, rähjäämistä ja vähiten rikosrekisteriä. Naiset ovat kertoneet, että tavallisesta ulkonäöstä huolimatta he kokivat voimakasta vetoa minuun, koska olin niin rauhallinen ja turvallinen. Ulospäin uhoava ei ole kova vaan peittää heikkoutensa sillä - rauhallinen on itsevarma ja oikeasti kova sekä kriisitilanteessa jääkylmä. Ei tarvitse uhota, kun tietää mihin kykenee tarvittaessa. Olen aina ollut oma iloinen, sosiaalinen ja kohtelias mies.
- Anonyymi00366
Kaikki tuo mitä kerroit on totta. Suomalainen nainen vaan ei halua tylsää ja rauhallista miestä vaan pitää olla villi ja arvaamaton, että voi hakea sääliä, kun on mustat silmät taas.
- Anonyymi00370
Varmasti monella suomalaisella naisella sama kokemus, en voi olla ainut. Erilaisuus viehättää.
- Anonyymi00435UUSI
😗Rakastin sinua! Luulit, että olin jännämiehen kanssa, vaikka oli vain työkaveri.
- Anonyymi00351
Älkää viitsikö #ittu lässyttää!
Sukevan kokki - Anonyymi00358
Mikä suom24 mättää ku ei saa sanoa että isä rakastaa lastaan ja tekee sen kanssa yhdessä asioita? Voi kiltti mies rakastaa oikeasti omaa lastaan ilman että haluaa tai tekee mitään pahaa tai rikollista.
- Anonyymi00359
Ja on onnellinen kuin sai naisen jonka avulla saa olla isä.
- Anonyymi00361
JeroP kirjoitti:
Juu tietenki voi. Eikö botti antanu kirjottaa silleen?
Ei hyväksynyt viestiä. Piti muokata. Ymmärrän että pitää olla tarkkoja ja poistaa asiattomia viestit.
- Anonyymi00360
En ota naista otan viinaa
Olen persu ja paskon housuihin. - Anonyymi00362
Täällä on kyllä paljon sekalaista soobaa.
-Kalle - Anonyymi00363
Itse asiassa nuo ovat kriteerejä sille millaisen miehen haluan.
Oksennusrefleksin aiheuttaa alkoholi, kaikki päihteet, tupakka, nuuska ja kaikki pussit huulessa 🤮
Tatuoinnit on rumia, aiheuttaa vastenmielisyyttä. Räyhääminen kertoo epävakaista tunnetaidoista.
Kiltit, perhekeskeiset miehet ovat kultaa.- Anonyymi00364
Minä oon kiltti vaikka on kymmenen vuotta sitten tullut kolme tärkeää pahoinpitely tuomiota ja sukevalla kävin pari vuotta.
Oon perhe keskeinen ja voin kyllä lopettaa nuuskaaminen ja alkoholinkäytön jos otat mut mieheksesi?
Sukevan kokki - Anonyymi00365
Monenko eri miehen kanssa sinulla on lapsia? Jätit sen kertomatta tähän.
- Anonyymi00368
Anonyymi00365 kirjoitti:
Monenko eri miehen kanssa sinulla on lapsia? Jätit sen kertomatta tähän.
Se ei kuulu sinulle.
- Anonyymi00369
Anonyymi00364 kirjoitti:
Minä oon kiltti vaikka on kymmenen vuotta sitten tullut kolme tärkeää pahoinpitely tuomiota ja sukevalla kävin pari vuotta.
Oon perhe keskeinen ja voin kyllä lopettaa nuuskaaminen ja alkoholinkäytön jos otat mut mieheksesi?
Sukevan kokki😂
Kiitos, mutta ei kiitos. - Anonyymi00391
Anonyymi00369 kirjoitti:
😂
Kiitos, mutta ei kiitos.En minäkään. Mies joka ikinä on ollut väkivaltainen on ehdottomasti ei! Pahoinpitely tuomiot on este, että alan seurustelemaan.
- Anonyymi00436UUSI
Anonyymi00364 kirjoitti:
Sukevan kokki😍😍😍 Tule tänne! Rakas.
