Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen?
Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
Menettämisestä
118
1223
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hän on varmaan välillä vähän väsynyt, mutta kyllä hän taitaa siitä huolimatta uskoa ♥️♥️♥️🤗
- Anonyymi00009
Elämä on joskus ja välillä jopa jatkuvasti tilanteiden punnitsemista? Voisiko joku olla minusta oikeasti sillai kiinnostunut? Epäileväinen ei usko samalla tavalla hyvään kuin hyvään uskova, jolle on tapahtunut viime aikoina paljon hyvää. Elämä on valintoja. paljonkin valintoja.
Tilanteet vaihtelee ja joskus voi jopa onnistaa? Näin haluan uskoa, mut se ei todista vielä mitään irl. Aika näyttää, olenko onnekas vai vähemmän...? Annan kaikelle mahdollisuuden, kun olen asioille vastaanottavainen. Valinta on minun ja voin yhtä hyvin epäonnistuakin.
- Anonyymi00002
Ei sillä ole väliä, onko mahdollisuuksia vai ei. Kun ei meistä kuitenkaan voi tulla mitään tässä elämässä. Meillä molemmilla on meille sopivat kumppanit. Ne saavat riittää. Ei pidä olla ahne.
- Anonyymi00076UUSI
Jos sinulla on sopiva kumppani, miksi sitten täällä vietät aikaasi kirjoittelemassa? Taidat kuitenkin ikävöidä, vaikka muuta yrität todistella?
- Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00076 kirjoitti:
Jos sinulla on sopiva kumppani, miksi sitten täällä vietät aikaasi kirjoittelemassa? Taidat kuitenkin ikävöidä, vaikka muuta yrität todistella?
No shit Sherlock!
- Anonyymi00095UUSI
Anonyymi00076 kirjoitti:
Käyt päivittäin systemaattisesti jokaisen palstaäijän provokaation läpi ja härkit mieltä vailla näitä kommentteja, kunnes löydät seuraavan missä kyräillä ja patistella. Onko todettu persoonallisuushäiriötä vielä?
- Anonyymi00096UUSI
Anonyymi00095 kirjoitti:
Käyt päivittäin systemaattisesti jokaisen palstaäijän provokaation läpi ja härkit mieltä vailla näitä kommentteja, kunnes löydät seuraavan missä kyräillä ja patistella. Onko todettu persoonallisuushäiriötä vielä?
Lisään myös sen, että on erittäin vastenmielistä, että luusereiden mielestä tällaisessa asenteessa naisoletettuja kohtaan ei ole mitään kummallista, palsta käy naisvihalla ku auto pensalla. TT
- Anonyymi00003
En, tietenkään en.
- Anonyymi00004
Jos olisi ollut mahdollisuuksia niin en olisi täällä ollutkaan. Täällä on myös niitä jotka ovat yrittäneet tehdä jotakin.
- Anonyymi00005
Olen, emme ole enää samalla aaltopituudella, sen viimeisin kohtaaminen, tai kohtaanattomuus osoitti.
- Anonyymi00020UUSI
Milloin se tapahtui? Oliko sekaannus vai ilmiselvä etäisyyden otto?
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Milloin se tapahtui? Oliko sekaannus vai ilmiselvä etäisyyden otto?
Kyllä se oli selkeä etäisyyden otto. Hän ei ollut tuntevinaan.
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Itse olin silloin kun "maani myynyt". Mies, jota rakastin paljon, käänsi selkänsä. Olin lukossa. *sivusta
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Oletko varma tuosta tulkinnasta?
-Sivusta - Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Oletko varma tuosta tulkinnasta?
-SivustaOlen kyllä.