- Anonyymi00372
Tulos on tässä.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/a85b0ae9-ec88-4138-b540-e67b43479c9a- Anonyymi00385
Kyllä, tyhmyys on levinnyt ja ulottuu niin syvälle yhteiskuntaan ja ihmisten elämään, että eivät edes enää tiedä olevansa TYHMIÄ, älyllisesti, tiedollisesti ja laajemmin sivistyksellisesti. Sosiaaliset taidot ovat romahtaneet, kognitiiviset kyvyt vielä pahemmin! On tehtävissä vain kolme asiaa: Lopeta somen käyttö - lue kirjoja laaja-alaisesti, älä viestittele - tapaa kavereitasi vaikka kahvilassa, laajenna maailmankuvaasi - mene ulkomaille ja onnekkaasti tapaat elämäsi suuren rakkauden, koska ei tarvitse tyytyä suomalaisiin naisiin.
- Anonyymi00373
Jotain käsittämätöntä vetoa naiset tuntevat väkivaltaisia jännämiehiä kohtaan, kun aina päätyvät suhteeseen näiden kanssa.
- Anonyymi00382
Väkivaltainen ei aluksi ole Väkivaltainen vaan kohtelee ja naista niin että nainen luulee löytäneen kunnon miehen ja ajansaatossa Väkivaltainen käytös tulee kuvioon. Nainen ajattelee, että hän on tehny jotain väärää ja yrittää olla parempi ihminen jotta ei kohtaa Väkivaltaa
Mä en usko,että väkivalta vetoo. On tietenkiin tilastoharhakin että vetoo, koska tälläset tapaukset nousevat esiin. Niillä mielellään mediassa mässäillään. Eihän se mikään uutisaihe oo, jos jollakin on hyvä tasa arvoinen suhde. Mutta tietenkin hyvä, että väkivallasta puhutaan. ja siitä puhutaan suomen lisäks ruotsissa ja italiassa. mutta puhe ei riitä, tarvittas niitä tekojakin!
Usein tällänen väkivaltanen on kovin hallitseva, osaa käsitellä ihmisiä. olla aluks mielyttävä, mutta käyttää sitä vallan välineenä. Onko sitten narsistisia tai psykopaattisia piirteitä?- Anonyymi00413
JeroP kirjoitti:
Mä en usko,että väkivalta vetoo. On tietenkiin tilastoharhakin että vetoo, koska tälläset tapaukset nousevat esiin. Niillä mielellään mediassa mässäillään. Eihän se mikään uutisaihe oo, jos jollakin on hyvä tasa arvoinen suhde. Mutta tietenkin hyvä, että väkivallasta puhutaan. ja siitä puhutaan suomen lisäks ruotsissa ja italiassa. mutta puhe ei riitä, tarvittas niitä tekojakin!
Usein tällänen väkivaltanen on kovin hallitseva, osaa käsitellä ihmisiä. olla aluks mielyttävä, mutta käyttää sitä vallan välineenä. Onko sitten narsistisia tai psykopaattisia piirteitä?Niin. Valtaosa parisuhteista ei tosiaan nouse otsikoihin, kun ei niissä tapahdu mitään otsikoimisen arvoista.
- Anonyymi00374
Jos jännämies pääsee haluttuun tavoitteeseen eli panotilanteeseen daamin kanssa, hän ei kondomia käytä, se on jännämiehen mielestä loukkaus miehisyyttä kohtaan. Eli jännämiehen pitää saada lipsutella paljaalla peniksellä joka reikään, ja heittää mällit rinnoille, pakaroille, naamaan jne.... siitä huolimatta, että hän on irtosuhteiden sankari, hän pitää sitä epäkunnioituksen osoituksena, että hänen puhtauttaan tautien suhteen edes epäillään.
- Anonyymi00375
Jos jännämies ajautuu tilanteeseen, jossa hän on saanut päähänsä saada panon jo tuntemaltaan naisihmiseltä, hän ottaa naiseen yhteyttä ja kysyy naiselta voiko tulla kylään. Tänään. Jännämies ei suunnittele useiden päivien päähän, vaan seksiä pitää saada heti. Ja niin jännämies tulee kylään, menee mitään sanomatta suoraan suihkuun ja astelee sieltä penis pystyssä (joka yleensä on erittäin kookasta sorttia, koska jännämiehen aivot ja koko identiteetti, itse asiassa koko kapasiteetti on siinä yhdessä ulokkeessa) hämmentyneen naispuolisen kaverinsa luokse ja alkaa suudella naista vimmatusti.
- Anonyymi00412
Johan on taas fantasioita. Katselet liikaa pornoa.
- Anonyymi00376
Se on alkanut "taas" muuttumaan.
Kovin usein nuoret nätit naiset vilkuilee kun teen pyörälenkkejä kypärä päässä ja tuulipuku vetimissä huokuen raittiutta ja luotettavuutta. Ovat jo ehkä alkaneet oppia, että ei se nopea ja vaarallinen elämä renttujen kanssa kanna hedelmää.- Anonyymi00377
Saattavat myös olla oppineet senkin, että se terveen sporttinen ja ikäisekseen vetreä veikkonen jaksaa pedissä painaa paljon paremmalla energialla kun norttia kiduksiin kiskova viinankatkuinen huumehörhö.
- Anonyymi00379
Mä voisin haluta kiltin miehen. Mitä teen itseään täynnä olevalla keimailijala joka ei osaa arvostaa ketään vaan vaatii aina enemmän.
- Anonyymi00392
Siinä on se vaan että kiltiksi itseään luuleva ei välttämättä olekaan kiltti oikeastaan.
Anonyymi00392 kirjoitti:
Siinä on se vaan että kiltiksi itseään luuleva ei välttämättä olekaan kiltti oikeastaan.
Juu se sana "kiltti" on jo itsessään ärsyttävä.
- Anonyymi00380
Aloitus on täyttä paskapuhetta!
Aloittaja itse haluaa tuollaisia luuserinaisia, jotka ovat tuollaisten miesten perään.
Epätoivoisia elämän syrjässä juuri ja juuri kiinni olevia.
Fiksut naiset, eivät harrasta tuollaisia puuhu.
Ota mieluiten ulkomaalinen nainen, he ovat kilttejä, uskollisia, kunnioittavat ja rakastavat miestään. Kaikki lähtee itsestäsi, miksi etsit ja haluat olla vääränlaistn naieten kanssa? On niitä paljon hyviäkin.- Anonyymi00381
Juuri näin.
- Anonyymi00386
Sinä se uskot kaiken mitä täällä Suomi24:llä kommentoidaan ja aloitetaan.
- Anonyymi00395
Anonyymi00386 kirjoitti:
Sinä se uskot kaiken mitä täällä Suomi24:llä kommentoidaan ja aloitetaan.
Oletko jotenkin tyhmä?
Tuo kommenttihan on täysin eri mitä aloitus on. - Anonyymi00418
Anonyymi00395 kirjoitti:
Oletko jotenkin tyhmä?
Tuo kommenttihan on täysin eri mitä aloitus on.No mitä sitten, en minä AP oo.
- Anonyymi00424
Minä otin ulkomaalaisen naisen ja hän on ollut ja on edelleen ehdottoman uskollinen, kiltti, minua arvostava ja syvästi rakastava!!! Hän on elämäni onni ja auringonpaiste. En ikinä ottaisi suomalaista naista tai sitten minut pitäisi viedä vastentahtoisesti psykiatrian ensiapuun ja pakkohoitoon vuosiksi.
- Anonyymi00388
OIen elänyt elämäni kitltisti ja kunnollisesti. Hiljaa istuen ja odottaen. Käyn töissä, maksan veroja ja vien roskat. Siltikään en naisille kelpaa. Yksikään nainen ei ole koskaan tarjoutunut rakastamaan minua kuntoon vaikka vietän yksin kaiken aikani. Baarissa kävin, ei onnea. Musiikki oli kovalla, juntit bilettivät ja alkoholi oli kallista. Kaupassa tai kirjastossakaan ei onni käynyt.
- Anonyymi00393
Siinä on se pulma, ettei toista ihmistä voi rakastaa niin, että toinen tulee kuntoon. Ensinnäkin pitää pystyä elämään yksin ja näkemään iloa pienistä asioista onnea löytämään ja eikä kukaan kotoa tule hakemaan.