- Anonyymi00006
Ymmärtääkseni mahdollisuuden menettää aina kun jättää tilaisuuden käyttämättä sama mahdollisuus ei voi toistua se kohta elämästä on jo hetki historiaa mahdollisuus saada joku elämäänsä se vaatii kummaltakin osapuolelta jo vähintään jotain ja toimiakseen usein taas paljonkin anteeksiantoa hyväksymistä ja ymmärtämistä eräällä tapaa ihmissuhteissa kuten bisneksessä tässä kohti pätee sama laki se joka hoputtaa nopeaan päätökseen tai ratkaisuun huijaa bisneksessä nopea päätös taas sinällään pitäs olla helppo jos bisneksestä mitään edes ymmärtää bisneksessä vastaus on aina kyllä tai ei tarjouksesta pitää tehdä riittävän houkutteleva että kyllä vastauksen bisneksessä saa jää monelta sopimusehdot lukematta siinä kohti ja ehtojen rikkomisesta on taas määrätty rangaistus sopimus kunnon oikeudessa sitova usein määrävä tilanne on ollut sopimuksen tekohetkellä valinnut tilanne hyvä muistaa että tilanteet elää ja muuttuu sopimusta haluaa muuttaa pitää osata neuvotella lähtökohtahan on bisneksessä suurin hyötyjähän ei koskaan itselleen epäedulliseen sopimukseen suostu ja bisneselämän oppeihin taas kuuluu sääli on sairautta ja armoa ei tunneta (ala on väärä jos ei bisneksessä pärjää) ei tiedä mitä tekee miksi ei tunneta armoa koska valta on rahalla ei minkäänlaisia tunteita (maksajahan saa sitä mitä tilaa) laatu on vaihtelevaa jos ei ole maksukykyä kuinka hinnoitellaan työ käytetyn ajan mukaan useimmiten mikä on ajan arvo jos se ei ole keneltäkään pois edes ihmiset hinnoittelee omaa aikaansa mikä muka tekee kirjan lukeneen kusipään ajasta arvokkaampaa kuin työssä oppineen kusipään
- Anonyymi00079UUSI
Edelleen kamalan vaikeaa luettavaa ja sitä kautta vaikea sisäistää. Loistava asiasisältö, mutta voisitko laittaa niitä pisteitä, pilkkuja ja kappalejakoja? Hyviä oivalluksia muuten.
- Anonyymi00082UUSI
Aamen
- Anonyymi00007
Niin se varmasti on. Aina ei onnistu, ei löydä toisen luo.
- Anonyymi00011
Pitää huolehtia, ettei omalla käytöksellään ja toiminnallaan työnnä toista pois ja jättää tilaa lähentymiselle, että on edes mahdollisuus löytää toisen luo.
Onko toteutunut, sitä on hyvä miettiä!
Sivusta - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Pitää huolehtia, ettei omalla käytöksellään ja toiminnallaan työnnä toista pois ja jättää tilaa lähentymiselle, että on edes mahdollisuus löytää toisen luo.
SivustaUsein taustalla ei ole halu satuttaa, vaan suojella itseään.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Usein taustalla ei ole halu satuttaa, vaan suojella itseään.
Miten vaan. Se ei poista sitä tosiasiaa, jos toiseen sattuu...paljon!
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sivusta😢😢😢🫂
- Anonyymi00077UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Usein taustalla ei ole halu satuttaa, vaan suojella itseään.
Vastuutonta silti
- Anonyymi00094UUSI
Anonyymi00077 kirjoitti:
Vastuutonta silti
Vaikutat erittäin karsealta ihmiseltä. Sivusta naiselta
- Anonyymi00102UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
SivustaJoskus vaan ei löydy keinoja ja kaikki tuntuu mahdottoman vaikealta. Ehkä silloin vastaus on jo siinä.
- Anonyymi00010
Olen. Tuntuu, että olen menettänyt otteen koko elämästä. Olen väsynyt ja hukassa.
- Anonyymi00013UUSI
Toinen kysymys, miksi niin tapahtui, on oikeastaan se tärkeämpi.
- Anonyymi00101UUSI
Suhteessa ei ollut tilaa molempien rehellisyydelle.
- Anonyymi00015UUSI
Olen menettänyt mahdollisuuteni häneen, koska en suostunut hänen kompromissivaatimuksiinsa.
- Anonyymi00017UUSI
Minkälaisiin kompromissivaatimuksiin?
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Lopetettava huoraaminen
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Lopetettava huoraaminen
Eiköhän kyse ollut siitä, ettei ainakaan halua nähdä näitä asiakkaita.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sellaisiin, jotka eivät minulle käy.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Sellaisiin, jotka eivät minulle käy.
Taidat olla hankala ihminen.