Mistä nainen voi tietää, että oot kiinnostunut jos olet vain hiljaa ja istut? Joo älä Baariin mee. En oo mäkään, kun yhden käden sormilla laskien. Kun on ollu jotain erityisjuttua, vaikka homekurssin päättäjäiset. En ite juurikaan juo, niin en mistään baarista puolisoo etsis. Niissä kävin ihan muista syistä, etsiin kontakteja. Musiikki on hyvä olla kovalla, kun sais heittää oikeen karaokee koko baarille.
Kauppakin on huono paikka, siellä ihmiset vaan himo silmissään ostaa ruokaa ja tavaraa. samaten kirjasto, sielä pitää olla hiljaa. Muuten täällä kun tein kirjastossa huipputärkeetä tutkimustyötä. Niin yks äijä puhu itsekseen ja kiersi pöytää. Se oli kans sellanen jolla vähän ajatuskia kun sulla. Et kai sä haluu olla samanlainen, mun mielestä sekoo päivä päivältä enempi. kai saanu tonnekin porttikiellon.
- Anonyymi00394
Mistä voi tietää, että toinen on kiinnostunut, jos vain istuu ja on hiljaa? Eikä puhu mitään tai näytä, että nainen kiinnostaa?
Miksi nainen puhuisi kiltille miehelle, jonka luulee, ettei tykkää hänestä yhtään?- Anonyymi00396
Vaikka siitä, että hän laittaa sinulle viestiä.
- Anonyymi00401
Anonyymi00396 kirjoitti:
Vaikka siitä, että hän laittaa sinulle viestiä.
Viestiä? Minne laittaa viestiä?
- Anonyymi00400
1. Kukaan. Kukaan. Yksikään ihminen ei ole sinulle mitään velkaa.
2. Nainen on ihminen. Tunteet. Halut. Toiveet. Nainen ei ole maailmassa täyttämässä tarpeitasi.
3. Naiset eivät viehäty pelosta. Naiset ovat samanlaisia ihmisiä kuin sinä. He haluavat suhteen , seuraa, joka perustuu turvallisuudelle. PiiloAggressiivisuus ja vaatimukset ja naisviha luo turvattomuutta ja pelkoa. Vähimmmillään tämä tarkoittaa, että nainen saa sanoa ei milloin vain, eikä siitä seuraa rangaistusta. Tarjoat turvaa ja mielihyvää. Turvallisen ympäristön. Kiinnostusta ja välittämistä tunteista.
4. Läheisyys vaatii halua ja vetovoimaa. Naisilta vaaditaan järjettömiä panostuksia ulkonäköön jo nuoresta saakka. Paljonko sinä käytät aikaa ja rahaa ollaksesi haluttava puolestasi naisille? Tuoksutko hyvältä ja oletko puhdas?
5. Väkivalta tappaa kiinnostuksen.:
-Ruma puhe naisten ulkonäöstä.
- kaikki teot, joilla kerrrot että nainen ei ole haluttava
-seksuaalinen ahdistelu tai raiskaus tai fyysinen väkivalta
6. Oletko kiinnostunut naisesta? Kuuntelet ja tuetko?
7. Teetkö hänet onnelliseksi? Jos saat hänet tuntemaan olonsa kurjaksi, miksi hän haluaisi seuraasi? Jotkut miehet ajattelevat että pe nis riittää eivätkö tee työtä suhteen eteen.
8. Vauvat eivät ole seksuaalisesti kiinnostavia. Jos käyttäydyt kuin vauva:
- et huolehdi hygieniasta
- kiukuttelet kuten tässä aloituksessa
- vauvat ovat itsekkäitä . Mitä teet joka päivä osoittaakseni että välität? Miten tuet ja hellit ja teetkö kotityöt?
9. Kiinnostus vaatii että voi hyvin. Jos on nälissään, uupunut tai on kipuja, ei voi haluta läheisyyttä. Monet miehet eivät välitä, jos naisella on kipuja, nälkä tai uupunut.
10. Naisilla on kyky tuntea mielihyvää. Itse asiassa naisilla on kokonainen elin pelkkää mielihyvää varten toisin kuin miehillä. Naiset nauttivat ja haluavat seks isä yhtä paljon kuin miehet. Jos se on hyvää.- Anonyymi00407
Emäntäkoulun oppikirjasta.