Ei vaan, täällä toinen samanlainen. Minullekaan eivät hänen vaatimuksensa käy. Alkaa jo kyllästyttää, tottapuhuen. - Anonyymi00092UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Lopetettava huoraaminen
Jännä ettei tälle päänrääpijälle joka änkeää palstaäijän monologeihin tulkuttamaan saa vastata samalla mitalla yp
- Anonyymi00016UUSI
Henkilökohtaisesti en kokenut ettäkö minulla olisi edes ollut mahdollisuutta häneen saada häneltä ehkä annoin hänen käydä vaihtoehdot läpi niillä kriteereillä mitä itse milläkin hetkellä piti oletukseni mukaan tärkeänä/arvossa ei mitä ilmeisemmin niistä ollut kukaan riittävän hyvä edes kuinka niin kilpailua ei käydä mun kanssa mä jättäydyn niistä pois jo heti alkuun tuolloin minimi vaatimus on se millainen naisen isä on mä en tee mitään naisella josta mun tarvii kilpailla minun käsitykseni mukaan ei tällöin halua minua edes saati hyväksy ja saadakseen naiselta ei käsittääkseni tarvitse kohdella naista sen paremmin kuin mitä tämän isä häntä kohtelee jos ei tiedä paremmasta si taas jos joku on onnistunu saamaan niin että kohtelee naista paremmin kuin tämän isä niin on naisella rima jo korkealla si taas sen suhteen seuraavan kerran on mahdollisuus kun epätoivo iskee mä kohtelen taas yleensä samoin kuin nainen kohtelee mua etenkin jos ei ole mitään muuta syytä miksi haluaisin kohdella paremmin kuin mitä minua kohtelee hänen kohdallaan varsinaisesti en ole kohdellu huonosti tai hyvin jos kohdellu mitenkään ollu töykeä häntä kohtaan ehkä joo sanonu töykeästi tietääkseni arvostellu häntä en vaikka hän vaikutti olevan tottuneempi siihen että häntä arvostellaan syystä tai toisesta tykästyin siksi kuinka helposti sain hänet suuttumaan välitän/välitin hänestä hänen isänsä takia ymmärtääkseni hän ei edes itse ymmärtänyt tai tajunnut kuinka tärkeä hän on isälleen se miksi en välittäny/välitä siitä mitä hän tuntee mua kohtaan en halunnut edes yrittää auttaa häntä siksi ettäkö henkilökohtaisesti hänet itselleni olisin halunnu vaan siksi että hän olisi ehkä onnistunut kohtaamaan jonkun joka häntä olisi arvostanut sellaisena kuin hän oli mä hyväksyin hänet sellaisena kuin oli mutta mä en arvosta narsistisia tapoja koen että en pysty arvostamaan ihmistäkään joka arvostaa rahaa enemmän kuin edes läheisiään/läheistään si taas oppinu vierestä seuraamalla että ihmistä ei voi muuttaa muuksi kuin mitä tämä on jos ei itse halua muuttua pakottamalla ei saa ketään edes esimerkiksi lopettamaan juomista mitä todennäköisimmin juo sen jälkeen salaa toisen tietämättä (mistä johtuu yön yli poissa olot) poikienillat on kai sama kuin tyttöjen illat kaverit juottaa humalaan ja usuttaa pettämään "hyviä kavereita" toki jos pystyy pettämään siitä huolimatta olisi pettäny joka tapauksessa ennenpitkää kuitenkin kännissä kun ei kuulemma tee mitään mitä ei olisi jo selvinpäin ajatellu muutoinkin
- Anonyymi00018UUSI
En tiedä. En tiedä yhtään mitä hän ajattelee tai tuntee tätä nykyä.
- Anonyymi00019UUSI
Oletteko nähneet toisianne? Katseet?
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Eipä olut paljon katseita. Vilkaisuja vaan. Jos kiinnostaa.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Joku muu vastasi tuossa puolestani. En ole nähnyt häntä todella pitkään aikaan. Jos näkisimme, voisin toki päätellä jotain käyttäytymisestään, mutta kun tiemme eivät risteä.
13:20:28
- Anonyymi00022UUSI
En oikein tiedä... Ainakaan hänellä ei ole ollut kiire tulla jutskaamaan ja päivää sanomaan tauon jälkeen kun olen jälleen maisemissa. On kyllä tervehtinyt ja kättä nostanut ja hymyillytkin. Hän saattaa ajatella samoin minusta myös.
- Anonyymi00027UUSI
Ei ole koskaan ollut mitään mahdollisuutta. Olen liian mörökölli. Olen vaan hiljaa enkä tiedä mitä sanoa.
- Anonyymi00028UUSI
Miten nainen voisi rakastaa miestä joka on hiljaa eikä saa sanotuksi mitään? Ei mitenkään. Mieheltä.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Miten nainen voisi rakastaa miestä joka on hiljaa eikä saa sanotuksi mitään? Ei mitenkään. Mieheltä.
Joskus on hyvä olla vain hiljaa. Mulle riittää miehen läsnäolo. Aina ei tarvita sanoja. -nainen sivusta
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Joskus on hyvä olla vain hiljaa. Mulle riittää miehen läsnäolo. Aina ei tarvita sanoja. -nainen sivusta
Tietysti niin jos olisit miehen kanssa jo yhdessä. Silloinhan se on paras mahdollinen tilanne jos hiljaa halatessa kumpikin on tyytyväinen ja kumpikaan ei kaipas edes mitään sanoja, vaan molemmilla on vaan hyvä olla siinä. Mutta jos mies ei saa suutaan auki ennen kuin olette yhdessä, niin sitten ei onnistu. Mieheltä.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Osaatko lukea naisten ajatuksia? No en minäkään ja naiset eivät kerro ajatuksiaan ääneen.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Aina ei tarvita, joskus on ihan nautinnollistakin vain olla olemassa yhdessä samassa huoneessa, puhumatta. Mutta ei parisuhteesta tule mitään, jos kommunikointi ei toimi.
myös nainen sivusta - Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Aina ei tarvita, joskus on ihan nautinnollistakin vain olla olemassa yhdessä samassa huoneessa, puhumatta. Mutta ei parisuhteesta tule mitään, jos kommunikointi ei toimi.
myös nainen sivustaJos kommunikointi ei toimi, väärinymmärrykset kasaantuvat helposti ja etäisyys kasvaa.
- Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Jos kommunikointi ei toimi, väärinymmärrykset kasaantuvat helposti ja etäisyys kasvaa.
Nimenomaan, ja siitä seuraa tuo mainittu 'ei parisuhteesta tule mitään'.
- Anonyymi00090UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Jos kommunikointi ei toimi, väärinymmärrykset kasaantuvat helposti ja etäisyys kasvaa.
Siellä samassa huaneessako se etäisyys kasvaa mistä palstaäijä just tuossa proosaili? 🥱
- Anonyymi00091UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Osaatko lukea naisten ajatuksia? No en minäkään ja naiset eivät kerro ajatuksiaan ääneen.
Aina voisitte vähän yrittää treenata, mutta mieluiten ihan yksilölajina
- Anonyymi00029UUSI
Onhan tässä elämä aikaa.
- Anonyymi00036UUSI
Mäntsälän R sinut tahdon livenä nähdä kun huhu kiertää että oot miehen luoma mielikuvitus nainen
- Anonyymi00037UUSI
Voithan soittaa hänen työpaikalle ja varmistaa tai sukulaisille.
- Anonyymi00039UUSI
Ei niitä ollut alunperinkään. 🤭
- Anonyymi00043UUSI
Niinkö? Mistä niin päättelet?
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Niinkö? Mistä niin päättelet?
Naimisissa ja ihan eri sfääreissä koko mies.
- Anonyymi00089UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Naimisissa ja ihan eri sfääreissä koko mies.
Haaveilet itsestäsi kirjoitteleva palstaäijä tämän tästä olevasi varattu ja tavoiteltu kehäkettu, käy sääliksi ja huvittaa
- Anonyymi00040UUSI
Kun kohdatessa kääntää päänsä pois, niin kyllä se selväksi käy, ettei ole toivottu.
- Anonyymi00042UUSI
Jos ei tunnistanut
- Anonyymi00044UUSI
Niin tai yrittää peittää kiinnostuksensa.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Jos ei tunnistanut
Tuo on muuten totta. Silloin kun ei odota jonkun olevan siinä lähellä tai jos vaikka tunnistaakin jonkun olevan siellä kaukana, ihmisen aivot toimivat niin, ettei ne lopullisesti tunnista ihmistä koska ei ikäänkuin odota näkevänsä vaikka selvästi tuttuja piirteitä havannoi. Samoin jos henkilö on pysytellyt monta kertaa siellä "kaukana", aivot ajattelee hänen pysyvän siellä kauempana myös jatkossa. Avain asia, olisi siis tehdä omaan käytökseen pienen pienikin muutos, jolloin samanlainen käyttäytymisen kaava katkeaisi ja ajatteluunkin voisi tulla ihan puhdas ahaa -elämys.
- Anonyymi00052UUSI
Tai tunteita on liikaa ja ei kykenee kohtaamaan, näin minulle kävi. Vaikka hänen näkemisensä on enemmän kuin toivottu🥹🥲🥲❤️🩹
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Tai tunteita on liikaa ja ei kykenee kohtaamaan, näin minulle kävi. Vaikka hänen näkemisensä on enemmän kuin toivottu🥹🥲🥲❤️🩹
Silloin se kannattaa muuten avata se keskusteluyhteys.
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Nainen? ! Aloittaja?
- Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
Nainen? ! Aloittaja?
Nainen, mutta ei aloittaja
- Anonyymi00087UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Nyt kyllä naisena esiintyvä emojien erikoismies valehtelet itsellesi- naisella tunteita liikaa hän ei pysty näkemään, haha
- Anonyymi00088UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Niin tai yrittää peittää kiinnostuksensa.
Lippalakillako?
- Anonyymi00047UUSI
Yhdessä ollaan vaikka hangoittelee vastaan...
- Anonyymi00048UUSI
Mitä ajatuksia herättää,?
Öitä - Anonyymi00050UUSI
Suhteemme ei alkanut puhtaalta pöydältä, että valitettavasti oli erosotkua siinä. Hän piti ehkä minua kevytkenkäisenä bilettäjänä, mitä en ollut.