- Anonyymi00402
entä aikuiset neitsyet tytöt, 30-40 vuotiaat, haluaako kukaan aikuinen impityttö kiltin tolkun pojan?
- Anonyymi00403
Ei 30-40 v enää ole tyttö vaan nainen. Tytöttely ärsyttää muutenkin.
- Anonyymi00415
Mitä kilttiä on siinä että aikuinen mies kutsuu itseään pojaksi ja pitää lukua naisten suhteista ja haluaa juuri kokemattoman? Oletko niin huono antaman nautintoa että et halua että naisella on vertailukohtaa?
Miksi miehet kutsuvat itseään kiltiksi kun eivät oikeasti ole sitä? - Anonyymi00438UUSI
Anonyymi00403 kirjoitti:
Ei 30-40 v enää ole tyttö vaan nainen. Tytöttely ärsyttää muutenkin.
JOO! Tule leikkimään kanssani.
- Anonyymi00439UUSI
Anonyymi00415 kirjoitti:
Mitä kilttiä on siinä että aikuinen mies kutsuu itseään pojaksi ja pitää lukua naisten suhteista ja haluaa juuri kokemattoman? Oletko niin huono antaman nautintoa että et halua että naisella on vertailukohtaa?
Miksi miehet kutsuvat itseään kiltiksi kun eivät oikeasti ole sitä?Ihanaa haluan ton miehen!
- Anonyymi00406
kyllä se on hieman totta ,että naiset eivät jostain syystä,vaik henkikin menisi ? halua enää KUNNOLLISTA VÄLITTÄVÄÄ MIESTÄ ! jotain on naisillakin pielessä ajatusmailmassaan kyllä. tietenkin vieläkin löytyy joitakin normielämään pystyviä ja haluavia ,mut hyvin pitää onnistua puolison ja omien ajatusten kanssa tietenkin,edes kohtuuelämään ja lasten takia ,jos aivan nuore enää haluavatkaan ,ja toisaalta tänäpänä kaik pariskunnat eivät lapsia tavitsisikaan elämäntyyliinsä,näin ikävään suuntaan on Suomessa asiat menneet ! Faktaa.
- Anonyymi00410
Mitä enemmän mies nykypäivänä korostaa omaa kunnollisuuttaan, välittävyyttään ja kiltteyttää, niin sitä k.päisempi hän todellisuudessa on. Se on nähty niin moneen kertaan ihan rikostilastoissakin, että "kiltit/kunnolliset/välittävät" ovat niitä, jotka tappavat.
- Anonyymi00417
Anonyymi00410 kirjoitti:
Mitä enemmän mies nykypäivänä korostaa omaa kunnollisuuttaan, välittävyyttään ja kiltteyttää, niin sitä k.päisempi hän todellisuudessa on. Se on nähty niin moneen kertaan ihan rikostilastoissakin, että "kiltit/kunnolliset/välittävät" ovat niitä, jotka tappavat.
Jospa nämä kiltit on oikeasti kilttejä ja kestävät pitkäääään ennen kuin pinna palaa ja sitten kun se kiltin pinna palaa niin voi syntyä rumaa jälkeä eli ruumiita.
- Anonyymi00419
Anonyymi00417 kirjoitti:
Jospa nämä kiltit on oikeasti kilttejä ja kestävät pitkäääään ennen kuin pinna palaa ja sitten kun se kiltin pinna palaa niin voi syntyä rumaa jälkeä eli ruumiita.
Ei, vaan kiltti häipyy, jos hänen pinnansa palaa. Oikeasti kiltti ihminen välttelee konflikteja kaikin keinoin, eikä ikinä aiheuttaisi ruumiita.
- Anonyymi00420
Anonyymi00419 kirjoitti:
Ei, vaan kiltti häipyy, jos hänen pinnansa palaa. Oikeasti kiltti ihminen välttelee konflikteja kaikin keinoin, eikä ikinä aiheuttaisi ruumiita.
Puhumattakaan kunnollisessa. Ihmistä, joka ihan vain pinnan palettu aiheuttaa ruumiita, ei voi kutsua kunnolliseksi. Kunnollinen ihminen ei ikinä toimi noin.
- Anonyymi00421
Anonyymi00419 kirjoitti:
Minä oon kiltti ja mulla lehmen hermot mut jos joku sa öunnan palamaan nii silloin alkaa rytisemään. Siinä saa suutittaja etsi piilopaikka.
- Anonyymi00422
Anonyymi00421 kirjoitti:
Minä oon kiltti ja mulla lehmen hermot mut jos joku sa öunnan palamaan nii silloin alkaa rytisemään. Siinä saa suutittaja etsi piilopaikka.
Eli et ole kiltti. Se on noin yksinkertaista. Kiltti voi hermostua, mutta silloin ei "ala rytistä".
- Anonyymi00440UUSI
Anonyymi00422 kirjoitti:
Eli et ole kiltti. Se on noin yksinkertaista. Kiltti voi hermostua, mutta silloin ei "ala rytistä".
Ei kaikki. Minun ei. Menee häpeämään, kun hermostuu. Tulee takaisin ja uskoo minua ja on tottelevainen. Minun ei suutu, kun tottelee.
- Anonyymi00409
No ainakin minun tuntemani naiset ovat halunneet juurikin kiltin miehen. Kilttihän ei tarkoita nössöä ja nössö voi pahimmillaan olla hyvinkin ilkeä ihminen.
Tatuointi ei tee ihmisestä ei-kilttiä. Tiedän hyvin kilttejä ihmisiä, joilla on tatuointeja. Jotenkin outoa, keskiaikaista ajattelua, että tatuointi kertoisi mitään ihmisen luonteesta. Liittyykö tuo jotenkin siihen, että pitäisi olla jollain tavalla kova kestääksen kipua? Ainakin täällä tunnutaan jatkuvasti vielä korostavan sitä, että jos tatuointi on erityisen kivuliaaksi tai "vaaralliseksi" mielletyssä paikassa, niin henkilö on erityisen paha. Toisaalta mitä olen kuullut ihmisiltä, joilla on tatuointeja (ja jotka tekevät niitä), niin ne oikeasti kivuliaat ja riskialttiit paikat ovat kohtia, joita harva mieltää sellaisiksi. No mutta joo, tuo tatuointiyhteys on kyllä varsin hullua ajattelua. Toisaalta yhtä hullua on kyllä sekin, että alkoholi, tupakka tai nuuska tekisi ihmisestä ei-nössön. Nössöimmät ihmiset, jotka ainakin minä tunnen, ovat semialkoholisteja/tuurijuoppoja. Eivät kestä elämää selvin päin. - Anonyymi00416
mitäs ne ovat ,jotka eivät itseään "mainosta" ja tappavat kuitenkin ym väkivaltaa?????
- Anonyymi00425
Moderni suomalainen vokefem nainen ei sovellu parisuhteeseen eikä avioliittoon sen enempää kun äidiksikään. Joten ei väliäkään. Osa näistä on yksinhuoltajia ja heillä on mm siittämät lapset.
- Anonyymi00426
HUOMIOOO!! Minä olen kiltti mies vaikka oon saanu linnatuomion törkeistä pahoinpitelyistä kuten hakkaaminen ja puukotus.
Naisille olen äärimmäisen kiltti.- Anonyymi00430
Pyh!
- Anonyymi00427
Niinkö meinaat ?? Voihan olla ,ettet olekaan noita tehnyt,kunhan katsot naurellen ,mitä porukka textaa! jokainen tietää kyllä millanen olisi tuollasta tehnyt hyypiö.
- Anonyymi00428
Tatska ei tarkoita yhtään mitään nykypäivänä. Lähinnä tylsän ihmisen yritys olla jollain tavalla kiinnostava tai erilainen.
- Anonyymi00431
Totta ,tatsaka on tyh,yyden huipentuma ,,ootapas ,kun on vanha ja nahka riippuu jokapaikassa ,onse tatska varmaan kauniin näköinen iholla silloin ??!
- Anonyymi00432
näin valitettavasti on
- Anonyymi00433UUSI
Vappunakin kaupungilla naiset oli jännämiesten kanssa.
- Anonyymi00437UUSI
Minäkään en halua. Haittaakse.
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552533Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482367Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64891
- 65819
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648