- Anonyymi00053UUSI
Töitä enemmän kuin muilla.
- Anonyymi00054UUSI
Varma siitä
- Anonyymi00057UUSI
Miten voit olla niin varma?
- Anonyymi00055UUSI
Onneksi saan nukkua nyt
- Anonyymi00058UUSI
Kaikki takana, niin voi nukkua?
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Kaikki takana, niin voi nukkua?
Hyvä, päästit siis vihdoinkin irti sellaisesta haaveesta, jonka ei koskaan ollut mahdollista toteutua!
- Anonyymi00059UUSI
Varmaan näin. Hänellä oli ehkä näkemys, miten voisimme lähentyä, mutta minulle se tapa oli täysin väärä. Toisaalta jos se kaatui siihen, niin se meni kuten piti. Valitettavasti.
naiselta - Anonyymi00060UUSI
En ole koskaan halunnut edes tutustua paljon nuoremapaan henkilöön, niin miten voisin ajatella menettäväni mahdollisuudet häneen. Pidän ihan eri ikäisistä miehistä ja myös täysin eri tyyppisistä miehistä, niin ikään kuin kaikkeen muuhunkin liittyen!
- Anonyymi00063UUSI
En ole menettänyt yhtään mitään kun ei ole tunteita enää
- Anonyymi00065UUSI
Jiiiiiihaaaaa
- Anonyymi00066UUSI
Kuinka voit?
- Anonyymi00067UUSI
Keneltä kysyt?
- Anonyymi00068UUSI
Suspenssion marvelous dreams....
- Anonyymi00069UUSI
UGH
- Anonyymi00070UUSI
Että muka menettänyt hänet, salli mun nauraa! En ole koskaan pitänyt hänestä edes ystävyyden merkeissä! Osaa näytellä ja esittää ja toisaalta ei uskalla sanoa mitään! On pelkkä omaa etuaan tavoitteleva häirikkö!
- Anonyymi00073UUSI
Hän on aivan liian tikkarissa. Kaikki ton tietää
- Anonyymi00075UUSI
Onneksi ei esim. Kännissä tai lääkkeissä. Tikkari paljon parempi 😂
- Anonyymi00085UUSI
Anonyymi00075 kirjoitti:
Onneksi ei esim. Kännissä tai lääkkeissä. Tikkari paljon parempi 😂
kyllähän sekin hikoiluttas
- Anonyymi00081UUSI
Kyllä tässä on jo alettava totuttelemaan elämään jälkeensä. Palattava normaaliin ja keskityttävä työhön eikä mihinkään laihaan lohtuun sitten kai hukuttaakseni ajatukset hänestä. Se on kuitenkin menettänyt merkitystään elämän sisältönä. Onneton olo on sekin täysi työ, jota osa minusta jatkaa sitäkin. Näen asioissa kauneutta tai merkitystä ja se herättää tunteen. Voin olla vihainen tai iloinen. Mutta kaikki tämä nyt välinpitämättömästi, ikään kuin tapahtuisi jollekin toiselle. On kuin puolet minusta olisi yhä joku muukalainen, joka elää itsenäisesti hänen varassaan. Se oli päihtymystä, pelkurimaista halua, jota ei voi selittää. Mutta mitäpä muuta rakkaus on kuin lihan tai sielun halua. En voinut olla haluamatta kuten en voi olla hengittämättäkään. Niin ehdottomasti, etten olisi välittänyt siitä ettei halunnut samoin. Ei lähtenyt mukaani väärällä tavalla mitä en ihmettelekään hänet nyt jo tuntien. Tämän viestin hymyilevän ritarini. Ja nyt kerää sitten jo rohkeutta päästääkseen lopullisesti irti olemattomasta jossa roikkunut kiinni jo jonkin aikaa, tajuten ettei se ole vain vapautus, vaan myös helpotus. Vapauttaa löytämään jotain muuta, mistä pitää kiinni, jotain muuta, mikä myös odottaisi pitämistä. Hän muutti kyllä sydäntäni, hymynsä paikasta jolla ei ole alkua eikä loppua.
- Anonyymi00083UUSI
Taisi olla ja mennä. Hän tuskin kiinnostui edes.
- Anonyymi00084UUSI
En voi tietää, kun ei olla juteltu tästä. Voihan se olla, että mitään ei ole menetettykkään. Sen näkee sitten, jos jotain tapahtuu. Palstalla ei tapahdu mitään. Se me tiedetään kaikki.
- Anonyymi00100UUSI
Anonyymi00084 kirjoitti:
En voi tietää, kun ei olla juteltu tästä. Voihan se olla, että mitään ei ole menetettykkään. Sen näkee sitten, jos jotain tapahtuu. Palstalla ei tapahdu mitään. Se me tiedetään kaikki.
Mitä voisi tapahtua? Mitä haluaisit tapahtuvan?
- Anonyymi00086UUSI
Hyvä kysymys, nyt sitten epätietoisuus, että pitääkö se toinen ottaa kaukaa.
- Anonyymi00097UUSI
Täytyy tsekata kun seuraavaksi kohdataan. Oiskohan kaupunkifestivaali?
- Anonyymi00098UUSI
En ajattele niin, koska en halua parisuhdetta enää kenenkään kanssa ja näin päätin jo silloin lähes kaksikymmentä vuotta sitten, kun erosin minun aloitteesta noin 30 vuotta kestäneestä parisuhteesta! Minua kiinnostaa pelkkä ystävyyssuhde ikäiseni miehen kanssa.
- Anonyymi00099UUSI
Hyvä👍
- Anonyymi00103UUSI
Aivan varmasti olen. Omaa typeryyttäni...
- Anonyymi00104UUSI
Mitä teit?
- Anonyymi00118UUSI
Anonyymi00104 kirjoitti:
Mitä teit?
Ennemminkin mitä jätin tekemättä.
- Anonyymi00105UUSI
Nainen on kuin raitiovaunu kun yks jättää niin toinen kohta tulee paikalle.
- Anonyymi00106UUSI
Oma menettämiseni on aina ollut sitä että toisessa osapuolessa ei ole ollut mitään menettämistä tai toinen on ollut varattu.
Joten tällainen "oletko jo menettänyt" kysymykset ovat turhia.
Osaan sanoa että nainen oli joko varattu tai naisen motiiveista tai käsityksistä parisuhteista eli persoonasta paljastui asioita, jotka tekivät hänestä ihmisen jota en koe menetyksenä.
Harvasta on sellaiseksi jonka kokee menetyksenä ellei läheisiä lasketa.
On turha surra siis sellaisia asioita jos on ottanut riittävästi selvää toisesta ja toisaalta tehnyt parhaansa niissä tapauksissa että tajuaa millaista elämää toinen haluaa ja mikä ei itselle sovi.
En tahdo olla vain yksi exä esimerkiksi toisten lukemattomien seurassa tai joku jälkiruoka mulkkubuffetissa vuosien marinoinnin jälkeen naiselle.- Anonyymi00107UUSI
Oletko menettänyt mahdollisuutesi on eri asia kuin oletko menettänyt hänet!
Lisäksi, jos tämä ei kosketa sinua, niin tähän ei ollut mikään pakko vastata. Uskomatonta, mutta totta, meillä ihmisillä on erilaisia tilanteita ja kokemuksia. - Anonyymi00108UUSI
Kerro vähän lisää tuosta mulkkubuffetista, rupes kiinnostamaan ihan uusi juttu:D
- Anonyymi00109UUSI
Anonyymi00108 kirjoitti:
Kerro vähän lisää tuosta mulkkubuffetista, rupes kiinnostamaan ihan uusi juttu:D
Sehän on vanha juttu.
Mulkku tai kullibuffetti on se että naiset harrastavat 20-30 vuotiaina, osa pitempäänkin reilusti lyhyitä suhteiluja tai seksisuhteita tai yhden illan juttuja hyvin epämääräisten miesten kanssa kunnes tyytyvät siihen kivaan pikku mieheen sitten kun rupsahtaminen alkaa tai alkaa vähän tuntua että on tullut piestyksi fyysisesti ja henkisesti. Pillu on ruvella joten pitää vähän hoivata sitä sellaisella kivalla pikku miehellä pikku katkarapuineen. Vähän kuin isä lohduttaisi tytärtään.
Osa miehistä tyytyy tuohon rooliin, minä en. - Anonyymi00110UUSI
Anonyymi00107 kirjoitti:
Oletko menettänyt mahdollisuutesi on eri asia kuin oletko menettänyt hänet!
Lisäksi, jos tämä ei kosketa sinua, niin tähän ei ollut mikään pakko vastata. Uskomatonta, mutta totta, meillä ihmisillä on erilaisia tilanteita ja kokemuksia."Oletko menettänyt mahdollisuutesi on eri asia kuin oletko menettänyt hänet!"
Ai on vai?
"Lisäksi, jos tämä ei kosketa sinua, niin tähän ei ollut mikään pakko vastata. Uskomatonta, mutta totta, meillä ihmisillä on erilaisia tilanteita ja kokemuksia."
Eikös nämä lauseet kumoa toisensa? - Anonyymi00111UUSI
Anonyymi00109 kirjoitti:
Sehän on vanha juttu.
Mulkku tai kullibuffetti on se että naiset harrastavat 20-30 vuotiaina, osa pitempäänkin reilusti lyhyitä suhteiluja tai seksisuhteita tai yhden illan juttuja hyvin epämääräisten miesten kanssa kunnes tyytyvät siihen kivaan pikku mieheen sitten kun rupsahtaminen alkaa tai alkaa vähän tuntua että on tullut piestyksi fyysisesti ja henkisesti. Pillu on ruvella joten pitää vähän hoivata sitä sellaisella kivalla pikku miehellä pikku katkarapuineen. Vähän kuin isä lohduttaisi tytärtään.
Osa miehistä tyytyy tuohon rooliin, minä en.Eli olet pikkuinen mies pikkuisella k*kkelillä...rivien välistä tulkitsin?
- Anonyymi00112UUSI
Anonyymi00111 kirjoitti:
Eli olet pikkuinen mies pikkuisella k*kkelillä...rivien välistä tulkitsin?
Noh jos mietittäisiin että vaikka olisinkin niin entäs sitten? Eihän se muuta sanomaani miksikään tai vähemmän todeksi.
- Anonyymi00113UUSI
Anonyymi00112 kirjoitti:
Noh jos mietittäisiin että vaikka olisinkin niin entäs sitten? Eihän se muuta sanomaani miksikään tai vähemmän todeksi.
Onhan toi sun tilitys nyt aivan käsittämätöntä pskaa ja suurin syy, että olet jäänyt yksin käy hyvin selväksi asenteestasi naisia kohtaan!
- Anonyymi00114UUSI
Anonyymi00111 kirjoitti:
Eli olet pikkuinen mies pikkuisella k*kkelillä...rivien välistä tulkitsin?
Mutta selitetään asia että ymmärrät. Olipa sen miehen fyysiset tai henkiset ominaisuudet mitä hyvänsä kyse on naiselle "tyytymisestä" sen kullibuffetin jälkeen. Mies on vain yksi suupala muiden joukossa.
Kyseessä on vertaus että sellainen pikku mies on vaaraton ja sopii siihen tilanteeseen naiselle, koska nainen on kylläinen ja ehkä väsynyt mutta kaikissa muissa tilanteissa hän valitsisi jonkun toisen jopa useamman miehen aina edelle.
Siinä on kyse miehen pienuudesta joko henkisellä tasolla tai ihan fyysisellä tasolla ja sillä saako tyydytettyä naisen noiden mulkkubuffetti kokemusten jälkeen.
Vähän kuin mies pyytäisi lähtemään reissuun matkalle Haminaan vaikka nainen on kiertänyt maapallon monta kertaa jo.
Vähä-älyisille selitettynä. - Anonyymi00115UUSI
Anonyymi00113 kirjoitti:
Onhan toi sun tilitys nyt aivan käsittämätöntä pskaa ja suurin syy, että olet jäänyt yksin käy hyvin selväksi asenteestasi naisia kohtaan!
Sinkkuna oleminen tällä hetkellä ei tarkoita ikisinkkuutta.
Tuollainen "sun asenne on se mikä vie sulta naiset ja sen takia olet ilman naista" on vanhojen huorien selite miksi se mulkkubuffettia vuosia kiertäneet naiset pitää hyväksyä naisina eikä huorina. - Anonyymi00116UUSI
Anonyymi00114 kirjoitti:
Mutta selitetään asia että ymmärrät. Olipa sen miehen fyysiset tai henkiset ominaisuudet mitä hyvänsä kyse on naiselle "tyytymisestä" sen kullibuffetin jälkeen. Mies on vain yksi suupala muiden joukossa.
Kyseessä on vertaus että sellainen pikku mies on vaaraton ja sopii siihen tilanteeseen naiselle, koska nainen on kylläinen ja ehkä väsynyt mutta kaikissa muissa tilanteissa hän valitsisi jonkun toisen jopa useamman miehen aina edelle.
Siinä on kyse miehen pienuudesta joko henkisellä tasolla tai ihan fyysisellä tasolla ja sillä saako tyydytettyä naisen noiden mulkkubuffetti kokemusten jälkeen.
Vähän kuin mies pyytäisi lähtemään reissuun matkalle Haminaan vaikka nainen on kiertänyt maapallon monta kertaa jo.
Vähä-älyisille selitettynä.Ymmärrän kuule hlvetin hyvin, että sinulla on kieroutunut suhtautuminen naisiin ja erittäin huono itsetunto, joka selittää äärimmäisen hyvin kelpaamattomuutesi. Ei se, että joillain naisilla on tai on ollut useampia partnereita. Olet sairaalloisen mustasukkainen ja omistushaluinen ja toivon, ettei kukaan sinuun haksahda. Sinulle olisi varmasti kelvannut p*llubuffetti, jos sinulla olisi sellaiseen mahdollisuus. Kohdallasi on harmi, ettei ole kiintiöitä aivottomille naateille.
- Anonyymi00117UUSI
Anonyymi00116 kirjoitti:
Ymmärrän kuule hlvetin hyvin, että sinulla on kieroutunut suhtautuminen naisiin ja erittäin huono itsetunto, joka selittää äärimmäisen hyvin kelpaamattomuutesi. Ei se, että joillain naisilla on tai on ollut useampia partnereita. Olet sairaalloisen mustasukkainen ja omistushaluinen ja toivon, ettei kukaan sinuun haksahda. Sinulle olisi varmasti kelvannut p*llubuffetti, jos sinulla olisi sellaiseen mahdollisuus. Kohdallasi on harmi, ettei ole kiintiöitä aivottomille naateille.
"Ymmärrän kuule hlvetin hyvin, että sinulla on kieroutunut suhtautuminen naisiin"
Siis todenmukainen, selvä
"erittäin huono itsetunto, joka selittää äärimmäisen hyvin kelpaamattomuutesi"
Itsetunto on kieroutunut ja epätosi psykologinen käsite jota ei ole olemassa.
Tässä ei ole koskaan ollut kyse kenelle kelpaan ja kenelle ei vaan millaista suhdetta etsin.
Toisekseen itsevarmuuttani on nimenomaan on ollut se kriittinen tekijä joskus koska en ole alentunut siihen mihin muut alentuvat.
". Ei se, että joillain naisilla on tai on ollut useampia partnereita."
Se määrittää naista hyvin pitkälle. Se kertoo sinun kiertoutuneesta suhtautumista parisuhteessa jos pidät sitä normaalina ja todiste että olet osa tuota kullibuffettia ollut.
". Olet sairaalloisen mustasukkainen ja omistushaluinen ja toivon, ettei kukaan sinuun haksahda. "
Toisen historian tietäminen, hänen motiivien selvittäminen on se milllä selvitetään kestääkö suhde vai ei. Se kertoo kaiken tarpeellisen naisen persoonasta.
Puhut juuri sellaisia mitä huorat tekevät hierottuaan itseään vuosi mulkkubuffetissa.
"Sinulle olisi varmasti kelvannut p*llubuffetti, jos sinulla olisi sellaiseen mahdollisuus."
Hmm. Tästä voisi olla tarinoiita, mutta siitä kai on turha kertoa.
"Kohdallasi on harmi, ettei ole kiintiöitä aivottomille naateille."
Päinvastoin etsin itsevarmaa älykästä naista, mutta ongelma on että naisen itsevarmuus usein kumpuaa huomionhakuisuudesta ja röyhkeästä avoimena olemisesta miehille. Sellainen aito itseään arvostava ja itseään säästävä naisen itsevarmuus on äärimmäisen harvinaista tai usein tekee naisesta aseksuaalin.
Ainut aivoton naatti keskustelussa on huoramaisuuden ohella sinä.
- Anonyymi00119UUSI
Vastaan nyt vielä tähän..
". Ei se, että joillain naisilla on tai on ollut useampia partnereita."
Se määrittää naista hyvin pitkälle. Se kertoo sinun kiertoutuneesta suhtautumista parisuhteessa jos pidät sitä normaalina ja todiste että olet osa tuota kullibuffettia ollut.
Et tiedä minusta yhtään mitään tai minun seksipartnereiden määrästä. Lisäksi olen sukupolvea ennen somea.
Se, että jollain on useita partnereita ei kerro hänen suhtautumisesta parisuhteeseen mitään, ei naisilla eikä miehillä. Se kertoo, jos ihminen sanoo tai ilmoittaa olevansa sellainen ja aikovansa tulevaisuudessakin etsiä uusia partnereita. Sinun tehtävä ei ole moralisoida, vaan keskittyä niihin jotka "kriteerisi" täyttävät, eikä etsiä sieltä oletetun k*llibuffetin jonosta naista itsellesi. - Anonyymi00120UUSI
Koska T n keski-ikänen kuuluu hänen elämään tavalla jos toisella.
En uskonut edes koskaan mitään muuta suhdetta tulevan kun ystävyys,sekin meni piloille T n jutun takia. - Anonyymi00121UUSI
no tottakai olen ei mulla ole mahiksia siihen mieheen ja se on ymmärretävää. naista en halua. eli ihan turha toivoa kaveruus on mahdollista ja toivottavaa toki. 😇
- Anonyymi00122UUSI
Mies on niin vaikea! 🤣😁
Suorastaan mahdottoman jääräpäinen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1332856SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän571868Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava951832Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3021781Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --201634Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291332Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.291299Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1171215Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411102RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041052